Skocz do zawartości

Polsat Box - dyskusja ogólna


Gość Vsat
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Okres rozliczeniowy mam 16 dnia miesiąca. Włączając dzisiaj pakiet PSP aktywacja nastąpi 16 pażdziernika. W aplikacji iPolsatBox pokazuje mi aktywacja pakietu PSP 16.10.22 r. za 0 zł. Kiedy trzeba zrezygnować aby nie płacić za pakiet dodatkowy w kolejnym miesiącu. Rezygnacje można złożyć przez Icok czy telefonicznie?

Edytowane przez emas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Polsacie jest taka promocja, że na danej umowie pierwsza aktywacja każdej opcji dodatkowej jest za 0 zł. Jak włączysz PSP dziś, to masz za darmo do 16 listopada (pierwszy niepełny + pierwszy pełny miesiąc za 0 zł). Inne opcje dodatkowe też tak można wypróbować :) Wyłączenie zlecasz w kolejnym cyklu rozliczeniowym (między 16.10 a 16.11) przez ICOK w taki sam sposób jak włączałeś pakiet dodatkowy. 

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, emas napisał:

Pakiety dodatkowe PSP oraz HBO aktywowane 19 września wieczorem, uruchomienie kanałów nastąpiło w przeciągu kilku minut.

Tylko że jeśli zrezygnujesz, to przy następnym włączeniu już tak nie będzie. Będziesz musiał czekać na włączenie w kolejnym okresie rozliczeniowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 3 tygodnie później...

Polsat podał wyniki kwartalne. Zysk w górę, ARPU w górę (71,30 zł), ale ogólnie telewizja dalej powoli się zwija - spadek RGU oferty abonamentowej o 200 tysięcy (5.3 do 5.1 mln), za to prepaid wzrósł o 16 tysięcy (ze 145 do 161 tysiecy) - może do tego wlicza się ten MUX naziemny teraz? Tak czy inaczej, ogólne saldo 184 tysięcy RGU na minusie.

Dodając do tego jak kiepsko radzi sobie w Gemiusie PBG nie wygląda to dobrze dla Polsatu. Ogólna liczba odsłon "portai internetowych" podanych w raporcie też im spadła.

No ale z drugiej strony przecież oni teraz poważniejsze sprawy mają, np. atom ;)).

Więcej: https://grupapolsatplus.pl/pl/arc/centrum-wynikow

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...
Cytat

Według wstępnych danych w czwartym kwartale ub.r. grupa Cyfrowy Polsat zwiększyła przychody sprzedażowe o 5 proc. do 3,43 mld zł, a jej zysk netto zmalał z 333,7 do 174,5 mln zł. Firma straciła przez rok 110 tys. abonentów indywidualnych, głównie tych korzystających z płatnej telewizji.

 

https://www.wirtualnemedia_pl/artykul/cyfrowy-polsat-wyniki-finansowe-2022-rok-mniej-klientow-mniejszy-zysk-rezygnacja-platna-telewizja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kolos22każda platforma traci abonentów którzy mają TV satelitarną czy kablową. U mnie na mojej ulicy kiedyś każdy sąsiad miał TV satelitarną a teraz... :D

 

Strach pomyśleć ile Canal+ stracił abonentów przez ten rok czy dwa gdy stracili dużo praw. Dla Ekstraklasy chyba nikt TV nie będzie trzymał xD

 

Sam korzystałem z TV satelitarnej na 3 TV i teraz od tego roku zrezygnowałem z Canal+ i teraz korzystamy wyłącznie z TV internetowej i serwisów streamingowych. 

 

Z każdym rokiem będzie abonentów korzystających z TV ubywać. Takie moje zdanie. 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Platforma ukarana za oferowanie dodatkowych usług bez wyraźnej zgody abonentów

https://www.wirtualnemedia_pl/artykul/cyfrowy-polsat-jak-dostac-zwrot-oplaty-dodatkowe-uslugi-decyzja-uokik

Cytat

Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów nieprawomocnie nakazał Cyfrowemu Polsatowi zwrot opłat od klientów, którym bez ich zgody aktywował dwie dodatkowe usługi.

Cytat

Chodzi o program antywirusowy „Ochrona Internetu” oraz usługę odtwarzania materiałów audiowizualnych na różnych urządzeniach - „Serwis Ipla 3 z 3”. UOKIK podkreśla, że były one składową częścią większości ofert promocyjnych i konsumenci nie mogli z nich zrezygnować podczas zawierania umowy, niezależnie od tego czy byli nimi zainteresowani. Taką możliwość mieli dopiero później. Ponadto to na nich ciążył obowiązek wyłączenia usług dodatkowych przed upływem darmowego okresu korzystania, jeśli nie chcieli za nie płacić. - Konsumenci powinni mieć rzeczywistą możliwość wyboru i oceny, czy dana usługa jest im potrzebna i czy chcą ponosić koszty związane z jej uruchomieniem. Opłaty wykraczające poza uzgodnione świadczenie główne, w przypadku Cyfrowego Polsatu poza abonament za usługę dostępu do internetu, muszą zostać przez konsumentów jasno i wyraźnie zaakceptowane najpóźniej w chwili zawierania umowy - podkreślił w komunikacie Tomasz Chróstny, prezes UOKiK.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Cytat

W 2022 roku Polsat Box stracił 110 tys. klientów indywidualnych, głównie korzystających z płatnej telewizji. Podczas konferencji poświęconej wynikom finansowym wiceprezes Cyfrowego Polsatu Maciej Stec zapewniał, że ten sektor działalności jest stabilny, bo coraz więcej klientów korzysta z usług IPTV i OTT spółki.

 

https://www.wirtualnemedia_pl/artykul/jak-odbierac-polsat-box-cyfrowy-polsat-rezygnacja-wypowiedzenie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Tak sobie zajrzałem na Digital Bitrate i kanały SD transponderów Polsatu, to zaczęły już poniżej 1 Mbps zjeżdzać :).

Np. na Filmbox Arthouse średnia to 0,8 Mbps, TV Republika średnia 0,9 Mbps. Eska Rock, Zoom czy Stopklatka szalone 1,2 Mbps.
Zresztą z kanałami HD niewiele lepiej, Epic Drama średnia 2,5 Mbps, Cinemax 2 czy HBO 2,7 Mbps...

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic dziwnego tylko że jeśli mam zmieniać to chciałbym na lepsze, a na razie nic na to nie wskazuje. Natomiast skoro zakładamy że telewizja satelitarna to przestarzała technologia, to ja czekam kiedy np. Viaplay zaoferuje tą nowoczesną jakość oraz żeby nie musieć się zastanawiać czy transmisja będzie stabilna czy znowu jakieś "niespodzianki". Nadawanie w dzisiejszych czasach w 720p to jakiś absurd jeśli mówimy o nowoczesnej technologii gdzie nawet HD nie jest standardem o 4k nawet nie wspominając. Druga rzecz nie ma zalecanych urządzeń przez operatora na którym użytkownik będzie miał pewność że ta usługa będzie działać bez żadnych problemów. To z kolei otwiera drogę operatorowi do tego aby zawsze zrzucić winę na sprzęt użytkownika albo konfigurację. W przestarzałej TV satelitarnej masz listę urządzeń na których operator gwarantuje odbiór i nie ma z tym problemu. Podłączasz urządzenie i ma działać, a w streamingu - a to może opeartor internetu, a to sprzęt nie ten, bo karta graficzna zła albo kodeki i inne bzdury - Kto ma czas na takie "zabawy" i zastanawianie się i co chodzi? Przykład tv internetowej z Netii - podłączam urządzenie od operatora i nic więcej mnie nie obchodzi - wszystko działa i tak to powinno wyglądać.

Edytowane przez opensource
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Cześć

Od paru dni próbuję wejść na stronę PB i po wybraniu danego pakietu przerzuca mnie znowu na główną stronę

 

Wystąpił błąd pobierania danych. Spróbuj ponownie później

Wróć do strony głównej

 

ktoś też tak ma?

sprawdzałem na 3 kompach z 2 dostawcami internetu.

Edytowane przez Mako
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...