Skocz do zawartości

Multimedia


Rekomendowane odpowiedzi

Potwierdzam to, co już wcześniej ktoś pisał. Dziś wszedłem w C+ Platinum i zaoferowali mi go za 50 zeta na 12 miesięcy. Do tej pory miałem wykastrowany pakiet za 40 złotych/mc (wersja bez promocji). Przy okazji zadeklarowałem rezygnację z HBO, a zdziwionej pani wyjaśniłem, że to wynik ich wspaniałych, półrocznych negocjacji, po których dali ofertę taką, jak konkurencja miała kilka miesięcy temu. Płacić więcej niż dotychczas nie zamierzam. Pewnie i tak są do przodu, ale mnie nie dymają bardziej niż wcześniej ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam forumowiczów. Opiszę Wam co mi wczoraj zaoferowano telefonicznie jak zadzwoniłem do mm.

Do końca października mam umowę na cyfrowy komfort + analog komfort (płacę 48.90zł).

Umowę na net 12Mb mam ważną jeszcze 1,5 roku (sieć LAN , płacę 44zł).

Canal+ SD mam w promocji do końca marca 2014 (29.00zł).

Ponieważ za miesiąc kończy mi sie umowa na cyfrowy komfort zadzwoniłem do mm. Pani mi zaproponowała że od listopada ma dla mnie promocje i bede płacił 169zł. :shock:

-internet po staremu 12Mb za 44zł

-przejście na canal + platinum za 49zł

-pakiet super box-(wychodzi na to że za 76zl)

Cena 169zl za to dla mnie jakiś kosmos i oczywiście sie nie zgodziłem. Czekam teraz jak oni do mnie zadzwonią albo sie przejde jeszcze do BOK. I tu mam do Was pytanie. Czy mogę nie podpisywać juz umowy na cyfrową tv i mieć zgodnie z umową do końca marca jeszcze tylko sam canal+ za 29zl. A potem już tylko sam internet. Miał ktoś podobny przypadek do mojego?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klękajcie narody. 39 zł. za 2 programy a 59 za full. Gdybym miał tyle płacić wolałbym mecze w internecie oglądać. Ciekawe czy ludzie, którzy zaproponowali takie ceny zastanawiają się nad tym, że takie ceny są na ogół nie do przyjęcia (może jakiś desperat zapłaci 59 za full, ale szczerze wątpie.) Sądzę, że lepiej będzie wystawić talerz za okno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś z Was migrował na ndtv przez infolinie przed końcem umowy? Ja mam pakiet Komfort Cyfrowy + Net 12 i na infolinii mi powiedzieli, że nie mogę migrować u nich bo umowa mi się kończy z końcem 2014 a oni nie mają opcji żeby ją wyłączyć. Jest to możliwe tylko w BOK... A pisałem wcześniej jakie cyrki w BOK u mnie są :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja migrowałem z DTV na NDTV. Od czerwca 2013 jestem w NDTV, a DTV Komfort Cyfrowy umowa obowiazywala mnie do końca grudnia 2013 roku. Na początku jak wprowadzili NDTV nie można było migrować. Tez mi na początku jak weszlo NDTV tłumaczyli ze nie ma takiej możliwości abym migrowal ,ze tez musze czekac do końca umowy. Pozniej to się zmienilo. Dzwonilem kilkakrotnie do Kalisza na ogolnopolska infolinie "sprzedaż usług" z komorek 24 357 50 20, ze stacjonarnych 801 701 801 i pod koniec maja okazało się ze mogę migrować, wpierw za SuperBox zaproponowano mi 59 czy tez 69 zl, niezgodzilem się bo to za drogo, innym razem za SuperBox zaproponowano mi 49 zl a za MaxBox 59 i wzialem MaxBox z umowa na 2 lata, kiedy chciałem na rok powiedziano mi ze tylko mogę wziasc na 2 lata. Musisz dzwonic pod te numery i się dowiedzieć co i jak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na Internet mam oddzielna promocje, wiec u Ciebie wlasnie problemem może być wlasnie to ze masz umowę Internet razem z TV.

 

Dzwonilem w piątek po południu i wyslalem tez maila w sprawie poprawienia nazw kanalow. Ich madrosci i arogancja siega zenitu, oto tresc maila:

 

Witam,

 

Dziękuję za kontakt z naszą Firmą.

 

W odpowiedzi na Państwa zgłoszenie pragniemy poinformować, iż zmiany nazw kanałów nie są dokonywane na życzenie klienta. O zmianach takich decyduje Departament Kontentu. Zmiana przez nadawce zgodnie z umowami ramowymi nie oznacza, że zmiany te musi wprowadzać także operator przekazujący sygnał. Dodatkowo informujemy, że nie ma możliwości zmiany nazewnictwa kanałów przez klienta - zmiany takie również nie zostaną wprowadzone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam na forum. Aby odpowiedzieć na pytanie kameleon7 specjalnie się zarejestrowałem. Również miałem umowę na DTV - komfort+pakiet film - do listopada 2014 oraz internet 6 MB do maja 2014 płacąc za to wszystko niespełna 110 zł.

Moja historia ze zmianą zaczęła się od wizyty w lokalnym BOK-u gdzie poinformowano mnie że z telewizją muszę dotrwać do końca umowy i nie ma możliwości zmiany. Kolejnym moim krokiem był telefon na infolinię gdzie rozmowa z konsultantem zakończyła się zdziwieniem że mam jeszcze tak długo umowę na stary pakiet i zmiana na NDTV będzie jak najbardziej możliwa z tym że kazano mi zadzwonić za około tydzień gdyż na tą chwilę jest to niemożliwe bo trwa jakaś zmasowana akcja przygotowawcza do wymiany dekoderów (swoją drogą mam nadzieję że za jakiś czas zobaczymy o co z tym chodziło). Zadzwoniłem w ostatni piątek i tu zaczyna się cyrk. Pierwszy pan konsultant powiedział mi że absolutnie nie ma takiej możliwości migracji i abym próbował pod koniec umowy internetu. Postanowiłem się nie poddawać i zadzwoniłem ponownie licząc na jakąś kompetentną osobę po drugiej stronie. Druga rozmowa skończyła sie propozycją Superbox + internet 12 MB na rok za 130 zł, co oczywiście było dla mnie nie do przyjęcia więc postanowiłem spróbować starego triku i poprosiłem konsultanta o odliczenie kosztów zerwania umowy - stwierdził że on tego nie może zrobić ale może mnie przełączyć do odpowiedniego działu - tym sposobem przebrnąłem przez pierwsze sito tzw. niekompetentnych konsultantów i trafiłem tam gdzie moim zdaniem każdy powinien zaczynać swoje negocjacje, nie wiem jak nazywa się ten dział ale zapewne zajmuje się utrzymaniem klienta. Pani wyliczyła mi karę za zerwanie internetu około 500 zł a gdy poprosiłem jeszcze o podliczenie kary za zerwanie umowy za tv zapadła chwilowa cisza po czym usłyszałem pytanie dlaczego chcę zerwać z nimi umowę. Wiadomo jaka była moja odpowiedż. Miła pani zaproponowała mi umowę na rok Superbox + internet 30 MB + PVR za około 120 zł. I tu pech chciał że padła mi bateria w telefonie. Po chwili zadzwoniłem jak się okazało ostatni raz, niestety Pani z którą rozmawiałem już nie było b skończyła pracę z racji tego że było już po 19-tej ale kolejna Pani ku mojemu zdziwieniu zaproponowała mi Maxbox + internet 30 MB (tv na rok internet na 2 lata) za 108 zł na co się zgodziłem i skończyłem mam nadzieję moją przygodę z infolinią przynajmniej na rok.

Wnioski z tego są proste - trzeba ich męczyć w nadziei że się trafi na jakąś ludzką i kompetentna osobę. Nie bez znaczenia jest pewnie fakt aby nie dać się spławić od razu albo przyjąć pierwszą lepszą ofertę gdyż ilość kontaktów z infolinią jest skrzętnie odnotowywany. Mam nadzieję że Ci którzy mają problem z migracją osiągną swoje i będą się wciąż cieszyć naszą kochaną telewizją Multimedia.

Pozdrawiam wszystkich abonentów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

asdfg-słuchaj bo on i mają oferty ze szklanej kuli zależy kiedy zadzwonisz a ja znowu nie miałem neta w piątek i dzisiaj rano cos często brakuje znowu neta w tej sieci a co za tym idzie dtv też.

Powinni sobie taką reklamę nakręcić jak ludziom oferty przedstawiają ze szklanej kuli :brawo:

Infolinia,wróżka,szklana kula. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

neuron@ ja mam już dość użerania się z nimi, czytales powyżej jakiego mi maila odpisali? Zauwazylem ze oni już nie zwracają na mnie uwagi, bo trafil im się jakiś [beep] co zyczy sobie zmieniania nazw kanalow. 1 na 10 konsultantow jest w stanie zalatwic sprawę pozytywnie. Po drugie proszę się mna nie wyslugiwac, ze miro wszystko załatwi, bo jak widać, ja już nierobie na nich wrazenia. Najlepiej jest nero powiedzieć jak już wcześniej napisales, ze nie masz sily ich przekonać. Ja już napisałem, ze jak zobaczą ze coraz kto inny dzwoni to wtedy da to skutek, a tak to jedna osoba dzwoni tak jak ja i nie traktują mnie już poważnie.

 

Wprowadzili u mnie predkosc Internetu 30 MB/s, większych predkosci nie ma bo na kanale info w analogu pojawila się tylko informacja o 30 MB/s

Ceny u mnie wyglądają nastepujaco:

1 MB/s - 24,99 PLN

2 MB/s - 34,99 PLN

6 MB/s - 44 PLN

30 MB/s - 49 PLN

 

Co myślicie o tych cenach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam info, że dziś ma wrócić do kabla w Szczecinie DVB-T :) (info od techników z Wawy)

o szczegółach poinformuję później...

 

proszę o przeskanowanie swoich TV w Szczecinie i okolicach, podobno już są MUX'y, sam sprawdzę dopiero po południu

Potwierdzam,kanały DVB-T w analogowej sieci Multimedii są już dostępne w Szczecinie:

Kanał 5 (177,5 Mhz)

Kanał 6 (184,5 Mhz)

Kanał 7 (191,5 Mhz)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...