Mr.Chiquita Opublikowano 11 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2014 Nie ten dział. Do takich pytań jest inny temat na forum. Tutaj odpowiadam zgodnie z wątkiem: nikłe szanse, na pojawienie się tego kanału w Multimedii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neuro_wrw_gang_ Opublikowano 11 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2014 Na tapatalku mam ustawione tylko MM.Dzięki za info. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Chiquita Opublikowano 11 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2014 TV Republika podpisała ostatnio umowę z brokerem reklamowym i zaistniała w panelu Nielsena. A to oznacza, że rosną jej szanse w negocjacjach z Multimedią. Teraz dopiero zaczną się prawdziwe rozmowy. Moim zdaniem, kanał ma teraz duże szanse pojawienia się w ofercie. Obstawiam, że nawet od pakietu SuperBox (okolice końca roku?). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielpes5 Opublikowano 12 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2014 Wraz z zamiana miejscami kanalow TVN HD i aMazing nie zmienili działania przycisku amazing na pilocie. Chodzi mi o to ze wcześniej przed zamiana kiedy aMazing był na pozycji 3 to wcisniecie tego przycisku powodowalo przelaczenie mnie bezpośrednio na kanal 3 aMazing. Teraz kiedy jest na 3 TVN HD to nacisniecie owego przycisku przelacza na pozycje 3 co jest TVN HD a powinno przelaczac na pozycje 30 co jest obecnie aMazing,ale to szczegol. Mi to nie przeszkadza. I tak tego aMazingu nikt nie ogląda,teraz za to można szybciej przełączyć na "fakty" TVN Multimedia zawsze "myśli" o wszystkim. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Chiquita Opublikowano 12 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2014 Ja oglądam, przeważnie jak leci muzyka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m-mediol Opublikowano 15 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2014 Witam ,wydzwania do mnie numer 48-24-357-50-58 najpierw dosłownie ćwierć sygnału za jakiś czas jeden długi. Myślę sobie oddzwonię bo to na MM numer wygląda i zgłosił się faks "proszę rozpocząć wysyłanie faksu"-głos. Dzwonili do Was może? W necie piszą że to z MM ale również że z republiki Konga jacyś naciągacze. Mi pobrało 1 grosz za 3 sekundy połączenia. Czy to ich numer? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neuro_wrw_gang_ Opublikowano 15 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2014 Oni mają na infolinię 244244244. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grigorios Quedin Opublikowano 15 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2014 Po co oddzwaniasz ....jak ktoś ma do Ciebie sprawę ,to sam zadzwoni . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m-mediol Opublikowano 16 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2014 To kto mnie namierza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grigorios Quedin Opublikowano 17 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2014 Żonaty jesteś ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sony87 Opublikowano 17 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2014 Ktoś się orientuje kiedy najpóźniej można złożyć wypowiedzenie umowy w moim przypadku? Tzn. mam wykupiony pakiet usług na Internet 60 Mb/s, TV cyfrową z PVR i telefon. Umowa na 12 miesięcy, a aktywacja usług odbyła się dnia 02 października 2013 r. Mam czas do końca lipca czy sierpnia na złożenie wniosku o wypowiedzenie umowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Chiquita Opublikowano 17 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2014 @Sony87: W lipcu, gdyż skutek wysłania wypowiedzenia będzie obowiązywał na koniec miesiąca. Wypowiedzenie, powinieneś wysłać trochę wcześniej, a nie ostatniego dnia lipca. Oczywiście to w przypadku, jeśli umowa wygasa z końcem października. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sony87 Opublikowano 17 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2014 @draco_san, dzięki za informacje. A wiadomo coś o nowych promocyjnych pakietach usług? Te obecne które widnieją na stronie obowiązują do końca lipca. I czy lepiej osobiście zanieść wypowiedzenie do lokalnego BOKu czy może wysłać bezpośrednio do Gdyni? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m-mediol Opublikowano 17 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2014 Żonaty jesteś ? Hehe dobre ale raczej nie to co myślisz.Wpisz w google numer i zobaczysz co wyjdzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtaas Opublikowano 17 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2014 Panowie mam internet 60Mb i modem Arris TG862 od dwóch dni dioda DS świeci się na pomarańczowo a zawsze był zielony ale internet działa. Co może być nie tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubus76k Opublikowano 17 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2014 @Wojtaas To oznacza, że modem nie widzi jednego z downstramów, zrestaruj modem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtaas Opublikowano 17 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2014 Restartowałem już modem ale po ponownym połączeniu problem dalej występuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neuro_wrw_gang_ Opublikowano 17 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2014 Dzwoniłes do nich? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtaas Opublikowano 17 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2014 No właśnie nie bo myślałem że da radę samemu ten problem rozwiązać ale widzę że nie i muszę zadzwonić a tak w ogóle ma to jakiś wpływ na szybkość pobiera itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubus76k Opublikowano 17 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2014 @Wojtaas sprawdź sobie http://test.mm.pl/ , jak nie będzie wpływu to i tak Ci nic nie zrobią Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek_Gdynia Opublikowano 17 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2014 A może zmiana koloru diody związana jest z ty że inna karta sieciowa jest podłączona...inny kolor przy 1Gbit/s i inny przy 100Mbit/s.... pozdrawiam Marek z Gdyni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtaas Opublikowano 17 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2014 Marek raczej nie bo do modemu podłączony jest router Asusa gigabitowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian1981 Opublikowano 17 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2014 Prawdopodobnie mają w MM jakiś problem z DOCSIS 3.0 w Twojej lokalizacji (modem nie widzi wszystkich kanałów downstream) i stąd zalogował się w trybie DOCSIS 2.0. Ogólnie na jednym kanale DS modem też będzie działał tylko uzyskanie wyższych prędkości może być kłopotliwe. Kolor diody DS nie zależy od tego jaka jest podłączona karta sieciowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sony87 Opublikowano 17 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2014 To kolor diody LINK zależy od tego jaka jest podłączona karta sieciowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kleofas11 Opublikowano 19 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2014 Witam ,wydzwania do mnie numer 48-24-357-50-58 najpierw dosłownie ćwierć sygnału za jakiś czas jeden długi. Myślę sobie oddzwonię bo to na MM numer wygląda i zgłosił się faks "proszę rozpocząć wysyłanie faksu"-głos. Dzwonili do Was może? W necie piszą że to z MM ale również że z republiki Konga jacyś naciągacze. Mi pobrało 1 grosz za 3 sekundy połączenia. Czy to ich numer? Do mnie dzwonili wiele razy (zawsze po wypowiedzeniu umowy z mojej strony) z numeru (24) 357 50 35. To ich specjalna infolinia "utrzymaniowa". Kolejny raz przedłużyłem z nimi umowę na Internet (jako stary klient) w czerwcu tego roku. Internet 12 Mb/s (umowa na 12 miesięcy), 30 zł miesięcznie (opcja z e-fakturą). Zresztą pisałem o tym, na konkurencyjnym forum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.