torre24 Opublikowano 19 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2017 (edytowane) Nie to nie, pies ich ganiał. Edytowane 19 Kwietnia 2017 przez torre24 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amq0 Opublikowano 19 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2017 Ja też nie mam w iCOK modułu CI+ z takim Darmowym HD i mówią, że jest niewidoczny, bo nie ma aktywnej umowy na tym module. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
torre24 Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2017 (edytowane) Ale ja mam drugi dekoder bez umowy i jest widoczny... Edytowane 20 Kwietnia 2017 przez torre24 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amq0 Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2017 To nie wiem jak to jest, ale mi konsultant powiedział, że niewidoczny jest w iCOK, bo nie ma aktywnej umowy. Dodam, że sąsiadowi niedawno skończyła się umowa na tunerze HD 6000 i chciał przejść na pre-paida to mówią, że albo podpisze nową umowę albo będzie korzystał z FTA. Może niewidoczny sprzęt jest związany z tym, że nie ma możliwości włączenia pre-paida na nim? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maly801 Opublikowano 3 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2017 Od kilku dni próbuję wyłączyć pakiet VOD przez icok... Występuję mi błąd, że muszę wybrać : Sposoby dostarczenia potwierdzenia zmiany: Należy wybrać sposób dostawy. Ale w którym miejscu,bo żadnego wyboru nie widzę... Sprawdzałem już na kilku kompach i różnych przeglądarkach i dalej nic... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mpal Opublikowano 3 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2017 U mnie po próbie włączenia/wyłączenia jakiegoś pakietu pojawia się "Sposoby dostarczenia potwierdzenia zmiany: ICOK, EMAIL, POCZTA", tuż nad przyciskami "Anuluj" i "Zatwierdź". Należy wybrać którąś z tych opcji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maly801 Opublikowano 3 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2017 No a u mnie tego nie ma... no nic... chyba pozostało mi tylko dzwonić na infolinie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 3 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2017 Masz standardowe ustawienia przeglądarki internetowej? Aktualną wersję? Blokada skryptów? Adblock? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogart Opublikowano 7 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2017 Dlaczego gdy wciskam opcje modyfikacji usługi to wyświetlana jest nieprawdziwa kwota abonamentu 120zl podczas gdy place 80? Boję się wprowadzać jakieś modyfikacje żeby mi nie podnieśli abonamentu. Oczywiście wszelkie dodatkowe usługi są w tym czasie wyłączone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rotalplus Opublikowano 7 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2017 A co masz, co chcesz modyfikować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogart Opublikowano 7 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2017 A co masz, co chcesz modyfikować? Mam pakiet za 69zl + ipla i vod, chciałbym usunąć iple i na rzecz eleven Sports Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luke Golos Opublikowano 7 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2017 Ja też mam złą sumę wpisaną po kliknięciu "modyfikuj usługę". Ignoruję to. Zamiast 79,99 mam coś koło 180 zł. Jednak nie raz już włączałem i wyłączałem pakiet Eleven i zawsze płacę tyle ile mam płacić. Ważne jaka wartość jest w zakładce "płatności". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kocik89 Opublikowano 9 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2017 Potwierdzam, wyłączyłem i na drugi dzień odjęli mi od rachunku 15. Mam tylko pytanie do Luke. Czy jak znowu włączę np. 5 czerwca to dadzą mi od 1 lipca, czy szybciej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
myster Opublikowano 9 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2017 Wtedy, gdy zaczyna się okres rozliczeniowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berserker Opublikowano 18 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2017 (edytowane) Jeśli chcę zaktualizować w ICOK swoje dane kontaktowe tj. nowy numer telefonu to wprowadzone dane do ICOK będą od razu widoczne w systemie dla pracowników BOK, czy DUK? Edytowane 18 Maja 2017 przez Barti Wyrażenia skrótowe (tzw. skrótowce) piszemy wielkimi literami. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 21 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2017 Od wczoraj po zalogowaniu do ICOK i po wejsciu:- płatności- historia wpłatmam komunikat: Że względu na prowadzone prace serwisowe...Komunikat jest tylko przy usługach sat. Po wybraniu TV Mobilnej działa bez zastrzeżeń. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 21 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2017 Potwierdzam, u mnie jest to samo. Zalogowałem się dzisiaj w ICOK, bo chciałem opłacić abonament przez Internet za pomocą karty płatniczej (tak, jak co miesiąc to robię) i lipa... Dzisiaj to się chyba już nie uda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 21 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2017 U mnie także jak wyżej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marko 345 Opublikowano 21 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2017 U mnie od 5 dni ten sam problem w płatnościach, historii wpłat, Cyt. "Ze względu na prowadzone prace serwisowe mogą wystąpić przerwy w dostępie do usług. Za utrudnienia i niedogodności serdecznie przepraszamy. Zapraszamy do skorzystania z usługi w późniejszym terminie". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfm877 Opublikowano 22 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2017 W jakim okresie po podpisaniu umowy można zarejestrować się w icok? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rotalplus Opublikowano 22 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2017 W dowolnym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marko 345 Opublikowano 23 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2017 U mnie ICOK działa już poprawnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 23 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2017 U mnie także wszystko się wyświetla już poprawnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 25 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2017 Zawsze loguje się do ICOK podając numer karty jako login. Spróbowałem zalogować się przy użyciu adresu e-mail, jednak wyskakuje błąd logowania. Możliwe że zakładając konto użyłem innego adresu e-mail. Czy jest możliwe sprawdzenie jaki on był ? Jeśli użyję opcji: Usuń konto, później założę ponownie to wszystkie dane zostaną ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 25 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2017 Wszystko pozostanie bez zmian. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.