Skocz do zawartości

Netflix – pytania, problemy, komentarze


enski
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

7 minut temu, kamil2505 napisał:

Dobrze rozumiem, że żeby zobaczyć teraz dobre HD potrzeba pakietu za 52zł?

Nie, oglądasz nadal 4K....a HD to dziś jest jak kiedyś SD...każdemu zwyczajnie wisi na czele z Netflixem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

33 minuty temu, Piotr94 napisał:

Cześć. 

Mam problem nie mogę ściągać aplikacji netflix pisze twoje urządzienie nie jest dostępna mam xiaomi redmi note 7. 

Ten telefon nie ma certyfikacji, możesz spróbować ściągnąć starszą apki ze sklepu typu aptoide/apkpure ale maksymalnie i tak w 480p obejrzysz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, kamil2505 napisał:

Pytanie do osób korzystających obecnie z Netflix. Czy jest sens obecnie wydawać 52zł na pakiet 4K? Część forumowiczów zauważyła znaczny spadek jakości. 

Jeśli nie masz musu aby cokolwiek co Netflix dodaje obecnie w 4K obejrzeć jak najszybciej to lepiej anulować subskrypcje i poczekać aż się zreflektują i wrócą do normalnego bitrate.

  • Popieram 1
  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli nie masz musu aby cokolwiek co Netflix dodaje obecnie w 4K obejrzeć jak najszybciej to lepiej anulować subskrypcje i poczekać aż się zreflektują i wrócą do normalnego bitrate.

To jest trochę na zasadzie zrobię mamie na złość i odmrorzę sobie uszy.

Wątpie, żeby po 30 dniach jakość wróciła do normy. Obniżony bitrate może zostać nawet i pół roku.

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, bugmenot napisał:

 

Kolega @diabeu już 10 razy odpinał kartę, ale trzeci tydzień dalej to samo, bez żadnych wniosków.

Odpiąłem kartę raz, "miesiąc" kończy mi się 14 kwietnia ? . Także jeszcze tydzień z N jak się nic nie zmieni.

Edytowane przez diabeu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 5.04.2020 o 15:13, mattem napisał:

 

Nie przesadzajmy, że o wiele mniejszym.. ten kodek powstał głównie z potrzeby obejścia opłat licencyjnych h265. Nie jest to "rewolucja" jakościowa jak niektórzy sądzą, choć oczywiście ma potencjał.

Software'owe dekodowanie strumienia AV1 jest na ten moment koszmarnie zasobożerne, a urządzenia, które wspierają sprzętowe dekodowanie AV1 dopiero pojawiają się na rynku.

Szerszy rollout video w tym formacie nabierze tępa dopiero, gdy pojawi się więcej urządzeń go obsługujących.


Noooo około ~50% przy AVC [1080p] oraz ~35% przy HEVC [2160p] to chyba wystarczająca różnica aby wprowadzić AV1 co? Każdy nowy kodek będzie bardziej "zasobożerny" na tym polega technologia kompresji... :)

Polecam poczytać ten link:  AV1 vs HEVC: Perceptual / Evaluation of Video Encoders

 

Edytowane przez herman78
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, herman78 napisał:

Noooo około ~50% przy AVC [1080p] oraz ~35% przy HEVC [2160p] to chyba wystarczająca różnica aby wprowadzić AV1 co? Każdy nowy kodek będzie bardziej "zasobożerny" na tym polega technologia kompresji... :)

 

Zgadza się. Mówię tylko o tym, że na rynku muszą pojawić się urządzenia sprzętowo obsługujące AV1, inaczej kodek nie rozpowszechni się i nie będzie masowo stosowany.

ARM w TV nie da rady zdekodować strumienia 4K w AV1;)

 

Cytując prezentację, którą zalinkowałeś:

"Current AV1 has extremely high computational complexity"

Edytowane przez mattem
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, Pawop napisał:
W dniu 7.04.2020 o 10:14, diabeu napisał:
Odpiąłem kartę raz, "miesiąc" kończy mi się 14 kwietnia emoji14.png . Także jeszcze tydzień z N jak się nic nie zmieni.

Ty sie chwalisz czy żalisz?

Odpowiadam gościowi co kłamie na temat dziesięciokrotnego odpinania karty.

Edytowane przez diabeu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23.03 "Ja mam prostsze rozwiązanie. Karte już odpiąłem"

22.03 "Czas na anulację."

20.03 "Na wszelki wypadek odpiełem już kartę od konta w Netflixie"

 

Więcej mi się nie chciało szukać ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No, jak widzisz trzymam się tego samego. Kartę odpiąłem w okolicach 20 marca, kiedy pojawiły się informacje o zmniejszeniu jakości, Netflixa mam do 14 kwietnia. Jak się nic nie zmieni to jej nie podepnę i będzie to oznaczało anulację subskrypcji.

Edytowane przez Anita Kaźmierska
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie wszyscy na tym forum, dzisiaj właśnie zainstalowałem najnowszą wersję Netflix apk 7.51.0 na moim telewizorze. Chcę włączyć Autoodtwarzanie na następny odcinek, nie wiem jak to zrobić. Próbowałem wszystkiego, ale nie mogłem znaleźć rozwiązania. Jeśli ktoś zna odpowiedź, proszę mi pomóc. Dziękuję wszystkim!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...