Navy1 Opublikowano 3 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2020 OK. Spróbuję i odezwę się za chwilę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bushiken Opublikowano 3 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2020 4 minuty temu, Navy1 napisał: OK. Spróbuję i odezwę się za chwilę. Nawet bez modułu łatwiej Ci będzie wyszukać tylko listę NC+. Będziesz miał 1 TVP HD a nie 4. Pamiętaj tez o tym aby puścić uprawnienia bo to jest ważne tylko 24h. Zaloguj się do ICA albo zadzwoń na infolinię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 3 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2020 4 godziny temu, eXtinction napisał: Witam Nowy CAM CI+ od PC+ szyfruje nagrania, nie da się ich oglądać bez modułu czy na innych urządzeniach (tuner TECHNISTAR S3 ISIO) 2 godziny temu, meckbar napisał: Tuner TECHNISTAR S3 ISIO ma, z tego co się orientuję, certyfikowane CI+ i być może to jest „problemem”. Korzystając z oryginalnego modułu CI+ niemieckiego operatora HD+ też są cyrki z nagraniami. Wystarczy przełożyć kartę do modułu uniwersalnego by móc zapomnieć o restrykcjach (karty w Nagra nie są parowane z modułem). Wiele wskazuje na to, że to właśnie wspomniany wyżej tuner TechniSat szyfruje nagrania dokonywane za pomocą modułu CAM CI+, a nie zaś sam moduł. Tak, jak napisał też wyżej @tweed77, tuner oparty na systemie Linux (Enigma 2) nie zawiera tego typu restrykcji. Żadne nagrania nie są szyfrowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eXtinction Opublikowano 3 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2020 Tak, sprawdzałem sam moduł i nie szyfruje on nagrań, tylko sprzęt. Po jego wyjęciu nagrania można oglądać. Mój błąd. Przepraszam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 3 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2020 @eXtinction OK, w porządku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Navy1 Opublikowano 3 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2020 W kwestii współpracy TV Sony z modułem CI+ ECP zrobiłem tak: - na "ogólnym satelicie" znalazłem dwa kanały na których jest TVP1 HD - na każdym z tych dwóch kanałów TVP1 HD na ekranie TV pojawił się komunikat "kanał jest kodowany lub nie można go odkodować. Sprawdź czy moduł CA i karta Smart są włożone prawidłowo", włożyłem moduł, TV pokazał komunikat "moduł włożony", zaraz potem TV pokazał komunikat "weryfikacja urządzenia, proszę czekać" i pasek postępu weryfikacji nie ruszył z miejsca (jest 0%) - przez ICA zaktualizowałem uprawnienia i dodatkowo zadzwoniłem na infolinię C+, gdzie Pani mi potwierdziła że widzi, że uprawnienia są OK. Krótko mówiąc jestem w punkcie wyjścia. Gdyby ktoś miał jakiś pomysł, to będę wdzięczny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Inspektor Opublikowano 3 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2020 (edytowane) Tylko który kanał jest z Platformy CANAL+? Zostaw włączony na jednym z kanałów na dłuższy czas. Jak nie przejdą uprawnienia to przełącz na drugi. Czasem uprawnienia idą nawet parę godzin. Edytowane 3 Lipca 2020 przez Barti Już od bardzo dawna nie ma platformy CYFRA+. Obecnie jest Platforma CANAL+. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Navy1 Opublikowano 3 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2020 @Inspektor: dobra, zrobię tak (włączony na kilka godzin) na każdym z tych dwóch kanałów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 3 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2020 @Navy1 Jeśli uprawnienia odbioru przejdą już na pierwszym kanale (pojawi się obraz) to nie będzie już potrzeby oczekiwania na nie na drugim kanale. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 3 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2020 @Navy1 Tu masz parametry kanałów. https://www.sat-charts.eu/wykaz_kanalow,ncplus,pakiet.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Navy1 Opublikowano 3 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2020 @Barti dzięki Zła informacja jest taka, że Pani z infolinii C+ powiedziała mi, że telewizory marki Sony nie są "wspierane" w standardzie CI+ ECP przez Canal+. Przyjąłem to do wiadomości ale nie bardzo w to wierzę, choćby dlatego że kilka postów wcześniej @Bushiken pisał, że w jego Sony XF9005 działa to bez zarzutu. Nie poddaję się, będę próbował. Dzięki za konkrety. Odezwę się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 3 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2020 @Navy1 Brak zgodności odbiornika ze standardem CI+ ECP nie oznacza wcale, że taki moduł z takim odbiornikiem nie będzie w ogóle współpracował. Jedynie kanały, na których w danej chwili załączone są restrykcje ECP, nie będą się z takiego modułu dekodowały. Cała reszta powinna być normalnie dostępna. Oczywiście odbiornik musi wspierać "natywne" CI+, bo jeśli i tego nie wspiera, no to wtedy już "amba"... Było już na ten temat szeroko mówione w niniejszym wątku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zabek1441758178 Opublikowano 3 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2020 Godzinę temu, Navy1 napisał: @Barti dzięki Zła informacja jest taka, że Pani z infolinii C+ powiedziała mi, że telewizory marki Sony nie są "wspierane" w standardzie CI+ ECP przez Canal+. Przyjąłem to do wiadomości ale nie bardzo w to wierzę, choćby dlatego że kilka postów wcześniej @Bushiken pisał, że w jego Sony XF9005 działa to bez zarzutu. Nie poddaję się, będę próbował. Dzięki za konkrety. Odezwę się. Ja właśnie dostałem TV SONY i śmiga z modułem. Twój TV jest z CI+, więc jest OK. Widzę, że z dziedziny sat jesteś zielony... Więc może poproś kogoś, żeby skonfigurował Tobie TV. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stanley840 Opublikowano 3 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2020 Może warto najpierw sprawdzić moduł z kartą na innym urządzeniu? Jak będzie puszczać uprawnienia to dopiero wtedy spróbować w TV. Jak ja odbierałem moduły to powiedziałem gościowi, żeby je aktywował na swoim TV w salonie. Jak wszystko przeszło to miałem pewność, że będzie działać w domu. Jak zainstalowałem w moim TV moduł to wszystko działało po 20 sekundach. Więc może warto wypróbować taką opcję? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darlen Opublikowano 3 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2020 (edytowane) 2 godziny temu, Navy1 napisał: W kwestii współpracy TV Sony z modułem CI+ ECP zrobiłem tak: - na "ogólnym satelicie" znalazłem dwa kanały na których jest TVP1 HD - na każdym z tych dwóch kanałów TVP1 HD na ekranie TV pojawił się komunikat "kanał jest kodowany lub nie można go odkodować. Sprawdź czy moduł CA i karta Smart są włożone prawidłowo", włożyłem moduł, TV pokazał komunikat "moduł włożony", zaraz potem TV pokazał komunikat "weryfikacja urządzenia, proszę czekać" i pasek postępu weryfikacji nie ruszył z miejsca (jest 0%) - przez ICA zaktualizowałem uprawnienia i dodatkowo zadzwoniłem na infolinię C+, gdzie Pani mi potwierdziła że widzi, że uprawnienia są OK. Krótko mówiąc jestem w punkcie wyjścia. Gdyby ktoś miał jakiś pomysł, to będę wdzięczny. Sprawdź czy na pewno masz w systemie w ICA ten sam numer karty co w TV - ja miałem inny i uprawnienia szły tylko do obcej osoby mam 55AG9 i moduł działa prawie cacy - opóźnienia przełączania są ok 3-4 sek, natomiast 4K działa, podobnie jak w module EPC działał mi Cameleon - tu bez 4K Problemem dla mnie są problemy z nagrywaniem - potrafią się przerwać lub w ogóle wykasować -nie nagrać oraz numery karty na kanałach sportowych - żenua Oglądanie jest OK< przy czym po odpaleniu TV od nowości ja wybrałem listę operatora i kanały tylko operatora mi wczytał, i było odkodowane, natomiast zabawa na dwa konwertery z pełnym pasmem - to może nie być takie proste, zatem najpierw wgrałem kanały operatora a potem dodałem resztę kanałów z pozostałych satelit - co nie było łatwe. Oprogramowanie wgraj do TV z pendrive, bo zanim TV znajdzie aktualizację to trwa przynajmniej z miesiąc, a teraz była czerwcowa aktualizacja. Edytowane 3 Lipca 2020 przez darlen Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stanley840 Opublikowano 3 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2020 (edytowane) Moim zdaniem jeszcze trochę czasu upłynie żeby stosować ECP. Teraz wszystko będzie skupione na Camelach bo to jest ich największa bolączka Edytowane 3 Lipca 2020 przez Barti Przeniesiono dyskusję do odpowiedniego wątku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meckbar Opublikowano 3 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2020 Jak się już z tym uporają to największą bolączką abonentów z modułem CI ECP będzie ciemność na TV niezgodnym z ECP i brak podstaw do rozwiązania umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ww6 Opublikowano 3 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2020 7 godzin temu, eXtinction napisał: Witam Nowy CAM CI+ od PC+ szyfruje nagrania, nie da się ich oglądać bez modułu czy na innych urządzeniach (tuner TECHNISTAR S3 ISIO) @eXtinction Jakiego dysku używasz? Mój Technistar nie widzi Verbatim-a 53023 1TB. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Navy1 Opublikowano 3 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2020 @darlen już wcześniej sprawdziłem w ICA numer karty - zgadza się. Czy dobrze zrozumiałem, że w swoim 55AG9 masz moduł CI+ ECP z kartą Cayman i działa OK? @stanley840 mieszkam na Śląsku, dzwoniłem do około 20 punktów C+, żeby zapytać czy mają u siebie TV gdzie można wypróbować czy moduł CI+ ECP działa, dodzwoniłem się do siedmiu miejsc (reszta nie odbiera). W żadnym z tych siedmiu miejsc nie mieli takiej możliwości: albo brak odpowiedniego TV, albo złącze CI+ uszkodzone. Mój wcześniejszy TV to Loewe Individual. Kupiłem go jakieś 8 lat temu, jak wszedł na rynek, włożyłem moduł Aston CI z kartą Cameleon i właściwie na tym konfiguracja się zakończyła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bushiken Opublikowano 3 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2020 (edytowane) Identyczną sytuację miałem w domu rodzinnym. Rodzice posiadają Loeve Individual Compose w którym od zawsze siedział Aston. Obecnie jak ja wraz ze swoją ofertą wyprowadziłem się i zakupiłem Sony to zamieniłem Cameleona z Astona na Moduł CI+ ECP. U rodziców którzy zadowolili się Start+ chciałem wziąć moduł i nawet ten niebieski niestety na Loeve nie działa i musieli wziąć Ultraboxa. Długo szukałem w necie specyfikacji czy ten TV Loeve to CI czy CI+ i nie moglem znaleźć. Masz konkretne informacje, jakie ma wejście? Edytowane 3 Lipca 2020 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Navy1 Opublikowano 3 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2020 W tym Loewe jest standard CI. Mówię to na przykładzie swojego 46 Compose 3D. Nawet nie próbowałem do niego wkładać modułu CI+ ECP, bo myślę że by go nie odnalazł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meckbar Opublikowano 3 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2020 Znalazłem opis tego TV na niemieckiej stronie renomowanego magazynu, który informuje, że zrezygnował w tym modelu z certyfikacji dla Premiere (obecne Sky Deutschalnd), co może sugerować, że TV ma slot CI, a nie CI+ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bushiken Opublikowano 3 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2020 9 minut temu, Navy1 napisał: W tym Loewe jest standard CI. Mówię to na przykładzie swojego 46 Compose 3D. Nawet nie próbowałem do niego wkładać modułu CI+ ECP, bo myślę że by go nie odnalazł. Najnowszy wiadomo, ze nie ale Niebieski bez ECP liczyłem, ze może pójdzie. Co ciekawe, jak wsadzałem do swojego TV oba moduły w celu nadania uprawnień to widać wyraźną różnicę, że Niebieski pracuje dużo wolniej. 5 minut temu, meckbar napisał: Znalazłem opis tego TV na niemieckiej stronie renomowanego magazynu, który informuje, że zrezygnował w tym modelu z certyfikacji dla Premiere (obecne Sky Deutschalnd), co może sugerować, że TV ma slot CI, a nie CI+ Dzięki za potwierdzenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 3 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2020 Moduł CAM CI+ ECP, a także ten poprzedni CI+ (bez ECP) od Platformy CANAL+, w przeciwieństwie np. do modułu CAM CI+ Cyfrowego Polsatu, nie posiada tzw. trybu "Legacy", co sprawia, że do jego działania wymagany jest odbiornik wspierający "natywnie" standard CI+. Odbiorniki obsługujące jedynie starszy standard CI nie będą w ogóle współpracować z modułem CAM CI+ Platformy CANAL+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikoko Opublikowano 3 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2020 [mention=1994]Barti[/mention] dzięki Zła informacja jest taka, że Pani z infolinii C+ powiedziała mi, że telewizory marki Sony nie są "wspierane" w standardzie CI+ ECP przez Canal+. Przyjąłem to do wiadomości ale nie bardzo w to wierzę, choćby dlatego że kilka postów wcześniej [mention=40877]Bushiken[/mention] pisał, że w jego Sony XF9005 działa to bez zarzutu. Nie poddaję się, będę próbował. Dzięki za konkrety. Odezwę się. Powiedz mi, czy aktualizowałeś soft pendrivem innym, niż dedykowany dla danego modelu, bo znam tematCzy możesz powiedzieć czy tuner wyszukuje ci kanały. Innymi słowy czy masz pasek siły sygnału przy wyszukiwaniu satelity? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.