Gość bgmnt Opublikowano 29 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2020 Tak, to kwestia magii :). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingofsouth Opublikowano 29 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2020 7 minut temu, diabeu napisał: Tammy leci u mnie w 1080p i 4,07 Mb/s. Jak widzisz cały twój misterny plan na temat łącza poszedł na wycieczkę . Kolego , to jest bomba zrzucona na ciebie Tammy na PS4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 29 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2020 Podmienili szybko bo wiedzą, że jesteś ważny klient :D. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diabeu Opublikowano 29 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2020 Teraz, kingofsouth napisał: Kolego , to jest bomba zrzucona na ciebie Tammy na PS4 Wręcz przeciwnie. To bomba zrzucona na takich jak ty co wydają wyroki że słabe łącze bo jeden czy drugi film u mnie ma 1.04 Mb/s a u ciebie ponad 3. Jak widać Tammy ma taką samą jakość i u mnie i u ciebie, więc z łączem wszystko ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingofsouth Opublikowano 29 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2020 (edytowane) 2 minuty temu, diabeu napisał: Jak widać Tammy ma taką samą jakość i u mnie i u ciebie, więc z łączem wszystko ok. A nie prawda Tammy na moim Smart TV ma jakość 720p Tammy na moim PS4 ma taką jakość co wrzuciłem zdjęcie. Dwie różne jakości tego samego filmu na dwóch różnych urządzniach w tym samym domu na tym samym łączu oraz połęczenie kablowe . Edytowane 29 Marca 2020 przez kingofsouth Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diabeu Opublikowano 29 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2020 5 minut temu, kingofsouth napisał: Dwie różne jakości tego samego filmu na dwóch różnych urządzniach w tym samym domu na tym samym łączu oraz połęczenie kablowe . No więc dlatego mówię że łącze nie ma tutaj nic do rzeczy. Brawo, w końcu to zrozumiałeś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość umek Opublikowano 29 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2020 Ozark sezon 3...nawet problem jest by na 4K wskoczyło..indicated peak 8,8Mbps...average 5.5...audio...hmmm całe 90kbps.....to już jest kpina... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
escapers Opublikowano 29 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2020 (edytowane) to jest jeden wielki idiotyzm z tym kastrowaniem.. wszędzie nie wyrabia infrastruktura hostująca usługi.. od siadającego Cisco Webex'a.. po Microsoft Teams.. siadają serwery hostujące.. bo z byt duże obciążenie, którego nie są w stanie przyjąć... firmy nagle zarźnięte mają serwery VPN.. mimo że ogromne rury do nich.. a tu akcja #StayHome i jak młodzi mają zostać w chacie jak dodatkowy argument typu oglądanie filmów wygląda jak pixeloza gorsza niż VHS... i jeszcze w weekend gdzie pewnie wszyscy zdalnie pracują.. uczą się.. itd... rura do Netflixa na poziomie 80Mbps... (przy łączu światło 300/300) https://ibb.co/9WmRSH0 a filmy po 100-200kbps... https://ibb.co/j45Lf92 https://ibb.co/Y7KWbtphttps://ibb.co/h8r7dqX śmiech na sali z tym wszystkim... zamiast kazać operatorom uruchomić odpowiednio polityki QoS, czy też CIR'y dla odpowiednich instytucji to Ci pokastrowali na weekend VOD a to tak naprawdę dostawcy usług VOD piszczą bo nie są w stanie obsłużyć takiego ruchu.. i dla niech to zbawienie i niższe koszty.. bo przecież wszystko lata z serwerów cache od operatorów.. za które teraz nie muszą bulić Edytowane 29 Marca 2020 przez escapers Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingofsouth Opublikowano 29 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2020 Co to za film ?? Bo tu niewiele widać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 29 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2020 @escapers mało to jest POPów? Jak providerowi bylo szkoda wykupić bezpośredno "rury" chociażby do takiego RETNu żeby ssać stamtąd Netflixa to teraz są problemy. Orange zaczęło pchać bardzo dużo ruchu do Netflixa na CDNy po IPv6. Ilu polskich super providerów z ich ekstra łączami w ogóle wspiera ten protokół? Fast.com to też jest ciekawostka, wysyła zapytania do zupełnie innych CDNów (np. we Franfkurcie) niż rzeczywiście lecą u mnie streamy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
śmiechu warte Opublikowano 29 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2020 Niestety, tu się kłania wielokrotnie podkreślane Janusztwo widzów, którzy udając mądrali w kwestii jakości, potrafią jedynie gadać o rozdzielczości. 4K z bitrate 7,5 Mb/s, to faktycznie lipa, ale takie samo bitrate w tandemie z 1080p byłoby spokojnie do przyjęcia. No ale przejcież ja "muszem" mieć 4K! No to masz obraz w stylu minecrafta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 29 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2020 (edytowane) To 7.5 Mbps 4K o ile byłoby w AV1 (niedawno wprowadzone np. w apce Netflixa na Androida) byłoby minimalnie gorsze niż 15 Mbps w HEVC (pliki tej samej jakości w AV1 są wg testów są nawet 30-40% mniejsze od takich w H265). To samo dotyczy HD. (https://www.macxdvd.com/mac-dvd-video-converter-how-to/aom-av1-vs-hevc-h265.htm) Ale dyskusja nawet lekko techniczna z częścią osób tutaj jest niemożliwa. Kolega najbardziej narzekający wyprodukował 30 postów, ale z jakiego CDNa mu dany film leci nie napisał. Edytowane 29 Marca 2020 przez bgmnt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość umek Opublikowano 29 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2020 Bo nikogo nie interesuje co i skąd leci? Napiszmy to wprost....przyszłość tv internetowej na dziś wygląda jak podły żart...dobrze że mam satelitę..tam nadal mam filmy w pełnym 4K:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 29 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2020 (edytowane) Wręcz odwrotnie - bo kilkanaście premier kinowych (i to takich jak np. najnowszy Pixar "Onward") jakoś już masz w serwisach VOD, a nie na "satelicie" . I jest wiele opinii, że to już będzie stały trend. A skoro "nikogo" nie interesuje co skąd leci to już wyłacznie jego problem, bo jest to poziom narzekania podobny jakby Twoja "satelita" szwankowała i nie sprawdziłbyś nawet poziomu sygnału ;). Edytowane 29 Marca 2020 przez bgmnt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 29 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2020 To jest oficjalne stanowisko: https://www.telecompaper.com/news/netflix-cuts-bandwidth-25-in-europe-offers-same-for-isps-elsewhere--1331472 Jeśli dla Was zjazd z 15 na 7 mbps albo z 5 na 1 to jest 25 procent to gratuluje :). Ja, fanboj logicznego myślenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość umek Opublikowano 29 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2020 Człowieku..każdy w każdym kraju Europy pisze to samo...a Ty swoje. Wejdź na czat z nimi...zobaczysz co Ci napiszą. Rozmawiałem z nimi wczoraj...gadka jest ta sama...nie neguj rzeczywistości. Ja w czwartek mialem niemal 17 Mbps gdy tu już pisano o zejściu o połowę...jutro będą kolejni... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mattem Opublikowano 29 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2020 Przecież nie piszą o wielkości pojedynczego streamu, tylko całościowo o ile spadnie ruch z Netflixa do ISP... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 29 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2020 (edytowane) Aha, czyli pan z outsourcingu z Indii na czacie to oficjalne stanowisko :).. Edytowane 29 Marca 2020 przez bgmnt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diabeu Opublikowano 29 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2020 (edytowane) Jakby zjechali o te zapowiadane 25% to może aż tak nie byłoby to widoczne. Problemem jest to że zjechali mocniej i co najciekawsze jeden film na tym samym łączu a na innych urządzeniach może mieć nie tylko inny bitrate ale i rozdzielczość co przedstawił @kingofsouth. Chociaż, pewnie nie to było jego zamiarem . Edytowane 29 Marca 2020 przez diabeu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość umek Opublikowano 29 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2020 Dla mnie ten pan może pracować nawet na Jowiszu. Nie ma to najmniejszego znaczenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 29 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2020 Bo to jest streaming adaptacyjny. Adaptacyjny do stanu sieci. Dobrze, że wróciliśmy do punktu wyjscia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość umek Opublikowano 29 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2020 Punktem wyjścia jest to iż jak chcesz jakość to wracamy do tradycji...satelita lub płyta:) A net...no cóż...urzędas z UE przykręcił kurek 99,9% klientom Netflixa za wyjątkiem @bugmenot Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diabeu Opublikowano 29 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2020 Problem tylko taki że ten user miał w tej samej sieci inne jakości i bitrate w zależności od urządzenia. Ale rób fikołki dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość GrubyBubu Opublikowano 29 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2020 Ta adaptacja ma 3,3mb przy HD 80km od Frankfurckiego węzła, na światełku z NetCologne, a oglądanie Amazona to już jakiś dramat się zrobił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
escapers Opublikowano 29 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2020 1 godzinę temu, kingofsouth napisał: Co to za film ?? Bo tu niewiele widać ocean's 8.... ale to nie tylko na nim... Godzinę temu, bugmenot napisał: @escapers mało to jest POPów? Jak providerowi bylo szkoda wykupić bezpośredno "rury" chociażby do takiego RETNu żeby ssać stamtąd Netflixa to teraz są problemy. Orange zaczęło pchać bardzo dużo ruchu do Netflixa na CDNy po IPv6. Ilu polskich super providerów z ich ekstra łączami w ogóle wspiera ten protokół? Fast.com to też jest ciekawostka, wysyła zapytania do zupełnie innych CDNów (np. we Franfkurcie) niż rzeczywiście lecą u mnie streamy. nie wiem co Ty masz i skąd masz.. tu akurat leciało do Warszawy... nie ma znaczenia czy korzystam ze światła Orange.. czy UPC... czy jakiś lokalny dostawca.. wszędzie to samo.. już mi się nawet tego dziadostwa nie chce sprawdzać... może w Orange rzeczywiście jest 1Mbps lepiej.. ale i tak pixeloza, że nawet nie da się patrzeć.. VOD dla ślepców.. jak ktoś chce mieć ich w [beep]ie to ciągnie torrenta.. i na to chyba coraz więcej ludzi przejdzie.. niestety tam nie ma ani takie Bitrate'a ani Dolby Atmos... a [beep]enie z którego CDN'a jest dystrybucja.. to tylko dla pokazania cwaniactwa.. co to klienta końcowego interesuje? kupuje usługę, a potem dostawca Ci ją kastruje.. to tak jakbyś kupił samochód a potem Ci jego prędkość producent obniżył dla bezpieczeństwa do 20km/h... to nie te czasy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.