Bushiken Opublikowano 27 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2020 8 minut temu, Pawop napisał: Ja pitole, w jakim kraju my żyjemy Raport o Netflixie Swoją drogą niezła fucha być takim testerem ich oglądasz całe dnie Netflixa a kasa spływa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
5etho Opublikowano 28 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2020 A kto płaci? Pan płaci, pani płaci, społeczeństwo płaci. Cytat z Rejsu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bushiken Opublikowano 28 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2020 4 godziny temu, 5etho napisał: A kto płaci? Pan płaci, pani płaci, społeczeństwo płaci. Cytat z Rejsu I w tym momencie przestaje to być żartem a staje się poważne i smutne za razem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cinemaniac4K Opublikowano 30 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2020 No i jestem po telefonie do Netflix. To co usłyszałem zamurowało mnie. Załamało to kto tam siedzi i udziela informacji... i jaką wiedzę posiada. 1. Jakość podobno już jest taka jaka powinna być i już lepiej nie będzie. Netflix już nie obniża jakości... (mogę panu wysłać link do artykuły tak usłyszałem). 2. Zgłosiłem problem z ROJST i Pani mi powiedziała że nie ma możliwości zgłoszenia tego. Mam się zalogować na komputerze i w przeglądarce jest możliwość "doniesienia o błędzie. Niestety w Google CHROME w którym jest ta funkcja rozpędza się tylko do 720p. Więc jak donieść że 4K w danym momencie nie mogę oglądać z dobrym bitrate? 3. Dalej pociągnąłem temat jakości 4K i obniżonego o połowę bitrate... i pani jak katarynka stwierdziła że to jest tylko i wyłącznie problem po stronie dostawcy internetu (choć tłumaczę jej że robię test na SmartTV i mam 60 Mb/s) i tam kazała zgłaszać problem z jakością 4K na Netflix... Qrwa mać... jak to dalej ma tak działać to ja dziękuję. Winę zgonił bym na mega znawców HBO GO którzy nie widzę różnicy. To teraz będzie jak na HBO GO... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 30 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2020 Dzwonisz do BOK jakby był 1999 rok to masz co chciałeś ;). Takie problemy rzeczywiście zgłasza się bezpośrednio via www, albo na twitterze czy innych social media tagując Netflixa i są załatwiane, przy okazji mogą się do nich podpiąć inni mający podobne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mattem Opublikowano 30 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2020 Przecież to kanał komunikacji taki sam jak inne. Dlaczego w założeniu miałby być mniej kompetentny niż reszta? Kuriozum... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bushiken Opublikowano 30 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2020 1 godzinę temu, bugmenot napisał: Dzwonisz do BOK jakby był 1999 rok to masz co chciałeś ;). Takie problemy rzeczywiście zgłasza się bezpośrednio via www, albo na twitterze czy innych social media tagując Netflixa i są załatwiane, przy okazji mogą się do nich podpiąć inni mający podobne. Ja posiadam dobre wrażenia po ich BOK. Miałem w zeszłym roku problem, że tylko mini seria Maniac nie działa w 2160p 4K. Wszystko inne tak ale ta produkcja max 720p. Bezpośrednio z appki w telefonie wybrałem kontakt z konsultantem dzwoniac online tak jak na Whatsappie ale bezposrednio z appki Netflixa. Po przekazaniu problemu w 7 dni mieli rozwiązać problem. Zrobili to w 3 i dostałem miesiąc gratis. Być może trafiłeś na felernego konsula?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
escapers Opublikowano 30 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2020 Polska jak i np UK nie ma jeszcze na liście krajów gdzie zdjęto kastrację, ale np Niemcy juz sa... może w czerwcu coś sie zmieni... ogólnie masakra jest i to nie tylko u netflixa p, Prime Video, Apple TV+ ( tu przynajmniej obniżyli do jakość wcześniejszego netflixa - 15/16Mbps).... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingofsouth Opublikowano 31 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2020 (edytowane) 26 minut temu, _Artek_ napisał: polak od zawsze woli założyć nowe konto niż zapłacić. Dwa lata mam konto na Netflix i je opłacam , nie zakładam nowych. Nie mierz innych swoją miarą. Edytowane 31 Maja 2020 przez kingofsouth Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 31 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2020 (edytowane) W dniu 30.05.2020 o 12:18, mattem napisał: Przecież to kanał komunikacji taki sam jak inne. Dlaczego w założeniu miałby być mniej kompetentny niż reszta? Kuriozum... Nie kuriozum tylko życie. Do np. CP też oczywiście możesz zadzwonić na BOK z jakimś poważniejszym problemem technicznym to Ci każą zrobić ustawienia fabryczne bo to jest ich odpowiedź na wszystko... W dniu 30.05.2020 o 13:49, Bushiken napisał: Być może trafiłeś na felernego konsula?? Rozmowa jest o BOKu telefonicznym, który nadaje się do problemów typu zapomniałem hasła. Edytowane 31 Maja 2020 przez bgmnt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mattem Opublikowano 31 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2020 Nie twierdzę, że tak nie jest. Uważam, że tak nie powinno być i trzeba z tym walczyć Preferencje są różne, jeden woli napisać, drugi zadzwonić. Skoro firma oferuje obie równoważne formy kontaktu, to powinny zachowywać porównywalny poziom. Jeśli ma być inaczej, to powinno być to zakomunikowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bushiken Opublikowano 1 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2020 16 godzin temu, bugmenot napisał: Nie kuriozum tylko życie. Do np. CP też oczywiście możesz zadzwonić na BOK z jakimś poważniejszym problemem technicznym to Ci każą zrobić ustawienia fabryczne bo to jest ich odpowiedź na wszystko... Rozmowa jest o BOKu telefonicznym, który nadaje się do problemów typu zapomniałem hasła. Tak jak napisałem w poście ja miałem na myśli bok na który dzwoni się bezpośrednio z apki przy pomocy internetu. Był też zwykły numer do wyboru. Jednakże na pewno byłaby to ta sama infolinia. Nie każdy BOK jest tak mało kompetentny. Ten Netflixowy jest obeznany technicznie, w końcu i klienci dzwoniący mają lepsze rozeznanie niż Ci Orange czy CP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 1 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2020 Nie, nie jest czego masz przykład powyżej ;). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cinemaniac4K Opublikowano 1 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2020 W dniu 31.05.2020 o 16:50, bugmenot napisał: Nie kuriozum tylko życie. Do np. CP też oczywiście możesz zadzwonić na BOK z jakimś poważniejszym problemem technicznym to Ci każą zrobić ustawienia fabryczne bo to jest ich odpowiedź na wszystko... To jak Netflix... wszystko wina twojego internetu. Przecież są testy w TV jakie masz łącze w danej chwili i oni to widzą. W przeglądarce masz stronę od Netflix'a www.fast.com ale nie... prościej wQrwić człowieka i zgonić na internet. 7 godzin temu, Bushiken napisał: (...)Ten Netflixowy jest obeznany technicznie, w końcu i klienci dzwoniący mają lepsze rozeznanie niż Ci Orange czy CP. Hahahaahahah.... lepszej bzdury nie czytałem. Pani z Netflix nawet nie wiedziała co to są CDN a tym samym bitrate. Jej określenie to prędkość internetu. A mało tego jeśli ktoś pisze powyżej że nadal jesteśmy na liście "okrojeńców" jakości to jakim cudem ta Pani obeznana techniczne chciała mi wysłać link do "artykułu..." Ale aby nikogo nie bronić... wszystkie BOKi takie są. A co do "ustawień" fabrycznych to działało w odróżnieniu że nadal 2 odcinki ROJST są nadawane w kaszanie i nie ma jak tego "donieść" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bushiken Opublikowano 1 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2020 @herman78W takim razie pozostaje mi cieszyć się na kogo trafiłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 2 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2020 U mnie wróciło 15.25 Mb/s przy produkcjach 4K 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość umek Opublikowano 2 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2020 W uk nadal dziadostwo:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
escapers Opublikowano 3 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2020 7 godzin temu, Pawop napisał: U mnie wróciło 15.25 Mb/s przy produkcjach 4K przy jakich produkcjach sprawdzałeś? bo ja przy kilku (wiedźmin, Wu, i kilka nowości) i wszędzie dalej wykastrowane jak za komuny 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingofsouth Opublikowano 3 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2020 Orange Neostrada , nadal bitrate 7,62 Mb/s dla 4K Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andi64 Opublikowano 3 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2020 W DE troche lepiej ?,wszystkie 4K produkcje 11,44Mb/s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość umek Opublikowano 3 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2020 Syf i niektóre produkcje już gorzej niż w HBO wyglądają.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingofsouth Opublikowano 3 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2020 Rojst jest tego dobitnym przykładem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość umek Opublikowano 3 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2020 Peaky Blinders..u mnie 1.14 Mbps...wersja Minecraft. Miało być 30 dni jest dwa miesiące i końca nie widać...i wcale się nie zdziwię jak tak zostanie..najlepsze że Apple po kastracji ma więcej niż Netflix przed... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 3 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2020 W nocy sprawdziłem tylko Śledztwo Spencera, teraz przejrzałem kilka innych pozycji i 15.25 załącza sie tylko na części, np. Wiedźmin, Irladczyk. Dalej połowa bitow na Space Force czy the Crown. Oznacza to jednak odmrażanie Netflixa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andi64 Opublikowano 3 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2020 @umek u mnie Peaky Blinders 3.62Mb/s totale syf. @kingofsouth Rojst jest u mnie 11.44Mb/s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.