0612 Opublikowano 29 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2019 9 minut temu, Pawel napisał: Dałaby pewnie wymiana na model technicolor.U mnie z plazmą Panasa nic nie mryga A jaki masz teraz dekoder. U mnie ADB mryga nawet jak podepne pod plazmę panasa. Najbardziej widać na nc.go. a już na maxa hbo.go. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 29 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2019 (edytowane) Mam właśnie technicolor i nie ma żadnego mrugania. Chyba, ze ja tego jeszcze nie zauważyłem.HBO Go akurat mam na miboxie (chociaż zaraz po wymianie miałem na dekoderze i nic nie mrugało) a nc+ go tv praktycznie nie używam.Na kanałach sat też to się objawia ? Edytowane 29 Października 2019 przez Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0612 Opublikowano 29 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2019 Tak na kanałach sat też występuje. Ja podałem hbo.go bo najlepiej to zaobserwować. Mozna cofnąć puszczać wielokrotnie, internet stacjonarny, albo mobilny, a na koniec puścić to samo np. z miboxa no i widać różnicę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saturn45 Opublikowano 29 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2019 5 godzin temu, Pawel napisał: Dałaby pewnie wymiana na model technicolor.U mnie z plazmą Panasa nic nie mryga Może tak... ale tych dekoderów już nie ma, przynajmniej u mnie w punktach Platformy. Czy dostał ktoś odpowiedź w tej sprawie z Canal+. Tak myślę czy zmiana kabla HDMI by coś zmieniła, czy to na 100% wada dekodera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 29 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2019 (edytowane) Popróbuj z kablami. Edytowane 29 Października 2019 przez ircios Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nevellan Opublikowano 29 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2019 Może tak... ale tych dekoderów już nie ma, przynajmniej u mnie w punktach Platformy. Czy dostał ktoś odpowiedź w tej sprawie z Canal+. Tak myślę czy zmiana kabla HDMI by coś zmieniła, czy to na 100% wada dekodera.Odpowiedź standardowa - proszę sprawdzić czy tv obsługuje HDR, proszę udać się do salonu w celu sprawdzenia dekodera..W pierwszym mailu otrzymałem informację, że sprawa zostanie przekazana dalej, więc może coś się ruszy w temacie.Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saturn45 Opublikowano 29 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2019 1 minutę temu, ircios napisał: Popróbuj. Oczywiście że mogę, ale może ktoś już próbował, kto pyta nie błądzi. 1 minutę temu, nevellan napisał: Odpowiedź standardowa - proszę sprawdzić czy tv obsługuje HDR, proszę udać się do salonu w celu sprawdzenia dekodera.. W pierwszym mailu otrzymałem informację, że sprawa zostanie przekazana dalej, więc może coś się ruszy w temacie. Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka Mam jeszcze Tv full HD, a nie UHD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nevellan Opublikowano 30 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2019 Dekoder wymieniony - fluktuacje jasności występują nadal.Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Electrix Opublikowano 30 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2019 Wyskakuje komuś taki komunikat? Obecnie program nie jest nadawany. Spróbuj ponownie później.Mimo tego komunikatu, dany kanał odbiera normalnie i po przełączeniu na inny kanał znika. Dekoder od ADB. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miniupiniu Opublikowano 30 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2019 Mi czasami się pojawia ale baaaaardzo rzadko i dawno tego nie widziałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 30 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2019 W wersji od Technicolor też czasem to wyskakuje, ale rzadko. Najczęściej po wyjściu z nagrań. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saturn45 Opublikowano 30 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2019 56 minut temu, nevellan napisał: Dekoder wymieniony - fluktuacje jasności występują nadal. Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka Wymieniłeś ADB na ADB czy na Technicolor? Powinni nam zrabatować ofertę, za ten pseudo działający dekoder. I pytanie co dalej... 32 minuty temu, Electrix napisał: Wyskakuje komuś taki komunikat? Obecnie program nie jest nadawany. Spróbuj ponownie później.Mimo tego komunikatu, dany kanał odbiera normalnie i po przełączeniu na inny kanał znika. Dekoder od ADB. Tak, sporadycznie ale jednak, dekoder ADB. Próbował ktoś po wymianie dekodera zresetować TV do ustawień fabrycznych? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nevellan Opublikowano 30 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2019 ADB na ADB - Technicolorów już nie ma w salonach.Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hdcwaniak Opublikowano 31 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2019 15 godzin temu, Saturn45 napisał: Wymieniłeś ADB na ADB czy na Technicolor? Powinni nam zrabatować ofertę, za ten pseudo działający dekoder. I pytanie co dalej... Tak, sporadycznie ale jednak, dekoder ADB. Próbował ktoś po wymianie dekodera zresetować TV do ustawień fabrycznych? Ja próbowałem mojego OLEDa , nic to nie wniosło do sprawy. Wgrałem także wcześniejszy firmware - też bez efektu. Na żadnym innym źródle podłączonym do TV taki efekt nie występuje . Do niedawna miałem Turboboxa i nic takiego się nie działo a po wymianie na Ultraboxa cały czas i odbiera to przyjemność z oglądania telewizji. Próbowałem też trzech różnych kabli HDMI za każdym razem ten sam efekt (kable oczywiście HDMI 2.0 Premium certyfikowane ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 31 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2019 @hdcwaniak, masz wyłączone automatyczne oszczędzanie energii w telewizorze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saturn45 Opublikowano 31 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2019 2 godziny temu, hdcwaniak napisał: Ja próbowałem mojego OLEDa , nic to nie wniosło do sprawy. Wgrałem także wcześniejszy firmware - też bez efektu. Na żadnym innym źródle podłączonym do TV taki efekt nie występuje . Do niedawna miałem Turboboxa i nic takiego się nie działo a po wymianie na Ultraboxa cały czas i odbiera to przyjemność z oglądania telewizji. Próbowałem też trzech różnych kabli HDMI za każdym razem ten sam efekt (kable oczywiście HDMI 2.0 Premium certyfikowane ). Też miałem dekoder Turbo i było przez 10 lat ok, po zmianie na Ultraboxa jest koszmar. Tak jak piszesz, brak przyjemności z oglądania telewizji. Dzięki za info, potwierdza się że dekoder jest do... CO NA TO PLATFORMA CANAL+. 3 godziny temu, shevchenko1987 napisał: @hdcwaniak, masz wyłączone automatyczne oszczędzanie energii w telewizorze? Tak, ja mam wyłączone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafus Opublikowano 31 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2019 Widzę że wiele osób ma problem z dekoderem Ultraboxem od ADB i Oledami. Jam ma Ultraboxa od Technicoloru i normalnego Samsunga 4k UHD 40" i śmiga aż miło. Może ktoś zapomniał przetestować z Oledami tego dekodera od ADB i z stąd takie a nie inne przygody. Pewnie za parę tygodni coś poprawią i będzie git, tak ale jak co niektórzy piszą to na razie odbiera chęć do oglądania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 31 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2019 Całe szczęście, że się załapałem na technicolor jeszcze w lipcu. Też mam plazmę i pewnie bym się teraz wkurzał. A miał być lepszy ten ADB od Technicolor a tu takie kwiatki na dzień dobry. Oby tylko naprawili to jakąś aktualizacją bo inaczej będzie strach wymieniać w przypadku jakiejś awarii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saturn45 Opublikowano 31 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2019 19 minut temu, Rafus napisał: Widzę że wiele osób ma problem z dekoderem Ultraboxem od ADB i Oledami. Jam ma Ultraboxa od Technicoloru i normalnego Samsunga 4k UHD 40" i śmiga aż miło. Może ktoś zapomniał przetestować z Oledami tego dekodera od ADB i z stąd takie a nie inne przygody. Pewnie za parę tygodni coś poprawią i będzie git, tak ale jak co niektórzy piszą to na razie odbiera chęć do oglądania. To nie tylko na oledach, na full hd też są problemy. Dostałem odpowiedź z Platformy że pracują nad usunięciem usterki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hdcwaniak Opublikowano 31 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2019 12 godzin temu, shevchenko1987 napisał: @hdcwaniak, masz wyłączone automatyczne oszczędzanie energii w telewizorze? Oczywiście ,że mam wyłączone funkcje oszczędzania energii , inne ulepszacze obrazu również. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kostek19G48 Opublikowano 2 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2019 Witam. Od 28.10. jestem "szczęśliwym" posiadaczem ULTRABOXA 4K. Od początku występuje mruganie obrazu, telewizor to plazma Panasonic. Dzisiaj zgłoszone telefonicznie. I uwaga, Pani przez telefon powiedziała, że we wszystkich tunerach ADB są uszkodzone wejścia HDMI. Kazała zgłosić się do punktu na wymianę i tu zaczął się cyrk. Pani w punkcie stwierdziła, że nic nie widz. Dopiero przewijanie na HBO GO przekonało Panią, że coś jest nie tak. I zaczęła wydzwaniać po Bóg wie kim i na końcu stwierdziła, że tunera nie wymieni, bo będzie w bliżej nieokreślonym czasie aktualizacja softu i problem zniknie. Dość dziwne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0612 Opublikowano 2 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2019 Witam w klubie. Jestem po wymianie. Na nowym dekoderze bez zmian. Bylem ponownie ale zrezygnowalem z wymiany, nie ma sensu. Nawet na ich salonowym ADB, było mruganie. Pozostaje dzwonić na infolinię, zgłaszać pretensje, moze coś to da ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertokot25 Opublikowano 2 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2019 (edytowane) kurcze i za takiego bubla jeszcze płacić za najem po 10/15zł na msc. miałem brać c+ ale poczekam aż naprawią tą wadę żeby się nie wkopać na 24msc. Edytowane 2 Listopada 2019 przez robertokot25 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Altertwin Opublikowano 2 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2019 Jestem posiadaczem tego cuda (4K Ultrabox - w wersji od ADB) od dwóch tygodni. Czy ktoś poza mną zauważył następujący problem: po jakimś czasie przestają działać funkcje nagrywania: 1. nie można zatrzymać programu w ramach time-shift (nie ma żadnego komunikatu) 2. Można zlecać nagrania, ale nie da się ich odtworzyć z listy nagrań Po restarcie (wyjęcie z prądu) funkcje wracają na jakiś czas (kilka godzin? kilka dni?) Dodam, że mam wersję oprogramowania: )0X12 (najnowsza) Ktoś się z tym spotkał? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0612 Opublikowano 2 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2019 Na bank uszkodzony dysk. Takie objawy miałem na pace czyli turboboksie, czy jak mu tam. Nie dawało się nic nagrać, zero pauzy, po resecie zasilania chwilowo wszystko ok'. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.