maikel Opublikowano 15 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2021 W dniu 14.01.2021 o 14:57, maikel napisał: Jest poprawa na 12264-siła-92,jakosc 78 snr 13-evobox pvr,usterka chyba usunieta. Otrzymalem odpowiedz na ICOK -antena do poprawki i obszerny "opis" ze to nie jest przyczyna ze strony CP-SMIECHU WARTE-samo sie naprawilo.TAKICH FACHOWYCH PORAD UDZIELAJA experci CP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rico650 Opublikowano 16 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2021 Tak, szczególnie jak odchyły były w zakresie 30-35%, raz było 65% a raz 30% u mnie. Teraz jest w porządku sygnał silny pod 14 db. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berserker Opublikowano 18 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2021 Wczoraj wieczorem wszystko działało na dekoderze HD 3000. Teraz włączyłem i na wszystkich kanałach komunikat sprawdź instalację antenową i podłączenie sygnału do wejścia LNB. Odłączanie od prądu, ruszanie kabelkami, wyjmowanie i wkładanie karty nic nie daje. Na drugim TV z tej samej anteny i konwertera tylko inny dekoder z Orange wszystko działa. Czy możliwe że dekoder całkowicie padł i trzeba ruszyć cztery litery do salonu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 21 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2021 Witam. Witam. W takiej sytuacji spróbuj przywrócić ustawienia fabryczne sprzętu. Jeśli to nie pomoże, to udaj się do salonu w celu diagnostyki dekodera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sabaru Opublikowano 21 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2021 (edytowane) Przedłużyłem sobie umowę z cyfrowy polsatem i dostałem nowy dekoder. Jednak niektóre kanały czasami się ścinają. Są jeszcze takie co podczas oglądania pojawiają się takie zielone kwadraciki na górze ekranu. Jakby tego było mało to jak chce obejrzeć jakiś film np. na HBO to zamiast filmu widzę coś takiego jak poniżej na zdjęciu. Wina źle ustawionej? Czy może samego dekodera. i nie wspomnę że sama aplikacja HBO też nie jest za szybka. Edytowane 22 Stycznia 2021 przez sabaru Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 22 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2021 Witaj. Proszę o przywrócenie ustawień fabrycznych dekodera. Jaki to model urządzenia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stefan85 Opublikowano 29 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2021 Witam, mam antenę 70 cm i konwerter unicable i jakość sygnału mam 59%, a siła sygnału 82 % na dekoderze EVOBOX PVR i czy może tak zostać, czy lepiej może kupić większą antenę np. 80 cm lub 90 cm? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 29 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2021 @stefan85 zawsze większa antena poprawia sygnał. Ja bym zmienił na 90,wtedy deszcz i śnieg niestraszne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stefan85 Opublikowano 29 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2021 (edytowane) @PawelTSW A nie wiesz czasami może czy w punktach Cyfrowego Polsatu mają anteny 90? Edytowane 29 Stycznia 2021 przez stefan85 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 29 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2021 Cześć, @Specjalista Cyfrowy Polsatci odpowie Ale polecam kupić na allegro, można dostać dobry sprzęt w dobrej cenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 29 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2021 3 godziny temu, stefan85 napisał: czy może tak zostać, czy lepiej może kupić większą antenę np. 80 cm lub 90 cm? Na początek to sugerowałbym poprawienie ustawienia anteny, skosu konwertera, jego ustawienia w uchwycie(głębokość) zarobienie na nowo końcówek kabla w eF-kach- choć całą tę operację możesz zacząć w odwrotnej kolejności a dopiero gdy nic się nie zmieni(a nie wierzę) przejdź do tematu rozmiaru anteny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stefan85 Opublikowano 29 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2021 Ale mi tą antenę tak ustawił fachowiec i powiedział że antena jest za mała i te konwertery unicable potrzebują większej anteny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfm877 Opublikowano 30 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2021 Ogólnie do poprawnego odbioru powinni dawać czasze 80cm tak jak w Canal+. Dlaczego aboni CP mają w większości problem z odbiorem? Właśnie przez kiepska czasze. Łatwo ją zdeformować, plastikowy, wtykany hokej to porażka, konwertery dają też losowe nonamy. Ustawić MER 13 dB czasami graniczy z cudem, a im dalej na wschód to pewnie gorzej. Nie mówię że anteny od C+ są rewelacyjne ale wyciągnąć na nich MER powyżej 15dB nie jest problemem. A 2dB to dużo zapasu na niepogodę.Tekst że konwerter unicable potrzebuje większych anten to oczywiście bajka, aczkolwiek zawsze lepiej jak czasza jest większa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maikel Opublikowano 30 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2021 Z Knurowa do Rybnika jest niedaleko.Polecam sklep ASTON ,UL. Kosciuszki[200 m od dworca PKP],punkt CP i uzyskasz fachowych porad i posiadaja anteny,nawet 2,0m.Warto skorzystac z porady. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 1 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2021 W dniu 29.01.2021 o 13:42, stefan85 napisał: @PawelTSW A nie wiesz czasami może czy w punktach Cyfrowego Polsatu mają anteny 90? Witam. Jest to zależne od dostępności sprzętu w punkcie. Zachęcam do kontaktu z wybranym salonem: https://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/telewizja-cyfrowa/gdzie-kupic.cp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 1 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2021 2 godziny temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał: Jest to zależne od dostępności sprzętu w punkcie No to ja zadam konkretne pytanie: Czy APS Cyfrowego Polsatu dysponują antenami z logo CP o rozmiarze 90 cm bo jakoś nie kojarzę by ktoś nawet tu na forum o takiej wspominał, ale może się mylę więc liczę na odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 1 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2021 Nie napisałem, że anteny są z logo CP, tylko że mogą być w punktach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 1 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2021 To ja powiem że są w setkach innych punktów, ale twoja wypowiedz zasugerowała że CP też oferuje takie anteny dla swoich klientów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akoss22 Opublikowano 2 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2021 Mam problem z leciwym dekoderem ECHOSTAR DSB-7200 HD. Od kilku tygodniu gubi uprawnienia. Muszę ponawiać sygnał średnio co 10 dni. Wyjąłem kartę w celu przetarcia z kurzu, przywróciłem ustawienia fabryczne - nic nie pomogło. Dekoder do wymiany czy coś w CP? Dzięki za pomoc ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr77sat Opublikowano 2 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2021 Jak masz aktywny pakiet abonament lub prepaid, idź do salonu niech wymienią na nowszy model. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akoss22 Opublikowano 2 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2021 Dekoder na udostępnienie z aktywną umową na pakiet Rodzinny HD u moich rodziców. Pewnie nie chętnie będą go chcieli wymienić (jak to starsi ludzie), tym bardziej że 12 lat nie było z nim żadnego problemu. Jaki dekoder bez czynszowy dostaną w APS? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfm877 Opublikowano 3 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2021 Mogą dostać hd3000 jeśli jeszcze mają w salonach lub evobox lite. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek1623 Opublikowano 3 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2021 Witam, mam następujący problem. Posiadam w domu 2 dekodery Evobox PVR, konwerter inverto unicable 2. Sygnał z anteny rozdzielony spliterem na oba dekodery. Na jednym z nich, 6-7 letnim często pojawiał się błąd "błąd karty w dekoderze" przeważnie pomagało wyjęciem jej i włożenie z powrotem. Od około 3 tygodnie, już 3 razy pojawił się inny problem, blokowane są wszystkie kanały i komunikat przy każdym "tego kanału nie ma w twoimi abonamencie......" Pomaga wznowienie połączenia z satelitą po przez ICOK, na około tydzień. Trochę to irytujące, jak rozwiązać ten problem? Z drugim dekoderem nie mam żadnego problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akoss22 Opublikowano 3 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2021 Kolego pisałem o tym kilka postów wyżej. Mam ten sam problem. Napisałem na ICOK, ale cisza. Wstrzymam się z wymianą dekodera Echostar, bo może to być problem w CP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 3 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2021 5 godzin temu, Tomek1623 napisał: Witam, mam następujący problem. Posiadam w domu 2 dekodery Evobox PVR, konwerter inverto unicable 2. Sygnał z anteny rozdzielony spliterem na oba dekodery. Na jednym z nich, 6-7 letnim często pojawiał się błąd "błąd karty w dekoderze" przeważnie pomagało wyjęciem jej i włożenie z powrotem. Od około 3 tygodnie, już 3 razy pojawił się inny problem, blokowane są wszystkie kanały i komunikat przy każdym "tego kanału nie ma w twoimi abonamencie......" Pomaga wznowienie połączenia z satelitą po przez ICOK, na około tydzień. Trochę to irytujące, jak rozwiązać ten problem? Z drugim dekoderem nie mam żadnego problemu. Witam, w tej sytuacji w pierwszej kolejności proszę o przywrócenie ustawień fabrycznych dekodera, a następnie ponowne zweryfikowanie sprawy. Jeśli utrudnienia nadal będą się pojawiać, to sugeruję o udanie się do punktu w celu diagnostyki sprzętu bądź ewentualnej wymiany. Godzinę temu, akoss22 napisał: Kolego pisałem o tym kilka postów wyżej. Mam ten sam problem. Napisałem na ICOK, ale cisza. Wstrzymam się z wymianą dekodera Echostar, bo może to być problem w CP. Proszę o podanie w wiadomości prywatnej numer karty dekodera, wówczas przekażę sprawę do odpowiedniego działu w celu przyspieszenia realizacji. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.