Skocz do zawartości

Netflix – pytania, problemy, komentarze


enski
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

10 minut temu, diabeu napisał:

 potem odpaliłem ten polski horror i cały czas piksele jak z kiepskiego divixa. Nie wierzę że w takiej jakości to nagrane bo wygląda gorzej niż np. Sara w SD.

Znowu z tobą się nie zgodzę.Jakie pikesele ja się pytam???:rofl:

Problem z twoim internetem....

20200323-113959.jpg

Edytowane przez kingofsouth
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

58 minut temu, kingofsouth napisał:

Znowu z tobą się nie zgodzę.Jakie pikesele ja się pytam???:rofl:

Problem z twoim internetem....

 

 

Tak, tak. Problem z internetem dotyczy oczywiście tylko Netflixa (i to jak widać też nie wszystkich pozycji), wszystko inne śmiga jak należy, łącznie z torrentami, które lecą z pełną prędkością łącza :P ????.

 

Prędzej podejrzewam że Netflix ma faktycznie sporo zwiększony ruch i słabsza jakość na niektórych materiałach, jest przez to że nie wyrabiają. W okolicach Nowego Roku też zdarzały się spadki jakości.

 

Albo się faktycznie na mnie uwzięli za odpięcie karty :P .

Edytowane przez diabeu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, diabeu napisał:

Prędzej podejrzewam że Netflix ma faktycznie sporo zwiększony ruch i słabsza jakość na niektórych materiałach, jest przez to że nie wyrabiają.

Tak, tak. Tyle  , że ten film co napisałeś , że ma jakość SD u ciebie , u mnie jest w 1080 co widać na wrzuconym zdjęciu :mrgreen:

Edytowane przez kingofsouth
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, kingofsouth napisał:

Tak, tak. Tyle  , że ten film co napisałeś , że ma jakość SD u ciebie , u mnie jest w 1080 co widać na wrzuconym zdjęciu :mrgreen:

No właśnie - ten film. A już Altered Carbon leci w 4K HDR. Więc jak widzisz problem nie leży po stronie netu. Raczej jak pisałem w poprzednim poście, Netflix ma faktycznie zwiększony ruch i nie zawsze wyrabia. Widocznie problem nie występuje u wszystkich. Podobnie np. z HBO GO. Cały czas dużo osób pisze o spadkach jakości w trakcie odtwarzania jakiegoś filmu czy serialu. A u mnie czegoś takiego nie zaobserwowałem już od dobrych kilku miesięcy, chociaż wcześniej też czasem coś takiego się u mnie zdarzało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oglądam serial Z nation i oczywiście nie ma żadnej pikselozy lub makrobloków ale jednak obraz jest ciut gorszy tak mi się wydaje , podkreślam nieco gorszy tak jakby zejść z 1080p do 720p( mam stara plazmę Panasonica i oglądam Netflixa przez chromcasta) 

A jak u was ? Też zauważalny ale nie jakiś masakrycznie duży zjazd jakości?

Ps internet od UPC 

Edytowane przez michuk
Dopisanie operatora
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Serial To nie jest ok 4k hdr ale bitrate 7,62 Mb/s.

 

Ultraviolet jakość hd a bitrate nieco ponad 1 mb/s.

 

Takie pomiary zanotowałem w tym momencie.

 

Nie wiem jak wrzucić tutaj screeny z tymi informacjami.

 

 

W każdym razie papa netflix.

Edytowane przez diabeu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, diabeu napisał:

Serial To nie jest ok 4k hdr ale bitrate 7,62 Mb/s.

 

Ultraviolet jakość hd a bitrate nieco ponad 1 mb/s.

 

Takie pomiary zanotowałem w tym momencie.

 

Nie wiem jak wrzucić tutaj screeny z tymi informacjami.

 

 

W każdym razie papa netflix.

Możesz wrzucić na Zapodaj.net, tutaj podać link, kto będzie chciał to zobaczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłem jeszcze teraz HD - 5.53 Mbps przy 1080. 1 Mbps to jest przez sekundę na 480p przy odpaleniu nowego materialu, zanim przeskoczy na wyższy profil ;).

 

Edytowane przez bgmnt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie wszystko od poczatku wskakuje na 1080 albo na 4k. Najwyższy bitrate dla hd przed chwilą miałem na tym polskim horrorze, nieco ponad 4mb/s.

 

Przed weekendem wszystko latało jak trzeba. Nie jest to kwestia netu bo jak pisałem wcześniej, pomiary takie same jak kilka dni temu, pliki też ściągam z max prędkością.

Edytowane przez diabeu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest to kwestia netu bo najwyraźniej albo Netflix zrobił ograniczenia bo Twój provider nie wyrabiał, albo vice versa. Sprawdzenie tego jest jednak bardziej skomplikowane niż to, że sobie z jakiegoś miejsca coś pobierasz i jest szybko :).

 

Jak mimo wszystko chcesz korzystać i mieć lepszą jakość to rozwiązaniem może być VPN.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, diabeu napisał:

 

 

Przed weekendem wszystko latało jak trzeba. Nie jest to kwestia netu bo jak pisałem wcześniej, pomiary takie same jak kilka dni temu, pliki też ściągam z max prędkością.

Jest to kwestia twojego łącza. Zobacz ile masz wpisów ,że Netflix nadaje tak jak dotychcasz :D

Edit:

Podaj teraz jakś tytuł. Co masz słabą jakość. Sprawdzę to specjalnie dla ciebie :rofl:

Jestem po pracy, to mogę całą noc tak dla ciebie wrzucać zdjęcia :lol2:  ;)

Edytowane przez kingofsouth
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Netflix celowo obniżył jakość filmów że względu na to, że teraz w czasie koronawirusa od groma ludzi siedzi w domu i ogląda właśnie Netflix'a, więc żeby nie było przeciążenia, po prostu zmniejszyli jakość.

 

Ot, cała przyczyna.

 

YouTube też ma podobno obniżać, ale czy tak się stanie, zobaczymy.

Edytowane przez PatrykZ
Zmiana jednego słowa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...