Proszę o informację, jaki dysk pasuje do dekodera Polsatu Box 4K, żeby włożyć do kieszeni? Wiem, że ma być 2,5 cala z interfejsem SATA, tylko że w sklepach internetowych nie ma takiego...
Proszę o pomoc - to już trwa 2 tygodnie i znikąd nie mogę uzyskać pomocy.
Dwa tygodnie temu telefonicznie przedłużyłem umowę, wymieniając dekoder z HD7000 na 4K, zwykły, nie 4K Lite.
Zainstalowałem nowy dekoder, siła i jakość sygnału oscyluje w granicach 90%. Po ok. pół doby dekoder bez przerwy, co kwadrans, wyłączał się sam i włączał. Pisałem przez formularz kontaktowy, dzwoniłem na infolinię - każdy mówi co innego, problem trwał. Po 3 dniach dekoder nie wyświetlał żadnego kanału - pojawił się czarny ekran z informacją "Tego kanału nie ma w twoim abonamencie". Znowu, da capo: infolinia, formularze kontaktowe (zero odzewu!) i każdy mówi co innego. Wymieniłem w salonie Polsatu dekoder na nowy 4K. Znowu - instalacja, aktualizacja oprogramowania (6 marca wieczorem). Chodził kilka godzin i znowu to samo: przez 2 dni "działał" w taki sposób, że co pół godziny, 15 minut sam się włączał i wyłączał, a dzisiaj od rana znowu to samo: czarny ekran i "Tego kanału nie ma wtwoim abonamencie". Telefon na infolinię, po raz tysięczny: naciskani przez 5 sekund "i", ustawienie kanału 1, konsultant ponownie autoryzuje dekoder, "ptoblem powinien zniknąć w ciągu 3 godzin" i... NIC. Żaden kanał nie działa, ciągle się włącza i wyłącza i napis "Tego kanału...".
Ja już nie mam siły, od dwóch tygodni nie mam telewizji, ciągle wydzwaniam i piszę, za co płacę abonament? Dlaczego nikt nie chce mi pomóc? Chciałem wrócić do mojego starego dekodera HD7000, który śmigał, że aż miło przez lata i dowiedziałem się, że nie jest to możliwe!
@Specjalista Polsat Boxco mam robić???