Skocz do zawartości

Problemy ze sprzętem i z odbiorem sygnału Polsat Box


minajta
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Sun outage to na pewno nie jest. Ja się jednak upieram przy tym, aby dostroić ustawienie anteny. Widziałem już takie przypadki, że rano odbierało a w dzień nie. Korekta anteny pomagała. Po prostu sygnał jest na granicy odbioru - w nocy i nad ranem może być trochę inna propagacja sygnału i stąd odbiór. A ten "dobry" sygnał na pasku, to jaki ? Czy masz odbiór przy opadach deszczu / śniegu ?

Edytowane przez maniek357
  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, sir.moose napisał:

Jest to jednak zanik godzinny nie minutowy. 
Złe ustawienie anteny dało by efekt całkowitego braku odbioru. Jednak można odbierać do godzin ranny i ponownie w godzinach wieczornych.

Czy przywracałeś ustawienia fabryczne dekodera? Dodatkowo napisz, jaki komunikat pojawia się na TV w momencie pojawienia się niedogodności.
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK. Może faktycznie trzeba sprawdzić i spróbować poprawić antenę . 
Pojawiają się różne komunikaty:

*Nieobsługiwany format Video 

*Problem z sygnałem anteny

*Tego programu nie ma w twoim abonamencie.

Gdy program jest odbierany to „siła sygnału „ wynosi 91% a „jakość” 50%.

Gdy brak odbioru to brak sygnału .

Wyjątek stanowi odbiór na kanale 516 czyli FOX Standard . Dekoder pokazuje dane jak wyżej ale mimo tego nie ma obrazu i dźwięku .

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@sir.mooseRekomendowane wartości to co najmniej 65%. Wynik, który otrzymujesz, sugeruje, że antena nie jest ustawiona poprawnie. W celu prawidłowej konfiguracji zalecam skorzystanie z miernika oraz z instrukcji: http://www.cyfrowypolsat.pl/cyfrowy_polsat_montaz_zestawu_sat_instrukcja_01.pdf 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.

42 minuty temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał:

@sir.mooseRekomendowane wartości to co najmniej 65%. Wynik, który otrzymujesz, sugeruje, że antena nie jest ustawiona poprawnie. W celu prawidłowej konfiguracji zalecam skorzystanie z miernika oraz z instrukcji: http://www.cyfrowypolsat.pl/cyfrowy_polsat_montaz_zestawu_sat_instrukcja_01.pdf 


Ciekawe, ze inne programy bez rekomendowanej wartości funkcjonują od lat bez jakichkolwiek problemów także przy opadach deszczu i śniegu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kanały nadawane są na różnych częstotliwościach. Prosiłbym o weryfikację ustawień anteny, a także sprawdzenie, czy przewód koncentryczny nie uległ uszkodzeniu (przerwanie izolacji, żyły lub oplotu) oraz czy na konwerterze nie ma pęknięć, które mogą umożliwić przenikanie wilgoci, a w najgorszym przypadku uszkodzić go. Wówczas należy dokonać jego wymiany. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Witam

mam 3 dekodery 5500 które ciągle tracą kontakt z kartą, były rok temu wymieniane, cp twierdzi że muszę aneksować umowę aby dostać inne, ja uważam że cp powinien wymienić mi dekodery na takie które po prostu działają, a 5500 to szrot co mogę w takiej sytuacji zrobić, umowa jeszcze rok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

HD5500 to dobre dekodery. Wymienią Ci na evobox hd i lite, wtedy dopiero zaczną się kłopoty. Na twoim miejscu dążyłbym do wymiany 5500 na te same modele lub ewntualnie 5000 lub 6000. Fakt, że przekładanie kart nie jest wygodne, ale bynajmniej jeśli slot karty działa prawidłowo to jest to bardzo stabilny dekoder.

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@slawek1077Witam. W przypadku chęci wymiany urządzenia na inny model konieczne jest przedłużenie umowy. Taka możliwość wraz ze zmianą sprzętu jest dostępna 16 miesięcy przed końcem okresu podstawowego kontraktu. Jeśli uważasz, że Twoje dekodery nie działają prawidłowo oraz odczuwasz utrudnienia podczas korzystania z nich, to powinieneś ponownie udać się do Autoryzowanego Punktu Sprzedaży Cyfrowego Polsatu. Wówczas pracownik przeprowadzi diagnostykę i jeżeli wykryje usterkę, to dokona wymiany na ten sam model. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, Burito napisał:

czy pilot do dekodera CPT HD5500s podlega wymianie gwarancyjnej ?

Tak dekoder jak i pilot nie jest twoją własnością więc nawet nie podlega pod gwarancję- ty jesteś użytkownikiem i skoro się coś zużyło a tak jest w twoim przypadku to podlega bezpłatnej wymianie- weź go do APS i wymienić ci muszą bez żadnej łachy.

Edytowane przez OlafS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

 

Od dwóch dni mam problem z jakością sygnału na transponderze 12264. Antena Corab 90cm, konwerter Inverto Unicable, instalacja nowa ma jakieś 3 tygodnie ustawiana przez montera miernikiem. Jakość sygnału na tym tp waha się bardzo przykładowo teraz mam 60-65% natomiast w nocy najmniejszy spadek odnotowałem 38%. Wcześniej tego problemu nie było jakość na tym tp była w granicach 80-85 %, czasem 75%. Ktoś wie o co chodzi bo już zachodzę w głowę o co chodzi, na pozostałych kanałach mam jakość 100%, dekoder EvoBox PVR, na HD5500S w multiroom jest to samo jakość 49-50% aktualnie wcześniej było 66-83%. Może wie ktoś o co chodzi?

Z góry dziękuję za odpowiedzi.

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Rico650 napisał:

Witam!

 

Od dwóch dni mam problem z jakością sygnału na transponderze 12264. Antena Corab 90cm, konwerter Inverto Unicable, instalacja nowa ma jakieś 3 tygodnie ustawiana przez montera miernikiem. Jakość sygnału na tym tp waha się bardzo przykładowo teraz mam 60-65% natomiast w nocy najmniejszy spadek odnotowałem 38%. Wcześniej tego problemu nie było jakość na tym tp była w granicach 80-85 %, czasem 75%. Ktoś wie o co chodzi bo już zachodzę w głowę o co chodzi, na pozostałych kanałach mam jakość 100%, dekoder EvoBox PVR, na HD5500S w multiroom jest to samo jakość 49-50% aktualnie wcześniej było 66-83%. Może wie ktoś o co chodzi?

Z góry dziękuję za odpowiedzi.

W dniu dzisiejszym mam ten sam problem z tym transponderem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cały 12265V od kilku dni wyraźnie ma słabszy sygnał.

Mam podgląd na kilka tunerów to wczoraj np. był brak sygnału, a te co miały sygnał to na poziomie 30pare %.

Dzisiaj póki co działa ale też z sygnałem 52-55% - nawet pozycje z wykręconym SR 29990/30000 (BBC Brit/Baby TV) mają mocniejszy sygnał (>70%)

Edytowane przez ad22
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadza się. Sprawdziłem 3 lokalizacje 69-74%

Czyli coś na Łubinowej siadło. Szkoda, że boty Polsatowskie oddelegowane do obsługi social mediów i for nie mają przepływu informacji między technicznymi z łubinowej tylko w kółko wklejają formułki 'ustaw antene' i pdfy z instrukcją.

 

Pewnie to wina opadów śniegu nad Warszawą/Radomiem i te ich anteny nie dają rady wysłać sygnału.

Edytowane przez ad22
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...