Skocz do zawartości

Viaplay - pytania, problemy, komentarze


Anita Kaźmierska
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

3 godziny temu, piotrekj66 napisał:

Zgłaszałem reklamację na ich maila odnośnie mikroprzycięć na aplikacji w Adnroid TV, kazali wysłać filmik... po czym stwierdzili, że jest ok i to może być wina neta. Od tej pory cisza z ich strony.

Czyli reklamacja odrzucona. 

 

Kilka wskazówek dla tych co mają zamiar zgłaszać ostatnie przygody. Normalnie jak reklamację usługi, zawrzeć opis (swoje dane, data, godzina, nazwa transmisji, urządzenia, ile nie działało, czym się to objawiało, jakie pojawiły się komunikaty itd.). Viaplay będzie weryfikował, czy na danym koncie faktycznie była próba nawiązywania połączenia i jak przebiegała więc jak ktoś nie korzystał, raczej nic nie wskóra. I najważniejsze wnieść o jakieś roszczenie, tu już każdy wie najlepiej co rekompensuje niemożność oglądania ulubionej ligi. W razie odmowy uznania reklamacji lub braku odpowiedzi w terminie ustawowym, pisać dalej, ale już do stosownej instytucji konsumenckiej.

 

Edytowane przez Zuzia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nawet nie musisz iść.
Na czat z konsulem od ręki załatwisz,dzisiaj dostaniesz dostęp,a jak Ci jakość nie będzie odpowiadała to masz 14 dni na rozwiązanie umowy.
Pudełka nie musisz brać,do oglądania np. na Smart tv. -czy to apka Play box(taka fioletowa)czy to apka Viaplay

Czyli o co dokładnie muszę się pytać i ile wyjdzie razem z Viaplay? Dodam tylko,że mam tel w Play.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, kocik89 napisał:

Ale raczej pismo do UOKiK  jest bez sensu bo usługa nie jest na umowę.

 

Przecież to jest umowa zawarta na odległość (na okres jednego miesiąca), lecz nie w formie pisemnej. UOKiK również ma prawo nadzorować takiego typu umowy.

 

1 godzinę temu, aandin napisał:

Niektórzy jak widać w ogóle nie rozumieją o co w takiej skardze chodzi. Jak reklamowałam internet swego czasu to musiałem robić speedtestem pomiary łącza,screeny z tego, zgrać na płytkę i wysłać. To był dowód. I wygrałem z nie pokonanym TP. Tu będzie pewnie podobnie i żadna zbiorowa skarga nic nie da bo trza będzie robić filmiki albo screeny z transmisji.

 

To nie do końca jest tak jak piszesz. W przypadku, gdy do UOKiK wpływają masowo skargi od klientów, Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów po uzyskaniu zgody Sądu Ochrony Konkurencji i Konsumentów może zlecić dokonanie zakupu kontrolowanego, umożliwiającego analizę procesu sprzedaży produktów i usług oraz jego realizacji w relacji sprzedawca-konsument (B2C), aby uzyskać informacje mogące stanowić dowód w sprawie praktyk naruszających zbiorowe interesy konsumentów.

 

Działalność Viaplay może zostać poddana kontroli, jeśli masowo będą wysyłane skargi do UOKiK. O wiele lepszym rozwiązaniem jest wysłanie pisma do UOKiK z precyzyjnym opisem problemu niż wieczne wylewania lamentów na Twitterze czy forach internetowych. Oczywiście nic nie zaszkodzi (a wręcz zalecane to jest) pierwotne nawiązanie kontaktu z samym Viaplay (najlepiej, aby był on udokumentowany).

 

Póki co, zdecydowana większość z nas jest mocna "w [beep]" (a od samego "krzyczenia" za Viaplay nikt się nie weźmie).

  • Popieram 1
  • Dzięki 1
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, marian_w napisał:

Dlatego nie mam satelity

No tak jakość  na satelicie i w kablówce tego samego kanału była całkiem inna🤣

2 godziny temu, torre24 napisał:
19 godzin temu, frankie1905 napisał:
Przepraszam, ale na jakim kanale w Polsat Box Go leciał mecz Barcelony? Bo jeśli na Polsat Sport to leciał na pewno w marnych 25 fps.

Na Polsacie Sport. Nie mierzyłem jakości, fps-ów tylko oglądałem mecze. Na Polsacie było o niebo lepiej.

Nie wiem na jakim Polsacie oglądałes i gdzie było o niebo lepiej bo na bank ta jakość dobra nie była na PS.

9 godzin temu, mrozio11 napisał:

O którym meczu piszesz? Bo na przykład w piątek można było porównać z transmisją meczu Bayernu z niemieckiego kanału i ludzie tutaj w temacie podawali, że różnica to bylo "tylko" 10 sekund.

 

A co do magazynu z samymi skrótami, to czy w takim serwisie są w ogóle potrzebne? Każdy skrót meczu jest dostępny od ręki i można go w każdej chwili włączyć.

Inna sprawa, że skróty są w 25 fps i z angielskim komentarzem, trochę żenada jednak.

A na czym było to opóżnienie 10 sekund🤣 Bo u mnie jeden mecz na C+online przy tym samym internecie  na android tv i laptopie  to różnica 28 sekund😂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, piotrekj66 napisał:

Zgłaszałem reklamację na ich maila odnośnie mikroprzycięć na aplikacji w Adnroid TV, kazali wysłać filmik... po czym stwierdzili, że jest ok i to może być wina neta.

 

To tak jakbyś w sklepie kupił czekoladę, a po jej otwarciu w domu zauważyłbyś, że w środku są robaki. A na reklamację w sklepie by Tobie odpowiedzieli, że wszystko jest OK i być może to u Ciebie w domu zalęgły się wcześniej robaki.

 

Nieźle sobie Viaplay pogrywa ... A to tylko dowód na jedno: problemy u nich muszą się mnożyć na potęgę, w związku z czym szukają dziwnych wymówek. Ale dobra passa się kiedyś skończy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, czerstwy napisał:
23 godziny temu, marian_w napisał:

Dlatego nie mam satelity

No tak jakość  na satelicie i w kablówce tego samego kanału była całkiem inna🤣

Oczywiście, myślisz że jak Polsat dostaje dobry przekaz to zmniejsza jakość wszystkim, czy tylko oszczędza pasmo na satelicie?

Mundial 2018 z satelity Cyfra+ przekaz TVP 1 miał 7 Mb/s , w UPC przekaz  na TVP 1  przekraczał 17 Mb/s - na telewizorze FHD obraz był referencyjny. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A na czym było to opóżnienie 10 sekund Bo u mnie jeden mecz na C+online przy tym samym internecie  na android tv i laptopie  to różnica 28 sekund
Dobrze, że Ty wiesz lepiej jak to wyglądało na moim telewizorze. Poza tym nigdzie nie napisałem, że na PS było idealnie - było DUZO LEPIEJ niż na streamie WHU-MC na C+ Online.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, leonk1974 napisał:


Czyli o co dokładnie muszę się pytać i ile wyjdzie razem z Viaplay? Dodam tylko,że mam tel w Play.

https://www.play.pl/nowy/oferta/play-telewizja/?gclsrc=aw.ds&&gclid=CjwKCAjwlqOXBhBqEiwA-hhitJ_r2E_0Ik4GyPDxYeZuIzHVj_Hlcr6wFnPYyf3kbOOamqjNbppH1hoCBR4QAvD_BwE&gclsrc=aw.ds

 

Resztę na priv Ci napisałem,o co pytałeś...

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, grreg2084 napisał:

Póki co, zdecydowana większość z nas jest mocna "w [beep]" (a od samego "krzyczenia" za Viaplay nikt się nie weźmie).

Dlatego trzeba w pierwszej kolejności skorzystać z opcji wysłania im zgłoszenia mailem: https://help.viaplay.com/pl/request/?token=f059e6062e

Żadne Twittery, czaty, czy inne wymiany uprzejmości z botami. Jest formularz: https://i.postimg.cc/qvvTnLsY/viaplay-kontakt.jpg

Oczywiście jak ktoś jest skazany na ich usługi, bo najdobitniej przemawiającym argumentem jest czynnik finansowy, czyli wycofanie subskrypcji.

 

Z regulaminu Viaplay, żeby wszystko było jasne.

Cytat

Jeśli Użytkownik wykryje jakąkolwiek wadę w Serwisie, która nie jest spowodowana przez Użytkownika lub innego użytkownika Serwisu, Użytkownikowi przysługuje prawo do tego by wada została usunięta. Aby Użytkownik nie utracił prawa do ewentualnego zwrotu kosztów, Użytkownik powinien skontaktować się z NENT w rozsądnym terminie po zauważeniu wady albo po tym, gdy powinien był zauważyć wadę, i przekazać NENT informację, dlaczego uważa, że Serwis ma wadę. Reklamacje zgłoszone w terminie dwóch (2) miesięcy od momentu zauważenia wady albo w którym wada powinna była być zauważona są zawsze uznawane za złożone w terminie. W przypadku zaakceptowanych reklamacji, NENT ponosi wszelkie koszty związane z usunięciem wady. Prawo Użytkownika do zwrotu wadliwego produktu wygasa po upływie trzech (3) lat od momentu, w którym Użytkownik zauważył albo powinien był zauważyć wadę, co oznacza, że po upływie tego czasu Użytkownikowi nie przysługuje już prawo do złożenia reklamacji, chyba że gwarancja lub podobne postanowienia lub obowiązujące przepisy prawa stanowią inaczej.

Cytat

Niniejszy Regulamin oraz wszelkie spory lub roszczenia z niego wynikające (w tym spory lub roszczenia pozaumowne) podlegają przepisom prawa szwedzkiego i zgodnie z nim będą interpretowane. Niniejszy Regulamin nie ogranicza żadnych praw ochrony konsumenta, które mogą przysługiwać Użytkownikowi zgodnie z przepisami prawa obowiązującymi w kraju zamieszkania Użytkownika.

 

Edytowane przez Zuzia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem ze wszyscy zadowolenie  z PL w jakości 4k  ....

 

Jak donoszą Wirtualne Media, rok 2022 nie będzie najłatwiejszym okresem dla Viaplay. Szacuje się, że grupa zanotuje w tym czasie stratę w wysokości 130 milionów euro. 

https://www.sportmarketing.pl/aktualnosci/42554/130-mln-euro-straty-viaplay-international-w-2022-roku/

 

 

Porwali się z motyką na słonce ,nabrali praw na wyłączność ,  a nie  są w stanie zapewnić stabilnej sługi  wszystkim subskrybentom  ,ale  podwyżkę abo robią  .

Jak widać  ni tylko w Polsce ludzie  są nie zadowoleni z jakości  transmisji i stabilności , w innych krajach też narasta  frustracja  w tej kwestii  .

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

38 minut temu, Zuzia napisał:

Dlatego trzeba w pierwszej kolejności skorzystać z opcji wysłania im zgłoszenia mailem: https://help.viaplay.com/pl/request/?token=f059e6062e

Żadne Twittery, czaty, czy inne pogaduszki z botami. Jest formularz: https://i.postimg.cc/qvvTnLsY/viaplay-kontakt.jpg

Oczywiście jak ktoś jest skazany na ich usługi, bo najdobitniej przemawiającym argumentem jest czynnik finansowy, czyli wycofanie subskrypcji.

 @Zuzia    w czerwcu pisałem do nich  na ww maila  reklamacje z załączonymi  fotkami  i krótkimi filmami video jak działa  ich stream   ( bundesliga   kilka meczów z sezonu , LE ,KSW)  do dnia dzisiejszego nikt mi nie odpisał . Ponowiłem tego maila 2  razy .

Kontakt   na czacie i  " mesendżeże" to rozmowa z botem   ....

Ogólnie kontakt z Viaplay to jak  rzucanie grochem o ścianę  .

 

Ale w lipcu przysłali mi maila  z teksem ... "wróć do nas ,odnów swoja subskrypcję  nowy sezon staruje już w sierpniu "

 

Także  to wszystko wygląda jak  firma słup  lub lichwa    zapłaciłeś to spadaj  reklamacji  ,problemów nie uznajemy  . Może  faktycznie jak by się zebrała większa liczba ludzi i jakieś zbiorowe pismo do UOKiK ....

Edytowane przez raiders25
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...