Skocz do zawartości

peciak

Użytkownik
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje o profilu

  • Lokalizacja
    Warszawa

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia peciak

Niedoświadczony

Niedoświadczony (1/11)

0

Reputacja

  1. Hm... Nigdy nie miałem tak długo awarii internetu w multimedia. Od wczoraj od około 17tej brak netu, pierwszy telefon info z automatu że awaria będzie usunięta do 20tej, później że o 22 a dziś że do 12.00 usuną. Po informacji automatycznej połączenie telefoniczne zrywane, z człowiekiem nie pogadasz. Porażka.
  2. Zadzwonili do Ciebie z DUK, czy sam dzwoniłeś? Ile teraz taki zestaw po rezygnacji?
  3. Pytanie - jak najłatwiej dodzwonić się do konsultanta, aby zrezygnować z usług? Pod 244244244 to jakiś dramat przełączeniowy, aby wybrać opcję połączenia z konsultantem, kluczyłem po tym ich menu wysłuchując miliona niepotrzebnych informacji, a jak po którymś razie udało mi się dotrzeć do opcji połączenia z konsultantem, to czas oczekiwania był ponad 30 minut. DRAMAT. A jak spróbowałem przez połączeniem z działem handlowym i ich oddzwonieniem dla nowej oferty, to czekałem 1 minutę na telefon, ale uwaga - nie mogą przyjąć zgłoszenia rezygnacji i nie mogą / nie chcą przełączyć do odpowiedniego działu. Kpina z aktualnych klientów. Ps - oferta utrzymaniowa, którą mi zaproponowali w tym dziale handlowym to + 19% od starej umowy (i pewno w gratisie +15% z tytułu waloryzacji zaraz po podpisaniu umowy). Koszmarna obsługa.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...