tweed77 Opublikowano 22 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2018 (edytowane) To może z innej beczki Jestem ciekaw jak zachowa się dekoder kiedy podłączymy do niego huba usb np 4 portowego. Następnie do takiego huba usb zostaną podłączone dwa dyski na usb. Czy dekoder wykryje dwa dyski wtedy i czy będzie możliwość nagrywania na oba dyski. W dekoderach na linux - E2 działa to bezbłędnie. Edytowane 22 Października 2018 przez tweed77 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzejgratis Opublikowano 22 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2018 Z wykryciem dysków raczej nie powinno być problemów. Turbodekodery nawet sobie z tym radziły. Co do nagrywania... to raczej będzie z tym problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cosmo Opublikowano 22 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2018 5 godzin temu, Pawel napisał: Nie ma możliwości zgrania nagrań na inny dysk. OK, ale nowy dysk podpiąć mogę? Czy są ograniczenia pojemnościowe? 4TB dekoder rozpozna i obsłuży? Jeśli podpiąć inny mogę to rozumiem, że aby obejrzeć nagrania z oryginalnego dysku WiFi Premium Boxa, muszę przełączać kabelki? A może podpiąć do huba USB oba dyski, wybierając nagrywanie na nowy? Ktoś to robił? Działało? Dlaczego nie ma opcji / możliwości zagrania danych na inny dysk? Co jest problemem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 22 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2018 Problemem jest bardzo cenny kontent, który muszą chronić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cavalier Opublikowano 4 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2018 Hej, mam 2 problemy z dekoderem wifipremium box+: 1) przy zmienianiu kanałów nie pojawiają się ich logotypy, które powinny być widoczne po lewej stronie nad paskiem informacyjnym 2) rozdzielczość/jakość GUI dekodera (paska informacyjnego, menu, VOD, aplikacji START, itp.) jest bardzo słabej jakości. Rozdzielczość telewizora jest ustawiona na 1080p ale, wygląda na to, że to ustawienie wpływa tylko na rozdzielczość wyświetlanych kanałów, a wspomniane GUI się nie zmienia... Macie może jakieś rady co zrobić w takiej sytuacji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 4 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2018 Logotypy pojawiają się tylko przy wyborze kanałów klawiaturą numeryczną. Jeśli przełączasz klawiszami góra/dół to nie będą pojawiać się logotypy. Pojawią się na ułamek sekundy, jak przytrzymasz dłużej klawisz P+ lub P-, ale to raczej traktuj jako ciekawostkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cavalier Opublikowano 4 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2018 Na drugim dekoderze, Wifi Box+, logotypy pojawiają się przy każdej zmianie programu góra/dół. Tak czy owak, te logotypy to [beep]oła, ważniejsze ta druga sprawa z rozdzielczością - czy tutaj miałbyś/mielibyście jakieś rady? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 4 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2018 Próbowałeś zmieniać rozdzielczości w dekoderze np. na 1080i czy 720p ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ver11 Opublikowano 4 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2018 Zniknął mi TVP HD z tp. 10.719. Była jakaś zmiana parametrów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 5 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2018 U mnie normalnie "świeci". Czyli kanał ten jest na swoim miejscu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nieczęstygość Opublikowano 5 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2018 WiFiBOX ma słabą rozdzielczość interfejsu i widać to na dużym telewizorze, nic z tym nie zrobisz, ważne, że kanały są dobrej jakości. Różne dekodery mają różne oprogramowanie, które różni się trochę od siebie. Na przykład mediabox+ ma wszystkie napisy dużymi literami i wyświetla logotypy tylko przy wpisywaniu kanałów, wb ma trochę inny interfejs; inne miniEPG, inny font, wyświetla logotypy na stałe, inne pełne EPG Jak nie wyświetla Ci logotypów to zrób ustawienia fabryczne i poczekaj na aktualizację. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cavalier Opublikowano 5 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2018 20 godzin temu, Pawel napisał: Próbowałeś zmieniać rozdzielczości w dekoderze np. na 1080i czy 720p ? Tak, probowalem, ale to nic nie dało - i.e. dziwne by bylo, żeby obnizenie rozdzielczosci obrazu mialo poskutkowac podwyzszeniem rozdzielczosci samego GUI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KB77 Opublikowano 9 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2018 Witam. Mam mały problem z moim dekoderem ultraBox+/ PVR ADB 5800SX . Kupiłem go w styczniu z ofertą na kartę i zaraz zmieniłem na umowę, która kończy mi się 31.01.2019 r. Problem jest tego rodzaju, że cały czas "szatkuje" mi obraz i to na wszystkich kanałach. Siła i jakość jest ponad 90%, na obu kablach, prócz kanałów tvn, bo tam siła jest 86-90, natomiast jakość 67-73 i to tylko na kanałach tvn-owskich? Już nie wiem co mam robić...włączałem i wyłączałem, resetowałem, sprawdziłem kable od anteny i podłączenia...pewnie pada mi dekoder??? Wcześniej tak nie było, dopiero od miesiąca tak się dzieje Nie jest przegrzany, cicho pracuje...no, nie wiem, no??? Ja wiem, że to są dekodery odnowione, bo kiedyś były już używane, ale żeby nie mógł wytrzymać roku Może ktoś ma jakiś pomysł jak to rozwiązać? Może to nie wina dekodera.....doradźcie cosik Dziękuję bardzo za pomoc. Pozdrawiam Wszystkich serdecznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 10 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2018 Dekoder na gwarancji więc pozostaje tylko serwis.Niestety na czas wizyty w serwisie zostaniesz bez telewizji nc+.Tyle razy było pisane, że nie warto kupować tych złomów a tym bardziej podpisywać umów na taki dekoder.Miałbyś sprzęt operator to byś go od ręki wymienił w punkcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 10 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2018 Aktualnie jeżeli umowa się kończy to przy przedłużeniu umowy można wymienić dekoder własny na używany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darkos_88 Opublikowano 10 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2018 (edytowane) Witam! Posiadam Ultraboxa 4K i mam trochę drażniący problem. Mianowicie zdarza się, że obraz się ścina, traci na płynności. Trwa to przez parę sekund, po czym idzie OK i potem zaś to samo. Najbardziej widoczne jest to podczas meczy piłki nożnej. Próbowałem różnych rzeczy: wyłączanie upłynniaczy itp. aż pomogła zmiana w ustawieniach HDMI dekodera na 1080i. Spadki płynności obrazu ustały. Może to wina kabla (posiadam high speed) albo czegoś innego? Sam nie wiem. Byłbym bardzo wdzięczny za pomoc, bo szczerze chciałbym korzystać w pełni z 4K, tym bardziej że TV posiadam typu 4K (Philips 65PUS6262). Pozdrawiam. Edytowane 11 Listopada 2018 przez Barti Niechlujna pisownia w poście. Na forum piszemy poprawnie po polsku, z poszanowaniem zasad polskiej pisowni, gramatyki, ortografii i interpunkcji. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spido Opublikowano 11 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2018 To raczej wina telewizora, jak masz możliwość podepnij pod inny telewizor, pożycz od kogoś kabel i taki sam dekoder i sprawdzisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 11 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2018 (edytowane) 15 godzin temu, darkos_88 napisał: Witam! Posiadam Ultraboxa 4K i mam trochę drażniący problem. Mianowicie zdarza się, że obraz się ścina, traci na płynności. Trwa to przez parę sekund, po czym idzie OK i potem zaś to samo. Najbardziej widoczne jest to podczas meczy piłki nożnej. Próbowałem różnych rzeczy: wyłączanie upłynniaczy itp. aż pomogła zmiana w ustawieniach HDMI dekodera na 1080i. Spadki płynności obrazu ustały. Może to wina kabla (posiadam high speed) albo czegoś innego? Sam nie wiem. Byłbym bardzo wdzięczny za pomoc, bo szczerze chciałbym korzystać w pełni z 4K, tym bardziej że TV posiadam typu 4K (Philips 65PUS6262). Pozdrawiam. Ciekawe, bo ja na modelu niższym ,65 (nie pamiętam dokładnie, ale chyba 6162) zaobserwowałem dokładnie to samo, ale jak na razie tylko na El Clasico Barca - Real. W innych transmisja tego nie widziałem. Nie jestem w stanie tego jakoś testować, dlatego jak znajdziesz rozwiązanie to proszę Cię, pochwal się. Edytowane 11 Listopada 2018 przez Barti Brak znaków interpunkcyjnych w poście, przez co jego czytelność jest utrudniona. Pisząc posty należy poprawnie stosować znaki interpunkcyjne. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 15 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2018 Dostałem od kogoś pozostały po umowie własnościowy Sagemcom dsi87 i jeśli teraz wezmę Start+ to chyba tylko Wifibox+. Wiadomo samej karty nie da się i moje pytanie czy karta będzie działać w tym starym ? Akurat trafił się dobrze działający bez świecy i dobrze pracował z dyskiem zewnętrznym, tylko raz zaliczył samoistnie reset do ustawień fabrycznych. Od kogoś słyszałem że po aktywacji miał komunikat o parowaniu dekodera z kartą jak brał Wifibox-a a do tej osoby nie pójdę aby sprawdzić czy karta zadziała w Sagemcom dsi87. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 15 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2018 Cameleon tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 15 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2018 Cameleon wiem że zadziała, ale do nowych umów nie wydają ich dlatego pytałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 15 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2018 (edytowane) Skoro Cayman jest sparowany z dekoderem to nie zadziała w Sagemcomie. Edytowane 15 Listopada 2018 przez ircios Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darius010 Opublikowano 20 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2018 W dniu 11.11.2018 o 16:01, roberttosat napisał: Ciekawe, bo ja na modelu niższym ,65 (nie pamiętam dokładnie, ale chyba 6162) zaobserwowałem dokładnie to samo, ale jak na razie tylko na El Clasico Barca - Real. W innych transmisja tego nie widziałem. Nie jestem w stanie tego jakoś testować, dlatego jak znajdziesz rozwiązanie to proszę Cię, pochwal się. Miałem to na Turbo, na 4K nie. Tu czasem czarny obraz na chwilę, głos działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prz3m3k1 Opublikowano 27 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2018 (edytowane) Posiadam moduł AstonCrypt + karta kameleon. Mam problem z dźwiękiem na kanale Polsat sport premium 1, do wyboru są dwie ścieżki dźwiękowe 1) mieszany dźwięk komentatorów + audiodeskrypcja ( nakłada się wszystko) 2) audiodeskrypcja Też tak macie u siebie? Jest szansa jakoś ustawić abym mógł korzystać z normalnego dźwięku komentatorów Polsatu? Proszę o pomoc. Edytowane 27 Listopada 2018 przez Mr. Orbita Zły wątek - nie masz modułu CI+ od nc+, tylko własny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 27 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2018 To chyba raczej kwestia odbiornika.Używasz modułu w tunerze czy telewizorze ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.