Skocz do zawartości

Dekoder Polsat Box 4K


Polsat
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nie, nie kasuje. Co ciekawe nagrania można odtwarzać na innych dekoderach w domu w multiroomie

8 godzin temu, Mati06 napisał(a):

Dokładnie też mam dysk 1T podpięty do PC kablem USB. I nici z jego wykorzystania... 

Jeżeli dysk przenośny jest 2.5 cala to trzeba go wyciągnąć ze środka i będzie działać. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, mariuszpk napisał(a):

Nie, nie kasuje. Co ciekawe nagrania można odtwarzać na innych dekoderach w domu w multiroomie

Jeżeli dysk przenośny jest 2.5 cala to trzeba go wyciągnąć ze środka i będzie działać. 

Pytałem się o to, bo nagrania nagrane jeszcze przed tą aktualizacją, przestały działać. Klikam na pozycję i pojawia się pasek z tytułem, ale materiał się nie uruchamia. Reset fabryczny nie pomógł w ogóle, ale jak dzisiaj ustawiłem sobie nowe nagranie to materiał od razu ruszył i można było oglądać film.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 4.03.2024 o 21:55, kolos22 napisał(a):

Pytałem się o to, bo nagrania nagrane jeszcze przed tą aktualizacją, przestały działać. Klikam na pozycję i pojawia się pasek z tytułem, ale materiał się nie uruchamia. Reset fabryczny nie pomógł w ogóle, ale jak dzisiaj ustawiłem sobie nowe nagranie to materiał od razu ruszył i można było oglądać film.

Przedwczoraj, jak wszedłem na menu NAGRANIA to pokazało, że coś tam zaktualizowało i nagrania nagrane przed aktualizacją dekodera nagle zaczęły działać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proszę o informację, jaki dysk pasuje do dekodera Polsatu Box 4K, żeby włożyć do kieszeni? Wiem, że ma być 2,5 cala z interfejsem SATA, tylko że w sklepach internetowych nie ma takiego...

Proszę o pomoc - to już trwa 2 tygodnie i znikąd nie mogę uzyskać pomocy.

 

Dwa tygodnie temu telefonicznie przedłużyłem umowę, wymieniając dekoder z HD7000 na 4K, zwykły, nie 4K Lite.

 

Zainstalowałem nowy dekoder, siła i jakość sygnału oscyluje w granicach 90%. Po ok. pół doby dekoder bez przerwy, co kwadrans, wyłączał się sam i włączał. Pisałem przez formularz kontaktowy, dzwoniłem na infolinię - każdy mówi co innego, problem trwał. Po 3 dniach dekoder nie wyświetlał żadnego kanału - pojawił się czarny ekran z informacją "Tego kanału nie ma w twoim abonamencie". Znowu, da capo: infolinia, formularze kontaktowe (zero odzewu!) i każdy mówi co innego. Wymieniłem w salonie Polsatu dekoder na nowy 4K. Znowu - instalacja, aktualizacja oprogramowania (6 marca wieczorem). Chodził kilka godzin i znowu to samo: przez 2 dni "działał" w taki sposób, że co pół godziny, 15 minut sam się włączał i wyłączał, a dzisiaj od rana znowu to samo: czarny ekran i "Tego kanału nie ma  wtwoim abonamencie". Telefon na infolinię, po raz tysięczny: naciskani przez 5 sekund "i", ustawienie kanału 1, konsultant ponownie autoryzuje dekoder, "ptoblem powinien zniknąć w ciągu 3 godzin" i... NIC. Żaden kanał nie działa, ciągle się włącza i wyłącza i napis "Tego kanału...".

Ja już nie mam siły, od dwóch tygodni nie mam telewizji, ciągle wydzwaniam i piszę, za co płacę abonament? Dlaczego nikt nie chce mi pomóc? Chciałem wrócić do mojego starego dekodera HD7000, który śmigał, że aż miło przez lata i dowiedziałem się, że nie jest to możliwe!

 

@Specjalista Polsat Boxco mam robić???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, patryszq napisał(a):

a dlaczego miały by " padać " ? bo tak twierdzisz 🙄💁‍♂️o ironio 

Podepnij dysk i zobaczysz jaką ma charakterystykę pracy.. dużo życia im nie daję.. oczywiście mówię o tradycyjnych dyskach HDD a nie SSD... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na forach ogólnie obserwuję " zmasowany " atak problemów z zapętlonym restartem dekoderów po aktualizacji , więc albo jakiś babol wdarł się podczas pobierania , bo ludziska wymieniają PB4K na " nowe " i tak samo mają , rekordzista wymieniał  5x dekoder 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...