Skocz do zawartości

Inea


Rekomendowane odpowiedzi

Niedawno pisałem tu , że jestem zadowolony z internetu w Inei , w przeciwieństwie do telewizji. Od tego czasu dzień w dzień jakieś problemy. Raz jest internet , raz go nie ma. No i ta infolinia , nie działająca po 17 w weekendy.. To jakieś fatum , Inei nie wolno chyba chwalić..

 

Edit : Zaraz po napisaniu posta straciłem internet aż do teraz , na 45 minut.. :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie zauważyłem, że zmienił mi się numer IP oraz, co gorsza, wylądowałem za NATem. Czy to już norma, czy coś tymczasowego? Sprawa o tyle istotna, że nie da się teraz uruchomić np. zdalnego pulpitu.

Przepraszam z góry za dosadny post ale widzę że robi się coraz gorzej.

Też teraz zauważyłem że mam adres za NATem bo nie mogłem się dostać do routera z zewnątrz. . Co **pier***a INEA? Zmieniają sobie adresacje jak im się podoba i mają wszystko w głębokim poważaniu.

Uprzejmie Proszę o PRZYWRÓCENIE publicznego adresu IP. Dajecie mi coraz więcej powodów do przejścia do innej sieci. Dobrze chociaż że jest Vectra u nas to może dostane dobrą cenę jakbym przechodził :D

 

P.S. Piszę z Rogoźna jakby co.

 

EDIT:

1) Na tą chwile zostaje za NATem do odwołania. Idę się dowiedzieć co mi może zaoferować Vectra i jak dostanę lepszą ofertę to spadam do innej sieci. Przy zawieraniu umowy wyraźnie się pytałem czy będzie publiczny adres IP a teraz mam NATa i mam prostować banany na drzewie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Chciałbym opisać swoją sytuację jak zostałem potraktowany przez firmę inea. Owa firma chwali się infrastrukturą światłowodową i do tego specjalnie z deweloperem dogaduję się, żeby zainstalować swój światłowód wewnątrz bloku, aby uniemożliwić wejście innej firmie. Dlatego niestety byłem zmuszony do podpisania umowy z tą firmą z czego już żałuję. Rzekomo "technicy" (raczej pseudo technicy), którzy przyjeżdżają na montaż bez odpowiednich narzędzi diagnostycznych! Pierwsza próba podjęcia instalacji usług została przerwana, ponieważ podobno "źle jest zespawane gniazdo, a my nie mamy odpowiedniego sprzętu". Miała przyjechać ekipa, która zespawa gniazdo i będzie miała odpowiednie narzędzia. Przyjechali, ale oczywiście nie mieli sprzętu diagnostycznego usterkę tylko samą spawarkę. Śmiech na sali bo co mają spawać jak nie wiedzą gdzie jest problem i nie mogą go zdiagnozować, bo nie mają do tego sprzętu. Czyli druga próba podjęcia instalacji znów się nie udała. Dziś miała przyjechać ekipa między godziną 15-17, która miała już mieć odpowiedni sprzęt, przez co specjalnie się zwalniałem z pracy i co się stało? Oczywiście nikt się nie zjawił, chociaż dzwoniłem specjalnie na infolinie potwierdzić godzinę przybycia. Dzwoniłem o godzinie 18 na infolinii i niestety usłyszałem że Panie z infolinii nie mogą z tym nic zrobić oraz, że nie mogą się dodzwonić do działu technicznego.

Jeżeli komuś przejdzie przez myśl podpisanie z tą firmą umowy to niech się 10 razy zastanowi. Dział techniczny jest w tej firmie NIEPROFESJONALNY!

Pozdrawiam i życzę wszystkim, żeby nie musieli podpisywać z tą firmą umowy! Nie Polecam.

 

Inea "życie nabiera tempa(chyba tempa żółwia)"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

emem, nic nowego. Z roku na rok równia pochyła.

Przeczytaj mój post z zeszłego tygodnia - może jeszcze przypadkiem nikt go nie usunął.

Znam ineę od czasów Komy, czyli kilkanaście lat. Niestety trwa degrengolada.

Totalnie nieprofesjonalna obsługa i olewanie klienta. W moim przypadku, przez cały czas trwania ostatniej umowy, szybkość netu to ok. 20-30% deklarowanej. Cowieczorne zaniki sygnału. Codziennie konieczność wielokrotnego restartowania modemu.

W pakiecie powitalnym dostałem pilot do dekodera z resztkami jedzenia, za to bez klapki na baterie.

Technicy zawsze znajdą powód usterki, który leży po stronie klienta (po czasie okazuje się, że to nieprawda) - byle tylko nie wymienić sprzętu.

Błędne naliczanie faktur, niemożność dodzwonienia się na infolinię. Czas działania infolinii. Bezczelne i wybiórcze odpowiedzi przedstawicieli na FB i na forum. Ech, można by wyliczać bez końca.

Ale nie warto zbyt mocno narzekać, bo otrzyma się tak jak ja - ostrzeżenie za niescalenie posta :lol2:

Za dwa niescalone (przypadkiem) posty pewnie byłby ban dożywotni :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie zauważyłem, że zmienił mi się numer IP oraz, co gorsza, wylądowałem za NATem. Czy to już norma, czy coś tymczasowego? Sprawa o tyle istotna, że nie da się teraz uruchomić np. zdalnego pulpitu.

Przepraszam z góry za dosadny post ale widzę że robi się coraz gorzej.

Też teraz zauważyłem że mam adres za NATem bo nie mogłem się dostać do routera z zewnątrz. . Co **pier***a INEA? Zmieniają sobie adresacje jak im się podoba i mają wszystko w głębokim poważaniu.

Uprzejmie Proszę o PRZYWRÓCENIE publicznego adresu IP. Dajecie mi coraz więcej powodów do przejścia do innej sieci. Dobrze chociaż że jest Vectra u nas to może dostane dobrą cenę jakbym przechodził :D

 

P.S. Piszę z Rogoźna jakby co.

 

EDIT:

1) Na tą chwile zostaje za NATem do odwołania. Idę się dowiedzieć co mi może zaoferować Vectra i jak dostanę lepszą ofertę to spadam do innej sieci. Przy zawieraniu umowy wyraźnie się pytałem czy będzie publiczny adres IP a teraz mam NATa i mam prostować banany na drzewie.

2) Dziękuje za szybką reakcję w BOK i przywrócenie publicznego adresu IP :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2) Dziękuje za szybką reakcję w BOK i przywrócenie publicznego adresu IP
U mnie też przestawili ip na wewnętrzne, co za niedorajdy...

 

adresy ip inea resetuje każdego wieczoru /po 2100/, może nie w weekend i swieta.

nie cieszcie się, ani nie martwcie

statystyka za miesiąc kwiecień, 6 dni w miesiącu zablokowana skrzynka pocztowa przez czarna liste barracudy,

na której oparty jest antyspam serwera pocztowego inei.

 

edit

ostatni przydzielony adres ip, od czterech lat na czarnej liscie barracudy.

rozdają zbanowane adresy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Internet by INEA - masakra! Od 2 czy 3 tygodni ciagle jazdy ze zmiana wewnetrznego IP - co 1h, co 2-3h. Adresy 10.0..../172.16..../192.168... i komunikaty:

 

"To avoid a conflict with your Internet Service Provider, your router's IP address has been updated to x.x.x.x.

You must now update the IP addresses in your router's configuration settings for each relevant service, such as port forwarding and IP address reservation."

 

Mam sporo urzadzen w domu (komputery/PS3/PSP/dekoder nc+/telefony/tablety/drukarka sieciowa/WD TV itd) to wszystko polączone jest kablami lub przez WiFi z routerem ASUS RT-AC66U (sprawdzalem tez na NETGEAR RP614v4) - wszystkie podlaczone sprzety glupieja, a ja juz nie nadazam!

 

Co mozna z tym calym bajzlem zrobic i z ta piep... INEA?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I tu ratunkiem jest city-net który wkracza :D

Niestety bardzo powoli i nie wszędzie :(

Ratunkiem byłoby prawo zbliżone do tego, które obowiązuje w telekomach.

Musisz udostępnić łącza. jeśli masz monopol i tyle. Oczywiście odpłatnie.

Gdyby było tak jak jest w temacie kablówek, to Tepsa nadal kosiłaby 35gr za minutę połączenia na stacjonarne i złotówkę za minutę rozmowy z sieciami komórkowymi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie zauważyłem, że zmienił mi się numer IP oraz, co gorsza, wylądowałem za NATem. Czy to już norma, czy coś tymczasowego? Sprawa o tyle istotna, że nie da się teraz uruchomić np. zdalnego pulpitu.

 

Jest to zmiana wynikająca z nowej technologii adresacji publicznych adresów. Rozwiązanie jest w tej chwili testowane i stopniowo wdrażane, ale jeśli istnieje potrzeba u klienta przydzielenia publicznego adresu to prośba o zgłoszenie poprzez infolinię, nie będzie z tym problemu.

 

Witam,

Chciałbym opisać swoją sytuację jak zostałem potraktowany przez firmę inea. Owa firma chwali się infrastrukturą światłowodową i do tego specjalnie z deweloperem dogaduję się, żeby zainstalować swój światłowód wewnątrz bloku, aby uniemożliwić wejście innej firmie. Dlatego niestety byłem zmuszony do podpisania umowy z tą firmą z czego już żałuję. Rzekomo "technicy" (raczej pseudo technicy), którzy przyjeżdżają na montaż bez odpowiednich narzędzi diagnostycznych! Pierwsza próba podjęcia instalacji usług została przerwana, ponieważ podobno "źle jest zespawane gniazdo, a my nie mamy odpowiedniego sprzętu". Miała przyjechać ekipa, która zespawa gniazdo i będzie miała odpowiednie narzędzia. Przyjechali, ale oczywiście nie mieli sprzętu diagnostycznego usterkę tylko samą spawarkę. Śmiech na sali bo co mają spawać jak nie wiedzą gdzie jest problem i nie mogą go zdiagnozować, bo nie mają do tego sprzętu. Czyli druga próba podjęcia instalacji znów się nie udała. Dziś miała przyjechać ekipa między godziną 15-17, która miała już mieć odpowiedni sprzęt, przez co specjalnie się zwalniałem z pracy i co się stało? Oczywiście nikt się nie zjawił, chociaż dzwoniłem specjalnie na infolinie potwierdzić godzinę przybycia. Dzwoniłem o godzinie 18 na infolinii i niestety usłyszałem że Panie z infolinii nie mogą z tym nic zrobić oraz, że nie mogą się dodzwonić do działu technicznego.

Jeżeli komuś przejdzie przez myśl podpisanie z tą firmą umowy to niech się 10 razy zastanowi. Dział techniczny jest w tej firmie NIEPROFESJONALNY!

Pozdrawiam i życzę wszystkim, żeby nie musieli podpisywać z tą firmą umowy! Nie Polecam.

 

Inea "życie nabiera tempa(chyba tempa żółwia)"

 

Temat jest wyjaśniany w Dziale Jakości. Faktycznie brzmi to źle i za sytuację pozostaje przeprosić.

 

adresy ip inea resetuje każdego wieczoru /po 2100/, może nie w weekend i swieta.

nie cieszcie się, ani nie martwcie

statystyka za miesiąc kwiecień, 6 dni w miesiącu zablokowana skrzynka pocztowa przez czarna liste barracudy,

na której oparty jest antyspam serwera pocztowego inei.

 

edit

ostatni przydzielony adres ip, od czterech lat na czarnej liscie barracudy.

rozdają zbanowane adresy.

 

Nie ma tu pola manewru. Żeby zapobiec trafieniu adresu IP na spamlistę barracuda (lub jakąkolwiek z kilkudziesięciu innych), my jako ISP byśmy musieli filtrować CAŁY ruch mailowy i decydować co jest spamem co nie. Jak się domyślacie nie jest to możliwe. Jakikolwiek ISP, który przydziela IP dynamicznie klientom indywidualnym nie jest w stanie zapobiec sytuacji, gdzie któryś z IP trafi na jakąś spamlistę (lub blacklistę innego rodzaju) z powodu świadomych bądź nieświadomych działań użytkowników. Podejmowaliśmy różne próby kilka miesięcy temu - jest to po prostu nierealne.

 

droga inea czy jest szansa na vox music tv,wiem ,wiem ze muzycznych jest juz sporo ale ten patrzac na radio ma duza sluchalnosc wiec pewnie i tv mialby duza ogladalnosc :D

 

W tej chwili nie działamy w tym kierunku. Zobaczymy, jak to będzie w przyszłości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma tu pola manewru. Żeby zapobiec trafieniu adresu IP na spamlistę barracuda (lub jakąkolwiek z kilkudziesięciu innych), my jako ISP byśmy musieli filtrować CAŁY ruch mailowy i decydować co jest spamem co nie.

ble,ble; pisalem o liscie barracudy /nie innej i nie innych/, liscie która stanowi kryteria co jest spamem, a co nie jest na serwerze inei. Lista jest wpieta do konfiguracji filtrowania poczty, calej poczty. nie filtrujecie przeciez fragmentarycznego ruchu mailowego, tylko caly. inne listy nie powoduja blokady skrzynki pocztowej inei, bo sa poza serwerem inei.

Jakikolwiek ISP, który przydziela IP dynamicznie klientom indywidualnym nie jest w stanie zapobiec sytuacji, gdzie któryś z IP trafi na jakąś spamlistę (lub blacklistę innego rodzaju) z powodu świadomych bądź nieświadomych działań użytkowników. Podejmowaliśmy różne próby kilka miesięcy temu - jest to po prostu nierealne.

ip, na spamliste nie trafia się po jednym mailu bedacym w kryterium spamu, barracuda prowadzi 30 dniowy okres obserwacji, jak wspomnialem przydzielony miałem adres, który wisial tam latami. Fragment korespondencji od barracudy,

 

We apologize for any inconvenience that this may have caused you. We have removed 62.21.xxx.xxx from our blocklist for 30 days, at which time it will be re-evaluated.

 

w ofercie internetu inei nie zauwazylem, ze proponujecie skrzynke pocztowa niesprawna 6-7 razy w ciagu miesiaca, ponieważ proby pelnej sprawnosci sa nierealne, tzn sprzedajemy kit /nie hit/ bo towar schodzi, klient kupi wszystko.

ineo, ograniczenie spamu powoduje zmniejszenie obciazenia laczy, zwiekszenie przeplywnosci dla abonentow, wozicie spam, a klienci narzekaja na niskie predkosci.

adresacja ip nie jest dla ozdoby, swiadomi spamerzy z sieci inei, po ostrzezeniach, powinni być wylaczeni, nieswiadomi do uzupelnienia oprogramowania antyspamowego na swoim pc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...