Skocz do zawartości

4K UltraBox+ |G9| (ADB NCP-3670SF, JADA)


g0nz0s
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

 

5 godzin temu, 0612 napisał:

Na bank uszkodzony dysk. Takie objawy miałem na pace czyli turboboksie, czy jak mu tam. Nie dawało się  nic nagrać, zero pauzy, po resecie zasilania chwilowo wszystko ok'. 

Przepraszam za wprowadzenie w błąd. Posiadałem  PVR BOX+HD 500 GB PACE HDS7421 i to on miał przypadłość z dyskiem. Turbobox jest innym dekoderem i przepraszam za jego niezamieżone oczernienie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.
Wczoraj wymieniłem Ultraboxa na nowy i dalej występuje przeskakiwanie obrazu.
Może ktoś ogarnięty napisze czy to wina softu czy usterka mechaniczna, bo od Canalu Plus ciężko się czegoś konkretnego dowiedzieć.
Jeśli chodzi Ci o fluktuacje jasności to ja dostałem odpowiedź od Canal + , że w listopadzie ma zostać wypuszczona aktualizacja która eliminuje ten błąd.

Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, nevellan napisał:

Jeśli chodzi Ci o fluktuacje jasności to ja dostałem odpowiedź od Canal + , że w listopadzie ma zostać wypuszczona aktualizacja która eliminuje ten błąd.

Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka
 

Moim zdaniem to jest skandal by Platforma Canal+ wiedząc że dekoder ADB ma usterkę w dalszym ciągu oferowała ten sprzęt.

Powinni wydać oświadczenie w tej sprawie i przeprosić za zaistniałą sytuację abonentów.

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pewien problem: niedawno wymieniłem stary dekoder na ten i gdy odtwarzam nagrany program co jakiś czas zmienia się głośność nagranego programu (na głośniej). Gdy wyłączę ten oglądany nagrany program i włączę go z powrotem głośność dźwięku jest noramlna i znów po jakimś czasie robi się skokowo dużo głośniej. Nie ma reguły co jaki czas tak się robi. Czasami co powiedzmy minutę a czasami co np. 10 minut. Czego może być to wina?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, red_fork napisał:

Czy problemy z jasnością pojawiają się tylko przy 4k czy przy 1080 również?

Również przy 1080i, 1080p. Zmiana rozdzielczości nic nie wnosi.

4 godziny temu, iksiak napisał:

Taaa... bo przecież zawsze jak się ich sprzęty sypią to oficjalnie za to przepraszają a abonentom dają rekompensaty. 

Wiem że tak jest... ale czy być musi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale te skoki jasnośc aż tak kłują w oczy że nie da się spokojnie i  komfortowo oglądać TV? bo chciałem na danich brać abo i nie wiem czy brać to barachło....znaczy pewnie wezmę ale jak dorwę kod z ulotki z Credit Agricole na darmowy dekoder 4K, bo nie mam zamiaru płacić 10zł za dekoder z takimi wadami..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witajcie;

jestem zdesperowanym swieżakiem... dotąd nie miałem problemów ze sprzętem bo przeważnie sobie radziłem ale teraz...wszytsko mi opadło :)

pomóżcie, bracia i siostry

 

 

Forum canal+ / nc+ nie żyje a tzw "konsultanci" potrafią tylko doradzić reset :)

 

otóż

 

 

Przy przedluzeniu umowy dostałem ultraboxa. Po pewnym czasie zauwazylem problem z samoistnym rozłączaniem połączenia wifi ( czasem po jednym/dwóch dniach), problemem z połaczeniem z aplikacją radio (po wcisnieciu opcji radio dekoder zawieszal się na kilkanaście/kilkadziesiąt nawet sekund) oraz problem z nagraniami – dźwięk potrafil się rozjezdzac albo wchodził w tryb jakiegoś pogłosu ( ale tylko na nagraniach). Wymieniono mi  dekoder (dysk został stary). Problemy dokładnie te same. Po kilku dniach pojechałem znowu do punktu, tym razem  wymieniono caly zestaw – nowy dysk i dekoder. No i.. znowu te same objawy prócz aplikacji radio – ta tym razem działa bez zarzutu i błyskawicznie o ile nie zerwie połączenia. Jaja z dźwiękiem te same.

 

 

Dekoder jest polączony dodatkowo z wzmacniaczem stereo, oczywiście w ustawieniach wylączona jest opcja dzwieku przestrzennego. Ale znów – w czasie oglądania TV wszystko jest ok, problemy z dźwiękiem pojawiają się wyłącznie na nagraniach.

 

Połączenie antenowe – połączenie dwukablowe, diseq HB/astra, wysterowane oba wejścia, sygnal i sila na poziomie ok 80-90%

 

 

 

Cos mimo wszystko jest nie tak czy wadliwy jest soft dekodera w całej partii ?

czy może jednak cos z konwerterem? Wymieniac na zalecacy konwerter unicable ?

 

No przecież tego się oglądać nie da.

macie jakieś pomysły? 

 

dzięki

Jacek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

42 minuty temu, coderiese napisał:

witajcie;

jestem zdesperowanym swieżakiem... dotąd nie miałem problemów ze sprzętem bo przeważnie sobie radziłem ale teraz...wszytsko mi opadło :)

pomóżcie, bracia i siostry

 

 

Forum canal+ / nc+ nie żyje a tzw "konsultanci" potrafią tylko doradzić reset :)

 

otóż

 

 

Przy przedluzeniu umowy dostałem ultraboxa. Po pewnym czasie zauwazylem problem z samoistnym rozłączaniem połączenia wifi ( czasem po jednym/dwóch dniach), problemem z połaczeniem z aplikacją radio (po wcisnieciu opcji radio dekoder zawieszal się na kilkanaście/kilkadziesiąt nawet sekund) oraz problem z nagraniami – dźwięk potrafil się rozjezdzac albo wchodził w tryb jakiegoś pogłosu ( ale tylko na nagraniach). Wymieniono mi  dekoder (dysk został stary). Problemy dokładnie te same. Po kilku dniach pojechałem znowu do punktu, tym razem  wymieniono caly zestaw – nowy dysk i dekoder. No i.. znowu te same objawy prócz aplikacji radio – ta tym razem działa bez zarzutu i błyskawicznie o ile nie zerwie połączenia. Jaja z dźwiękiem te same.

 

 

Dekoder jest polączony dodatkowo z wzmacniaczem stereo, oczywiście w ustawieniach wylączona jest opcja dzwieku przestrzennego. Ale znów – w czasie oglądania TV wszystko jest ok, problemy z dźwiękiem pojawiają się wyłącznie na nagraniach.

 

Połączenie antenowe – połączenie dwukablowe, diseq HB/astra, wysterowane oba wejścia, sygnal i sila na poziomie ok 80-90%

 

 

 

Cos mimo wszystko jest nie tak czy wadliwy jest soft dekodera w całej partii ?

czy może jednak cos z konwerterem? Wymieniac na zalecacy konwerter unicable ?

 

No przecież tego się oglądać nie da.

macie jakieś pomysły? 

 

dzięki

Jacek

W jaki sposób masz podłączony dekoder do wzmacniacza ?Po HDMI na telewizorze też są problemy z dźwiękiem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, robertokot25 napisał:

ale te skoki jasnośc aż tak kłują w oczy że nie da się spokojnie i  komfortowo oglądać TV? bo chciałem na danich brać abo i nie wiem czy brać to barachło....znaczy pewnie wezmę ale jak dorwę kod z ulotki z Credit Agricole na darmowy dekoder 4K, bo nie mam zamiaru płacić 10zł za dekoder z takimi wadami..

Ponawiam powyższe pytanko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też zauważam okresowe mruganie jasności, choć to nie jest jeszcze najgorsze. Czy u was też tak straszliwie wolno przewija timeshift/nagrania? Dekoder zacina się przy wyższych prędkościach na kilka sekund, bardzo słabo klatkuje podgląd. Przewinięcie np. akcji meczu o kilkadziesiąt sekund to katorga, jak już się odblokuje to nie ma szans trafić we właściwy moment. Na Technicolorze przewijanie działało bardzo dobrze.

 

No i najbardziej naiwne pytanie roku: czy są w ogóle jeszcze dostępne gdzieś w Polsce nowe egzemplarze Technicolor?

 

Kilka tygodni użytkowania potwierdza, że wersja ADB jest beznadziejna. No i runął też mit o rzekomej wysokiej jakości produktów ADB. Wypuszczenie na rynek dwóch zupełnie innych wersji tego samego modelu pokazuje możliwości obu producentów. Jeżeli problemem jest potrzeba obniżki kosztów produkcji, to ja już bym wolał dopłacić, ale żeby ktoś włożył w to trochę serca, a nie pakował się w najtańszą chińszczyznę z niedopracowanym oprogramowaniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też zauważam okresowe mruganie jasności, choć to nie jest jeszcze najgorsze. Czy u was też tak straszliwie wolno przewija timeshift/nagrania? Dekoder zacina się przy wyższych prędkościach na kilka sekund, bardzo słabo klatkuje podgląd. Przewinięcie np. akcji meczu o kilkadziesiąt sekund to katorga, jak już się odblokuje to nie ma szans trafić we właściwy moment. Na Technicolorze przewijanie działało bardzo dobrze.
 
No i najbardziej naiwne pytanie roku: czy są w ogóle jeszcze dostępne gdzieś w Polsce nowe egzemplarze Technicolor?
 
Kilka tygodni użytkowania potwierdza, że wersja ADB jest beznadziejna. No i runął też mit o rzekomej wysokiej jakości produktów ADB. Wypuszczenie na rynek dwóch zupełnie innych wersji tego samego modelu pokazuje możliwości obu producentów. Jeżeli problemem jest potrzeba obniżki kosztów produkcji, to ja już bym wolał dopłacić, ale żeby ktoś włożył w to trochę serca, a nie pakował się w najtańszą chińszczyznę z niedopracowanym oprogramowaniem.
Mam 4k od Technicolor i też przewijanie klatkuje. Z tego co pamiętam to na Turbo miałem to samo.

Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, roberttosat napisał:

Nowych techniocolorów nie ma ale jak znajdziesz punkt który ma bardzo mały obrót dekoderami to jeszcze możesz je tam znaleźć.

 

Trzeba będzie pomyśleć nad jakimś tourem po punktach.

 

Godzinę temu, miniupiniu napisał:

Mam 4k od Technicolor i też przewijanie klatkuje. Z tego co pamiętam to na Turbo miałem to samo.

 

Może źle się wyraziłem z tym klatkowaniem, bo oczywiście przy prędkości bodaj 4x i wyższej zawsze jest wyświetlanie poklatkowe. Chodzi bardziej o to, że obraz zamarza na kilka sekund i później w widocznym stopniu te klatki rzadziej się zmieniają niż było to w Technicolorze.

 

49 minut temu, robertokot25 napisał:

Czyli jakby był tuner firmy Technicolor to brać w ciemno? u mnie małe miasto i jak pytałem to ludki biorą raczej te tańsze tunery więc może maja.. zapytam


Tylko musisz uważać. U mnie przy wymianie na pudełku pisało Technicolor, a w środku był dekoder ADB. Prawdopodobnie nie chcieli już utylizować przygotowanych kartonów pod Technicolor i użyli ich do pakowania nowych ADB. Decyduje numery seryjny, początek JADA to ADB.

Edytowane przez WebMat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, WebMat napisał:

U mnie przy wymianie na pudełku pisało Technicolor, a w środku był dekoder ADB. Prawdopodobnie nie chcieli już utylizować przygotowanych kartonów pod Technicolor i użyli ich do pakowania nowych ADB.

Nic z tych rzeczy. Ktoś na punkcie pomieszał pudełka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, coderiese napisał:

witajcie;

jestem zdesperowanym swieżakiem... dotąd nie miałem problemów ze sprzętem bo przeważnie sobie radziłem ale teraz...wszytsko mi opadło :)

pomóżcie, bracia i siostry

 

 

Forum canal+ / nc+ nie żyje a tzw "konsultanci" potrafią tylko doradzić reset :)

 

otóż

 

 

Przy przedluzeniu umowy dostałem ultraboxa. Po pewnym czasie zauwazylem problem z samoistnym rozłączaniem połączenia wifi ( czasem po jednym/dwóch dniach), problemem z połaczeniem z aplikacją radio (po wcisnieciu opcji radio dekoder zawieszal się na kilkanaście/kilkadziesiąt nawet sekund) oraz problem z nagraniami – dźwięk potrafil się rozjezdzac albo wchodził w tryb jakiegoś pogłosu ( ale tylko na nagraniach). Wymieniono mi  dekoder (dysk został stary). Problemy dokładnie te same. Po kilku dniach pojechałem znowu do punktu, tym razem  wymieniono caly zestaw – nowy dysk i dekoder. No i.. znowu te same objawy prócz aplikacji radio – ta tym razem działa bez zarzutu i błyskawicznie o ile nie zerwie połączenia. Jaja z dźwiękiem te same.

 

 

Dekoder jest polączony dodatkowo z wzmacniaczem stereo, oczywiście w ustawieniach wylączona jest opcja dzwieku przestrzennego. Ale znów – w czasie oglądania TV wszystko jest ok, problemy z dźwiękiem pojawiają się wyłącznie na nagraniach.

 

Połączenie antenowe – połączenie dwukablowe, diseq HB/astra, wysterowane oba wejścia, sygnal i sila na poziomie ok 80-90%

 

 

 

Cos mimo wszystko jest nie tak czy wadliwy jest soft dekodera w całej partii ?

czy może jednak cos z konwerterem? Wymieniac na zalecacy konwerter unicable ?

 

No przecież tego się oglądać nie da.

macie jakieś pomysły? 

 

dzięki

Jacek

Mam z dźwiękiem to samo, pomaga sekundowe przewinięcie w tył i play. U mnie to działa, ale oczywiście to jest jakaś usterka. Brać od abonentów kasę za ten dekoder to skandal. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odebrałem właśnie ultraboxa ADB. Do tej pory nie zauważyłem skoków jasności (może po prostu nie zwracam uwagi...). Przewijanie też ok. Jedyny problem to, że potrafi odciąć dziwięk od soundbara (po HDMI ARC). Włączenie i włączenie sterowania po HDMI w ultraboxie naprawia problem. Najprawdopodobniej to problem TV Samsunga.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, red_fork napisał:

Odebrałem właśnie ultraboxa ADB. Do tej pory nie zauważyłem skoków jasności (może po prostu nie zwracam uwagi...). Przewijanie też ok. Jedyny problem to, że potrafi odciąć dziwięk od soundbara (po HDMI ARC). Włączenie i włączenie sterowania po HDMI w ultraboxie naprawia problem. Najprawdopodobniej to problem TV Samsunga.

 

Też kilka dni temu odebrałem ADB. Może z 5-6 razy zauważyłem że po zmianie sceny w filmie, po chwili dekoder zmienił jasność obrazu (chyba nieco zmniejszył), ale szczerze mówiąc choć dało się to zauważyć, to nie było jakoś szczególnie denerwujące. Przynajmniej na razie ;)

Po zmianie jasności dalej już było stabilnie.

TV to plazma Panasonica, 1920x1080, ale z tego co piszecie to TV raczej nie ma znaczenia.

Czeka mnie jeszcze przesiadka na konwerter Unicable, zobaczymy jak taki duet będzie się zachowywał. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...