Jump to content

hdcwaniak

Users
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralna

About hdcwaniak

  • Rank
    Niedoświadczony

Equipment

  • Receiver
    ADB NCP-3670SF
  • Pay TV Operator
    Canal+ Platforma

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Oczywiście ,że mam wyłączone funkcje oszczędzania energii , inne ulepszacze obrazu również.
  2. Ja próbowałem mojego OLEDa , nic to nie wniosło do sprawy. Wgrałem także wcześniejszy firmware - też bez efektu. Na żadnym innym źródle podłączonym do TV taki efekt nie występuje . Do niedawna miałem Turboboxa i nic takiego się nie działo a po wymianie na Ultraboxa cały czas i odbiera to przyjemność z oglądania telewizji. Próbowałem też trzech różnych kabli HDMI za każdym razem ten sam efekt (kable oczywiście HDMI 2.0 Premium certyfikowane ).
  3. Jestem po rozmowie na czacie z konsultantem technicznym i zgłosiłem problem samoczynnego rozjaśnianiem i ściemnianiem obrazu. Oczywiście wszystkie zalecenia nic nie wniosły do sprawy (jaki mam konwerter, jaki jest kabel HDMI, musiałem zrobić reset dekodera tracąc ustawienia listy ulubionych i nagrania z dysku). W TV (OLED 65B7V) oczywiście na samym początku zresetowałem ustawienia dla danego wejścia HDMI i wyłączyłem wszystkie ulepszacze obrazu i oszczędzanie energii, wyłączyłem też obsługę DeepColor na tym wejściu HDMI - bez rezultatu . Celem próby przełączyłem rozdzielczość wyjściową dekodera z 2160p na 1080p i jakby trochę rzadziej następowało to przyciemnianie , ale może to tylko wrażenie. Kolega wspomniał ,że nie wyłącza dekodera od prądu przez długi czas i po kilku dniach problem zniknął - tutaj muszę się przyznać że zasilanie dekodera wyłączam ( jak i innych sprzętów ) z gniazdka na noc i jak wychodzę do pracy - więc może tutaj jest jeszcze jakieś pole manewru. Spróbuję nie wyłączać zasilania dekodera przez kilka dni i wtedy zobaczę.
  4. Niestety u mnie mimo odczekania kilku dni nic się nie zmieniło ,czy nikt nie ma takiego problemu ??
  5. Nagrane mam tylko nie wiem czy mogę to załączyć ? (Jak z prawami autorskimi do tego fragmentu nagrania ???)
  6. Witam Pozdrawiam wszystkich użytkowników Forum. Jestem tu nowy więc liczę na wyrozumiałość. Jestem (byłem ) abonentem n-ki od samego jej początku. Obecnie przedłużyłem umowę wraz z wymianą TurboBox'a na Ultrabox 4K. Dekoder wymieniłem kilka dni temu i po chwilowym zachwycie nowym sprzętem mam kilka uwag. 1.Mimo podłączenia dekodera do sieci kablem przy próbie uruchomienia usługi NC+ GO TV Internet (niebieskim przyciskiem) cały czas od kilku dni mam komunikat "Brak dostępu do serwisu nc+ GO TV" . Przy uruchomieniu z pozycji MENU można korzystać ale tylko z nc+ GO TV (czyli tej zawartości , która pobrała się na dysk) ,przy wybraniu opcji Internet wyskakuje taki sam komunikat o braku dostępu. 2.Poważniejszy problem mam z odbiorem kanałów a dokładnie z obrazem. Posiadam tv OLED 65B7V (z najnowszym sofetm) podpięty do dekodera kablem HDMI 2.0 Premium , treści 4K przesyła bez problemu ale przy ogladaniu jakiegokolwiek programu występuje nagłe chwilowe ściemnienie i po chwili rozjaśnienie obrazu - i tak cały czas w nieregularnych odstępach czasu. Początkowo myślałem ,że problem jest związany z funkcją ECO w TV ale wszystkie te opcje są wyłączone . Przy oglądaniu z innych źródeł ( BluRay , dysk USB w TV ) problem nie występuje. Zamieniałem również złącza HDMI w TV i na każdym ten sam problem z przyciemnianiem i rozjaśnianiem obrazu. Dodam jeszcze ,że taki sam problem jest z odtwarzaniem nagrań z dysku w dekoderze (Lista Nagrań). Próbowałem również zmiany rozdzielczości wyjściowej dekodera czy to 1080p ,1080i , 720p zawsze ten problem występuje. Z góry dziękuję za wszelkie sugestie mogące pomóc w rozwiązaniu problemu.
×
×
  • Create New...