Skocz do zawartości

4K UltraBox+ |G9| (ADB NCP-3670SF, JADA)


g0nz0s
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 29.04.2023 o 16:52, blade1230 napisał(a):
3bb646e0c27e.png

Za pierwszyw razem konsul też mi takiego gotowca wysłał. Jak ich zjechałem w odpowiedzi to przekazano moją reklamację dalej w której przyznają że o wszystkim wiedzą. I reklamacje uwzględnili.
 

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście odniosłem się do reklamacji   i uznali: 


Szanowny Panie,

dziękuję Panu za zgłoszenie z 28 kwietnia 2023 roku, w którym odwołuje się Pan od naszej decyzji z tego samego dnia. Sprawa dotyczyła problemów z działaniem dekoderów dodatkowych. Uznałem Pana reklamację. Szczegóły przesyłam poniżej. 

INFORMACJE TECHNICZNE

Potwierdzam, że obecnie pracujemy nad poprawą działania dekoderów Ultrabox+ 4K z serii JADA. Nie obserwujemy jednak ogólnej awarii w działaniu dekoderów.  

SERWIS SPRZĘTU

Obecnie nie mamy możliwości wymiany dekoderów dodatkowych na inną serię. W przypadku usterki może Pan sprawdzić sprzęt w naszym punkcie. Lista placówek dostępna na stronie internetowej: pl.canalplus.com/mapa-salonow. W przypadku usterki sprzęt wymienimy na taki sam, wolny od wad. Wymianie podlega jedynie sprzęt bez uszkodzeń mechanicznych.

Decyzję odnośnie wymiany sprzętu podejmuje pracownik punktu CANAL+.

PODJĘTE KROKI

Zgodnie z naszą odpowiedzią na Pana reklamację z 14 listopada 2022 roku obecnie nie pobieramy opłaty za pierwszy z dekoderów dodatkowych, za drugi dekoder naliczamy opłatę 10,00 zł. 

Mając na uwadze dalszą współpracę wprowadziłem bezpłatną promocję na drugi dekoder dodatkowy do końca Pan a umowy tj. do 30 kwietnia 2025 roku. 

Zleciłem również anulowanie opłaty za multiroom w bieżącym miesiącu. Korektę na kwotę 10,00 zł zrealizujemy w najbliższym możliwym terminie. Po realizacji korekty do zapłaty w bieżącym miesiącu pozostanie kwota 109,99 zł. 

PRZYSZŁE PŁATNOŚCI

Prognozowany abonament w czerwcu 2023 roku wyniesie 169,99 zł. 

Przepraszam za niedogodności. 

W razie dodatkowych pytań w tej sprawie zapraszam do kontaktu.

6 godzin temu, miniupiniu napisał(a):

Za pierwszyw razem konsul też mi takiego gotowca wysłał. Jak ich zjechałem w odpowiedzi to przekazano moją reklamację dalej w której przyznają że o wszystkim wiedzą. I reklamacje uwzględnili.
 

A o co prosiłeś w reklamacji?

Edytowane przez blade1230
  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 hour ago, miniupiniu said:

A taka że pocisną taki kit ludziom i spuszczą głowy myśląc że tak ma być. I jest jak jest że już 5 miesiąc nas tak zbywają i mudlą oczy emoji102.png .
 

Oczywiście ze nie spuszcza skoro zaczęli wypłacać rekompensaty i to niemałe, wiec im zależy na czasie by to naprawić. Długo zbywali na bambus ludzi ale teraz granie na czas im jest mocno nie rękę  

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od około 2 tygodni po przełączeniu kanałów czasami nie ma głosu lub obrazu. Poczytałem Wasze posty i wiem, że problem nie dotyczy tylko mnie. Przed chwilą rozmawiałem z gościem z infolini i chciał ode mnie model telewizora żeby technicy mogli wnieść poprawki do softu. Wiedział, że ostatnia aktualizacja coś spieprzyła. Jeśli jest to problem "globalny" nie mogą przywrócić poprzedniego softu?

Zapomniałem mu powiedzieć, że też czasami występuje pikseloza. Sygnał bez zarzutu.. 

Edytowane przez daro
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Strata czasu na infolinii. Trzeba pisać reklamacje. Najlepiej dodatkowo załączyć zdjęcia i filmiki. Jak mi napisała ze to nie jest problem globalny, to załączyłem jej od znajomych screeny z odpowiedziami innych konsultantów. To odrazu zmienili narrację.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, blade1230 napisał(a):

Strata czasu na infolinii. Trzeba pisać reklamacje. 

Reklamacja napisana, zdjęcia i filmiki załączone :)

 

"Reklamacja. 

Od około 2 tygodni mój dekoder nie działa właściwie. Przy przełączaniu kanałów czesto nie ma głosu, a jak jest głos, nie ma obrazu. Często nie ma również ani głosu ani obrazu. Pojawia się również komunikat jak na zdjęciu. Nadmieniam, że dzieje się to przy bardzo dobrych warunkach pogodowych, przy dobrym sygnale i jakości. Ponadto często występuje na części ekranu tzw. pikseloza, która przeszkadza w odbiorze programu. Mam również wrażenie, że pilot (przy nowych bateriach) działa wolniej lub nie działa wcale przy przełączaniu kanałów. Muszę kilkakrotnie naciskać przyciski. Część tych objawów widoczne jest na załączonych filmach i zdjęciu.

Proszę o jak najszybsze wyjaśnienie sprawy. Nie płacę za złe działanie dekodera. Podejrzewam, że objawy w/w spowodowane są przez soft. Proszę więc o ile jest to możliwe, przywrócenie poprzedniego oprogramowania.

Czekam na odpowiedź. "

Edytowane przez daro
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i jest odpowiedź:

"Szanowny Panie, dziękuję za Pana zgłoszenia z 21 kwietnia 2023 roku. Sprawa dotyczyła problemów z obrazem i dźwiękiem na dekoderach do opcji Multiroom. Reklamację uznałam. SZCZEGÓŁY SPRAWY
Zleciłam kontakt z Panem w celu zdiagnozowania problemu. Konsultant zgłosił problem zaniku dźwięku i problem z obrazem na różnych kanałach do działu technicznego. Proszę o cierpliwość. Mając na uwadze Pana zadowolenie skorygowałam opłatę za opcje Multiroom naliczoną w maju 2023 roku. Po zrealizowaniu korekty do uregulowania do 18 maja 2023 roku pozostanie 211,89 złotych. W razie dodatkowych pytań w tej sprawie zapraszam do kontaktu. Chcemy poznać Pana opinię o sposobie rozpatrzenia tej reklamacji. Wkrótce na adres mailowy wyślemy ankietę oceniającą moją odpowiedź. Proszę o jej wypełnienie. Z poważaniem"

w tym miesiącu pójdzie kolejna reklamacja i tak do skutku...

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie dziwi mnie, że wolą być setki tysięcy złotych do tyłu (bo niech nawet 5% abonentów zgłosi problem przez kolejne 2-3 miesiące to wychodzą już naprawdę spore kwoty) niż coś z tym zrobić.

Może z ADB też są w jakimś konflikcie tak jak wcześniej z Technicolorem?

Edytowane przez bgmnt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po napisaniu reklamacji szybko napisał do mnie konsul żebym udał się do punktu Canal i wymienił dekoder. Zapytał jeszcze czy ma wycofać reklamację. Nie zgodziłem się, pisząc jednocześnie, że wielu z użytkowników zgłasza ten problem i wymiana dekodera może nic nie dać. Później otrzymałem info, że reklamację zarejestrowano. Pożyjemy, zobaczymy 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Arkon napisał(a):

Gdzie konkretnie składacie skargę, bo mam zamiar to zrobić? Lepiej to zrobić telefonicznie czy w strefie C+?

Zawsze składam przez strefę i Ty zrób tak samo, Kategoria => Sprawy techniczne, w treści na początek zaznacz że to zgłoszenie reklamacyjne.

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i jest odpowiedź. Przyznali, że pracują nad softem i oczywiście 50zl zniżki na czerwiec. 

Jak piszecie reklamację dodawajcie zdjęcia i filmiki. Ja dodałem dwa filmy i jedno zdjęcie, gdzie dokładnie widać problemy. 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na moją reklamację także odpisali że problemu z działaniem dekoderów nie stwierdzili, ale...

 

"Ciągle pracujemy nad ulepszeniem naszej oferty oraz dostępnych funkcji dekodera. Przepraszam za niedogodności.

W trosce o Pana zadowolenie postanowiłam skorygować rachunek za maj o 75,00 zł."

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, utede napisał(a):

Ma on swoje wady również, ale w porównaniu do Jada to działa jak złoto

No właśnie - czy ktoś mógłby napisać jakie wady ma model ITCA w porównaniu z JADA. Być może też uda mi się wymienić - mam tylko chwilowe przycinki obrazu głównie na kanałach sportowych, po "menu" dekodera chodzi się dość płynnie. I sam już nie wiem, czy warto bawić się w wymianę.... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość lakiman

@Markuss1

Mi się trafił model, na którym kolory nie były odpowiednio nasycone. 

Bez zmiany ustawien widzę to na korzyść  JADA.

Nigdy nie było potrzeby restartu, spowolnienia reakcji itp.

Obecny dekoder (odpukać) działa wzorowo- instalacja jednokablowa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, lakiman napisał(a):

@Markuss1

Obecny dekoder (odpukać) działa wzorowo- instalacja jednokablowa.

Jednokablowa podpięta pod konwerter "unicable" tak? 

Czy na nim też można nagrywać 3 różne kanały i oglądać czwarty (tak jak na JADA)? 

Menu i inne funkcje są takie same? 

Z góry dziękuję za odpowiedź 😀

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...