Skocz do zawartości

Multimedia


Rekomendowane odpowiedzi

@mirolop:

Zgadłeś, ma być TV Republika... Choć akurat ja nie wiem, po co? Dlaczego nie wynegocjują pełnej oferty od tych nadawców, których już kanały mają. Np. BBC, AXN czy nowych H2 i History HD od A+E Networks. Ginx TV też by się przydał, uzupełnił by stratę po Hyperze. :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@draco_san No to z TV Republika to mi się udało strzelić bo już od dawna slychac glosy ze ma być , podejrzewam ze w największych pakietach SuperBox lub MaxBox. Po co TV Republika? No pewnie po to żeby każdy miał wybor programu informacyjnego wedle swoich pogladow, a to jest kanal prawicowy. Z tego co slyszalem to polowa programu to powtorki z dnia poprzedniego, kumpel ma TV Republika w konkurencyjnej w mojej miejscowosci TVK Hajnowka w SD to jakość taka jak z kasety VHS ze nie da się tego ogladac, ciekawe jak z wersja HD, w każdym bądź razie nie jest to kanal godny mojej uwagi. Ciekawia mnie pozostale kanaly, coz to za specjaly będą. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Paulus promocyjna na 6m i byl przekonywany ze bedzie mial all przez ten czas

Niech reklamuje, z tego co wiem (sam składałem reklamację ale u mnie to wynikało zbardziej z niekompetencji konsultantki) wszyscy ci którzy mieli promocję przed oficjalnym wprowadzeniem pełnego pakietu mieli mieć okno otwarte na c+ platinium( chyba że inaczej jest z tymi którzy nie mieli c+HD).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tam jestem za wprowadzeniem TV Republika do oferty o MM. Bo po pierwsze " rozmowy trwają"... :lol2: A po drugie,mam już dość tej papki w TVN 24. To już nie jest ten sam kanał co kiedyś,który uchodził za wzór dziennikarskiego profesjonalizmu :> .Bardziej miarodajne są dla mnie obecnie TVP Info i Polsat News. Jak donosi jeden z portali informacyjnych, "Fakty" TVN straciły ostatnio prawie milion widzów. W sumie nie dziwię się.

http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,149 ... #BoxBizTxt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie problemów z moją prędkością łącza - ciąg dalszy.

 

Pismo złożyłem w BOA. Pan przyjął. Dziś przed chwilą otrzymałem e-mail o treści ...

 

Szanowni Państwo,

 

Dziękujemy za kontakt z Departamentem Obsługi Klientów Multimedia Polska SA.

Informujemy, że wiadomość została przekazana do realizacji przez naszych pracowników. Dołożymy wszelkich starań, aby sprawa została załatwiona w ciągu 48 godzin roboczych.

 

Pozdrawiamy

 

Multimedia Polska

Dział Korespondencji

 

Jednym słowem .. rozmowy trwają...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy w okolicy ul. xxx we Wrocławiu są zanotowane

przeciążenia? Jeżeli tak to czy znany jest termin ich usunięcia? Od

mniej więcej tygodnia od godzin popołudniowych wydajność łącza spada

z 60mbit do niecałych 5 (7-8 do serwera multimedii) taka sytuacja

utrzymuje się do północy.

Załącznik: screenshot ze speedtestem

Odpowiedź:

Witam,

 

Dziękuję za kontakt z naszą Firmą.

 

W odpowiedzi na Państwa zgłoszenie pragniemy poinformować, iż na chwilę obecną nie stwierdzamy usterki niskiego transferu. Modem kablowy pracuje stabilnie na sieci a łącze w pełni się wysyca. Prosimy o wykonanie kilku testów o różnych porach dniach na stronie test.mm.pl przy bezpośrednim połączeniu komputera z naszym modemem kablowym (czyli bez routera wifi).

 

Prosimy o wysłanie identyfikatorów przeprowadzonych testów w wypadku negatywnych rezultatów (identyfikator widoczny jest w prawym dolnym narożniku strony po wykonaniu testu).

 

Dodatkowo przypominamy, iż zakupione przez Państwa łącze nie jest typu CIR, co za tym idzie nie ma gwarancji prędkości. Przepustowość jest do określonej w pakiecie wartości, okazjonalnie wyniki mogą być niższe.

 

 

W razie dodatkowych pytań proszę o ponowny kontakt - służymy pomocą.

 

Zapraszam również do kontaktu z Telefonicznym Biurem Obsługi Klienta pod numerem 244 244 244.

Czyli ogólnie spadaj na drzewo, niczego nie gwarantujemy.

 

ewidentnie wieczorami zapchana jest ich infrastruktura.

3083710233.png3083713756.png

na upload nie patrzcie, jest przekłamany. Przy wysyłce ftp mam 3mbit.

 

23:51 wszystko wróciło do normy:

3083923865.png3083921816.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Póki co odpowiedź jest następująca

 

Szanowni Państwo,

 

Otrzymane od Państwa zgłoszenie przekazano do Działu Telefonicznej Obsługi Klientów. W najbliższym czasie nasz Pracownik skontaktuje się z Państwem.

 

Pozdrawiamy

 

Multimedia Polska

Dział Korespondencji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie od wczoraj dekoder ADB z PVR znów zaczyna stroić fochy. Już raz go wymieniałem.

Co minutę przełącza na TVN. Nie ważne co oglądasz. Na szczęście odłączenie od prądu przyniosło efekty. Z półtora roku temu padł mi dysk i takie właśnie były objawy tego dekodera :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chłopie to jeszcze nic.. Ja już mam 6 egzemplarz tego badziewia ! Padają głównie dwie rzeczy:dysk i zasilacz.Raz wysypało się oprogramowanie.Innym razem tuner stracił autoryzację i za nic nie mogli go ponownie aktywować... Żeby było jeszcze śmieszniej MM wymienia nowe dekodery PVR tylko na...używane ! :lol2::brawo: Oczywiście MM twierdzi że nie ma w tym nic dziwnego...W końcu jesteśmy w Unii Europejskiej :lol2: To że ktoś jest dla nich kluczowym klientem (z pełnym pakietem lub szerokim wachlarzem usług) nie ma dla nich absolutnie żadnego znaczenia... :shock: Na moje sugestię że podobne praktyki widziałem tylko w Albanii po prostu milczą... Więc pomału odliczam sobie już miesiące do końca umowy. Miałem kiedyś ADB PVR( z N-ki) i doszedłem do wniosku że te oba dekodery dzieli przepaść. Gdyby MM udostępniała moduły CI...była by inna rozmowa,ale to jest marzenie ściętej głowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak zwykle nasza ukochana Multimedia Polska śpi i wszystko trzeba im palcem pokazywać. Dzwoniłem teraz niedawno aby przestawili u siebie Animal Planet (pozycja na dekoderach 216) z formatu obrazu 4:3 na 16:9. Wiadomo już było od około 2 tygodni, ze Animal Planet zmienia 8 listopada format nadawania z 4:3 na 16:9, a oni tam u siebie śpią.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi dawną Cyfre+,N,Cyfrowy Polsat,UPC i Orange z tymi praktykami się nie spotkałem. Uszkodzony dekoder jest wymieniany tylko i wyłącznie na nowy.Sytuacja gdy dostaje się używany (nawet nie odnowiony) dekoder z szeregiem wad. To jest [beep] w twarz abonentom i pytanie się jeszcze czy deszcz pada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...