papryk Opublikowano 10 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2014 no to widze ze trzeba te sprawe dokładnie przedstawic wyższym organom ktore sa nad takimi firmami jak np INEA ... myslalem ze INEA sie zmieni i po licznych komunikatach ze strony klienta na fatalna jakosc obslugi i podejscia do niego cos z tym zrobia ... zrobili maja nas jeszcze bardziej za idiotow i mysla ze jestesmy sianem karmieni ... coz kto mieczem wojuje ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rancor Opublikowano 10 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2014 Dziwicie się, Inea jest praktycznie monopolistą w Wielkopolsce i robią sobie z klientami co im się tylko podoba. Jak pisałem w moim poprzenim poście - umowy podpisywane ze spółdzielniami też swoje robią (tajemnica handlowa) i potem konkurencja ma utrudniony dostęp. Spółdzielnie tu najwięcej zawiniły, dopóki sieci kablowe były ich własnością (osiedlowe kablówki), to mieszkańcy mieli większy wpływ na to wszystko. Jak kablówki zaczęły się łączyć i zewnętrzny operator zaczął tym wszystkim zarządzać, to skończyło się to tak a nie inaczej i teraz mamy tego efekty. Z dobrze poinformowanego źródła wiem, że sprawa pomiędzy Ineą a City Net jest w sądzie, więc z czasem może wyniknie coś dobrego i odpowiednie instytucje zajmą się tym bajzlem. Jeśli chodzi o czysto techniczne sprawy - kiepska jakość internetu, to wg mnie sprawa jest prosta: im więcej urządzeń (routery, łącza itp.) znajdujących się pomiędzy główną siecią a komputerem w domu, tym więcej cierpi na tym jakość transmisji danych. Zwykły paproch który wlazł w gniazdo przyłączeniowe światłowodu potrafi narobić problemów... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vojtas12 Opublikowano 10 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2014 Panowie, net jest słaby, to prawda. Waszym rozwiązaniem jest agitacja. Pozbierajcie sąsiadów z bloku, klatki, osiedla, napiszcie pismo do jakiegoś innego operatora (a może do INEI), że wszyscy chętni w bloku, klatce, na osiedlu przejdą na umowy, 24 msc, jeśli pociągną do Was światłowód i zrobią GPONa albo coś innego. Co prawda może być potrzeba rycia w mieszkaniu, ale pojawi się w końcu porządne łącze. Wymaga to ruszenia [beep] i zebrania podpisów od sąsiadów, ale warto. Jak zbierzecie podpisy, zobowiązania 50-70% mieszkańców, to każdy operator pociągnie wam tam łącze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Kaczy Opublikowano 10 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2014 Zwykły paproch który wlazł w gniazdo przyłączeniowe światłowodu potrafi narobić problemów... Jak wejdzie paproch to Internet nie będzie działał Włókno światłowodowe ma średnicę mniejszą od włosa, więc lekkie zabrudzenie (np. dotknięcie złącza palcem może spowodować problemy z brakiem synchronizacji między urządzeniami). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vojtas12 Opublikowano 10 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2014 A kto z was tego swiatlowodu dotyka? Możecie co najwyżej zabrudzic złącze. Po co wyciagacie złącze z gniazda i modemu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rancor Opublikowano 10 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2014 Ludziska czasami w przypadku braku sygnału potrafią kombinować i sprawdzają np podłączenia kabli. Wystarczy przecież mieć remont w mieszkaniu i odłączenia sprzętu nie da się czasami uniknąć. A tak na poważniej, to przy takiej ilości sprzętu i setkach/tysiącach km kabli zawsze się trafi jakiś felerny element, który ma wpływ na działanie całości. Ja już też wymieniałem 3 krotnie IP Set Top Box w Inotelu. Gość z BOK-u mówił, że to jest na porządku dziennym, oczywiście marudził też na kraj produkcji tego sprzętu, nie muszę chyba pisać o jaki kraj chodzi. Równie dobrze mógłbym napisać, że przy tej całej akcji zakładania nowej sieci światłowodowej instalatorzy robili wszystko na odp... i abonenci mają pełno powodów do narzekań. Trochę racji w tym jest, bo na własne oczy widziałem, jak skakali od mieszkania do mieszkania, od bloku do bloku, zamiast prowadzić prace od początku do końca na jednej lokalizacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vojtas12 Opublikowano 10 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2014 Spawanie włókien to skomplikowany proces wymagający dużej precyzji. Każdy spaw jest mierzony i nie ma możliwości, żeby był zrobiony na odp. Słabym punktem może tu być abonent co najwyżej Nie tykac zlaczek i kabli! W gniazdku są takie moce optyczne, które mogą zniszczyć wzrok! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobik55 Opublikowano 10 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2014 Witam, pierwszy raz na tym forum Podpisałem umowę z INEA - internet 250/4 + TV 2 miesiące temu. Podłączenie ma być w lipcu (w całym mieście kładą światłowody). Teraz zauważyłem, że zmieniła się oferta 250 mb/s i jest w niej teraz 10 mb/s uploadu. Czy podniosą mi prędkość uploadu automatycznie po podłączeniu, czy zostanę z tą 4 jak w umowie? Czy można to jakoś zmienić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
papryk Opublikowano 10 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2014 spróbuj sie wycofac z umowy , podpisales ale ona jeszcze nie funkcjonuje i podpisz nowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Kaczy Opublikowano 10 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2014 Spawanie włókien to skomplikowany proces wymagający dużej precyzji. Każdy spaw jest mierzony i nie ma możliwości, żeby był zrobiony na odp. Słabym punktem może tu być abonent co najwyżej Nie tykac zlaczek i kabli! W gniazdku są takie moce optyczne, które mogą zniszczyć wzrok! Z pierwszym zdaniem się zgodzę Z ostatnimi nie - do gniazdka dochodzi sygnał na poziomie -10 do -20 dBm (0,01mW), taka moc nie sieje takiego zniszczenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pincet Opublikowano 11 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2014 Z dobrze poinformowanego źródła wiem, że sprawa pomiędzy Ineą a City Net jest w sądzie, więc z czasem może wyniknie coś dobrego i odpowiednie instytucje zajmą się tym bajzlem. Ale co ma wyniknąć dobrego? Sprawa jest w sądzie, bo tam ją o ile dobrze pamiętam skierowała Inea za nieprawidłowy sposób wypowiedzenia umowy. Jest przesądzone, że na tych lokalizacjach będzie Citynet, jest przesądzone, że na 90% z tych lokalizacji Inea położy swoje kable i Inea również tam będzie, podejrzewam, że z lepszą ofertą niż standardowa. Swoją drogą Inea padła ofiarą własnej [beep]ości, spójrzcie, z tego pisma wynika, że Citynet wypowiedział tę umowę 2 lata temu, czyli w pierwszej połowie 2012, jest to okres zaraz po wykupieniu Inotela, który w większości dubluje zasięg z East&West, z którym to Citynet jest powiązany. Inea zamiast żyć sobie w harmonii i podzielić tort z innymi kablówkami chciała koniecznie wszystkich wykupić, E&W nie dało się kupić, więc Inea kupiła Inotel i zaczęła zjeżdżać z ceną. E&W zamiast się wystraszyć wypowiedział umowę Citynet-Inea a Inea nie wie co zrobić z tym Inotelem i ani go nie rozwija ani nie zwija. Wojna z E&W przyniosła im same straty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grassofobik Opublikowano 11 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2014 Panowie mam moduł cam i czasami wyskakuje mi komunikat cos a'la "słaby sygnał albo nieznane zródło" (coś w tym stylu, nie pamiętam dokładnie) i nie mam w tym czasie zadnych kanałów. Czy to normalne przy module Cam czy coś sie z nim dzieje. Kabel na 97% jest dobrze "skręcony" i podłączony. A jaką masz jakość i moc sygnału? U mnie pomogła trzecia wizyta techników i pogrzebanie w skrzynce. Wcześniej długo walczyłem z codziennym komunikatem o braku sygnału. jakosc sygnału 100% ilosc błędów 0 Tylko takie cos mi pokazuje w samsungu. Wiec o co chodzi? Czasami wyswietla mi sie komunikat "brak syganłu .......... . .. ." Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vojtas12 Opublikowano 11 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2014 Z ostatnimi nie - do gniazdka dochodzi sygnał na poziomie -10 do -20 dBm (0,01mW), taka moc nie sieje takiego zniszczenia. To poświeć sobie po oku i powiedz co widzisz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Kaczy Opublikowano 11 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2014 Wiadomo, że nic. Ale bez przesady, że jak się weźmie patchcord to od razu się umrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leszel Opublikowano 12 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2014 Kiedy skończą się te godzinne przerwy w dostawie internetu, co 3-4 godziny??????????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ForzaMilan Opublikowano 12 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2014 Ależ pięknie cenzurują fp na fejsie, 90% niewygodnych wpisów znika A wszyscy TYLKO piszą o tym samym co my ostatnio, o żenującej jakości usług lub braku ich świadczenia, a nie o ofercie programowej czy cenach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audib6 Opublikowano 12 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2014 Może czas zacząć pisać e-maile do: Marcin Grochociński Dyrektor Departamentu Usług Telewizyjnych Robert Marczak Dyrektor Departamentu Usług Internetowych i Głosowych Jak dostaną kilka.... wiadomości dziennie, to zmienią adrsy e-mail, a może przyjdą po rozum do głowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ForzaMilan Opublikowano 12 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2014 Teraz już przy nawale wiadomości o awariach i odradzaniu podpisywania nowych umów ze względu na jakość usług, zaczęli banować abonentów na profilu Pozdrawiam firmę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vojtas12 Opublikowano 12 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2014 ZaAwsze pozostaje wam operator alternatywny, a jak go nie ma, to agitujcie i go znajdźcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PhobosD2 Opublikowano 12 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2014 Jak tak słucham o waszych problemach to stwierdzam że osobiście nie mógłbym tak olewać klientów mając własną działalność. Podstawą zadowolenia klienta jest jakość świadczonych usług czy też sprzedanego towaru. Gdy zacznie się stawiać klienta jako wroga to wszystko zacznie się sypać. Może komuś nie zależy na reputacji bo liczy się kasa? Jeśli popełnia się błędy to przyznanie się do nich nie zrobi z nikogo gorszej osoby. Ciągłe zamiatanie i zamykanie ust tym co mówią prawdę nie jest fajne i źle świadczy o danej firmie. Mam nadzieje że firma, o której tu mowa zmieni swoje podejście do Klienta i zacznie go szanować gdyż to Klient utrzymuje to wszystko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amsaw Opublikowano 12 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2014 Tylko po co, skoro de facto jest monopolistą? Gdzie może odejść klient potrzebujący multiroomu i niemający możliwości wywieszenia talerza? Dopóki inea nie stała sie korporacją była naprawdę fajną firmą. Zobacz, jak wielu starych abonentów z rozrzewnieniem wspomina czasy Komy. Wtedy liczył się klient a potem zysk, teraz jest odwrotnie, bo klient nie ma wyboru. A większość abonentów zalicza się do grupy majacej od nastu lat konto w tym samym banku, płacącej niebotyczne rachunki telekomom itd. Bo po co zmieniać cokolwiek. Bo się nie chce... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leckow Opublikowano 12 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2014 na ratajach nie było komy, był elsat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amsaw Opublikowano 12 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2014 Komę podałem tylko jako przykład Ale dziwne jest to, że oferta tych maluchów, przed połączeniem była całkiem fajna. Cykliczne podnoszenie prędkości netu, oferta programowa TV jak na tamte czasy też była OK. A obsługa klienta, przynajmniej w Komie, bo z nią miałem do czynienia, była na bardzo wysokim poziomie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kris194 Opublikowano 12 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2014 Nie ma w tym nic dziwnego. Dla tych jak to nazwałeś maluchów liczy się każdy klient i dlatego oferta jak i jakość usług muszą być odpowiednie. Oferta aby pozyskać, jakość żeby utrzymać klienta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalx1974 Opublikowano 12 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2014 Na częstotliwość 258.000 QAM 256 pojawiły się 2 kanały ppv PPV KSW27 HD - kanał 901 PPV KSW27 SD - kanał 900 EDIT: Dziś usunięto KINO VOD 5,6,10,11 a KINO VOD 7,8,9 zostały przemianowane na R1,R2,R3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.