Gość bgmnt Opublikowano 13 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2020 Jeśli konto zostało założone w UK i tam było domyślnie używane to w Polsce będzie widoczny katalog brytyjski, bo przepisy UE w tej kwestii nadal w UK obowiązują. https://www.gov.uk/guidance/cross-border-portability-of-online-content-services-after-the-transition-period Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość umek Opublikowano 13 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2020 (edytowane) W Polsce widziany będzie tylko i wyłącznie polski katalog. Wiem bo używam z rodzina w Polsce.Maja kompletnie rożna ode mnie bilbliotekę. Edytowane 13 Marca 2020 przez umek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr94 Opublikowano 13 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2020 (edytowane) To w końcu biblioteka jest polska czy angielska? Nie ma filmu Kler w polskiej wersji jest on, a angielskiej nie ma tego filmu. Edytowane 13 Marca 2020 przez Piotr94 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diabeu Opublikowano 13 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2020 9 godzin temu, Piotr94 napisał: @swordfish Dzięki. Dostałem od brata wersja angielska, bo mieszka w Anglii. Jemu dalem cp go, a on mi Netflix angielski. A gdzie mogę znaleźć jakie filmy są dostępne. http://unogs.com/ Tutaj możesz sobie sprawdzić jakie produkcje są dostępne w poszczególnych krajach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 13 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2020 (edytowane) 7 godzin temu, umek napisał: W Polsce widziany będzie tylko i wyłącznie polski katalog. Wiem bo używam z rodzina w Polsce.Maja kompletnie rożna ode mnie bilbliotekę. Coż, najwidoczniej wiesz lepiej od Netflixa ;). Pisałem o tym jak to działa wielokrotnie i nic się tutaj nie zmieniło. https://help.netflix.com/en/node/24853/gb "You're currently viewing information intended for United Kingdom [..] For countries within the European Union, we provide the same content as your home country for a limited period of time. We'll let you know when the limited period is over, and you'll have access to the TV shows and movies for the country you are travelling to. When this happens, we’ll be sure to let you know." Edytowane 13 Marca 2020 przez bgmnt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość umek Opublikowano 13 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2020 (edytowane) Wiem bo mam..ile mam ile mam pisać?Klera w uk nie ma w Netflix tak samo jak nie ma John Wick 3 w Polsce w Netflix..i można tak wymieniać bez końca. Malo tego..brat po Europie jeździł to ściągały mu się lokalne wersje a nie angielska czy Polska. Zreszta w cytowanym zdaniu masz napisane ze tylko przez jakiś czas.Wiec jeśli ja oglądam u sobie a reszta rodziny w Polsce to oni i ja mamy kompletnie inne oferty. Inaczej zaś działa Amazon..tu moi rodzice w Polsce maja ofertę brytyjska a ja mam Polska w uk.. Edytowane 13 Marca 2020 przez umek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr94 Opublikowano 13 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2020 @umek Dzięki ci wyjaśnienie. Ponieważ nie znam się na Netflix, zajmuję się przetargami sportowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 13 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2020 49 minut temu, umek napisał: Wiem bo mam..ile mam ile mam pisać?Klera w uk nie ma w Netflix tak samo jak nie ma John Wick 3 w Polsce w Netflix..i można tak wymieniać bez końca. No więc po co sam sobie zaprzeczasz? @Piotr94 widzi aktualnie katalog brytyjski co napisałem w swoim poście na mocy przepisów które zacytowałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość GrubyBubu Opublikowano 13 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2020 Przez jakiś czas...u mnie to było dokładnie 2 dni, więc nijak ma się to do tego co piszą... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 13 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2020 (edytowane) Mam dostęp do konta używanego przez 98% czasu przez znajomego z UK, z podpiętą brytyjską kartą i widzę tam brytyjski katalog i to od kilku dobrych miesięcy. To regulują przepisy unijne, które do końca tego roku jeszcze w tym zakresie działają, nie czyjeś widzimisię - link do gov.uk wyżej: Cytat The EU Portability Regulation allows consumers across the European Economic Area (EEA) to access their online content services (for example, video-on-demand streaming services, such as Netflix and Amazon Prime) as if they are at home when they travel within the EEA.This means that an online service provider is required to provide content ordinarily available in the UK to a UK customer temporarily present in any other member state. The same is true for EEA customers temporarily visiting the UK. The regulation applies only to travel between EEA member states. Jeśli ktoś oczywiście zakładał konto np. w Turcji to działa to inaczej. Edytowane 13 Marca 2020 przez bgmnt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość umek Opublikowano 13 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2020 5 godzin temu, bugmenot napisał: No więc po co sam sobie zaprzeczasz? @Piotr94 widzi aktualnie katalog brytyjski co napisałem w swoim poście na mocy przepisów które zacytowałem. Czasami rozmowa z tobą to jakaś masakra... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość GrubyBubu Opublikowano 13 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2020 Ech...jako że liczyłem się z taką ewentualniścią ogarnąłem sobie "krajowe" konto, więc na tej podstawie twierdzę ile działało u mnie...na szczęście Amazon nie ma takich problemów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 19 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2020 Na wniosek Komisji Europejskiej Netflix obniży na 30 dni bitrate o 25%, bo wg Unii za bardzo obciąża on w tym momencie światowe łącza. Aż trudno to jakoś skomentować ;). https://www.protocol.com/Bulletins/netflix-to-reduce-eu-bandwidth-by-25 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość umek Opublikowano 19 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2020 Cóż...obniżę swoje wydatki na Netflix.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 19 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2020 Ta sama "prośba" poszła też do innych serwisów streamingowych, zobaczymy co zrobi Youtube i Prime Video bo inne serwisy raczej znaczącego obciążenia łącz w Europie nie robią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mattem Opublikowano 19 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2020 21 minut temu, bugmenot napisał: Ta sama "prośba" poszła też do innych serwisów streamingowych, zobaczymy co zrobi Youtube i Prime Video bo inne serwisy raczej znaczącego obciążenia łącz w Europie nie robią. YT nic nie zrobi, musieliby obciąć rozdzielczość. Inne serwisy mają kilka wersji jakościowych w ramach danej rozdzielczości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość umek Opublikowano 19 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2020 @bugmenot sprawdź jak u Ciebie to wygląda. U mnie póki co 16,77 Mbps na Altered Carbon. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 19 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2020 @mattem no prośba dotyczyła ogólnie przejścia do "SD" ;). @umek u mnie na razie jest normalnie, czytałem wczoraj już narzekania niektórych na obniżony bitrate, ale w wersjach HD z tym, że to od zawsze tak było na niektórych sprzętach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość umek Opublikowano 19 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2020 HD sprawdzalem wczoraj i średnio na kilku filmach było 6 do 8 Mbps więc nieźle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr94 Opublikowano 19 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2020 Część. Możecie wiecie ile czasu zajmuje przejście z wersji brytyjskiej na polskiej? Płaci brat w fruntach i mieszkanie Anglii, a ja jestem w polsce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość umek Opublikowano 19 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2020 A skąd wiesz że masz brytyjską? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr94 Opublikowano 19 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2020 @umek Ponieważ nie ma filmów polskich których są dostępne w Polsce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość umek Opublikowano 19 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2020 A długo już macie Netflixa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr94 Opublikowano 19 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2020 Było pierwszy raz zapłacony 27 grudnia 2019. A mi podał brat tydzień temu hasło. On jest bez przerwy Anglii, a ja Polsce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość umek Opublikowano 19 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2020 poczekaj parę dni..ja nawet nie wiem kiedy dowiedziałem się że w Polsce rodzina ma zupełnie inną ofertę niż ja... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.