Skocz do zawartości

4K UltraBox+ |G9| (ADB NCP-3670SF, JADA)


g0nz0s
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam właśnie technicolor i nie ma żadnego mrugania. Chyba, ze ja tego jeszcze nie zauważyłem.HBO Go akurat mam na miboxie (chociaż zaraz po wymianie miałem na dekoderze i nic nie mrugało)  a nc+ go tv praktycznie nie używam.Na kanałach sat też to się objawia ?

Edytowane przez Pawel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Pawel napisał:

Dałaby pewnie wymiana na model technicolor.U mnie z plazmą Panasa nic nie mryga ;)

Może tak... ale tych dekoderów już  nie ma, przynajmniej u mnie w punktach Platformy.

Czy dostał ktoś odpowiedź w tej sprawie z Canal+. Tak myślę czy zmiana kabla HDMI by coś zmieniła, czy to na 100% wada dekodera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może tak... ale tych dekoderów już  nie ma, przynajmniej u mnie w punktach Platformy.
Czy dostał ktoś odpowiedź w tej sprawie z Canal+. Tak myślę czy zmiana kabla HDMI by coś zmieniła, czy to na 100% wada dekodera.
Odpowiedź standardowa - proszę sprawdzić czy tv obsługuje HDR, proszę udać się do salonu w celu sprawdzenia dekodera..
W pierwszym mailu otrzymałem informację, że sprawa zostanie przekazana dalej, więc może coś się ruszy w temacie.

Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, ircios napisał:

Popróbuj. 

Oczywiście że mogę, ale może ktoś już próbował, kto pyta nie błądzi.

1 minutę temu, nevellan napisał:

Odpowiedź standardowa - proszę sprawdzić czy tv obsługuje HDR, proszę udać się do salonu w celu sprawdzenia dekodera..
W pierwszym mailu otrzymałem informację, że sprawa zostanie przekazana dalej, więc może coś się ruszy w temacie.

Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka
 

Mam jeszcze Tv full HD, a nie UHD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

56 minut temu, nevellan napisał:

Dekoder wymieniony - fluktuacje jasności występują nadal.

Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka
 

Wymieniłeś ADB na ADB czy na Technicolor?  Powinni nam zrabatować ofertę, za ten pseudo działający dekoder. I pytanie co dalej...

32 minuty temu, Electrix napisał:

Wyskakuje komuś taki komunikat? Obecnie program nie jest nadawany. Spróbuj ponownie później.Mimo tego komunikatu, dany kanał odbiera normalnie i po przełączeniu na inny kanał znika. Dekoder od ADB.

Tak, sporadycznie ale jednak, dekoder ADB.

Próbował ktoś po wymianie dekodera zresetować TV do ustawień fabrycznych?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, Saturn45 napisał:

Wymieniłeś ADB na ADB czy na Technicolor?  Powinni nam zrabatować ofertę, za ten pseudo działający dekoder. I pytanie co dalej...

Tak, sporadycznie ale jednak, dekoder ADB.

Próbował ktoś po wymianie dekodera zresetować TV do ustawień fabrycznych?

Ja próbowałem mojego OLEDa , nic to nie wniosło do sprawy. Wgrałem także wcześniejszy firmware - też bez efektu. Na żadnym innym źródle podłączonym do TV taki efekt nie występuje . Do niedawna miałem Turboboxa i nic takiego się nie działo a po wymianie na Ultraboxa cały czas i odbiera to przyjemność z oglądania telewizji.  Próbowałem też trzech różnych kabli HDMI za każdym razem ten sam efekt (kable oczywiście HDMI 2.0 Premium certyfikowane ).

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, hdcwaniak napisał:

Ja próbowałem mojego OLEDa , nic to nie wniosło do sprawy. Wgrałem także wcześniejszy firmware - też bez efektu. Na żadnym innym źródle podłączonym do TV taki efekt nie występuje . Do niedawna miałem Turboboxa i nic takiego się nie działo a po wymianie na Ultraboxa cały czas i odbiera to przyjemność z oglądania telewizji.  Próbowałem też trzech różnych kabli HDMI za każdym razem ten sam efekt (kable oczywiście HDMI 2.0 Premium certyfikowane ).

 

Też miałem dekoder Turbo i było przez 10 lat ok, po zmianie na Ultraboxa jest koszmar. Tak jak piszesz, brak przyjemności z oglądania telewizji. Dzięki za info, potwierdza się że dekoder jest do...   CO NA TO PLATFORMA CANAL+.

3 godziny temu, shevchenko1987 napisał:

@hdcwaniak, masz wyłączone automatyczne oszczędzanie energii w telewizorze? 

Tak, ja mam wyłączone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę że wiele osób ma problem z dekoderem Ultraboxem od ADB i Oledami. Jam ma Ultraboxa od Technicoloru i normalnego Samsunga 4k UHD 40" i śmiga aż miło. Może ktoś zapomniał przetestować z Oledami tego dekodera od ADB i z stąd takie a nie inne  przygody. Pewnie za parę tygodni coś poprawią i będzie git, tak ale jak co niektórzy piszą to na razie odbiera chęć do oglądania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Całe szczęście, że się załapałem na technicolor jeszcze w lipcu. Też mam plazmę i pewnie bym się teraz wkurzał. A miał być lepszy ten ADB od Technicolor a tu takie kwiatki na dzień dobry. Oby tylko naprawili to jakąś aktualizacją bo inaczej będzie strach wymieniać w przypadku jakiejś awarii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, Rafus napisał:

Widzę że wiele osób ma problem z dekoderem Ultraboxem od ADB i Oledami. Jam ma Ultraboxa od Technicoloru i normalnego Samsunga 4k UHD 40" i śmiga aż miło. Może ktoś zapomniał przetestować z Oledami tego dekodera od ADB i z stąd takie a nie inne  przygody. Pewnie za parę tygodni coś poprawią i będzie git, tak ale jak co niektórzy piszą to na razie odbiera chęć do oglądania.

To nie tylko na oledach, na full hd też są problemy. Dostałem odpowiedź z Platformy że pracują nad usunięciem usterki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Od 28.10. jestem "szczęśliwym" posiadaczem ULTRABOXA 4K. Od początku występuje mruganie obrazu, telewizor to plazma Panasonic.

Dzisiaj zgłoszone telefonicznie. I uwaga, Pani przez telefon powiedziała, że we wszystkich tunerach ADB  są uszkodzone wejścia HDMI.

Kazała zgłosić się do punktu na wymianę i tu zaczął się cyrk. Pani w punkcie stwierdziła, że nic nie widz. Dopiero przewijanie na HBO GO przekonało Panią, że coś jest nie tak. I zaczęła wydzwaniać po Bóg wie kim i na końcu stwierdziła, że tunera nie wymieni, bo będzie w bliżej nieokreślonym czasie aktualizacja softu i problem zniknie. Dość dziwne. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem posiadaczem tego cuda (4K Ultrabox - w wersji od ADB) od dwóch tygodni. Czy ktoś poza mną zauważył następujący problem: po jakimś czasie przestają działać funkcje nagrywania:

1. nie można zatrzymać programu w ramach time-shift (nie ma żadnego komunikatu)

2. Można zlecać nagrania, ale nie da się ich odtworzyć z listy nagrań

 

Po restarcie (wyjęcie z prądu) funkcje wracają na jakiś czas (kilka godzin? kilka dni?)

 

Dodam, że mam wersję oprogramowania: )0X12 (najnowsza) Ktoś się z tym spotkał?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...