Skocz do zawartości

Inea


Rekomendowane odpowiedzi

Ja dostałem informację od pana z infolinii, że wiedzą o zrywaniu się internetu w niektórych rejonach (np. u mnie na północy Poznania) i zajmą się tym kompleksowo ale dopiero za kilka dni.

Ja tą bajkę słyszę na infolinii od czterech miesięcy.

Poprawia się na tydzień, a potem znowu wracają zwiechy.

Niestety nie wierzyłbym w opowiastki biedaków z infolinii.

 

A co na to nasz przedstawiciel inei? Potwierdza to co mi powiedziano?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczesniej pisalem, ze co 2 - 3 h zmienia mi sie IP wewnetrzne na routerze i wszystkich innych urzadzeniach podlaczonych do mojej domowej sieci przez co ciagle musze wszystko ustawiac!

Dzwonilem w srode do INEA aby przydzielili mi staly adres IP no i sobie teraz czekam...konsultantka zapewniala mnie, ze w piatek bedzie przelaczenie i ktos skontaktuje sie ze mna ale nic takiego nie nastapilo - rozumiem, ze jest dluugi weekend, OK...wytrzymam.

 

Tez mieszkam na polnocy Poznania, byc moze to co napial @leszel o zrywaniu polaczen na polnocy miasta rowniez dotyczy mojej miejscowki!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli robicie speedtesta na lapku z kartą wlan w trybie g lub n 150 to nie ma się co dziwić, że więcej nie wyciąga. Karta n150 łączy się z prędkością teoretyczną 72 Mbps, a n300 teoretycznie 144 Mbps. Chcąc korzystać z prędkości 200Mbps oferujących przez waszego prov musicie łączyć się przez gigabitowego lana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczesniej pisalem, ze co 2 - 3 h zmienia mi sie IP wewnetrzne na routerze i wszystkich innych urzadzeniach podlaczonych do mojej domowej sieci przez co ciagle musze wszystko ustawiac!

od srody 140430 ip nie drgnal, chyba od tego dnia nie musiales nic przelaczac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wy w Poznaniu macie na pewno wiekszy wybor dostawcow niz ja,mi pozostaje INEA albo orange z super predkoscia 1mb...

Ja w Poznaniu mam taki sam wybór jak Ty. Inea pilnie strzeże swoich kabelków i nikogo nie dopuszcza.

@Amsaw widziałem i to jest jakaś masakra. Mam takie samo łącze i wynik zdecydowanie lepszy. Kiedyś też miałem problemy z internetem. O ile dobrze pamiętam wymienili jakiś wzmacniacz w skrzynce i i teraz działa.

U mnie naprawią, tydzień jest OK a potem kicha.

Po naprawie było tak:

3441226922.png

 

a po tygodniu jest tak:

3476744209.png

 

A inea ma to w głębokim poważaniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczesniej pisalem, ze co 2 - 3 h zmienia mi sie IP wewnetrzne na routerze i wszystkich innych urzadzeniach podlaczonych do mojej domowej sieci przez co ciagle musze wszystko ustawiac!

od srody 140430 ip nie drgnal, chyba od tego dnia nie musiales nic przelaczac.

 

Niestety, 2h temu ponownie musialem ustawic IP routera gdyz przestawil sie sam. Adresy IP rotuja 192.168.1.1 / 172.16.0.1 / 10.0.0.1. Jak ustawie adres spoza tej "puli" to rowniez zmienia mi na jeden z tych trzech i tak to dziala.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Amsaw

Faktycznie dziwna sprawa. Są to jakieś spadki mocy nadawczej po stronie Inea co powinno być sprawdzone i usunięte. Mi jeszcze nasuwa się myśl czy jakimś dziwnym trafem ktoś nie korzysta z twojej sieci. Sprawdzałeś jakie urządzenia masz zalogowane do modemu/routera?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Amsaw

Faktycznie dziwna sprawa. Są to jakieś spadki mocy nadawczej po stronie Inea co powinno być sprawdzone i usunięte. Mi jeszcze nasuwa się myśl czy jakimś dziwnym trafem ktoś nie korzysta z twojej sieci. Sprawdzałeś jakie urządzenia masz zalogowane do modemu/routera?

Zawsze mierzę szybkość transferu po bezpośrednim podłączeniu modemu (bez wi-fi - mam swój router) do kompa.

Spadki mam z reguły wieczorami. Bywa, że już od 19, nieraz później.

Ale najciekawsze, że po prawie roku zgłaszania, w końcu przyjechała jakaś lepszejsza ekipa, bo dzwonił do mnie gość z BOA, że grzebią i w związku z tym mogę mieć zaniki sygnału TV i netu.

Po ich grzebaninie miałem po raz pierwszy prędkość zbliżoną do tej, za jaką płacę (widać to na pierwszym wyniku z speedtestu). Niezależnie od pory dnia wszystko śmigało. Niestety po tygodniu znowu wszystko się u[beep]o. A inea umywa ręce.

 

edit:

wynik z przed chwili:

3480708438.png

 

A rano będzie znowu ponad 50 mega :lol2:

 

edit2:

no i nie myliłem się - wynik z 12:00

3481528498.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

w ostatnich dniach bardzo spadła jakość dostęności Internetu. Modem rozłącza się kilka razy dziennie na kilkanaście minut. Bezustanna próba negocjowania połączenia.

Niestety jest to problem nawracający od kilku miesięcy. Kilkukrotnie zgłaszany - przerwy pojawiają się nawet na kilka dni - sytuacja ciągnie się od zeszłej jesieni.

 

Problem jaki jest z Inea, to taki, że zgłasza się problem - po jakimś czasie problem znika, a za moment znów powraca. W eboa informacja typu "to jak zniknie problem to proszę powiadomić, to anulujemy zgłoszenie". Tylko, że te "naprawy" są mocno chwilowe. "No to przyjedzie ktoś do Państwa". Z tym, że najczęściej zanim ktoś przyjedzie, to problem znika na czas pomiarów...

I w koło Macieju.................

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat jest wyjaśniany w Dziale Jakości. Faktycznie brzmi to źle i za sytuację pozostaje przeprosić.

 

Moje przygody z firmą INEA ciąg dalszy:

 

Po złożeniu skargi(niestety nie dostałem numeru bo nie wiedziałem, że funkcjonuje coś takiego w tej firmie) skarga na dzień w którym mieli odpowiedzieć ZNIKNEŁA!!! Nie ma jej w systemie( Tak sprząta się smród po sobie!!). Konsultant powiedział mi, że technicy byli sprawdzić przewód na rozdzielni i był za słaby sygnał, ale już to POPRAWILI!(rozmowa z środy 30.04.2014) oraz że można umawiać się na instalację. Oczywiście innego terminu wolnego nie było jak po świętach. Umówiony zostałem na 06.05.2014 na godzinę 15-17. Zgodziłem się na ten termin, oraz ponownie złożyłem skargę(dziś mija termin skargi i jak do tej pory zero odzewu w tej sprawie). Dziś na dwie godziny przed terminem montażu dzwoni konsultant i mówi, że niestety dziś nie zostanie przeprowadzony montaż dlatego iż ma Pan "niestandardowy montaż" co to znaczy niestandardowy to już nie mógł mi wytlumaczyć( standardowy montaż - czytaj podłączenie paru kabelków gdzie każdy sprawnie myślący by to zrobił sam). To dopiero teraz się dowiedzieli że musi to zrobić w końcu fachowiec, zajęło to im aż 6 dni(a mogli na początku umówić z fachowcem ale nie po co!!). Czyli znowu wyszło jakich to INEA zatrudnia techników!! Oczywiście dziś znów się zwalniałem z pracy i dopiero na dwie godziny przed samym montażem usłyszałem, że montażu nie będzie. Umówiony na montaż zostałem teraz dopiero w czwartek od 10-13, oczywiście muszę się znów zwalniać z pracy z czego niestety ponoszę jakieś koszta.(czy ktoś wie, czy sprawa w UKOiK może być o zwrot po niesionych kosztów, które są z ich winny. To znaczy nie przyjechali wcześniej na montaż oraz po informowali dopiero w ten sam dzień?). Oczywiście dopisałem do skargi, że zostałem tak późno po informowany o przełożeniu montażu! Napisaliście, że sprawa jest wyjaśniana ciekawe gdzie?(wyjaśniona została usunięciem z systemu skargi!!) Czekam na odpowiedź w sprawie skargi.

ODRADZAM tą NIEPROFESJONALNĄ firmę!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...