Skocz do zawartości

Dekoder Polsat Box 4K


Polsat
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

14 minut temu, JarekGw napisał(a):

sa różne wersje tego sprzętu / różne softy?

soft NIE JEST WYSŁANY DO WSZYSTKICH od razu , aktualizacja jest przesyłana partiami 

11 minut temu, Mati06 napisał(a):

@patryszqTak zrozumiałem. 😊

@patryszqTo jeszcze mam parę pytań do ciebie.?

1. Piszesz ze dekoder nie będzie widział dysku teraz tak bo nie mam jeszcze aktualizacji.?  A czy po jej zainstalowaniu dekoder będzie widział dysk i nagrywał bez problemów jak włożę dysk przed jej zainstalowaniem? 

2. Dziś w czasie oglądania skoków narciarskich wyskoczył mi taki komunikat na kilka sekund zaledwie jakich pełno było i mnie w tym dekoderze. 

Błąd pobierania danych zrestartuj dekoder bądź skontaktuj się z centrum obsługi klienta tak jakoś chyba, nie zdążyłem doczytać.

3. Wiesz może co to był za komunikat czego mdotyczyć? Czy mógł lub może mieć wpływ na pojawienie się lub wyszukanie aktualizacji oprogramowania? 

4. To czemu pisałeś że w ustawieniach sprzętowych jest ta opcja ale przyciemniona? 

@JarekGwBo leci pewnie partiami, jak zawsze ileś dni potrwa cały proces zapewne. Ostatnią aktualizacja dostałem jakieś dwa tygodnie po tym jak ktoś tutaj napisał że wyszła. Tak ze cierpliwości ja też jeszcze nie mam. 

1 Tak dekoder po pobraniu softu , powita Cię planszą o nowości jakie zostały wdrożone , dekoder wykryje dysk i od razu możesz działać 

2-3 ten komunikat pojawił się losowo i nie ma związku z aktualizacją , mi komunikat zniknął i nie spowodował żadnych problemów 

4 W ustawieniach sprzętowych na stałe po aktualizacji widnieje napis FORMATUJ DYSK , gdy jest w kieszenie dysk i wybrana jest opcja nagrywania na DYSK napis jest podświetlony , gdy wybierzesz NPVR lub usuniesz dysk z kieszeni napis jest zaciemniony 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@patryszq

1. Czyli podsumując to spokojnie mogę już włożyć dysk do kieszeni dekodera i oczekiwać cierpliwie na aktualizacje oprogramowania? 

2. A wiadomo czego mógł ten komunikat dotyczyć?

3. Tobie kiedy wyskoczył? 

4. Oczekiwać spokojnie na aktualizacje? Mam nadzieję że się pojawi u mnie i nie ominie mnie? Bo u mnie jeszcze jej brak? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@patryszqA ile z reguły taki proces aktualizacji może trwać do dwóch trzech tygodni? Ostatnim razem dostałem aktualizację gdzieś po trzech właśnie tygodniach? Tu ktoś pisał że we środę dostał? To może proces wciąż jeszcze trwa? 

2. @patryszqA tobie dawno ten komunikat wyskoczył? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Mati06 

1-proces aktualizacji od tygodnia do kilku miesięcy - nie ma reguły i zasady - sprawa losowa i tylko Polsat wie dlaczego 

2- komunikat wyskoczył w ubiegłym tygodniu na kanale BBC Lifestyle , jak oglądałem wstecz jakiś program komunikat się nagrał ale nic z niego nie wynikało 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, stefan85 napisał(a):

Wiadomo coś na temat czy dyski do dekodera Polsat Box 4K będą sprzedawane w Polsacie Box?

Dyski od dawna są w magazynach PB , na początku gdy wchodził na rynek dekoder POLSAT BOX 4K , zamiarem był efekt by taki dysk 500GB wypożyczać do dekodera PB4K , były przecież gotowe ulotki informujące o tym , ale nie było info o tym, że wynajem takiego dysku będzie odpłatny - jednorazowy koszt " aktywacyjny " za wydanie dysku oraz comiesięczny koszt za ten dysk jak opłata za dekoder , ceny się zmieniały, minęły dwa lata aż do teraz , do wydania aktualizacji - myślę że trzeba poczekać na oficjalne stanowisko Polsat Box , bo ich dyski w magazynach leżakują - i nie zarabiają na tym - być może założenie biznesowe im się zmieniło ?? :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Albo nie byli w stanie tego tak ogarnąć aby tylko ich dyski działały.. i może teraz zdecydowali że uwolnią standard i pojawi się ekstra płatna opcja z dekoderem 4K wyposażonym w dysk przez PB przy wyborze nowej lub przedłużaniu obecnej umowy..  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@paskud

@patryszq1. Ja już dysk włożyłem segate 250 GB. HDD. Słychać jego cichą pracę cichy odgłos, pewnie tak ma być co nie? U kolegi który mi go sprzedał na PB 4K działał idealnie w tym tygodniu bo dostał już nowe oprogramowanie już. Ja wciąż czekam.

2. To jak myślisz u mnie może też będzie chodził...?

3. Do kilku miesięcy nie przesadziłeś? Odkąd mam ten dekoder to aktualizacjie zwykle utrzymywałem do 3 tygodni.? Co prawda zdarzało się na Evo PVR gdy go miałem że trzeba było czekać ponad miesiąc czy coś tak. Ale bez przesady jak już dają po takim długim czasie możliwosc nagrywania na dysk twardy żeby trzeba było czekać długie miesiące....? 🙂

4. A czy pojemność dysku ma jakieś znaczenie? Czy dekoder obsłuży dyski o każdej pojemności nawet tej niewielkiej 250 GB tak ja mam segate HDD? 250 GB 2,5 cm? To są jedyne wymagania? I dekoder obsłuży dyski o różniej lub każdej pojemności z tymi wymaganiami? 

 

@Dariusz 1976Ja mam dysk do PC przypięty do USB 1.T ale pewnie się nie nadal by bo jest duży i zabudowany obudowa plastikową...? 

Edytowane przez Mati06
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Mati06

 

1 będzie chodził skoro u kumpla działał 

2 nie nie przesadzam - dekodery mają swoje numery seryjne wszelakiej maści - po tych właśnie numerach są partiami puszczane aktualizacje , ja na dekodery w multiroom kiedyś czekałem 2,5 miesiąca , gdy inne już soft miały - to mój przykład , być może że reszta PB4K dostanie jutro - za tydzień lub dwa - to wie tylko POLSAT :)

3 Ja włożyłem dysk i 750GB jak i 2 TB i też działa :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@patryszqA Ten kolega to nawet z tego forum.

1. Ale powiedz mi czy taki cichy odgłos pracującego dysku to tak ma być.? 

2. Wiem o tym. A jakie to miałeś dekodery do Multoroom jeżeli można wiedzieć? 

Tak długo się czekało na aktualizacje zwłaszcza w przypadku dekoderów HDxxx. Ja rok temu jak była aktualizacja z aplikacją Disney+ czekałem na nią chyba miesiąc bodajże. Jednak mam nadzieję że się szybko uwina bo sezon wiosenny tuż tuż a będzie co nagrywać zwłaszcza że NPVR nie działa na wszystkich kanałach. 

3. A ty kiedy dostałeś aktualizacje? 

4. Bo wszystkie dekodery muszą dostać prawda? 

5. Możliwe że narazie jest to partia testowa z testami. Jak nie będzie problemów to puszczą partiami dla wszystkich? 

Jak myślisz.? 

😊 

Edytowane przez Mati06
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I do mnie aktualizacja dotarła. 😃

Nagrywanie na dysk działa. 😃 Jest dodanie nagrywanie według czasu. Opcje w ustawieniach użytkownika zacznij oraz zakończ nagranie o czasie. 

Jest też opcja tryb nagrywania której dodanie to zapewne odblokowało nagrywanie na dysk twardy, bo domyślnie było ustawione na sztywno jako NPVR.

Ale fajnie ze jest wybór. Ja tak dużo nie nagrywam. Ale dysk posłuży mi do nagrywania kanałów które nie działały w NPVR. A nagrywanie w chmurze i tak jest możliwe na blisko 80 kanałach z mojego pakietu L to z tej też będę korzystał tak samo jak z funkcji Catchup i restart i Timeszift. 😃

S

@support458funkcji obraz w obrazie i poglądu innych kanałów znanych z dekodera Evobox PVR już nie dało się dodać do oprogramowania i tak samo funkcji nie usuwania danych podczas przywracania ustawień fabrycznych...👎👎👎👎

Ale najważniejsze że w końcu nagrywanie na dysk twardy działa. Do moich potrzeb w zupełności wystarczy dysk twardy 250 GB. 😊

 

Edytowane przez Mati06
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy u Was też teraz nie działają żadne kanały kodowane jak np Polsat, TVN, TV4 i cała reszta kanałów kodowanych z oferty polsat box? Pomógł kolejny reset prądowy. U mnie też dekoder po aktualizacji potrafi się resetować, zawieszać, Chyba coś polsat przekombinował.

Edytowane przez Daro1
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A już myślałem że po tej wiekopomnej decyzji o uwolnieniu nagrywania na dysk skuszę się i wreszcie zmienię dekoder, ale po przeczytaniu jego ograniczeń i kolejnych problemów "wieku niemowlęcego" po nowym sofcie dochodzę do wniosku że mój blisko ośmioletni Evobox pobędzie dalej ze mną.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@OlafSTaka jest prawda bo miałem Evo PVR poprzednio teraz mam dekoder PB 4K to Evo miał te same bugi które obecnie są w PB 4K. Nie wiem jak teraz obecnie w Evo PVR jest, ale zapewne bug w EPG jest do dziś w obu dekoderach także różnicy wielkiej nie ma. Dekoder ci powie pass bo uż swoje lata ma to wtedy wymienisz

Evo PVR do dziś nie ma usuniętych błędów wieku dziecięcego, wspominany przeze mnie bug z EPG i czarne ekrany cześć 😂

Jakie to ograniczenia masz na myśli...? 

Edytowane przez Mati06
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To znaczy? Bo nie sprawdzałem jaka linia jakie przewijanie? 
A skacze sobie jak chce im większa szybkość np 16 czy 32 czy 64 razy to niewiadomo w którym jest się monencie....dysk włożyłem szybki ssd crucial mx500...

Wysłane z mojego LM-V600 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...