Skocz do zawartości

Problemy ze sprzętem i z odbiorem sygnału Polsat Box


minajta
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Powiem wam że teraz zgłupiałem. Ustawienia fabryczne nic nie pomogły, poszedłem do aps i mi wymienili dekoder na nowy z nową kartą. Ale... nic to nie dało, dalej ta sama sytuacja. Kontaktowałem się jeszcze po przez ICOK i tam mi napisali że od dwóch lat wpłaty dokonywane są na stare konto, i że może to powodować problemy z odbiorem. Może to być w jakiś sposób powiązane? Już mi się kończą pomysły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie to nie było  powiedziane wprost, tylko się domyślam. Tak wyglądała treść.

 

Uprzejmie informujemy, że sygnał jest nieprzerwanie nadawany i na podstawie Pani zgłoszenia dodatkowo został ponowiony. W przypadku dalszych problemów z odbiorem zalecamy przywrócenie ustawień fabrycznych, a następnie ponowną instalację kanałów.


Pilne ! Ważna informacja! Informujemy, że dnia 15 lipca 2019 r. zmianie uległ numer konta bankowego do wpłat za usługi Cyfrowego Polsatu.
Twoje wpłaty nadal wpływają na zły rachunek, co może spowodować problemy z odbiorem usług.
Wpłaty powinny być dokonywane na nowy rachunek : xxxx.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Dziś otrzymałem dekoder główny Evo Box HD i 2 sztuki EVO BOX LITE. Niestety nie mogę połączyć dekoderów w multiroom. Dekoder główny i dwa pozostałe połączone są przez wifi do routera. Wyswietla "Status Uslugi MULTIROOM - USŁUGA NIEAKTYWNA"

a poniżej

Brak IP

Brak IP

Gdy robie test połączenia internetowego to na każdym dekoderze jest internet. Ale jak połączyć dekodery w multiroom?

Edytowane przez Kamillo5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Kamillo5 napisał:

Witam. Dziś otrzymałem dekoder główny Evo Box HD i 2 sztuki EVO BOX LITE. Niestety nie mogę połączyć dekoderów w multiroom. Dekoder główny i dwa pozostałe połączone są przez wifi do routera. Wyswietla "Status Uslugi MULTIROOM - USŁUGA NIEAKTYWNA"

a poniżej

Brak IP

Brak IP

Gdy robie test połączenia internetowego to na każdym dekoderze jest internet. Ale jak połączyć dekodery w multiroom?

Wszystkie dekodery muszą być w tej samej sieci.2,4 G lub 5 G

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Kamillo5 napisał:

Co to znaczy?

Zależy od routera, czy jedno czy dwu zakresowy tzn. 2,4G czy 2,4 i 5G. Zobacz w ustawieniach routera czy widzi  wszystkie dekodery w jednej sieci. Status Uslugi MULTIROOM - USŁUGA NIEAKTYWNA" jest u wszystkich. tym się nie przejmuj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

34 minuty temu, ryhoh napisał:

Zależy od routera, czy jedno czy dwu zakresowy tzn. 2,4G czy 2,4 i 5G. Zobacz w ustawieniach routera czy widzi  wszystkie dekodery w jednej sieci. Status Uslugi MULTIROOM - USŁUGA NIEAKTYWNA" jest u wszystkich. tym się nie przejmuj.

Mam livebox 2.0 ZTE od Orange. Jestem laikiem w tej sprawie....

Nie wiem jak sprawdzić czy router widzi wszystkie dekodery

Edytowane przez Kamillo5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, Kamillo5 napisał:

Mam livebox 2.0 ZTE od Orange. Jestem laikiem w tej sprawie....

Nie wiem jak sprawdzic

To sprawdź w ustawieniach dekoderów nazwy sieci do których są podłączone w poszczególnych dekoderach. Jeśli wszędzie są takie same to są w jednej sieci

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, ryhoh napisał:

To sprawdź w ustawieniach dekoderów nazwy sieci do których są podłączone w poszczególnych dekoderach. Jeśli wszędzie są takie same to są w jednej sieci

13 godzin temu, ryhoh napisał:

Wszystkie dekodery muszą być w tej samej sieci.2,4 G lub 5 G

Co to znaczy?

12 godzin temu, ryhoh napisał:

To sprawdź w ustawieniach dekoderów nazwy sieci do których są podłączone w poszczególnych dekoderach. Jeśli wszędzie są takie same to są w jednej sieci

Wszystkie dekodery podpięte są do tej samej sieci. Różnią się tylko zasięgiem wiadomo. Mimo to pokazuje ze multiroom jest nieaktywny....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Kamillo5 napisał:

Co to znaczy?

Wszystkie dekodery podpięte są do tej samej sieci. Różnią się tylko zasięgiem wiadomo. Mimo to pokazuje ze multiroom jest nieaktywny....

Nie zwracaj na to uwagi. Tak jest u wszystkich. Jeśli są w jednej sieci to nie będziesz musiał przekładać kart, żeby odblokować dekodery dodatkowe i tylko o to chodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, ryhoh napisał:

Nie zwracaj na to uwagi. Tak jest u wszystkich. Jeśli są w jednej sieci to nie będziesz musiał przekładać kart, żeby odblokować dekodery dodatkowe i tylko o to chodzi.

Piszesz żeby nie zwracać na to uwagi. Mam 14dni na zwrot sprzętu. Nie chciałbym aby za kilkanaście dni zablokował się któryś z dodatkowych dekoderów. 

Dziwne dla mnie jest ze wyswietla komunikat ze multiroom jest nieaktywny. Ale skoro tak piszesz tzn ze tak jest. Czy ktoś jeszcze moze to potwierdzić?

Chodzi o to ze mam trzy dekodery podłączone do jednej sieci WiFi a mimo to wyswietla się ze multiroom jest nieaktywny. Moja obawa polega na tym ze dekodery mogą się blokować bo dekoder główny nie widzi dodatkowych 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Kamillo5 napisał:

Piszesz żeby nie zwracać na to uwagi. Mam 14dni na zwrot sprzętu. Nie chciałbym aby za kilkanaście dni zablokował się któryś z dodatkowych dekoderów. 

Dziwne dla mnie jest ze wyswietla komunikat ze multiroom jest nieaktywny. Ale skoro tak piszesz tzn ze tak jest. Czy ktoś jeszcze moze to potwierdzić?

Chodzi o to ze mam trzy dekodery podłączone do jednej sieci WiFi a mimo to wyswietla się ze multiroom jest nieaktywny. Moja obawa polega na tym ze dekodery mogą się blokować bo dekoder główny nie widzi dodatkowych 

Jest to usługa przyszłościowa, teraz nieaktywna. Poza tym dekodery się nie zablokują ,nawet gdyby nie były podłączone do internetu. Odblokujesz kartą dekodera głównego. Zawsze możesz przedzwonić na infolinię jeśli nie jesteś nieprzekonany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, ryhoh napisał:

Jest to usługa przyszłościowa, teraz nieaktywna. Poza tym dekodery się nie zablokują ,nawet gdyby nie były podłączone do internetu. Odblokujesz kartą dekodera głównego. Zawsze możesz przedzwonić na infolinię jeśli nie jesteś nieprzekonany

Ostatnie moje pytanie.

Gdy wchodzę w 

USTAWIENIA/DIAGNOSTYKA/STATUS MULTIROOM/STATUS USLUGI MULTIROOM-USLUGA AKTUWNA.

 

pod spodem widnieją dwa szeregi liczb pozniej jest ""znany" i na końcu "brak ip"

 

Tym tez się nie przejmować?

W razie zablokowania któregoś z dekoderów jak odblokować skoro nie mam karty w głównym dekoderze...

Edytowane przez Kamillo5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam pewności czy piszę w odpowiednim dziale :-)

Dzisiejszy mecz Azoty Chemik Police - Grot Budowlani Łódź to brak płynności obrazu. Na innych sportowych kanałach Polsatu wszystko jest ok . Wcześniej takie kwiatki widziałem podczas transmisji ligi włoskiej. Jak to wygląda z Waszej perspektywy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat znany od dawna na transmisjach siatkówki i nie tylko :(.

Kiedyś szło w SD, a teraz jest niby HD, ale bez płynności, szczegółow itd.

Czasami było tak, że obraz w ogóle znikał i wracał w jakości 360p, ale to już poprawili.

Nie wiem czy oni to przez LTE transmitują czy co ;).

 

edit: chyba transfer im się skończył ;), bo drugi set już nie wrócił, lecą zapychacze od 10 minut.

edit2: Wróciła transmisja przy stanie 10:10.

Edytowane przez bgmnt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

38 minut temu, jagoda3 napisał:

Nie mam pewności czy piszę w odpowiednim dziale :-)

Dzisiejszy mecz Azoty Chemik Police - Grot Budowlani Łódź to brak płynności obrazu. Na innych sportowych kanałach Polsatu wszystko jest ok . Wcześniej takie kwiatki widziałem podczas transmisji ligi włoskiej. Jak to wygląda z Waszej perspektywy ?

Proszę o informację, z jakiego urządzenia korzystasz. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie odnośne dysku Evo box - w nagraniach pokazuje mi 4 % wolnego miejsca , a na info przez menu  68% wolnego miejsca - nie chcę usuwać wszystkich nagrań przez sformatowanie dysku ,czy można to jakoś zrobić żeby pokazywał w nagraniach tyle ile trzeba ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@berger6630

Przestań póki co tym się przejmować prawidłowa wartość wolnego miejsca jest u ciebie 68%.

Póki co informatycy zapewne(mam nadzieję) że myślą jak naprawić swoje ostatnie wyczyny na sofcie tego dekodera.

Nic nie formatuj to i tak nie pomoże a stracisz nagrania.

Poczytaj kilka stron wstecz- ten temat jest już jakiś czas wałkowany :/

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Zakupilem, bedac w Polsce, dekoder Polsatu, ale niestety po podlaczeniu do anteny pojawil sie na obrazie napis "na tym terenie nie nadajemy(BRD)". Pragne nadmienic, ze posiadam 2 karty polskiej telewizji (NC+ i TNK) i nie ma zadnego problemu z odbiorem. Z czym moze to byc zwiazane? Az taka roznica? Tym bardziej, ze jezeli odbieraja tamte karty to wiadomo, ze nie ma to nic wspolnego z ustawieniem anteny. Dziekuje z gory za podpowiedz!

Edytowane przez Barti
Połączono ze sobą dwa wątki. Wątek o tej tematyce już istnieje w niniejszym dziale forum. Nie dublujemy wątków. Post napisany bardzo niechlujnie! Wyjątkowo poprawiono pisownię w poście.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Witam, od razu przejdę do szczegółów. Otóż dzisiejszym popołudniem, dekoder Polsatu (model HD 3000) przestał reagować na jakiekolwiek polecenia pilota od smart tv. Kilkukrotnie konfigurowałem pilot, jednakże na nic to się zdało. Ten sam pilot jednakże świetnie sprawdza się przy streamingu, czy po prostu przy przeglądaniu internetu, wszystko działa jak należy. Więc stąd moje pytanie do @support458 @Specjalista Cyfrowy Polsat, czy wystapił jakiś błąd ze strony Cyfrowego Polsatu? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, Solderowy123 napisał:

Witam, od razu przejdę do szczegółów. Otóż dzisiejszym popołudniem, dekoder Polsatu (model HD 3000) przestał reagować na jakiekolwiek polecenia pilota od smart tv. Kilkukrotnie konfigurowałem pilot, jednakże na nic to się zdało. Ten sam pilot jednakże świetnie sprawdza się przy streamingu, czy po prostu przy przeglądaniu internetu, wszystko działa jak należy. Więc stąd moje pytanie do @support458 @Specjalista Cyfrowy Polsat, czy wystapił jakiś błąd ze strony Cyfrowego Polsatu? 

Witaj. Należy korzystać z pilota od dekodera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kanały się poprzestawiały? (zapy nie moje)

vlcsnap-2021-08-03-21h40m50s061-1.png

vlcsnap-2021-08-03-21h06m47s740.pngunknown.png

Ostatnia zamiana miejscami miała miejsce trzy lata temu (pamiętam 4fun TV na TVP Rozrywka). Podobno się to stało po godzinie 20:10 - dodatkowo, zamiast Polsat Doku był Fox Comedy.

 

Aktualnie programy są na swoim miejscu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...