Skocz do zawartości

iPolsat Box - Internetowe Centrum Obsługi Klienta


andrzejnet
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Czy to tylko u mnie czy u wszystkich, którzy mają dekoder/moduł CI, w wersji "pre-paid" nie da się znowu (kiedyś już tak było) już od kilku miesięcy opłacać pakietów, przez płatności elektroniczne w "ICOK"???

 

U mnie od kilku miesięcy właśnie jest komunikat, że z powodu prac konserwacyjnych nie mogę dokonać płatności i nie mam też dostępu, do historii wpłat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli zrobisz modyfikację pakietów to potem taki komunikat jest, u mnie normalnie do działa w każdym razie dziś, ale jak coś zmienię w pakietach to potem też ten komunikat, przelew bankowy zrób, ja w każdym razie tak płacę, mam potem wgląd w przelewy jakie im robię, iCOK raz pokazuje to a raz nie.

Edytowane przez irek6311
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja opłacam tylko wtedy jak mi jest to potrzebne (nieregularnie), więc dlatego wolałem zawsze płacić przez przelew elektroniczny, bo wtedy najszybciej opłata trafiała do nich i mogłem znów aktywować sobie kartę.

 

Dzięki, teraz przynajmniej wiem, że nie warto czekać aż te płatności elektroniczne się same odblokują :grin:  .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po co płacić prowizje? Wyjątek to jak się zapomni w terminie opłacić.

Nie we wszystkich Bankach jest prowizja za przelewy elektroniczne, mam za 0zł to wszystko tak opłacam, Smart HD+/Cyfrowy Polsat, zero problemów a w razie jakby jakieś mieli w mig potwierdzenie przelewu z banku prześlę.

Edytowane przez irek6311
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Nie - powodem jest wyłącznie to, że operatorowi się nie chce, bo przecież mógłby akceptować skany podpisanych dokumentów. Ale, oczywiście, zmusić się go do tego nie da, a fakt, że APS-y przyjmują od pewnego czasu wypowiedzenia i sprzęt, i tak jest ukłonem wobec klientów - kiedyś trzeba było turlać się na pocztę, a później jeszcze odsyłać dekoder.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to nie jest, jak z kontem w banku? Jednym wystarczy telefon, bądź kontakt elektroniczny, inni wymagają pisemnego wypowiedzenia umowy o prowadzenie konta. W Playy AFAIR też wypowiadałem umowę zdalnie.

 

Czy jakaś ustawa obliguje operatorów telewizyjnych aby do rozwiązania umowy potrzebny był podpis? Przedłużyć jakoś się da bez podpisu...

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak to jest, że na każde pytanie wysłane przeze mnie przez ICOK odpowiada zawsze ta sama osoba. Bez względu na temat - obojętnie czy chodzi o sprawy techniczne czy finansowe. Czy to przypadek czy raczej fikcyjna osoba wymyślona do podpisywania odpowiedzi? A może jako wieloletni abonent dorobiłem się już po prostu osobistego opiekuna...? I to od razu w randze kierownika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...