Skocz do zawartości

Multimedia


Rekomendowane odpowiedzi

Firma nie promuje w ogóle tej usługi. Ostatnio zauważyłem, że VOD mam niedostępne (i tak rzadko z niego korzystałem). Dzwonie na infolinie i Pani mi mówi, że mam VOD wyłączone, bo... zawierałem umowe przez telefon (!sick). Pani mnie pyta czy mi włączyć i itd. Ja podziękowałem, gdyż mimo, że mnie zapewniano, że to darmowe zapewne jest gdzieś jakiś haczyk. Co do zacinania głosu to nie zaobserwowałem tego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@thommy18 Ja podpisywałem umowę na tv cyfrowa w czerwcu 2012 i miałem wtedy DTV, umowę podpisywałem w punkcie technicznym u siebie i VOD miałem wlaczone. W czerwcu 2013 dokonałem migracji z DTV na NDTV telefonicznie i kiedy wszedłem na VOD patrze nie mam dostępu. Kiedy dokonywałem migracji konsultantka o tym mnie nie poinformowala. Zadzwonilem do nich i się dowiedziałem ze stracilem dostep gdyż dokonałem migracji i ze jak chce mogą mi VOD aktywować. Zgodzilem się i w przeciągu 24 godzin dokonano aktywacji. Aktywacja jest darmowa, nie ma zadnych haczyków tak jak myślisz. Placi się tylko za wypożyczone filmy, oplata doliczona przychodzi z faktura. Wypozyczylem ze 2 razy i to wszystko. Tak wiec jak chcesz to dzwon i aktywuj, sama aktywacja nic nie kosztuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cóż. Zawarłem dziś tą nową umowę na C+. Bez entuzjazmu ale nie mogę zyc bez Premiership i Primiera Division. Bez entuzjazmu bo płacę tę sama kwotę za SD co inni za HD. Pani nie miała dla mnie innej propozycji oprócz tego, żeby czekać aż po ewentualnej modernizacji wskoczy mi HD. Ale kiedy to będzie nie ma pojęcia. Podobno dowiadują się o tym dopiero na końcu(!)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak u Was śmiga Internet? Bo u mnie z godzinę temu były przerwy w Internecie. Po drugie dekoder od TV Cyfrowej nie może się zalogować do sieci, ładuje ładuje i nic, w końcu pojawia się komunikat: błąd autoryzacji - skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta. Też macie problemy z Internetem i TV Cyfrową?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam . Pisze z takim zapytaniem : posiadam dekoder 3830 CD i planuje teraz zakup nowego tv ( zalezy mi na full HD) . Czy ktos spotkał sie , by ten dekoder nie był kompatybilny z jakiś tv? Bo moj kolega posiada ten dekoder i tv Sharpa ( nie pamietam jaki dokladnie to model) , ktory nie jest i nie moze ogladac w hd . Mial ktos tak w przypadku innych marek tv?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Posiadam Samsung UE32ES5500 i nie mam zadnych problemów. Po prostu w ustawieniach dekodera trzeba zmienić rozdzielczość, jeśli jest tryb RGB no to wiadomo ze nie bedzie miał 1080.Na pilocie od dekodera zmienia się rozdzielczość przyciskiem DISP. Druga sprawa to ażeby mieć HD to telewizor i dekoder musza być polaczone kablem HDMI, no ale tego to chyba nie trzeba nikomu tlumaczyc. Najlepiej jest wpierw wlaczac TV a później dekoder, a jeśli wylaczamy to wpierw dekoder a później TV. W przeciwnym wypadku na dekoderze pojawi się HDCP. Jest to tak zwana ochrona praw autorskich i niby sa telewizory które tej ochrony nie zapewniają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sony87 masz racje, przepraszam, przejrzalem liste dostępnych programów DTV i faktycznie TVP Info jest a TVP Regionalna nie ma. Powinni dac TVP Regionalna, no w przeciwnym wypadku pozostaje migracja na NDTV. Jak jest w kablu wrzucone DVB-T no tam będzie. Inny przykład to TVP Rozrywka, gdyby niepuscili DVB-T w kabel to w ogole niemiałbym dostępu do TVP Rozrywka. Owego kanalu nie ma ani w DTV, ani w NDTV, wszystkie kanaly z DVB-T sa w NDTV oprócz TVP Rozrywka. A przecież można byłoby zastapic dubel TVP Seriale, który jest nadawany i na 55 i na 428. Wywalic z ktoregos miejsca TVP Seriale i byłoby miejsce na TVP Rozrywka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Dagaz a skad jesteś? Mi pare dni temu wariowal Internet, miałem coraz przerwy, dekoder od tv cyfrowej nie mogl polaczyc się z siecia bo pradu niemiałem wcześniej, w końcu wywalilo blad autoryzacji i musialem dzwonic az na infolinie i dopiero naprawili. Ostatnio im się cos tam za dużo zdarza tych awarii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie (Szczecin) także cyrki się działy w środę. Padł prąd w bloku tak na minutę. Później przez pół godziny nie działał Internet. Dekoder nie mógł najpierw połączyć się przez Docisis, a później przez Ethernet.

IP do Internetu pobrało mi z Białej Podlaskiej. Jak dotąd adres miałem ze Szczecina lub Stargardu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MM niepotrzebnie wprowadza zamieszanie. Mają bazę abonentów,wiedzą doskonale kto i na jakich warunkach ma Canal+. Jednak z automatu rozsyłają do wszystkich materiały promocyjne i informacje o otwartym oknie Canal+ do końca października,.Nie jednego wprowadzając w osłupienie. Po weryfikacji tego pisma i telefonu do call center dochodzimy do wniosku,że jednak to pismo nas nie dotyczy. Bo mamy stare promocję jeszcze kilka dobrych miesięcy.Ale jednak niesmak pozostaje.Bo idąc "frontem" do klienta dział marketingowy powinien rozróżniać grupy docelowe. Chyba że nie potrafi. 8) Tak więc to wszystko wygląda na jedną wielką amatorkę,a nie działania "profesjonalistów".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj wieczorem oglądałem skróty LM i nagle ok 0 15 bum..czarny ekran i tylko FamilyHD i FilmHD śmigały reszta czarny ekran.Dziś od rana juz wszystko ok.

Ja oglądałem skróty na TVP 1 i około 23.30 wszystko zakodowali na dobre 15 min(cenzura ? :lol2: ). Dobrze że mam jeszcze antenę siatkową na dachu.Bo moja irytacja dosięgła by chyba zenitu.Takie "niespodzianki" ze strony operatora zdarzają się ostatnio dość często. Szczególnie w godzinach nocnych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szanowna multimedia nie respektuje to że jestem upoważniony do zmian w usłudze tv i internet.Nie mogłem przedłużyć telefonicznie promocyjnej oferty multisaver. Właścicielem jest ojciec ja złożyłem upoważnienie podpisane przez ojca w boa.Niestety mogę się nim podetrzeć.DZIĘKUJĘ CI MULTIMEDIO

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lokalne BOA a ogólnopolskie call center to zupełnie dwa inne światy. Śmiem twierdzić że to nawet dwie osobne firmy działające na z goła innych zasadach i zupełnie innymi ofertami dla abonentów.Jedno co ich łączy to tylko szyld "Multimedia". To też dochodzi do kuriozalnych sytuacji,gdy rodzi się konflikt interesów na linii abonent-operator. Bo załatwiając sprawę w BOK (w Twoim wypadku złożenie upoważnienia) nie masz potwierdzenie tego faktu w Call Center. A tam działają na liniowych zasadach-czyli jak czegoś nie ma w systemie to znaczy że nie istnieje. Dochodząc do sedna sprawy,BOK nie wysyła wszystkich dokumentów do centrali. W celu wyjaśnienie tej sytuacji udaj się właśnie do BOK i żądaj wyczerpujących i racjonalnych wyjaśnień.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Konsultantka powiedziała tylko ,że do takich zmian musi być właściciel [osoba na którą opiewa umowa] powiedziałem jej o upoważnieniu to ona na to ,że nic nie pomoże i rozmowa jest nagrywana więc sama się trzepie.

Jak by wszystko było o.k. to by powiedziała żeby podał swoje dane,pesel itp. i jako osoba upoważniona mógłbym zatwierdzić dalszą promocję.

Ojciec nawet nie wie jak kompa włączyć a co dopiero jakieś multisavery ustalać...

Dziękuję Ci MULTIMEDIO.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...