Pawel Opublikowano 2 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2019 Tytułem wyjaśnienia Pace i turbobox to dwa różne dekodery. Uszkodzony dysk faktycznie może dawać takie objawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0612 Opublikowano 3 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2019 5 godzin temu, 0612 napisał: Na bank uszkodzony dysk. Takie objawy miałem na pace czyli turboboksie, czy jak mu tam. Nie dawało się nic nagrać, zero pauzy, po resecie zasilania chwilowo wszystko ok'. Przepraszam za wprowadzenie w błąd. Posiadałem PVR BOX+HD 500 GB PACE HDS7421 i to on miał przypadłość z dyskiem. Turbobox jest innym dekoderem i przepraszam za jego niezamieżone oczernienie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kostek19G48 Opublikowano 6 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2019 Witam. Wczoraj wymieniłem Ultraboxa na nowy i dalej występuje przeskakiwanie obrazu. Może ktoś ogarnięty napisze czy to wina softu czy usterka mechaniczna, bo od Canalu Plus ciężko się czegoś konkretnego dowiedzieć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nevellan Opublikowano 6 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2019 Witam. Wczoraj wymieniłem Ultraboxa na nowy i dalej występuje przeskakiwanie obrazu. Może ktoś ogarnięty napisze czy to wina softu czy usterka mechaniczna, bo od Canalu Plus ciężko się czegoś konkretnego dowiedzieć.Jeśli chodzi Ci o fluktuacje jasności to ja dostałem odpowiedź od Canal + , że w listopadzie ma zostać wypuszczona aktualizacja która eliminuje ten błąd.Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saturn45 Opublikowano 6 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2019 1 godzinę temu, nevellan napisał: Jeśli chodzi Ci o fluktuacje jasności to ja dostałem odpowiedź od Canal + , że w listopadzie ma zostać wypuszczona aktualizacja która eliminuje ten błąd. Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka Moim zdaniem to jest skandal by Platforma Canal+ wiedząc że dekoder ADB ma usterkę w dalszym ciągu oferowała ten sprzęt. Powinni wydać oświadczenie w tej sprawie i przeprosić za zaistniałą sytuację abonentów. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iksiak Opublikowano 8 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2019 Taaa... bo przecież zawsze jak się ich sprzęty sypią to oficjalnie za to przepraszają a abonentom dają rekompensaty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ABYSS Opublikowano 8 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2019 Mam pewien problem: niedawno wymieniłem stary dekoder na ten i gdy odtwarzam nagrany program co jakiś czas zmienia się głośność nagranego programu (na głośniej). Gdy wyłączę ten oglądany nagrany program i włączę go z powrotem głośność dźwięku jest noramlna i znów po jakimś czasie robi się skokowo dużo głośniej. Nie ma reguły co jaki czas tak się robi. Czasami co powiedzmy minutę a czasami co np. 10 minut. Czego może być to wina? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zalg Opublikowano 8 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2019 Wszyscy piszą o tych problemach z miganiem, zmianami jasności na dekoderach ADB. A czy są tacy co im nie miga? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
red_fork Opublikowano 8 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2019 Czy problemy z jasnością pojawiają się tylko przy 4k czy przy 1080 również? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saturn45 Opublikowano 8 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2019 2 godziny temu, red_fork napisał: Czy problemy z jasnością pojawiają się tylko przy 4k czy przy 1080 również? Również przy 1080i, 1080p. Zmiana rozdzielczości nic nie wnosi. 4 godziny temu, iksiak napisał: Taaa... bo przecież zawsze jak się ich sprzęty sypią to oficjalnie za to przepraszają a abonentom dają rekompensaty. Wiem że tak jest... ale czy być musi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
red_fork Opublikowano 8 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2019 11 minut temu, Saturn45 napisał: Również przy 1080i, 1080p. Zmiana rozdzielczości nic nie wnosi. Wiem że tak jest... ale czy być musi. To tylko czekać na nowy soft jak ktoś pisał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertokot25 Opublikowano 8 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2019 ale te skoki jasnośc aż tak kłują w oczy że nie da się spokojnie i komfortowo oglądać TV? bo chciałem na danich brać abo i nie wiem czy brać to barachło....znaczy pewnie wezmę ale jak dorwę kod z ulotki z Credit Agricole na darmowy dekoder 4K, bo nie mam zamiaru płacić 10zł za dekoder z takimi wadami.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coderiese Opublikowano 8 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2019 witajcie; jestem zdesperowanym swieżakiem... dotąd nie miałem problemów ze sprzętem bo przeważnie sobie radziłem ale teraz...wszytsko mi opadło pomóżcie, bracia i siostry Forum canal+ / nc+ nie żyje a tzw "konsultanci" potrafią tylko doradzić reset otóż Przy przedluzeniu umowy dostałem ultraboxa. Po pewnym czasie zauwazylem problem z samoistnym rozłączaniem połączenia wifi ( czasem po jednym/dwóch dniach), problemem z połaczeniem z aplikacją radio (po wcisnieciu opcji radio dekoder zawieszal się na kilkanaście/kilkadziesiąt nawet sekund) oraz problem z nagraniami – dźwięk potrafil się rozjezdzac albo wchodził w tryb jakiegoś pogłosu ( ale tylko na nagraniach). Wymieniono mi dekoder (dysk został stary). Problemy dokładnie te same. Po kilku dniach pojechałem znowu do punktu, tym razem wymieniono caly zestaw – nowy dysk i dekoder. No i.. znowu te same objawy prócz aplikacji radio – ta tym razem działa bez zarzutu i błyskawicznie o ile nie zerwie połączenia. Jaja z dźwiękiem te same. Dekoder jest polączony dodatkowo z wzmacniaczem stereo, oczywiście w ustawieniach wylączona jest opcja dzwieku przestrzennego. Ale znów – w czasie oglądania TV wszystko jest ok, problemy z dźwiękiem pojawiają się wyłącznie na nagraniach. Połączenie antenowe – połączenie dwukablowe, diseq HB/astra, wysterowane oba wejścia, sygnal i sila na poziomie ok 80-90% Cos mimo wszystko jest nie tak czy wadliwy jest soft dekodera w całej partii ? czy może jednak cos z konwerterem? Wymieniac na zalecacy konwerter unicable ? No przecież tego się oglądać nie da. macie jakieś pomysły? dzięki Jacek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 8 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2019 Myślę, że jakieś urządzenie w Twoim domu lub sąsiada zakłóca pracę tego sprzętu. Sprawdzałeś jak działa w APS czy u znajomego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 8 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2019 42 minuty temu, coderiese napisał: witajcie; jestem zdesperowanym swieżakiem... dotąd nie miałem problemów ze sprzętem bo przeważnie sobie radziłem ale teraz...wszytsko mi opadło pomóżcie, bracia i siostry Forum canal+ / nc+ nie żyje a tzw "konsultanci" potrafią tylko doradzić reset otóż Przy przedluzeniu umowy dostałem ultraboxa. Po pewnym czasie zauwazylem problem z samoistnym rozłączaniem połączenia wifi ( czasem po jednym/dwóch dniach), problemem z połaczeniem z aplikacją radio (po wcisnieciu opcji radio dekoder zawieszal się na kilkanaście/kilkadziesiąt nawet sekund) oraz problem z nagraniami – dźwięk potrafil się rozjezdzac albo wchodził w tryb jakiegoś pogłosu ( ale tylko na nagraniach). Wymieniono mi dekoder (dysk został stary). Problemy dokładnie te same. Po kilku dniach pojechałem znowu do punktu, tym razem wymieniono caly zestaw – nowy dysk i dekoder. No i.. znowu te same objawy prócz aplikacji radio – ta tym razem działa bez zarzutu i błyskawicznie o ile nie zerwie połączenia. Jaja z dźwiękiem te same. Dekoder jest polączony dodatkowo z wzmacniaczem stereo, oczywiście w ustawieniach wylączona jest opcja dzwieku przestrzennego. Ale znów – w czasie oglądania TV wszystko jest ok, problemy z dźwiękiem pojawiają się wyłącznie na nagraniach. Połączenie antenowe – połączenie dwukablowe, diseq HB/astra, wysterowane oba wejścia, sygnal i sila na poziomie ok 80-90% Cos mimo wszystko jest nie tak czy wadliwy jest soft dekodera w całej partii ? czy może jednak cos z konwerterem? Wymieniac na zalecacy konwerter unicable ? No przecież tego się oglądać nie da. macie jakieś pomysły? dzięki Jacek W jaki sposób masz podłączony dekoder do wzmacniacza ?Po HDMI na telewizorze też są problemy z dźwiękiem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertokot25 Opublikowano 9 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2019 18 godzin temu, robertokot25 napisał: ale te skoki jasnośc aż tak kłują w oczy że nie da się spokojnie i komfortowo oglądać TV? bo chciałem na danich brać abo i nie wiem czy brać to barachło....znaczy pewnie wezmę ale jak dorwę kod z ulotki z Credit Agricole na darmowy dekoder 4K, bo nie mam zamiaru płacić 10zł za dekoder z takimi wadami.. Ponawiam powyższe pytanko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WebMat Opublikowano 9 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2019 Też zauważam okresowe mruganie jasności, choć to nie jest jeszcze najgorsze. Czy u was też tak straszliwie wolno przewija timeshift/nagrania? Dekoder zacina się przy wyższych prędkościach na kilka sekund, bardzo słabo klatkuje podgląd. Przewinięcie np. akcji meczu o kilkadziesiąt sekund to katorga, jak już się odblokuje to nie ma szans trafić we właściwy moment. Na Technicolorze przewijanie działało bardzo dobrze. No i najbardziej naiwne pytanie roku: czy są w ogóle jeszcze dostępne gdzieś w Polsce nowe egzemplarze Technicolor? Kilka tygodni użytkowania potwierdza, że wersja ADB jest beznadziejna. No i runął też mit o rzekomej wysokiej jakości produktów ADB. Wypuszczenie na rynek dwóch zupełnie innych wersji tego samego modelu pokazuje możliwości obu producentów. Jeżeli problemem jest potrzeba obniżki kosztów produkcji, to ja już bym wolał dopłacić, ale żeby ktoś włożył w to trochę serca, a nie pakował się w najtańszą chińszczyznę z niedopracowanym oprogramowaniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miniupiniu Opublikowano 9 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2019 Też zauważam okresowe mruganie jasności, choć to nie jest jeszcze najgorsze. Czy u was też tak straszliwie wolno przewija timeshift/nagrania? Dekoder zacina się przy wyższych prędkościach na kilka sekund, bardzo słabo klatkuje podgląd. Przewinięcie np. akcji meczu o kilkadziesiąt sekund to katorga, jak już się odblokuje to nie ma szans trafić we właściwy moment. Na Technicolorze przewijanie działało bardzo dobrze. No i najbardziej naiwne pytanie roku: czy są w ogóle jeszcze dostępne gdzieś w Polsce nowe egzemplarze Technicolor? Kilka tygodni użytkowania potwierdza, że wersja ADB jest beznadziejna. No i runął też mit o rzekomej wysokiej jakości produktów ADB. Wypuszczenie na rynek dwóch zupełnie innych wersji tego samego modelu pokazuje możliwości obu producentów. Jeżeli problemem jest potrzeba obniżki kosztów produkcji, to ja już bym wolał dopłacić, ale żeby ktoś włożył w to trochę serca, a nie pakował się w najtańszą chińszczyznę z niedopracowanym oprogramowaniem.Mam 4k od Technicolor i też przewijanie klatkuje. Z tego co pamiętam to na Turbo miałem to samo. Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WebMat Opublikowano 9 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2019 (edytowane) 1 godzinę temu, roberttosat napisał: Nowych techniocolorów nie ma ale jak znajdziesz punkt który ma bardzo mały obrót dekoderami to jeszcze możesz je tam znaleźć. Trzeba będzie pomyśleć nad jakimś tourem po punktach. Godzinę temu, miniupiniu napisał: Mam 4k od Technicolor i też przewijanie klatkuje. Z tego co pamiętam to na Turbo miałem to samo. Może źle się wyraziłem z tym klatkowaniem, bo oczywiście przy prędkości bodaj 4x i wyższej zawsze jest wyświetlanie poklatkowe. Chodzi bardziej o to, że obraz zamarza na kilka sekund i później w widocznym stopniu te klatki rzadziej się zmieniają niż było to w Technicolorze. 49 minut temu, robertokot25 napisał: Czyli jakby był tuner firmy Technicolor to brać w ciemno? u mnie małe miasto i jak pytałem to ludki biorą raczej te tańsze tunery więc może maja.. zapytam Tylko musisz uważać. U mnie przy wymianie na pudełku pisało Technicolor, a w środku był dekoder ADB. Prawdopodobnie nie chcieli już utylizować przygotowanych kartonów pod Technicolor i użyli ich do pakowania nowych ADB. Decyduje numery seryjny, początek JADA to ADB. Edytowane 9 Listopada 2019 przez WebMat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 9 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2019 1 godzinę temu, WebMat napisał: U mnie przy wymianie na pudełku pisało Technicolor, a w środku był dekoder ADB. Prawdopodobnie nie chcieli już utylizować przygotowanych kartonów pod Technicolor i użyli ich do pakowania nowych ADB. Nic z tych rzeczy. Ktoś na punkcie pomieszał pudełka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saturn45 Opublikowano 9 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2019 23 godziny temu, coderiese napisał: witajcie; jestem zdesperowanym swieżakiem... dotąd nie miałem problemów ze sprzętem bo przeważnie sobie radziłem ale teraz...wszytsko mi opadło pomóżcie, bracia i siostry Forum canal+ / nc+ nie żyje a tzw "konsultanci" potrafią tylko doradzić reset otóż Przy przedluzeniu umowy dostałem ultraboxa. Po pewnym czasie zauwazylem problem z samoistnym rozłączaniem połączenia wifi ( czasem po jednym/dwóch dniach), problemem z połaczeniem z aplikacją radio (po wcisnieciu opcji radio dekoder zawieszal się na kilkanaście/kilkadziesiąt nawet sekund) oraz problem z nagraniami – dźwięk potrafil się rozjezdzac albo wchodził w tryb jakiegoś pogłosu ( ale tylko na nagraniach). Wymieniono mi dekoder (dysk został stary). Problemy dokładnie te same. Po kilku dniach pojechałem znowu do punktu, tym razem wymieniono caly zestaw – nowy dysk i dekoder. No i.. znowu te same objawy prócz aplikacji radio – ta tym razem działa bez zarzutu i błyskawicznie o ile nie zerwie połączenia. Jaja z dźwiękiem te same. Dekoder jest polączony dodatkowo z wzmacniaczem stereo, oczywiście w ustawieniach wylączona jest opcja dzwieku przestrzennego. Ale znów – w czasie oglądania TV wszystko jest ok, problemy z dźwiękiem pojawiają się wyłącznie na nagraniach. Połączenie antenowe – połączenie dwukablowe, diseq HB/astra, wysterowane oba wejścia, sygnal i sila na poziomie ok 80-90% Cos mimo wszystko jest nie tak czy wadliwy jest soft dekodera w całej partii ? czy może jednak cos z konwerterem? Wymieniac na zalecacy konwerter unicable ? No przecież tego się oglądać nie da. macie jakieś pomysły? dzięki Jacek Mam z dźwiękiem to samo, pomaga sekundowe przewinięcie w tył i play. U mnie to działa, ale oczywiście to jest jakaś usterka. Brać od abonentów kasę za ten dekoder to skandal. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
red_fork Opublikowano 9 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2019 Odebrałem właśnie ultraboxa ADB. Do tej pory nie zauważyłem skoków jasności (może po prostu nie zwracam uwagi...). Przewijanie też ok. Jedyny problem to, że potrafi odciąć dziwięk od soundbara (po HDMI ARC). Włączenie i włączenie sterowania po HDMI w ultraboxie naprawia problem. Najprawdopodobniej to problem TV Samsunga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcinelli Opublikowano 10 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2019 18 godzin temu, red_fork napisał: Odebrałem właśnie ultraboxa ADB. Do tej pory nie zauważyłem skoków jasności (może po prostu nie zwracam uwagi...). Przewijanie też ok. Jedyny problem to, że potrafi odciąć dziwięk od soundbara (po HDMI ARC). Włączenie i włączenie sterowania po HDMI w ultraboxie naprawia problem. Najprawdopodobniej to problem TV Samsunga. Też kilka dni temu odebrałem ADB. Może z 5-6 razy zauważyłem że po zmianie sceny w filmie, po chwili dekoder zmienił jasność obrazu (chyba nieco zmniejszył), ale szczerze mówiąc choć dało się to zauważyć, to nie było jakoś szczególnie denerwujące. Przynajmniej na razie Po zmianie jasności dalej już było stabilnie. TV to plazma Panasonica, 1920x1080, ale z tego co piszecie to TV raczej nie ma znaczenia. Czeka mnie jeszcze przesiadka na konwerter Unicable, zobaczymy jak taki duet będzie się zachowywał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neblyn Opublikowano 10 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2019 ciekawe czy te zmiany jasnosci to jest problem softwarowy bo rownie dobrze moze byc sprzetowy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcinelli Opublikowano 10 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2019 Ktoś pisał że w listopadzie mają wypuścić nowy firmware który to poprawia, więc jest szansa że to software. Pożyjemy, zobaczymy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.