Pytanie - jak najłatwiej dodzwonić się do konsultanta, aby zrezygnować z usług? Pod 244244244 to jakiś dramat przełączeniowy, aby wybrać opcję połączenia z konsultantem, kluczyłem po tym ich menu wysłuchując miliona niepotrzebnych informacji, a jak po którymś razie udało mi się dotrzeć do opcji połączenia z konsultantem, to czas oczekiwania był ponad 30 minut. DRAMAT. A jak spróbowałem przez połączeniem z działem handlowym i ich oddzwonieniem dla nowej oferty, to czekałem 1 minutę na telefon, ale uwaga - nie mogą przyjąć zgłoszenia rezygnacji i nie mogą / nie chcą przełączyć do odpowiedniego działu. Kpina z aktualnych klientów. Ps - oferta utrzymaniowa, którą mi zaproponowali w tym dziale handlowym to + 19% od starej umowy (i pewno w gratisie +15% z tytułu waloryzacji zaraz po podpisaniu umowy). Koszmarna obsługa.