Skocz do zawartości

Multimedia


Rekomendowane odpowiedzi

1 godzinę temu, zieny napisał:

Ja, dopiero co przedłużyłem umowę i zastanawiam się właśnie co zrobić, ale raczej będę wypowiadał umowę.

Multimedia już od paru miesięcy nie gwarantuje Polsatów. Także sprawdź czy w Twojej umowie są gwarantowane. Jak przedłużałeś niedawno to nie wróżę sukcesu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polsaty były gwarantowane dla umów zawartych do czerwca 2020, jeżeli ktoś zawarł umowę od lipca 2020 to już nie były gwarantowane.

Sprawdziłem listę kanałów Vectry, Polsaty nie są gwarantowane, więc ja bym uważał z przejściem.

Ja od grudnia żegnam się z TV, więc dla mnie to TVN, Polsat i inne stacje gdzie reklamy przerywane są filmami, serialami mogą zniknąć na zawsze. Nie będę płacił za tą szopkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 minut temu, zerojedynkaX napisał:

O czym mówicie panowie. Polsat News na mux4 nawet nie jest w jakości SD tylko VHS lub VGA. Na moim 55 calowym Samsungu wszystko wszystko lata,drga,pikseloza niesamowita. Mux4 to do oglądania na smarfonie ,nic więcej.

 

640x576 jest w MUX4 :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, Tyrice napisał:

Jesli w wykazie kanalow na 1 wrzesnia np.Polsat Sport jest gwarantowany( umowe ppdpisywalem 22 lipca br.) a wchidzac na moj nr klienta jak klikam w liste kanalow tylko polsat hd jest gwarantowany..jak to interpretowac?

Od 7 lipca był nowy wykaz i od tego momentu Polsaty nie były gwarantowane. Gwarantowany jest tylko Polsat HD.

Edytowane przez Michaelis
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie otrzymałem maila z M/M dotyczące wycofanych programów Polsatu

Gdynia, 30 listopada 2020 r.

Szanowni Państwo,

informujemy, iż z dniem 31 grudnia 2020 roku wygasa zawarta przez Multimedia Polska umowa z nadawcą programów telewizyjnych, Telewizją Polsat Sp. z o.o. Pomimo dołożenia wielu starań nie udało nam się przedłużyć tej umowy na kolejny okres, ze względu na bardzo dużą podwyżkę opłat żądaną przez Telewizję Polsat sp. z o.o., której ciężaru nie jesteśmy w stanie udźwignąć. W związku z tym będziemy zmuszeni do zaprzestania dostarczania Państwu programów objętych w/w umową.

Z tego powodu, działając na podstawie §3 ust. 241 Regulaminu świadczenia usługi radia i telewizji kablowej przez Multimedia Polska, z dniem 1 stycznia 2021 roku, w ofercie naszych usług w zakresie podstawowych pakietów programowych telewizji kablowej świadczonej w sposób cyfrowy nastąpi zmiana, polegająca na wycofaniu z oferty objętej gwarancją Operatora i zaprzestaniu dostarczania jako gwarantowanych następujących programów: Polsat 2, Polsat News HD, Polsat Café HD, Polsat Play HD, Disco Polo Music, Polsat Sport HD, Polsat Sport Extra HD, Polsat Film HD.

W załączeniu przekazujemy Państwu wykaz programów telewizji cyfrowej w poszczególnych pakietach programowych, który będzie obowiązywał od dnia
1 stycznia 2021 roku. Dodatkowo, aktualny od 1 stycznia 2021 r. wykaz programów gwarantowanych mogą Państwo sprawdzić na stronie internetowej pod adresem: www.multimedia.pl/zmiany-programowe

Pozostałe warunki świadczenia usługi telewizji kablowej pozostają bez zmian.

Jeśli nie akceptują Państwo wspomnianych zmian warunków Umowy, przysługuje Państwu prawo do złożenia wypowiedzenia według zasad wskazanych poniżej.

Oświadczenie o rozwiązaniu Umowy abonenckiej powinno być dostarczone
do Multimedia Polska nie później niż do 31 grudnia 2020 r. W takim przypadku rozwiązanie umowy nastąpi z dniem wejścia powyższych zmian w życie, tj.
z dniem 31 grudnia 2020 r. W przypadku rozwiązania umowy z uwagi na brak akceptacji powyższych zmian warunków umowy, Dostawcy Usług nie przysługuje zwrot ulgi przyznanej Abonentowi.

Wypowiedzenie powinno zostać złożone na piśmie lub w formie dokumentowej na Infolinii Multimedia (rejestrowana rozmowa telefoniczna). Pismo składane przez Abonenta powinno zostać przesłane na adres siedziby Dostawcy Usług (ul. T. Wendy 7/9, 81-341 Gdynia) lub złożone w Biurze Obsługi Klienta Operatora.

Jednocześnie informujemy, że podjęliśmy starania, by zastąpić programy wycofane z oferty objętej gwarancją innymi, o możliwie podobnym charakterze. Poinformujemy Państwa do dnia 20 grudnia 2020 roku o takich nowych programach wprowadzanych do naszej oferty.

Informujemy także, że prowadzimy z Telewizją Polsat Sp. z o.o. rozmowy
w celu przedłużenia praw do dostarczania Państwu choćby części oferowanych przez tego nadawcę programów, które znajdują się aktualnie w wykazie programów gwarantowanych i cieszą się najwyższą oglądalnością.
O ewentualnych nowych uzgodnieniach z Telewizją Polsat Sp. z o.o. w tym zakresie będziemy Państwa informować w nadchodzących miesiącach.

Przepraszamy za wszelkie niedogodności. W razie pytań pozostajemy
do Państwa dyspozycji pod numerem telefonu: 24 357 50 48.

Z poważaniem,


Rafał Gośliński
Dyrektor Pionu Obsługi Klienta
Multimedia Polska sp. z o.o.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, Michaelis napisał:

Od 7 lipca był nowy wykaz i od tego momentu Polsaty nie były gwarantowane. Gwarantowany jest tylko Polsat HD.

G... prawda. Wykaz na 1.09.2020r. POLSAT PLAY HD gwarantowany. Najpierw sprawdź. Od 30.10.2020r. POLSAT-y nie są gwarantowane. Wszystko na www.

https://www.multimedia.pl/strefa-produktowa/strefa-klienta/aktualnosci-i-konkursy/aktualnosci/dokumenty-z-aktualnosci/Pakiety-telewizyjne-MMP-wykaz-kanałow-01-09-2020.pdf

Edytowane przez Pharrell
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Marek_Gdynia napisał:

W Gdyni na kanale 1032 jest nadawany test programu NTL Radomsko, który od jutra przechodzi rebranding na TVC, test nadawany jest w rozdzielczości 1080i.

 

pozdrawiam Marek

 

U mnie po włączeniu tego testu jest po sekundzie Stopklatka, chwilę czarny ekran i pomruk normalny odbiór. Dzieje się tak za każdym razem po włączeniu tego kanału. Identycznie jest z TVR HD jedna pozycja niżej na liście kanałów. ? Wszystkie inne kanały odbierają prawidłowo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wiadomość odnośnie wygaśnięcia kanałów Polsatu rozumiem w ten sposób, że dotyczy to klientów obecnej sieci Multimedia Polska. Jeżeli się nie mylę to wiąże się to z tym, że Multimedia Polska znika z rynku i zostaje podmiot Vectra. W takim przypadku jest to racjonalne. Nie ma sensu by zamykający się podmiot zawierał kontrakty z nadawcami. Pozytyw całej sytuacji jest taki, że moja umowa ważna jest do końca lutego 2021 roku. Później nie wiem co zrobię. Wątpię by było warto zawierać umowę z Vectra po tym co mam zaoferowane, czyli bałagan na liście kanałów masa kanałów bez jakości HD. Te same kanały pokazują się na liście 3 razy na różnych pozycjach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, thommy18 napisał:

Ja wiadomość odnośnie wygaśnięcia kanałów Polsatu rozumiem w ten sposób, że dotyczy to klientów obecnej sieci Multimedia Polska. Jeżeli się nie mylę to wiąże się to z tym, że Multimedia Polska znika z rynku i zostaje podmiot Vectra. W takim przypadku jest to racjonalne. Nie ma sensu by zamykający się podmiot zawierał kontrakty z nadawcami. Pozytyw całej sytuacji jest taki, że moja umowa ważna jest do końca lutego 2021 roku. Później nie wiem co zrobię. Wątpię by było warto zawierać umowę z Vectra po tym co mam zaoferowane, czyli bałagan na liście kanałów masa kanałów bez jakości HD. Te same kanały pokazują się na liście 3 razy na różnych pozycjach.

Możesz zerwać umowę do 4 Stycznia włącznie. nieważne kiedy miałeś przedłużenie( only TV, Internetu nie zerwiesz. Chyba iź promocja łączona)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

thommy18@ zgodnie z otrzymanym mailem dostarczenie nie później j niż do 31.12 2020. -"

Jeśli nie akceptują Państwo wspomnianych zmian warunków Umowy, przysługuje Państwu prawo do złożenia wypowiedzenia według zasad wskazanych poniżej.

Oświadczenie o rozwiązaniu Umowy abonenckiej powinno być dostarczone
do Multimedia Polska nie później niż do 31 grudnia 2020 r. W takim przypadku rozwiązanie umowy nastąpi z dniem wejścia powyższych zmian w życie, tj.
z dniem 31 grudnia 2020 r.""

Całość powyżej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Grigorios Quedin napisał:
25 minut temu, Wybrany96 napisał:
Możesz zerwać umowę do 4 Stycznia włącznie. nieważne kiedy miałeś przedłużenie( only TV, Internetu nie zerwiesz. Chyba iź promocja łączona)

Skoro masz umowę łączoną,to możesz wypowiedzieć wszystkie usługi.

Tutaj nie ma tak kolorowo jak się wydaje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umowę zawierałem całkiem niedawno ale nie jestem zadowolony z tego co wyszło. Wróciłem po dwuletniej przerwie do pakietu C+ ale niestety coraz mniej ciekawych rzeczy tam jest, chętnie bym się wypisał z pakietu C+. Zastanawiam się czy nie wykorzystać tej sytuacji jako pretekstu do renegocjacji warunków umowy, nie wiem jednak czy można z tego tytułu wypowiedzieć i renegocjować całość zobowiązania ? Utrata kanałów sportowych Polsatu to niestety dla mnie duża strata.
 

Zakładając, że tak, czy ktoś miał sytuację taką, że miał moduły CAM Multimediów i zdecydował się, z dowolnego powodu, nie wnikam jakiego, zawrzeć umowę z Vectrą zamiast Multimediów ? Czy musiał wymieniać moduły CI na CI+ Vectry ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...