Skocz do zawartości

CANAL+ online - oferta dla subskrybentów


kingofsouth
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Na dekoderze mam Menu -> Start, nawiguję w dół do Premiery vod, później w prawo-> Netflix->HBO->Viaplay->Player->Kino świat->Instrukcje video-> Premiery vod+ 4k->Love nature->BBC player. Zauważyłem, że na dekoderze  nie mogę z tej kolekcji nic oglądać. Niby nie mam w abonamencie!? Na telefonie i przez przeglądarkę działa.

Edytowane przez JoeDirt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od kilku dni mocno obcięło mi jakość na smartfonie. Live tv ma tylko 540p. Telefon to Samsung Galaxy A52s. Wyłączony limit danych w ustawieniach aplikacji, Widevine L1. W telefonie wszystko aktualne. Ktoś ma pomysł co może być nie tak? 

 

Nie jestem pewien bo nie używam c+online na smartfonie zbyt często ale problem chyba pojawił się po aktualizacji do One UI 5.1. Jeszcze z tydzień temu wszystko działało w 1080p, aktualizację miałem w piątek a wczoraj zauważyłem ograniczenie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, magdalenawarkocz napisał(a):

Ja po aktualizacji do 5.18.0 również doświadczyłem na telefonie i tablecie spadek jakości do 540p a wcześniej latało 1080p. 

Czyli nie jestem jedyny ;) Wczoraj pojawiła się aktualizacja aplikacji ale nic nie pomogło. W dalszym ciągu max. jakość to 540p. 

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 5.04.2023 o 00:40, mingo napisał(a):

Od kilku dni mocno obcięło mi jakość na smartfonie. Live tv ma tylko 540p. Telefon to Samsung Galaxy A52s. Wyłączony limit danych w ustawieniach aplikacji, Widevine L1. W telefonie wszystko aktualne. Ktoś ma pomysł co może być nie tak? 

 

Nie jestem pewien bo nie używam c+online na smartfonie zbyt często ale problem chyba pojawił się po aktualizacji do One UI 5.1. Jeszcze z tydzień temu wszystko działało w 1080p, aktualizację miałem w piątek a wczoraj zauważyłem ograniczenie. 

Mam ten sam telefon. Wydaje mi się, że już przed aktualizacją telefonu miałem 540p na niektórych kanałach (np. wszystkie C+). Co ciekawe np. Polsat News, czy Planete są w 1080p. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo stream nie jest nadawany przez Canal+ tylko CDN TVP o czym była wielokrotnie mowa.

A Samsung z widevine coś zepsuł, może im klucze wyciekły. Jakiś czas temu czytałem o takich samych problemach z Netflixem. Tutaj pomagała całkowita reinstalacja aplikacji z wywaleniem cache i ew. restart telefonu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

46 minut temu, maniek357 napisał(a):

Wydaje mi się, że już przed aktualizacją telefonu miałem 540p na niektórych kanałach (np. wszystkie C+).

Być może. Rzadko korzystam z C+ online na telefonie, ostatnio korzystałem właśnie po aktualizacji stąd wyciągnąłem, jak widać, błędny wniosek :) 

 

40 minut temu, bgmnt napisał(a):

Tutaj pomagała całkowita reinstalacja aplikacji z wywaleniem cache

TAk robiłem, nic to nie dało. 

 

40 minut temu, bgmnt napisał(a):

ew. restart telefonu.

Trochę za dużo zachodu. Korzystam niewiele więc na razie poczekam, może to naprawią. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Playready to Apple. Microsoft. Android nie wspiera go natywnie. Ale np. Tizen tak.

 

Jest dużo tematów z ostatnich dni o tych problemach na Samsungu, więc to nie raczej "zasługa" C+.

https://www.reddit.com/r/GalaxyS23/comments/11mg7zr/netflix_l3_widevine_device_failure_error/

https://r1.community.samsung.com/t5/galaxy-s/s23-ultra-widevine-l3-issue/td-p/21409313

https://www.reddit.com/r/samsung/comments/126dnru/prime_video_keep_loosing_widevine_l1/

Edytowane przez bgmnt
poprawka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Gizior89 napisał(a):

Wejdźcie w ustawienia -> wpiszcie w lupkę "aktualizacja zabezpieczeń -> i sprawdźcie czy nie ma tam jakichś wykrzykników 

Sprawdziłęm, miałem wykrzyknik w zakładce Konta-->Bezpieczeństwo i prywatność konta Samsung. Przeklikałem Ostatnie działania na koncie, wykrzyknik zniknął, w dalszym ciągu max. rozdzielczość to 540p. Wyczyściłem też cache, przeinstalowałem aplikację - bez zmian. 

 

Co ciekawe, włączyłem tryb Debug w ustawieniach w aplikacji, włączyłem też ocpję 'Wyświetl profile wideo'.

Po włączeniu streamu w danych, które się wyświetlają jest coś takiego:

 

HEVC HW DRM: true

EAC3 DRM: false

EAC3 CLEAR: true

 

Czy ta druga pozycja nie powinna mieć wartości 'true' zamiast 'false'? Za co ona odpowiada? To coś powiązane z dźwiękiem?

 

Wstawiłbym screen ale telefon nie pozwala robić zrzutów w aplikacji. 

Edytowane przez mingo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, swordfish napisał(a):

Czasy rozdawania pełnego C+ chyba się skończyły. Nowe promocje ograniczają się do filmów i seriali.

Widać nie jesteś na bieżąco. Niedawno Samsung rozdawał kody na darmowy dostęp z możliwością aktywacji do końca czerwca,, więc można było przygarnąć 3 miechy gratis. Teraz są kody w piwach Warka czyli w podobnych pieniądzach i jeszcze jest co wypić :D a dostęp jest do pełnej paczki a nie kastrata.

Edytowane przez Pawel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...