Skocz do zawartości

Multimedia


Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 9.05.2023 o 14:32, maskerano25 napisał(a):

Przedłużenie full pakiet z c+, HBO, eleveny net 300 Mb i netflix ten pakiet na 2 urzadniemachyba standard to jest za 125 zł chcą mi przedłużyć. Czy po podpisaniu umowy mogą zaraz przysłać podwyżkę czy jak to działa ?

 

Paanie no... pierwszy miesiac po podpisaniu mam pan spokoj co pozniej to roznie;)

 

Co do reklamacji to niestety Vectra/Multimedia uznaje jedynie jesli konsultant przy podpisywaniu umowy nie przekazal tej uroczej informacji o podwyzce inflacyjnej, inne argumenty maja w czterech literach, wiec zostaje nam czekanie na UOKIK lub sad...

 

cyt. 'Odpowiedź reklamacyjna jest ostatecznym rozstrzygnięciem w sprawie i wyczerpuje drogę wewnętrznego postępowania reklamacyjnego. Jeśli nasza decyzja okaże się niesatysfakcjonującą, dalsze rozstrzygnięcie
sprawy może się toczyć na drodze postępowania sądowego, 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wysłałem wypowiedzenie umowy do multimedia 11.05.2023r. Którą to mam do  końca czerwca.

Dzisiaj otrzymałem na sms taką wiadomość:  "Otrzymalismy Twoje oswiadczenie o wypowiedzeniu umowy abonenckiej. W razie pytan zapraszamy do kontaktu pod numerem 244 244 333. Pozdrawiamy Multimedia Polska Sp. z o.o."     Ma pytanie, czy dzwonić do multimedi na ten podany numer ? A może czekać na telefon od nich?

Edytowane przez Martin11
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Martin11 napisał(a):

Wysłałem wypowiedzenie umowy do multimedia 11.05.2023r. Którą to mam do  końca czerwca.

Dzisiaj otrzymałem na sms taką wiadomość:  "Otrzymalismy Twoje oswiadczenie o wypowiedzeniu umowy abonenckiej. W razie pytan zapraszamy do kontaktu pod numerem 244 244 333. Pozdrawiamy Multimedia Polska Sp. z o.o."     Ma pytanie, czy dzwonić do multimedi na ten podany numer ? A może czekać na telefon od nich?

Chyba że masz zaznaczone żeby nie dzwonili do ciebie to nie zadzwonia😄😄

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście, że nie mam zaznaczonego- żeby nie dzwonili. Na e-mail też oczywiście mi przyszła bardziej rozwinięta informacja o przyjęciu przez nich wypowiedzenia i  o obowiązki zwrotu sprzętu do 3 dni po zakończeniu umowy. U mnie jest 2 operator światłowodowy ,który ma internet 500/100 za cenę 69 zł miesięcznie, a w multimedia mam teraz 300/25 za 80zł z telefonem domowym z którego to chcę zrezygnować. Jak pisałem w poście kiedyś wcześniej  ,to chcę zrezygnować z telefonu I po rezygnacji, za sam internet taki jak mam chcą 89,99 zł plus oczywiście klauzula inflacyjna. To zaraz bym płacił ponad stówę, to była propozycja że stacjonarnego punktu w Brzesku. Oczywiście im podziękowałem i wysłałem wypowiedzenie,  no i czekam na telefon od nich. Jak zadzwonią to powiem im o lepszej ofercie u konkurencji. Natomiast ten drugi operator- bestconnect - nie ma najlepszej opini w internecie.  Co prawda sąsiedzi (wielu sąsiadów) którzy są do nich podpięci są zadowoleni, ale mam wątpliwości czy do nich przechodzić. Jednak Multimedia/Vectra są operatorem o wiele większym. Zobaczę czy zadzwonią i kiedy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam umowę na dwa lata ale Canal+ "promocja" jest tylko na rok do końca czerwca. Jak to wygląda z przedłużeniem umowy? Tylko C+ czy aneks dotyczyć będzie całej umowy? Nie chciałbym, aby pod pretekstem przedłużenia umowy na C+ wpakowali mi klauzulę inflacyjną. Czy mogę wypowiedzieć umowę tylko w częsci dotyczącej Canal+ czy tylko w całości?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musiałbyś albo przedłużyć sam c+ albo go wypowiedzieć. Jak przedłużysz teraz c+ to będzie każdy składnik umowy kończył się w innym terminie (niekorzystna sytuacja z punktu widzenia odbiorcy). Gdy nie wypowiesz c+, to będziesz miał ten pakiet nie w promocji tylko w cenie standardowej jaka jest przewidziana w umowie (trochę wyższej niż w promocji). Tak czy inaczej warto wypowiedzieć. Multimedia przez swoje praktyki z klauzulą inflacyjną przestała być interesująca dla klienta. Dawniej korzystne były niskie ceny u tego dostawcy, dziś ceny są ruchome nieważne czy podpisało się pakiet np. na 2 lata za kwotę X. Ludzie po 1 czy 2 miesiącach trwania umowy dostają podwyżki rzędu 30%, więc bezsens totalny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, kowjanko napisał(a):

Mam umowę na dwa lata ale Canal+ "promocja" jest tylko na rok do końca czerwca. Jak to wygląda z przedłużeniem umowy? Tylko C+ czy aneks dotyczyć będzie całej umowy? Nie chciałbym, aby pod pretekstem przedłużenia umowy na C+ wpakowali mi klauzulę inflacyjną. Czy mogę wypowiedzieć umowę tylko w częsci dotyczącej Canal+ czy tylko w całości?

Prawdopodobnie w promocji na C+ masz info o utrzymaniu ceny po wygaśnięciu zobowiązania. Nie musisz nic aneksować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

https://www.wirtualnemedia_pl/artykul/oferta-vectra-kara-jak-zrezygnowac-proces-umowa  Kolejne kary się sypią. I będą pewnie kolejne. To tylko kwestia czasu. 

..................................................................................

https://www.wirtualnemedia_pl/artykul/vectra-krapkowickie-sieci-internetowe-multimedia-polska-oferta-promocja-jak-zrezygnowac  "Vectra połączyła swoje dwie spółki zależne : Vectra Investments została wchłonięta przez Multimedia Polska. Operator wyjaśnia, że to kolejny element reorganizacji mającej na celu podział całej grupy na dwa obszary : infrastrukturalny i usługowy. - Wraz z połączeniem Multimedia Polska nabyła infrastrukturę techniczną, co jest efektem porządkowania struktury grupy, realizacji synergii wynikających z efektu skali oraz ujednolicania powiązanych z infrastrukturą umów handlowych. Działania te w żaden sposób nie powodują zmian w obsłudze abonenckiej - przekazała rzeczniczka prasowa Vectry."

Edytowane przez Kleofas11
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, maxio napisał(a):

Prawdopodobnie w promocji na C+ masz info o utrzymaniu ceny po wygaśnięciu zobowiązania. Nie musisz nic aneksować.

Dokopałem się do smsa z umową. To moja pierwsza umowa na dwa lata więc nie wiem, jak to wygląda. mam tak w umowie:

"Pakiet Canal+Prestige, Promocja Nr ........ Opłaty 29zł 12msc, następnie 29zł, okres lojalnościowy 12msc, ulga w opłatach 600zł."

Wygląda na to, że rzeczywiście nie muszę nic aneksować , bo opłaty się nie zmienią a wypowiedzenie za rok i tak trzeba będzie złożyć. Ale jeszcze spróbuję się upewnić w Multimedii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Migot napisał(a):

Są jakieś haczyki w tych ofertach co dzwonią ? Chcą mi zwiększyć internet z 300 do 600 z netflixem premium za 151 zł. Poza tym mam jeszcze maxboxa, nagrywarke, multiroom, eleven sports, hbo max i hd. 

Netflix premium przy blokadzie współdzielenia kont chyba nie ma już sensu.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest blokada, w Polsce ruszyli z tym od wczoraj, poczytaj sobie artykuły w internecie. Wygląda na to, że nie ruszają urządzeń mobilnych, koncentrują się na telewizorach i dekoderach, dostałem powiadomienie i musiałem potwierdzić że sprzęt jest częścią gospodarstwa domowego.

 

Od wczoraj mogę legalnie dokupić dodatkowych użytkowników, przy koncie Premium 9,99zł za dodatkowego użytkownika. Dodatkowy user zakłada swoje konto, może oglądać tylko na jednym urządzeniu jednocześnie.

 

https://help.netflix.com/pl/node/123279

 

https://www.instalki.pl/aktualnosci/rozrywka/59286-netflix-wspoldzielenie-kont-walka-w-polsce.html

 

Edytowane przez Michaelis
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...