Skocz do zawartości

vivarto

Nowy użytkownik
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia vivarto

Niedoświadczony

Niedoświadczony (1/11)

0

Reputacja

  1. Właśnie uradowany zamontowałem dysk zewnętrzny do dekodera EVOBOX 4K i... "Błąd nagrywania. Na wybranym kanale nie można zlecić nagrania"! Czy ktoś z Was się z tym spotkał? Dysk wewnętrzny HDD z laptopa Toshiba, 300GB, nie działa na żadnym kanale, tylko na TV Republika się udało.
  2. "Tego kanału nie ma w twoim abonamencie". Żaden kanał nie odbiera. Restart, przywrócenie ustawień fabrycznych, ponowienie uprawnień nic nie daje. Diagnostyka nie działa, zrywa się. Od dwóch tygodni nie mam żadnego programu. Powrót do starego dekodera HD7000 nie jest możliwy.
  3. Dlaczego nikt nie chce mi pomóc w sprawie dekodera 4K i tego, że od dwóch tygodni nie mam żadnego kanału?
  4. Dziękuję bardzo, szukałem na mediaexpert.
  5. Proszę o informację, jaki dysk pasuje do dekodera Polsatu Box 4K, żeby włożyć do kieszeni? Wiem, że ma być 2,5 cala z interfejsem SATA, tylko że w sklepach internetowych nie ma takiego... Proszę o pomoc - to już trwa 2 tygodnie i znikąd nie mogę uzyskać pomocy. Dwa tygodnie temu telefonicznie przedłużyłem umowę, wymieniając dekoder z HD7000 na 4K, zwykły, nie 4K Lite. Zainstalowałem nowy dekoder, siła i jakość sygnału oscyluje w granicach 90%. Po ok. pół doby dekoder bez przerwy, co kwadrans, wyłączał się sam i włączał. Pisałem przez formularz kontaktowy, dzwoniłem na infolinię - każdy mówi co innego, problem trwał. Po 3 dniach dekoder nie wyświetlał żadnego kanału - pojawił się czarny ekran z informacją "Tego kanału nie ma w twoim abonamencie". Znowu, da capo: infolinia, formularze kontaktowe (zero odzewu!) i każdy mówi co innego. Wymieniłem w salonie Polsatu dekoder na nowy 4K. Znowu - instalacja, aktualizacja oprogramowania (6 marca wieczorem). Chodził kilka godzin i znowu to samo: przez 2 dni "działał" w taki sposób, że co pół godziny, 15 minut sam się włączał i wyłączał, a dzisiaj od rana znowu to samo: czarny ekran i "Tego kanału nie ma wtwoim abonamencie". Telefon na infolinię, po raz tysięczny: naciskani przez 5 sekund "i", ustawienie kanału 1, konsultant ponownie autoryzuje dekoder, "ptoblem powinien zniknąć w ciągu 3 godzin" i... NIC. Żaden kanał nie działa, ciągle się włącza i wyłącza i napis "Tego kanału...". Ja już nie mam siły, od dwóch tygodni nie mam telewizji, ciągle wydzwaniam i piszę, za co płacę abonament? Dlaczego nikt nie chce mi pomóc? Chciałem wrócić do mojego starego dekodera HD7000, który śmigał, że aż miło przez lata i dowiedziałem się, że nie jest to możliwe! @Specjalista Polsat Boxco mam robić???
×
×
  • Dodaj nową pozycję...