Skocz do zawartości

Multimedia


Rekomendowane odpowiedzi

To zależy co komu pasuje.Ja mam superbox+pakiet HD i mnie by bardziej pasowało jakby właśnie przerzucili do pakietu HD. Ale trudno,dla jednego programu nie będę kupował Maxboxa.Zresztą, jestem z MM-Południe więc ta zmiana/wersja HD/mnie nie dotyczy.Może za rok,za dwa... :wink:

 

A na swojej stronie Multimedia poda tę wiadomość 18 marca po południu.Wychodzi na to że kolorowe tygodniki są ważniejszym żródłem informacji niż oficjalna strona operatora. :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@maro_1983 Operator czyli Multimedia Polska jak zechce wprowadzić Paramount Channel w analogu to może po prostu wersje cyfrową HD przekonwertowac na wersje analogowa SD, zostanie się tylko logo "Paramount Channel HD". Jednak tak jak mówisz nigdzie o tym nie ma mowy jakoby miałby pojawić się w analogu. Podobnie jest u mnie w analogu odnośnie z TVP 1 i TVP 2. Sygnał jest brany z DVB-T z anteny naziemnej i w stacji czołowej w mojej lokalizacji przekonwertowany na sygnał analogowy. Wiec w analogu mam TVP 1 ale z logo "TVP 1 HD" i TVP 2 ale z logo "TVP 2 HD".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniłem dekodery na moduły CAM i chyba to była najgorsza decyzja :) jest problem na nowych Samsungach z 2014 H6400 u mnie.

Prawa na moduł wysłane przez dział techniczny skanowania kanałów kilkanaście razy dalej to samo na obu TV czyli:

 

- kilkanaście kanałów w EPG ma inne nazwy a inne są zdublowane ale klikając tam jest kanał nie taki jak jest napisane w EPG tylko prawidłowy.

- pojawiają się czasami widoczne mikro przycięcia obrazu podczas oglądania telewizji. na dekoderze i na tych samych tv nie było tego

 

Reasumując ciężko się po tym EPG poruszać i zapamiętać to np. że na CANAL + jest np. E! itd.

Swojej listy też nie da się zrobić prawidłowo na np. Canal Plus czy innym są inne kanały i tak też musi być na liście.

Czyli jedne kanały są kilka razy innych nie ma w ogóle. I te zdublowane to te których nie ma.

 

Na dekoderach było jak się należy nie było problemów. Wysyłam jutro odstąpienie od umowy :) bo coś nie palą się z wymianą na dekodery.

 

Nie mam czasu co dzień wisieć na infolinii nic to nie daje co konsultant czy dział techniczny to inna gadka.

 

Kazali mi reklamować w Samsungu :) ps moduł Cyfrowego Polsatu testowałem w dniu wczorajszym nie ma takich przypadłości. Płacę wymagam może sam sobie mam napisać soft żeby to się poprawiło. Jaja jakieś.

Robią problem z wymianą ponownie na dekodery to kończymy temat. Usługa nie działa zgodnie z umową koniec kropka.

 

A już myślałem że zostanę tu na dłużej. Miał ktoś coś takiego ?

Ze mną da się dogadać i wszystko załatwić ale jak ktoś mnie zlewa (umowa przedłużona prowizja zainkasowana do tego czasu był super kontakt z DUK:) nie ma litości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak rzeczywiście jest i wgniata w fotel http://www.paramountchannel.pl/program

Tak jak myślałem będzie argument dla wielu do zakupu Maxboxa. Ramówka przypomina trochę TCM przez większość dnia. Szkoda też, że kilka dni z rzędu emitowany jest ten sam film tylko o różnych godzinach. Tak czy inaczej jak to mowili chca dostosowac do polskiego widza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...