czerstwy Opublikowano 30 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2015 Próbowałem tego i tam jest resetowanie hasła a nie przypomnienie loginu.Faktycznie loginem jest numer karty A wpisywałem już wszystkie inne które używam a na to nie wpadłem na adres meilowy tak ale na numer karty nawet nie pomyślałem o tym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irek6311 Opublikowano 30 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2015 Bez kombinacji to telefon na Infolinię, zrobią reset Tak kiedyś w złości na CP usunąłem konto iCOK , ale oni nadal konto trzymają z nr karty, zakładając potem ponownie wszystko po staremu było, więc jak się zapomni dane logowania to od nowa można to ustawić po kontakcie z iCOK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frazes Opublikowano 1 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2016 Czy to tylko u mnie czy u wszystkich, którzy mają dekoder/moduł CI, w wersji "pre-paid" nie da się znowu (kiedyś już tak było) już od kilku miesięcy opłacać pakietów, przez płatności elektroniczne w "ICOK"??? U mnie od kilku miesięcy właśnie jest komunikat, że z powodu prac konserwacyjnych nie mogę dokonać płatności i nie mam też dostępu, do historii wpłat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irek6311 Opublikowano 1 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2016 (edytowane) Jeśli zrobisz modyfikację pakietów to potem taki komunikat jest, u mnie normalnie do działa w każdym razie dziś, ale jak coś zmienię w pakietach to potem też ten komunikat, przelew bankowy zrób, ja w każdym razie tak płacę, mam potem wgląd w przelewy jakie im robię, iCOK raz pokazuje to a raz nie. Edytowane 1 Stycznia 2016 przez irek6311 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
myster Opublikowano 1 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2016 Po co płacić prowizje? Wyjątek to jak się zapomni w terminie opłacić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frazes Opublikowano 1 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2016 Ja opłacam tylko wtedy jak mi jest to potrzebne (nieregularnie), więc dlatego wolałem zawsze płacić przez przelew elektroniczny, bo wtedy najszybciej opłata trafiała do nich i mogłem znów aktywować sobie kartę. Dzięki, teraz przynajmniej wiem, że nie warto czekać aż te płatności elektroniczne się same odblokują . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irek6311 Opublikowano 1 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2016 (edytowane) Po co płacić prowizje? Wyjątek to jak się zapomni w terminie opłacić. Nie we wszystkich Bankach jest prowizja za przelewy elektroniczne, mam za 0zł to wszystko tak opłacam, Smart HD+/Cyfrowy Polsat, zero problemów a w razie jakby jakieś mieli w mig potwierdzenie przelewu z banku prześlę. Edytowane 1 Stycznia 2016 przez irek6311 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomkep Opublikowano 11 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2016 Działa wam ICOK? Mi twierdzi, że niepoprawne hasło (a z pewnością ja go nie zmieniałem i wciąż używam tego samego). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andii57 Opublikowano 11 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2016 Sprawdziłem przed chwilą i u mnie działa bezproblemowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 11 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2016 U mnie również działa bez problemu ICOK, logowanie b/u. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 11 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2016 (edytowane) U mnie też ICOK działa. Edytowane 11 Lutego 2016 przez maks27 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomkep Opublikowano 11 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2016 (edytowane) Ciekawe. Albo jestem tak chory, że przeglądarka zapomniała mi hasło, albo ktoś mi się włamał... Nic to, telefon do TCOK wykonany, konto reaktywowane, hasło zmienione. Edytowane 11 Lutego 2016 przez tomkep Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 12 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2016 U mnie, na szczęście, ICOK działa poprawnie. Logowanie również. Sprawdzone przed chwilą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qrczak Opublikowano 17 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2016 Czy wam też ICOK działa jak by chciał a nie mógł.Zresztą nie tylko icok byłem dzisiaj w APS żeby zostawić wypowiedzenie i pracownik też nie mógł nic zrobić bo system nie działą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 17 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2016 Sprawdziłem-z oporem,ale po ok.30 sek. zalogowało mnie wczoraj było podobnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiler Opublikowano 17 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2016 Ja się bez problemu zalogowałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 17 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2016 (edytowane) U mnie bez problemów. Edytowane 17 Lutego 2016 przez maks27 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qrczak Opublikowano 17 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2016 U mnie teraz też już ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czytnik Opublikowano 21 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2016 Dlaczego przez iCOK nie można wypowiedzieć umowy, przecież w dobie internetu to chyba powinna być już podstawa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz1980 Opublikowano 21 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2016 Powodem jest własnoręczny podpis. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szwl Opublikowano 21 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2016 Nie - powodem jest wyłącznie to, że operatorowi się nie chce, bo przecież mógłby akceptować skany podpisanych dokumentów. Ale, oczywiście, zmusić się go do tego nie da, a fakt, że APS-y przyjmują od pewnego czasu wypowiedzenia i sprzęt, i tak jest ukłonem wobec klientów - kiedyś trzeba było turlać się na pocztę, a później jeszcze odsyłać dekoder. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz1980 Opublikowano 21 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2016 (edytowane) To że APS-y przyjmują od pewnego czasu wypowiedzenia i sprzęt, i tak musi być własnoręczny podpis. Edytowane 21 Lutego 2016 przez Dariusz1980 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabott Opublikowano 22 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2016 A to nie jest, jak z kontem w banku? Jednym wystarczy telefon, bądź kontakt elektroniczny, inni wymagają pisemnego wypowiedzenia umowy o prowadzenie konta. W Playy AFAIR też wypowiadałem umowę zdalnie. Czy jakaś ustawa obliguje operatorów telewizyjnych aby do rozwiązania umowy potrzebny był podpis? Przedłużyć jakoś się da bez podpisu... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czytnik Opublikowano 22 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2016 Do zwiększenia pakietu wystarczy telefon , a do złożenia wypowiedzenia to już wymagają wizyty w APS-ie lub wysłania pisma pocztą - dla mnie to utrudnianie klientowi życia , nóż nie będzie się chciało iść lub pisać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ianus Opublikowano 28 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2016 Jak to jest, że na każde pytanie wysłane przeze mnie przez ICOK odpowiada zawsze ta sama osoba. Bez względu na temat - obojętnie czy chodzi o sprawy techniczne czy finansowe. Czy to przypadek czy raczej fikcyjna osoba wymyślona do podpisywania odpowiedzi? A może jako wieloletni abonent dorobiłem się już po prostu osobistego opiekuna...? I to od razu w randze kierownika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.