Skocz do zawartości

Multimedia


Rekomendowane odpowiedzi

Przelaczajac przycisk DISP na pilocie na ekranie TV pojawiać Ci się będą rozne tryby rozdzielczości ekranu a mianowicie: 1080i, 720p, 576p, 576i, SDTV SVHS, SDTV CVBS, SDTV RGB. Musisz wybrać odpowiedni tryb w zaleznosci od posiadanego rodzaju telewizora i w zaleznosci od polaczenia rodzajem kabla pomiędzy TV a dekoderem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja już u siebie resetowałem kilka razy i nic. Dekoder w stanie czuwania powinien automatycznie zaktualizować liste kanalow jeśli ow kanal został dodany przez MM. Dzwonilem do dzialu technicznego i mily pan powiedział ze nSport jest w fazie wlaczania, pojawi się dopiero po godzinie 0:00 w sobotę, wiec cierpliwości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kto ma nsport łapka w górę :D hehe - Rzeszów jest :). Teraz tylko czekać na pakę C+ - myślę, że to kwestia kilku dni. Skoro na dobrych warunkach wynegocjowali nsport (a co niektórzy obawiali się, ze wepchają w jakiś dodatkowy pakiet), to może te przedłużające się rozmowy pozwolą na dobrych warunkach cieszyć się z pełnego pakietu C+?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moi drodzy !

 

Odpowiedź z UOKiK odnośnie zapytania DOTYCZĄCEGO zapisu w umowie czy MultiMedia może zmieniać dowolnie kanały przy zachowaniu ich ilości:

"Co do zasady każda, nawet najdrobniejsza modyfikacja oferty programowej stanowi zmianę umowy i daje abonentowi możliwość jej rozwiązania w przypadku niezaakceptowania tego faktu. Przeciwne postanowienia umowne są niedozwolone i nie wywołują skutków prawnych. Bez znaczenia jest przy tym, czy zmiany w tym zakresie polegają na wyłączeniu jednego z programów i zastąpieniu go nowym, czy też w ramach obowiązującej umowy dojdzie do wycofania z oferty kilku z nich. Zgodnie z literą prawa zmiana oferty programowej stanowi zmianę zakresu świadczonych usług. W takiej zaś sytuacji abonentowi przysługuje prawo do wypowiedzenia umowy. Dostawcy usług telewizyjnych nie przysługuje zaś prawo do odszkodowania. "

Podstawa prawna: Art. 3841 oraz 3851 ustawy z 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (Dz.U. nr 16, poz. 93 z późn. zm.).

 

Odpowiedź z UOKiK odnośnie następnego zapytania czy MultiMedia musi zmienić ów zapis jeśli wyślemy reklamację:

"Jeżeli praktyka wprowadzania zmian w umowie z operatorem telewizji kablowej jest niezgodna z przepisami, konsument może zwrócić się do przedsiębiorcy o usunięcie tych postanowień. Jeżeli nie przyniesie to spodziewanych rezultatów, niezadowolony odbiorca może zwrócić się do prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów o zbadanie, czy wskazane przez niego zapisy i tryb ich wprowadzenia nie naruszają zbiorowych interesów konsumentów. Zgodnie z przepisami prezes UOKiK może nałożyć na przedsiębiorcę karę pieniężną m.in. w decyzji o uznaniu określonych praktyk za ograniczające konkurencję lub naruszających zbiorowe interesy konsumentów. "

 

WSZYSTKICH KRZYKACZY (lub utajnionych pracowników MM) WMAWIAJĄCYCH TUTEJSZYM FORUMOWICZOM, ŻE NIE MOGĄ ROŚCIĆ SOBIE PRAW CO DO REKLAMACJI GDY WYŁĄCZĄ IM PROGRAM I ZASTĄPIĄ GO INNYM PRZY ZACHOWANIU TEJ SAMEJ ILOŚCI PROGRAMÓW PROSI SIĘ O NIE ROZPOWSZECHNIANIE BREDNI GDYŻ TAKI ZAPIS W UMOWIE MM JEST NIEZGODNY Z PRAWEM !

 

ps. forumowicze zacznijmy walczyć o swoje i ślijmy reklamacje do MM odnośnie zapisU "gwarantowana liczba programów" bo to jest NIEZGODNE Z PRAWEM I MM MUSI WYKASOWAĆ TEN ZAPIS Z UMOWY, PRZYSŁUGUJE NAM TYM SAMYM MOŻLIWOŚĆ NATYCHMIASTOWEGO ZERWANIA UMOWY BEZ PONOSZENIA KONSEKWENCJI A KARA GROZI JEDYNIE MM !

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fakt, MM po raz pierwszy w historii pozytywnie zaskoczyła. Ale jak to bywa z MM, kanału nie było jeszcze na liście kanałów a już chwalili się na lewo i prawo. Doprawdy śmieszną sytuacją był komunikat na dekoderze że kanał Nsport jest już dostępny na kanale 316 a tu....zonk :D Kanał 316 zwyczajnie nie istniał. :brawo: Zostawiając już w spokoju Nsport, to nadal mnie zastanawia sytuacja czemu MM nadal leją wodę w sprawie Canal+. Jedni konsultanci mówią że rozmowy już zostały zakończone i oferta na paczkę Canal+ jest w przygotowaniu a inni plują prosto w twarz twierdząc z uporem że "rozmowy nadal trwają" :D Sezon Ekstraklasy dobiegnie końca a Canal+ ani widu ani słychu. Kolejnym kuriozum to brak w ofercie cyfrowej kanału Superstacja choć w jest dostępny w analogu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No bardzo pozytywne info w ten piękny sobotni poranek :jupi: Ja myślę że paczka C+ będzie dopiero na jesień bo teraz i tak kończą się ligi i będą tylko powtórki.Natomiast co do Superstacji to mogą go wcale nie dodawać do oferty cyfowej no chyba że poprawiła się jakość prowadzących :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moi drodzy !

 

Odpowiedź z UOKiK odnośnie zapytania DOTYCZĄCEGO zapisu w umowie czy MultiMedia może zmieniać dowolnie kanały przy zachowaniu ich ilości:

"Co do zasady każda, nawet najdrobniejsza modyfikacja oferty programowej stanowi zmianę umowy i daje abonentowi możliwość jej rozwiązania w przypadku niezaakceptowania tego faktu. Przeciwne postanowienia umowne są niedozwolone i nie wywołują skutków prawnych. Bez znaczenia jest przy tym, czy zmiany w tym zakresie polegają na wyłączeniu jednego z programów i zastąpieniu go nowym, czy też w ramach obowiązującej umowy dojdzie do wycofania z oferty kilku z nich. Zgodnie z literą prawa zmiana oferty programowej stanowi zmianę zakresu świadczonych usług. W takiej zaś sytuacji abonentowi przysługuje prawo do wypowiedzenia umowy. Dostawcy usług telewizyjnych nie przysługuje zaś prawo do odszkodowania. "

Podstawa prawna: Art. 3841 oraz 3851 ustawy z 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (Dz.U. nr 16, poz. 93 z późn. zm.).

 

Odpowiedź z UOKiK odnośnie następnego zapytania czy MultiMedia musi zmienić ów zapis jeśli wyślemy reklamację:

"Jeżeli praktyka wprowadzania zmian w umowie z operatorem telewizji kablowej jest niezgodna z przepisami, konsument może zwrócić się do przedsiębiorcy o usunięcie tych postanowień. Jeżeli nie przyniesie to spodziewanych rezultatów, niezadowolony odbiorca może zwrócić się do prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów o zbadanie, czy wskazane przez niego zapisy i tryb ich wprowadzenia nie naruszają zbiorowych interesów konsumentów. Zgodnie z przepisami prezes UOKiK może nałożyć na przedsiębiorcę karę pieniężną m.in. w decyzji o uznaniu określonych praktyk za ograniczające konkurencję lub naruszających zbiorowe interesy konsumentów. "

 

WSZYSTKICH KRZYKACZY (lub utajnionych pracowników MM) WMAWIAJĄCYCH TUTEJSZYM FORUMOWICZOM, ŻE NIE MOGĄ ROŚCIĆ SOBIE PRAW CO DO REKLAMACJI GDY WYŁĄCZĄ IM PROGRAM I ZASTĄPIĄ GO INNYM PRZY ZACHOWANIU TEJ SAMEJ ILOŚCI PROGRAMÓW PROSI SIĘ O NIE ROZPOWSZECHNIANIE BREDNI GDYŻ TAKI ZAPIS W UMOWIE MM JEST NIEZGODNY Z PRAWEM !

 

ps. forumowicze zacznijmy walczyć o swoje i ślijmy reklamacje do MM odnośnie zapisU "gwarantowana liczba programów" bo to jest NIEZGODNE Z PRAWEM I MM MUSI WYKASOWAĆ TEN ZAPIS Z UMOWY, PRZYSŁUGUJE NAM TYM SAMYM MOŻLIWOŚĆ NATYCHMIASTOWEGO ZERWANIA UMOWY BEZ PONOSZENIA KONSEKWENCJI A KARA GROZI JEDYNIE MM !

 

pozdrawiam

 

Większość osób tutaj się udzielających (jak to ładnie napisałeś krzykaczy) pisała, że nie przysługuje prawo do zerwania umowy (gwarancja ilości kanałów) gdyż taką otrzymali informację w BOK-ach lub na infolinii. MM ma taki zapis w cenniku i na niego się powołuje. Osobiście pisałem że ciekawe jak to wygląda pod kątem prawa i wiele osób tutaj pytało się czy ktoś to weryfikował, więc wyluzuj trochę! 8) Pisali prawdę, nie mogli zerwać umowy, bo operator ma taki zapis a nie inny!!!!! Czy jest on zgodny z prawem czy nie, to jest już inne bajka! Dobrze że ktoś się w końcu dowiedział jak to z tą gwarancją ilości kanałów jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisali prawdę, nie mogli zerwać umowy, bo operator ma taki zapis a nie inny!!!!!

 

Zapis operatora nie może być sprzeczny z prawem.

W takim razie nie tyle co pisali prawdę a powielali kłamstwo jakie przekazała im MM...

W sumie dziwi mnie fakt, że nikt wcześniej nie dociekał czy tak absurdalny zapis jest zgodny z prawem.

A może niektórym na tym forum zależało aby tak było i klienci żyli w złudnym przekonaniu, że "żelaznych" zapisów MM nie można obalić :>

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proszę tu masz mojego posta, pytałem się czy jest tu jakiś prawnik? :) Dobrze że się zainteresowałeś :)

 

Oferta Usług Operatora – gwarantowana Abonentowi liczba programów telewizyjnych składająca się na Pakiet. Zmianę w Ofercie Usług Operatora, stanowiącą zmianę warunków Umowy Abonenckiej, stanowić będzie obniżenie liczby programów telewizyjnych składających się na Pakiet, poniżej liczby programów gwarantowanej przez Operatora.

 

Czy ten zapis o gwarantowanej ilości kanałów jest zgodny z art. 60 a ust. 1 pkt 1) - niestety nie wiem, nie jestem prawnikiem :( a na ten artykuł prawa telekomunikacyjnego powołuje się MM.

MM już kilka razy wycofywała ciekawe kanały i wątpię żeby nikt do tej pory nie żalił się do UOKiK a ten dawno by już interweniował. Może ten zapis jest zgodny z prawem? Jest tu jakiś prawnik?

 

Ten zapis istnieje od dobrych 3 albo nawet 4 lat, nikt z UOKiK się tym przez taki kawał czasu nie zainteresował? Dziwna sprawa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Jestem z Darłowa. W Multimedi już ze 12 lat. Mamy tu chyba najgorszą ofertę Multimedi w Polsce.

 

Z racji zakupu nowego TV zamieniłem właśnie analog na MAxBOx+ Internet 2mb (max u nas to 6mb) czyli najdroższy pakiet TV jest 105 kanałów w tym tylko 7 HD (sic!) NIE MA podstawowych w HD: TVP HD, TVP1 HD, TVP2 HD, POLSATU HD, 2x Polsatów Sport HD i innych tragedia. Nie można dobrać HBO nic nie można w HD więcej.

 

Siła sygnału na dekoderze od 23 do 32 w zależności od kanału i pory dnia. W dzień większość kanałów rwie się przy szybkim ruchu kamery ja to widzę. Szczególnie jak się ma 70cali (a "teatrzyku" nadpłynności nie chce ustawiać na tv nie da się tego oglądać na filmach). Wieczorem siła sygnału idzie troszkę do góry i jest lepiej. Technik Multimedi nie widzi problemów. Dla niego jak świeci obraz to jest ok (!)

 

Płacę tyle samo co w innych miastach gdzie jest "pełna oferta"

Ale to co tu mamy przechodzi ludzkie pojęcie brak podstawowych kanałów HD i płynności.

 

Dochodzi do absurdu że przysłowiowy Kowalski wystawiający wieszak za okno ma TVP 1 i TVP 2 w HD za darmo i płynnie a ja płacąc ponad 100zł miesięcznie nie mam tych kanałów w ogóle!

 

Multimedia w Darłowie jest już z 20 lat. Nie było dotąd konkurencji. Nic nie inwestowali pewnie. Na szczęście pojawiła się NETIA i dają za odejście z Multimedi 6 miesięcy gratis (net do 50mb i 15hd w TV)

 

Mam nadzieje że to ich zmotywuje chodź do zrównania oferty z innymi miastami (kanały HD i płynność), Jeśli to się nie stanie to będzie moja ostatnia umowa z Multimedia a jestem z nimi już z 12lat.

 

Może macie szanowni koledzy i koleżanki jakieś rady co zrobić żeby ich jakoś do czegokolwiek zmotywować. Zostało mi 11 miesięcy umowy. :|

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zostało mi 11miesięcy umowy a płacić i NC+ i Multimedia to boli. Technik mi wypalił ze mogę zrezygnować za 1000zł kary :| Jak to jest w praktyce z tymi ich karami ?

 

Jeśli ktoś siedzi w tym głębiej w firmie proszę się zorientować czy w Darłowie mogę liczyć na jakąś poprawę (kanały HD i płynność) czy nie mam co się łudzić ? I trzeba już zacząć myśleć o NC+

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...