Skocz do zawartości

Multimedia


Rekomendowane odpowiedzi

Multimedia nie ma nic wspólnego z działaniem serwisu HBO GO, oni tylko przekazują ewentualne zgłoszenia do HBO.

Wiem, ale właściwie co mnie to interesuje? Ja płacę za HBO GO Multimedii i to oni mają mi zapewnić odpowiedni poziom usług albo niech zwracają kasę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze nie wiesz co jest przyczyną problemu, a co jeśli to TwójTV jest skopany w sensie Samsung zmienił coś w sofcie? Też wina Multimedi? :roll:

draco napisał że u niego działa, jakiś czas temu na stronie HBO był komunikat o problemach z TV LG, zaktualizowali soft w TV i coś skopali, bo HBO GO przestało działać, trzeba było czekać na nowy soft od LG. Czy ktoś na tym forum ma TV Samsunga i może sprawdzić HBO GO?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Michaelis- oczywiście może być tak jak piszesz ale wydaje mi się że taka firma jak HBO już powinna się tym zająć i opublikować swoje stanowisko na ten temat , po iluś tam zgłoszeniach a multimedia w interesie swoich abonentów też powinna ich naciskać. Mam nadzieję że problem się rozwiąże jak najszybciej. A dlaczego czepiam się Multimedii - to proste im płacę za tą usługę i od nich wymagam. A co do softu samsunga- wszystkie inne zainstalowane appki śmigaja bez problemu tylko nie hbo go, także wydaje mi się że to jednak wina samej aplikacji a nie tv.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A dlaczego czepiam się Multimedii - to proste im płacę za tą usługę i od nich wymagam. A co do softu samsunga- wszystkie inne zainstalowane appki śmigaja bez problemu tylko nie hbo go, także wydaje mi się że to jednak wina samej aplikacji a nie tv.

Ale Multimedia nie jest właścicielem usługi - tylko jej pośrednikiem. Widzę, że szanowny kolega nie czytał regulaminu HBO GO. § 4 punkt 2, czytamy:

Podmiotem odpowiedzialnym za działanie Serwisu HBO

GO jest HBO Česká, jako podmiot posiadający uprawnienia

do Strony HBO GO, oraz HBO Holding jako podmiot

ją obsługujący.

Tak to zazwyczaj jest, jak się nie czyta umów i regulaminów. :roll: Jednak w tym wypadku, wydaje mi się, że to wina producenta TV. Tak samo jak było to, z niedawną zmianą na MUX-3 DVB-T. Po prostu Samsung to beznadziejny producent TV i nie udostępnił dobrego oprogramowania. Dlatego ja wolę Sony (ew. Philips). Może i droższy, może i ma mniej bajerów. Ale jest solidny, pewny i rzadko się zdarzają takie niespodzianki. :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem w tym że jak na razie hbo go jest tylko na samsungach i LG. Być może to wina producenta, ale z drugiej strony wszystkie inne aplikacje chodzą bez problemu, problem jest tylko z tą jedną. Co do regulaminu to nie będę sie kłócił to że hbo jest odpowiedzialne za działanie hbo go to ja wiem, ale ja tą usługę kupuje od multimedii i oni mają się zająć moją reklamacją a czy są pośrednikiem czy nie i jak to załatwią z hbo to juz nie mój biznes. Jak mi nawali telefon, który kupiłem w jakiejś sieci komórkowej (i jest na gwarancji oczywiście ) to idę do salonu tejże sieci i tam zostawiam tel. a oni już wysyłają go gdzie trzeba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co za problem podłączyć sobie laptopa do TV? Dla mnie żaden i tak właśnie robię, gdy chcę sobie na kanapie pooglądać HBO GO. Problem jest na pewno po stronie Samsunga, bo nie zaktualizował na czas tej aplikacji. Trudno winić HBO, że wprowadza jakieś zmiany - w końcu trzeba się rozwijać. Nie ważne, że reklamację wyślesz do Multimedii, masz w sumie takie prawo jeśli ci usługa nie działa. Ale problem i tak będzie musiało rozwiązać HBO lub Samsung. Multimedia co najwyżej odpisze ci, że "przekazaliśmy problem do odpowiedzialnych za to osób. Teraz czekamy na jego rozwiązanie. Niestety, to nie zależy już od nas" albo coś w tym stylu. :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam,

 

dotychczas korzystam z UPC, porównując dostawców widzę, iż oferta MM wypada korzystniej

interesuje mnie tylko i wyłącznie telewizja

zatem kilka pytań, z góry dziękuję za pomoc

1.czy przy podpisywaniu 1szej umowy jest szansa ruszyć cennikowe stawki

2.czy jest możliwość otrzymania dekodera za 0 zl?

3.czy umowy są również na czas nieokreślony?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisałem pare postow wcześniej ze 3 marca dokonałem przedluzenia umowy na Internet dzwoniac na infolinie. Minelo już 3 tygodnie a do tej pory nie mam jeszcze od nich listownego potwierdzenia zawarcia umowy. W związku z tym mam pytanie, kiedy owe potwierdzenie od nich dostane? Pod koniec miesiąca marca, czy tez dopiero po 1 kwietnia, kiedy to zacznie obowiazywac mnie nowa umowa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co się orientuje:

1) zawsze pierwsza umowa jest korzystniejsza, trzeba tylko wytrwale walczyć albo w BO albo w e-Boa

2) patrz jak wyżej. Jest taka możliwość.

3) z tego co wiem to umowy są albo na 12 albo na 24 miesięcy.

 

Dziękuję za informację, wysłałem zapytanie

Zobaczymy kto, UPC czy MM zaproponują lepsze warunki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Planowana oferta publiczna będzie obejmować akcje sprzedawane przez obecnych akcjonariuszy Multimedia Polska: M2 Investments Limited, Tri Media Holdings Limited, Dunaville Trading Limited oraz Collegium Anetta Kolasińska i Wspólnicy ("Akcjonariusze Sprzedający"). Obecnie intencją Akcjonariuszy Sprzedających jest zaoferować do 49,2% akcji spółki w Ofercie."

czyli ani złotówka nie trafi do firmy;

żydki próbowali sprzedać całą firmę, nikt nie chciał to teraz spróbują sprzedać połowę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli masz umowę na internet to okres wypowiedzenia wynosi 1 miesiąc liczony od 1 kwietnia,czyli umowa ulegnie rozwiązaniu 30 kwietnia .Jeżeli umowa jest na telewizję to okres wypowiedzenie jest równy 3 miesiące i analogicznie okres wypowiedzenie zaczyna się 1 kwietnia ale kończy się 30 czerwca Oczywiście wypowiedzenie musisz złożyć do końca marca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...