Mati06 Opublikowano 3 Marca Udostępnij Opublikowano 3 Marca (edytowane) U mnie nie ma takich problemów to chyba indywidualna kwestia... Edytowane 8 Marca przez Kirk Jak sam masz problemy z pisownią to może lepiej żebyś innych w tej sprawie nie upominał... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
escapers Opublikowano 3 Marca Udostępnij Opublikowano 3 Marca Czy ten dysk HDD będzie działać na Polsat Box 4K? Dysk jest firmy Toshiba.Byś musiał go rozkręcić, bo tam wchodzi 2,5” dysk ale podpinany bezposrednio.. więc jeśli tam jest 2,5 to po wyjęciu z obudowy będzie pasował.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 3 Marca Udostępnij Opublikowano 3 Marca @Specjalista Polsat Box @support458 rozumiem że port USB zablokowany jest w tym dekoderze , bo korzystanie z pendrive lub dysku na usb " ZABLOKOWALIŚCIE " bo taki macie kaprys ?? podłączenie tych nośników powoduje ,że nic nie powoduje dekoder nie widzi podłączonych urządzeń !! 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati06 Opublikowano 3 Marca Udostępnij Opublikowano 3 Marca Dokładnie też mam dysk 1T podpięty do PC kablem USB. I nici z jego wykorzystania... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolos22 Opublikowano 3 Marca Udostępnij Opublikowano 3 Marca Mam może dziwne pytanie: czy powrót do ustawień fabrycznych kasuje nagrania w chmurze??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariuszpk Opublikowano 3 Marca Udostępnij Opublikowano 3 Marca Nie, nie kasuje. Co ciekawe nagrania można odtwarzać na innych dekoderach w domu w multiroomie 8 godzin temu, Mati06 napisał(a): Dokładnie też mam dysk 1T podpięty do PC kablem USB. I nici z jego wykorzystania... Jeżeli dysk przenośny jest 2.5 cala to trzeba go wyciągnąć ze środka i będzie działać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati06 Opublikowano 4 Marca Udostępnij Opublikowano 4 Marca (edytowane) Tego nie wiadomo bo jest zabudowany plastikowa obudowa? Edytowane 4 Marca przez Mati06 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolos22 Opublikowano 4 Marca Udostępnij Opublikowano 4 Marca 22 godziny temu, mariuszpk napisał(a): Nie, nie kasuje. Co ciekawe nagrania można odtwarzać na innych dekoderach w domu w multiroomie Jeżeli dysk przenośny jest 2.5 cala to trzeba go wyciągnąć ze środka i będzie działać. Pytałem się o to, bo nagrania nagrane jeszcze przed tą aktualizacją, przestały działać. Klikam na pozycję i pojawia się pasek z tytułem, ale materiał się nie uruchamia. Reset fabryczny nie pomógł w ogóle, ale jak dzisiaj ustawiłem sobie nowe nagranie to materiał od razu ruszył i można było oglądać film. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stefan85 Opublikowano 7 Marca Udostępnij Opublikowano 7 Marca Witam, wie ktoś czy jest możliwość już kupienia w punktach dysku do dekodera Polsat Box 4K? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
escapers Opublikowano 7 Marca Udostępnij Opublikowano 7 Marca (edytowane) Przecież to może być zwykły dysk 2,5" Nie musisz czekać na polsat.. Edytowane 7 Marca przez escapers Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati06 Opublikowano 8 Marca Udostępnij Opublikowano 8 Marca Tak jest możliwość od 4 marca w cenie 300 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolos22 Opublikowano 8 Marca Udostępnij Opublikowano 8 Marca W dniu 4.03.2024 o 21:55, kolos22 napisał(a): Pytałem się o to, bo nagrania nagrane jeszcze przed tą aktualizacją, przestały działać. Klikam na pozycję i pojawia się pasek z tytułem, ale materiał się nie uruchamia. Reset fabryczny nie pomógł w ogóle, ale jak dzisiaj ustawiłem sobie nowe nagranie to materiał od razu ruszył i można było oglądać film. Przedwczoraj, jak wszedłem na menu NAGRANIA to pokazało, że coś tam zaktualizowało i nagrania nagrane przed aktualizacją dekodera nagle zaczęły działać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolos22 Opublikowano 9 Marca Udostępnij Opublikowano 9 Marca Dzisiaj znowu nie działają NAGRANIA... Co tu się dzieje, bo już nic z tego nie rozumiem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
escapers Opublikowano 9 Marca Udostępnij Opublikowano 9 Marca Polsat i wszystko jasne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vivarto Opublikowano 9 Marca Udostępnij Opublikowano 9 Marca Proszę o informację, jaki dysk pasuje do dekodera Polsatu Box 4K, żeby włożyć do kieszeni? Wiem, że ma być 2,5 cala z interfejsem SATA, tylko że w sklepach internetowych nie ma takiego... Proszę o pomoc - to już trwa 2 tygodnie i znikąd nie mogę uzyskać pomocy. Dwa tygodnie temu telefonicznie przedłużyłem umowę, wymieniając dekoder z HD7000 na 4K, zwykły, nie 4K Lite. Zainstalowałem nowy dekoder, siła i jakość sygnału oscyluje w granicach 90%. Po ok. pół doby dekoder bez przerwy, co kwadrans, wyłączał się sam i włączał. Pisałem przez formularz kontaktowy, dzwoniłem na infolinię - każdy mówi co innego, problem trwał. Po 3 dniach dekoder nie wyświetlał żadnego kanału - pojawił się czarny ekran z informacją "Tego kanału nie ma w twoim abonamencie". Znowu, da capo: infolinia, formularze kontaktowe (zero odzewu!) i każdy mówi co innego. Wymieniłem w salonie Polsatu dekoder na nowy 4K. Znowu - instalacja, aktualizacja oprogramowania (6 marca wieczorem). Chodził kilka godzin i znowu to samo: przez 2 dni "działał" w taki sposób, że co pół godziny, 15 minut sam się włączał i wyłączał, a dzisiaj od rana znowu to samo: czarny ekran i "Tego kanału nie ma wtwoim abonamencie". Telefon na infolinię, po raz tysięczny: naciskani przez 5 sekund "i", ustawienie kanału 1, konsultant ponownie autoryzuje dekoder, "ptoblem powinien zniknąć w ciągu 3 godzin" i... NIC. Żaden kanał nie działa, ciągle się włącza i wyłącza i napis "Tego kanału...". Ja już nie mam siły, od dwóch tygodni nie mam telewizji, ciągle wydzwaniam i piszę, za co płacę abonament? Dlaczego nikt nie chce mi pomóc? Chciałem wrócić do mojego starego dekodera HD7000, który śmigał, że aż miło przez lata i dowiedziałem się, że nie jest to możliwe! @Specjalista Polsat Boxco mam robić??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszewski Opublikowano 9 Marca Udostępnij Opublikowano 9 Marca Ja z kolei odnośnie restartowania się dekodera uzyskałem informację, że coś wiedzą i ma być w przyszłym tygodniu poprawka na to. Czekam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 9 Marca Udostępnij Opublikowano 9 Marca 4 godziny temu, vivarto napisał(a): Wiem, że ma być 2,5 cala z interfejsem SATA, tylko że w sklepach internetowych nie ma takiego... Pierwszy z brzegu sklep: https://proline.pl/?kat=Dyski+twarde+2%2C5+cala Nie wiem jak Ty szukasz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
escapers Opublikowano 9 Marca Udostępnij Opublikowano 9 Marca Wszyscy się rzucili na dyski do tych dekoderów i pewnie zaraz się okaże że padają jeden po drugim.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vivarto Opublikowano 9 Marca Udostępnij Opublikowano 9 Marca 15 minut temu, Pawel napisał(a): Pierwszy z brzegu sklep: https://proline.pl/?kat=Dyski+twarde+2%2C5+cala Nie wiem jak Ty szukasz. Dziękuję bardzo, szukałem na mediaexpert. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariuszpk Opublikowano 10 Marca Udostępnij Opublikowano 10 Marca Zawsze można wybebeszyć przenośny dysk USB zalegający na dnie szuflady. W środku znajduje się prawie zawsze pasujący dysk który można użyć do testów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 10 Marca Udostępnij Opublikowano 10 Marca 11 godzin temu, escapers napisał(a): Wszyscy się rzucili na dyski do tych dekoderów i pewnie zaraz się okaże że padają jeden po drugim.. a dlaczego miały by " padać " ? bo tak twierdzisz o ironio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
escapers Opublikowano 10 Marca Udostępnij Opublikowano 10 Marca Godzinę temu, patryszq napisał(a): a dlaczego miały by " padać " ? bo tak twierdzisz o ironio Podepnij dysk i zobaczysz jaką ma charakterystykę pracy.. dużo życia im nie daję.. oczywiście mówię o tradycyjnych dyskach HDD a nie SSD... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 10 Marca Udostępnij Opublikowano 10 Marca Mam podłączony dysk z 5 letniego laptopa , fakt mało używanego , ale jednak . Zastrzeżeń brak póki co . Jak padnie na pewno Cię poinformuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
escapers Opublikowano 10 Marca Udostępnij Opublikowano 10 Marca Miejmy nadzieję że dopracują na tyle soft że nie będzie tak brutalnie dekoder traktował dysków.. może to tez był jakiś problem z ich późnym wprowadzeniem.. ale nie tylko Polsat ma z tym problem.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 10 Marca Udostępnij Opublikowano 10 Marca Na forach ogólnie obserwuję " zmasowany " atak problemów z zapętlonym restartem dekoderów po aktualizacji , więc albo jakiś babol wdarł się podczas pobierania , bo ludziska wymieniają PB4K na " nowe " i tak samo mają , rekordzista wymieniał 5x dekoder Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.