p_maciej Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 Cena za PPV KSW27 to tylko 34,90 do piątku, a w sobotę 39,90 Dobra cena Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ForzaMilan Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 A to gdzieś mają taniej bo zawsze po 40zł jest wszędzie. Jaka tu wina operatora? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andi Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 INEA usuwa kanały kino VOD, w tej chwili zostały już tylko od 1-4 Na kanałach 402-404 pojawiły soę R1,R2,R3 - ciekawe co to jest? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orden Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 Chyba juz 4 tydzien leci jak zrywa mi lacze internetowe. Polega to na tym, ze od chwili wylaczenia / resetu modemu lub routera lub obu urzadzen rowno co 6h (router pokazuje przyznany czas dzierzawy 12h) nastepuje zerwanie polaczenia internetowego. Router nie jest wstanie uzyskac poprawnego IP z modemu co objawia sie wyzerowaniem (0.0.0.0 WAN IP) adresu na routerze. Modem Sisco EPC3212 + router ASUS RT-AC66U. Myslalem, ze router jest uszkodzony - oddalem "uszkodzony" w ramach gwarancji i dostalem nowy i niestety identyczna sytuacja. Wgrywane rozne (starsze i nowsze) oprogramowanie FW. Do tego podlaczylem jeszcze stary router Netgear i identyczne problemy. Dzisiaj byl technik z INEA podobno sygnal na zlaczu głównym w klatce schodowej gdzie zainstalowano filtr "odcinajacy TV" jest zbyt silny i zalozyl "tlumik" na zlaczu gniazda kablowego aby poziom sygnalu byl wlasciwy dla modemu. Od razu wydawalo mi sie, ze to nie rozwiaze problemu. Technik poszedl, a po rowno 6h internet padl! Wlasnie ponownie zglosilem awarie... Czy mial ktos podobne problemy i wiedze jak to rozwiazac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vojtas12 Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 Spróbuj wymienić i spróbuj odtworzyć tą sytuację na samym modemie podłączonym do laptopa - jeśli twój laptop po 6h również zgubi adres WAN, wtedy albo modem albo coś dalej i np. może to być CMTS? Wygląda to jakby na modemie była ustawiona z poziomu CMTSa dzierżawa IP przyznana na 6h (jako zabezpieczenie przed tymi, którzy podłączają sobie router w taki sposób, bo w INEI chyba trzeba za podłączenie więcej niż jednego urządzenia płacić). A pytałeś sąsiadów, którzy mają podobną sieć, czy też tak mają? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skylla1 Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 Mam dokładnie to samo. Sprawa zaczęła się, gdy publiczne IP zastąpiono przez NAT. Przedtem przez lata IP zmienił się ze 2 razy, teraz dzieje się to praktycznie codziennie (nie wiedziałem, że co 6 godz, wydawało mi się, że ok 24 godz). Prywatne adresy są z puli 46.238.x.x a publiczny 100.67.x.x. Też nie wiem dlaczego router nie odświeża automatycznie nowego IP - sądzę, że brak czegoś od routera nadawcy, bo rzeczywiście na routerze widać same 0. Ręczny reset ustawień DHCP routera rozwiązuje problem, ale trudno do licha co parę godzin logować się i robić to. Prośba do INEA.pl o zainteresowanie się tym problemem. Infolinia jak zwykle nie ma bladego pojęcia, a teraz czytam, że technicy także. Mam Cisco ECP3925, więc inny model modemu a efekt ten sam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orden Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 Zarejestrowalem w INEA MAC kompa i podlaczylem bezposrednio do modemu - zobaczymy. pierwsza roznica to... Na routerze serwery DNS mialem pierwszy 0.0.0.0 drugi 62.21.99.94 teraz na kompie DNS mam 62.21.99.94 drugi 62.21.99.95 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skylla1 Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 Na routerze też tak jest po odnowieniu - zerują się po jakimś czasie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vojtas12 Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 Spodziewamy się, że po 6 h ciągłego działania Twojego laptopa, znowu powinno wy[beep]yć sieć. Jeśli tak będzie, to ewidentnie polecieli sobie w [beep] z plikiem konfiguracyjnym do modemu. A najlepsze jest to, że w tym wariactwie jest metoda, bo sieć nie wyrabia, a tak ograniczają liczbę urządzeń podłączonych (i generujących ruch) i liczbę programów P2P (bo zdroworozsądkowo kompa wyłącza się po 6 h siedzenia przed nim). Ci którzy wykupili opcje z wieloma kompami (tzn. z routerem wifi) dostają normalny plik (lub inną service grupe). Tym samym uwalnia się sporo pasma w godzinach szczytu i nie trzeba ponosić wydatków na rozwijanie sieci, a kliencie zauważą poprawę jakości i szybkości (coś jak zrobiło Aero2 z wprowadzeniem Captcha) i jeszcze się zarobi więcej, po ludzie za to, żeby działało normalnie zapłacą. Jeśli się nie mylę i to nie jest faktycznie usterka, to sprytnie, brawo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skylla1 Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 Konfabulujesz. W inei nie ma już opłat za podłączenie własnego routera, jedynie za kolejny IP od nich. Nie rozróżniają więc, czy do modemu wpięty jest router czy komputer - byłoby to zresztą kłopotliwe. Te 6 godz też wydaje mi się nieprecyzyjne, bo ja zauważam rozłączanie co rożny okres czasu, ale raczej nie częściej niż raz na dobę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vojtas12 Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 Może tak, ale problem wydaję się być realny, a okazja na odkorkowanie sieci też niezła. Poczekamy i zobaczymy co się stanie. Co do rozwiązania, to można na routerze wymusić, żeby sam odnawiał IP co jakiś czas (6h czy ileś tam). Tylko przez chwilę nie będzie neta i nie będzie potrzeby ciągłego restartu urządzeń. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leszel Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 Już to zgłaszałem w inei kilka tygodni temu. Powiedziano mi że wiedzą o problemie, ale wymaga to kompleksowego rozwiązania, więc może to potrwać nawet 2 tygodnie. Te 2 tygodnie już minęły, a jak zrywało tak zrywa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalx1974 Opublikowano 13 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 Na kanale 78 dekodera pojawił się kanał promocyjny PPV KSW 27 niekodowany częstotliwość 258.000 QAM 256 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orden Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 @skylla1, jezeli chodzi o rozlaczanie to w moim przypadku (chyba od tygodnia) dokladnie co 6h - prawie co do sekundy. Wczesniej bylo roznie nawet co 2h. W routerze mam zegar, ktory odlicza mi czas dzierzawy 12h do 0 od momentu "zalogowania" i dokladnie w polowie (=6h) wszystko siada! Ale fakt, wczesniej nie moglem sie polapac bo czasy rozlaczania byly rozne i zupelnie nie mialem pojecia o co biega. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vojtas12 Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 @orden, skylla1 Pal licho, jakby się to działo losowo. Ale skoro dzierżawa kończy się równo co 6h, więcej osób to zgłasza, to albo jest to zrobione celowo, albo jest straszliwy [beep]up na CMTSie (bo CMTS te adresy przydziela). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audib6 Opublikowano 14 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2014 Kurcze kumpel od czerwca się wprowadza na Wichrowe Wzgórza i niech, to chodzi nawet na połowie gwizdka, to predkości nie osiągalne w Inei, nie mówiąć już o cenie. Internet Standardowy do 30 Mb/s do 30 Mb/s 42,50 zł Internet Komfortowy do 300 Mb/s do 300 Mb/s 48,60 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ForzaMilan Opublikowano 14 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2014 Zgłaszajcie te wszystkie problemy do reklamacji, zaznaczając wyraźnie, że mimo zgłoszeń, w chwili obecnej wnosicie już reklamację, a nie samą usterkę. Będą musieli przyciąć opłaty abonamentowe większej liczbie osób w związku z nie wywiązywaniem się z warunków usługi, skoro jaśnie panu technikowi nie chce się nawet podjechać, a jak już się pojawi to pozoruje prace i ucieka, a naprawione nic nie jest! W końcu pełną stawkę płaci się za pełnoprawną, działającą usługę, prawda? Nie ma pełnej usługi, nie ma pełnej opłaty na fakturze, koniec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skylla1 Opublikowano 14 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2014 Chciałem potestować wifi na moim Cisco 3925. Dzwonię na infolinię i co? Okazuje się, że jak nie wziąłem onegdaj wifi (było za darmo) do mojego cyfrowego domu, to teraz muszę podpisać nową umowę na nowych (droższych o 15zł za PVR) warunkach na 2 lata. Co więcej - nie mogę najpierw sprawdzić, czy mam w ogóle zasięg na tym routerze, bo jest parę pokoi a cisco nie ma zewnętrznych anten - czyli muszę kupić kota w worku. Gdybym nie miał zasięgu wycofać się z oferty nie mogę, a na próbę nawet na dzień wifi włączyć mi w tym routerze nie mogą. Bardzo elastyczne podejście do klienta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ForzaMilan Opublikowano 14 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2014 I bardzo elastyczne umowy, rok temu multiroom + PVR i wifi za 0zł na rok przywiązania( w tym 3 miesiące c+ gratis) , teraz dużo gorsze warunki i konieczność lojalki na 24 miesiące. Na pewno to latem podpiszę, taak :) Nie ma ani canal plusów, ani darmowego multiroom pvr, a jeszcze usunęli całkowicie choćby RTL + sporo programów z analoga z których korzystałem na starych odbiornikach. To są żarty, a nie oferta. Jeszcze nigdy w historii nie podpisywałem, ani świadomie, ani nieświadomie po dłuższym okresie czasu, umowy z jakimkolwiek operatorem na cokolwiek na ZNACZNIE gorszych warunkach, niż wcześniej. W zaistniałej sytuacji, albo do lata coś wymyślą, albo się pożegnamy po ponad 10 latach korzystania z usług jeszcze jako Koma i ICP. PS O ile wcześniej muszę wysłać pisemne wypowiedzenie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pincet Opublikowano 14 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2014 3paki są teraz na 18 miesięcy. Nie ma opcji, żebyś miał umowę do lata, bo jeśli podpisywałeś rok temu to w związku ze zmianami regulaminu przeszła już na czas nieokreślony Okres wypowiedzenia 1 miesiąc. Obstawiam, że jak wyślesz im rezygnację to nie dadzą Ci gorszych warunków niż te, które masz w tej chwili. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ForzaMilan Opublikowano 14 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2014 To w takim razie mam na czas nieokreślony ale tylko do lata po cenie promocyjnej, takiej jak w momencie jej podpisania, a później chyba przechodzi na kosmiczne kwoty i trzeba wybrać coś nowego. W chwili obecnej wszystkie "sztywne" oferty z cennika są gorsze niż zeszłoroczna umowa przeze mnie posiadana, a cofać w tył się nie zamierzam na pewno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skylla1 Opublikowano 14 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2014 Stare umowy przechodzą na czas nieokreślony, ale na warunkach posiadanej promocji. Nic więcej płacić nie będziesz i nie będziesz uwiązany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ForzaMilan Opublikowano 14 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2014 Widzę że już przeszła na czas nieokreślony, pytanie tylko co będzie, jak minie 12 miesięcy od jej parafowania. Czy nie wrzuci mi cennika standardowego, bez przecen i poprzedniej, letniej promocji? Z resztą, już raz tak naliczyło fakturę i dopiero po zwróceniu uwagi na daty skorygowano ją. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skylla1 Opublikowano 15 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2014 Nic nie będzie, bo czas nieokreślony jest nieokreślony . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amsaw Opublikowano 15 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2014 Nic nie jest w tej śmiesznej firmie pewne. 18 kwietnia wyraziłem zgodę na podpisanie nowej umowy. W ciągu tygodnia miał się zjawić kurier z papierami do podpisania. Nie ma go do dzisiaj. Natomiast dostałem maila, że mam do zapłaty 282zł Płaciłem ok. 180zł. - po podpisaniu aneksu miałem płacić 154,60zł. Złodziejska, bałaganiarska firma pełna nierobów i naciągaczy. I tyle w temacie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.