Skocz do zawartości

Multimedia


Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanko do osób,ktore przedłużały w tym roku umowy po wypowiedzeniu.W jakiej cenie dostaliście pakiet C+ prestige biorąc tv+net? Bo na ebok mi wyskoczyła oferta C+ na 2 lata,7 miesięcy za darmo,17 miesięcy 30 zł,czyli wyjdzie 21 zł/miesiąc. Macie taniej to po negocjacjach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie do ekspertów (na pewno jest wielu na tym forum):
Które gniazdo TELMOR jest właściwe do sieci MM: GMF-350, czy GMF-353? Różnią się poziomem tłumienia strat toru danych (tutaj szczegółowe parametry: https://sklep.telmor.pl/pl/p/Gniazdo-multimedialne-GMF-35X/244). Chodzi o podłączenie telewizora oraz modemu kablowego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, marteenez napisał(a):

Pytanie do ekspertów (na pewno jest wielu na tym forum):
Które gniazdo TELMOR jest właściwe do sieci MM: GMF-350, czy GMF-353? Różnią się poziomem tłumienia strat toru danych (tutaj szczegółowe parametry: https://sklep.telmor.pl/pl/p/Gniazdo-multimedialne-GMF-35X/244). Chodzi o podłączenie telewizora oraz modemu kablowego.

To nie jest gniazdo tylko zwrotnica. Dokładnie taką GMF mam i działa super zarówno na Multimedia jak i Vectra. Po ślubie MM / Vectra zostałem całkowicie zmigrowany na sygnał Vectry i z taką zwrotnicą problemów nie ma żadnych. Gdybyś zastosował sobie gniazdo naścienne to gorszy wybór, bo na ogół zabiera jakieś 4 - 5 jednostek z poziomu sygnału. Nie jest mało ważne jaką zwrotnicę sobie kupisz. Miałem pierwszą założoną w 2011 roku i po jakiś 8 latach nie wiedzieć czemu cała pokryła się rdzą i jakimś nalotem zarówno na zewnątrz jak i w miejscu konektorów, a nie była traktowana wodą ani nie leżała w wilgotnym miejscu. Totalnie zakłócało sygnał i założyłem w to miejsce GMF'a i problemy zniknęły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 12.07.2023 o 09:37, levybydg napisał(a):

Mam pytanko do osób,ktore przedłużały w tym roku umowy po wypowiedzeniu.W jakiej cenie dostaliście pakiet C+ prestige biorąc tv+net? Bo na ebok mi wyskoczyła oferta C+ na 2 lata,7 miesięcy za darmo,17 miesięcy 30 zł,czyli wyjdzie 21 zł/miesiąc. Macie taniej to po negocjacjach?

Kiedyś było coś podobnego tzn. chyba 6 m-cy za darmo i później 30zł, ale to dość dawno temu. Później przez długi czas dawali po te 30 zł przez cały okres. W ostatnim czasie kilka osób tu pisało, że po 30 nie chcieli już dawać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O to właśnie chodzi. Jak większość ludzi da wypowiedzenia i więcej nie przedłuży w tym szambie umowy to się zorientują, że coś jest nie tak i klauzula inflacyjna umrze śmiercią naturalną. Np. w T-Mobile mówiono mi, że może się zdarzyć, iż nastąpi podwyżka inflacyjna, ale mam 7 dni od otrzymania pisma na decyzję czy zostaję i płacę drożej albo rezygnuję na piśmie i szukam innego dostawcy usług. Przez to, że w T-Mobile kupiłem abonament na telefon komórkowy mam możliwość kupienia taniej światłowodu do mieszkania, a że koniec umowy z MM jest jakoś przed świętami dodatkowo kupię sobie światłowód w promocji świątecznej. Perypetiami z zapisami inflacyjnymi w ogóle się nie przejmuję, bo po prostu zmieni się operatora na innego. Jeśli chodzi o 14,4 % miesięcznie w ramach noty inflacyjnej to kwestią czasu jest jak MM / Vectra będzie miała karę milionową. Owszem inni operatorzy mają w umowach inflacyjne zapisy od stycznia 2023, ale nikt tego nie stosuje na taką skalę jak Vectra.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie - jak najłatwiej dodzwonić się do konsultanta, aby zrezygnować z usług? Pod 244244244 to jakiś dramat przełączeniowy, aby wybrać opcję połączenia z konsultantem, kluczyłem po tym ich menu wysłuchując miliona niepotrzebnych informacji, a jak po którymś razie udało mi się dotrzeć do opcji połączenia z konsultantem, to czas oczekiwania był ponad 30 minut. DRAMAT. A jak spróbowałem przez połączeniem z działem handlowym i ich oddzwonieniem dla nowej oferty, to czekałem 1 minutę na telefon, ale uwaga - nie mogą przyjąć zgłoszenia rezygnacji i nie mogą / nie chcą przełączyć do odpowiedniego działu. Kpina z aktualnych klientów. Ps - oferta utrzymaniowa, którą mi zaproponowali w tym dziale handlowym to + 19% od starej umowy (i pewno w gratisie +15% z tytułu waloryzacji zaraz po podpisaniu umowy). Koszmarna obsługa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 29.04.2023 o 16:27, pln napisał(a):

Aa i pamiętaj że w pakietach taniej. Weźmiesz sam net i tv będzie drożej. Ale dobierzesz np.netflix.albo hbo albo coś i będzie taniej bo zejdą z ceny neta i tv. 

 

Powodzenia. 

Przedłużyłem dzisiaj umowę na 2-lata przez DUK (internet 300 + Maxbox) a kiedy zadałem pytanie: Jęśli do tego wziąłbym jeszcze Netflix, to wtedy jaka byłaby cena abonamentu? i usłyszałem cenę o 10zł droższą! i olałem ten netflix i wziąłem sam tylko internet z maxboxem... a więc to chyba coś nie tak z tym co napisałeś 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Gość_4814 napisał(a):

Przedłużyłem dzisiaj umowę na 2-lata przez DUK (internet 300 + Maxbox) 

Zadzwonili do Ciebie z DUK, czy sam dzwoniłeś? Ile teraz taki zestaw po rezygnacji?

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, peciak napisał(a):

Pytanie - jak najłatwiej dodzwonić się do konsultanta, aby zrezygnować z usług? Pod 244244244 to jakiś dramat przełączeniowy, aby wybrać opcję połączenia z konsultantem, kluczyłem po tym ich menu wysłuchując miliona niepotrzebnych informacji, a jak po którymś razie udało mi się dotrzeć do opcji połączenia z konsultantem, to czas oczekiwania był ponad 30 minut. DRAMAT. A jak spróbowałem przez połączeniem z działem handlowym i ich oddzwonieniem dla nowej oferty, to czekałem 1 minutę na telefon, ale uwaga - nie mogą przyjąć zgłoszenia rezygnacji i nie mogą / nie chcą przełączyć do odpowiedniego działu. Kpina z aktualnych klientów. Ps - oferta utrzymaniowa, którą mi zaproponowali w tym dziale handlowym to + 19% od starej umowy (i pewno w gratisie +15% z tytułu waloryzacji zaraz po podpisaniu umowy). Koszmarna obsługa.

+48 24 357 50 43 DUK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadzwoniłem dziś na 601601601, umowa mi się kończy i tak, że jeden pakiet od 1 września a cała umowa od 1 października.  Do te pory miałem:

MaxBox 34 zł
Karta cam 10 zł,
Internet BIS 300Mb+ 9,99 zł,
Mega BSM 0 zł,
Telefon stacjonarny Plan Optymalny 5,01

Pakiet Cyfrowy HD 5 zł,
Pakiet Eleven sports 5 zł,
Pakiet Fun Club, 14.99 zł,
Multiscreen 3 zł,

= 86,98

Za przedłużenie tego chcieli 99 zł.

Powiedziałem, że nie chcę wszystkiego, to przełączyli do DUK.

Zostawiłem: MaxBox, Karta cam, Internet 300Mb+, Mega BSM, Telefon stacjonarny Plan Optymalny: za 69 zł na 2 lata, jak na rok to 89 zł.

Wziąłem na 2 lata i tak się zastanawiam, czy się godzić. Niby tą klauzula waloryzacyjna mam już od września 2022 i mi nie podnosili do tej pory ceny, ale teraz pewnie podniosą.

Patrząc na inne oferty, to aż tyle nie dostanę za takie pieniądze. Mam w bloku vectrę, orange, t-mobile, maxnet.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie 

Czy to dobra cena 40 zl za Pakiet StartBox Plus oraz Internet BIS 30Mb+

Dokladnie wyglada to tak. Dla mnie jest wystarczajaco poniewaz ja nie ogladam duzo telewizji i malo korzystam z internetu 

 

Telewizja

 

DTV - Abonament (21,00 zl)

Dekoder (10,00 zl)

 

Internet 

 

Multimedia Internet Abonament (9,00 zl)

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, KENZO napisał(a):

Nie przywiązujcie się do ceny którą wam proponują. Dają na początku tanio po czym za miesiąc z powodu klauzuli inflacyjnej przychodzą podwyżki 30-40zł!!! 

Żeby otrzymać 30-40zł podwyżki, to trzeba by było zamówić usługi tj. mieć abonament za 200-260zł. Kto zamawia, aż tyle usług, żeby mieć takie abonamenty za 200-260zł...? i później od tych sum otrzymać podwyżkę 30-40zł?

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, KENZO napisał(a):

Teraz w obecnych e-mailach Vectra pisze o 15% powołując się na dane GUS z dnia 14.07.2023

No przecież ja Ci właśnie podałem ceny abonamentów stosując do nich wskaźnik 15%! 

Abonament 200zł +15% (czyli 30zł) = 230zł 

Abonament 260zł +15% (czyli 40zł) = 300zł 

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj miałem propozycję podniesienia internetu do 300 mega+pakiet Netflix na dwa sloty. Cena za całość 15zł. (5 internet,10 netflix). Obecnie mam 150 mega w cenie 32 zł, więc po ewentualnym skorzystaniu byłoby 47. oczywiście+klauzula.

Edytowane przez Pawel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...