Skocz do zawartości

Netflix – pytania, problemy, komentarze


enski
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No i jestem po telefonie do Netflix. To co usłyszałem zamurowało mnie. Załamało to kto tam siedzi i udziela informacji... i jaką wiedzę posiada.

1. Jakość podobno już jest taka jaka powinna być i już lepiej nie będzie. Netflix już nie obniża jakości... (mogę panu wysłać link do artykuły tak usłyszałem).
2. Zgłosiłem problem z ROJST i Pani mi powiedziała że nie ma możliwości zgłoszenia tego. Mam się zalogować na komputerze i w przeglądarce jest możliwość "doniesienia o błędzie. Niestety w Google CHROME w którym jest ta funkcja rozpędza się tylko do 720p. Więc jak donieść że 4K w danym momencie nie mogę oglądać z dobrym bitrate?
3. Dalej pociągnąłem temat jakości 4K i obniżonego o połowę bitrate... i pani jak katarynka stwierdziła że to jest tylko i wyłącznie problem po stronie dostawcy internetu (choć tłumaczę jej że robię test na SmartTV i mam 60 Mb/s) i tam kazała zgłaszać problem z jakością 4K na Netflix...

Qrwa mać... jak to dalej ma tak działać to ja dziękuję. Winę zgonił bym na mega znawców HBO GO którzy nie widzę różnicy. To teraz będzie jak na HBO GO... :/ :/ :/ 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzwonisz do BOK jakby był 1999 rok to masz co chciałeś ;).

Takie problemy rzeczywiście zgłasza się bezpośrednio via www, albo na twitterze czy innych social media tagując Netflixa i są załatwiane, przy okazji mogą się do nich podpiąć inni mający podobne.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, bugmenot napisał:

Dzwonisz do BOK jakby był 1999 rok to masz co chciałeś ;).

Takie problemy rzeczywiście zgłasza się bezpośrednio via www, albo na twitterze czy innych social media tagując Netflixa i są załatwiane, przy okazji mogą się do nich podpiąć inni mający podobne.

 

Ja posiadam dobre wrażenia po ich BOK.

Miałem w zeszłym roku problem, że tylko mini seria Maniac nie działa w 2160p 4K.

Wszystko inne tak ale ta produkcja max 720p.

Bezpośrednio z appki w telefonie wybrałem kontakt z konsultantem dzwoniac online tak jak na Whatsappie ale bezposrednio z appki Netflixa.

Po przekazaniu problemu w 7 dni mieli rozwiązać problem. Zrobili to w 3 i dostałem miesiąc gratis.

Być może trafiłeś na felernego konsula??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polska jak i np UK nie ma jeszcze na liście krajów gdzie zdjęto kastrację, ale np Niemcy juz sa... może w czerwcu coś sie zmieni... ogólnie masakra jest i to nie tylko u netflixa p, Prime Video, Apple TV+ ( tu przynajmniej obniżyli do jakość wcześniejszego netflixa - 15/16Mbps)....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 30.05.2020 o 12:18, mattem napisał:

Przecież to kanał komunikacji taki sam jak inne. Dlaczego w założeniu miałby być mniej kompetentny niż reszta? Kuriozum...

Nie kuriozum tylko życie. Do np. CP też oczywiście możesz zadzwonić na BOK z jakimś poważniejszym problemem technicznym to Ci każą zrobić ustawienia fabryczne bo to jest ich odpowiedź na wszystko... ;)

 

W dniu 30.05.2020 o 13:49, Bushiken napisał:

Być może trafiłeś na felernego konsula??

Rozmowa jest o BOKu telefonicznym, który nadaje się do problemów typu zapomniałem hasła.

Edytowane przez bgmnt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie twierdzę, że tak nie jest. Uważam, że tak nie powinno być i trzeba z tym walczyć :)

Preferencje są różne, jeden woli napisać, drugi zadzwonić.

Skoro firma oferuje obie równoważne formy kontaktu, to powinny zachowywać porównywalny poziom. 

Jeśli ma być inaczej, to powinno być to zakomunikowane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, bugmenot napisał:

Nie kuriozum tylko życie. Do np. CP też oczywiście możesz zadzwonić na BOK z jakimś poważniejszym problemem technicznym to Ci każą zrobić ustawienia fabryczne bo to jest ich odpowiedź na wszystko... ;)

 

Rozmowa jest o BOKu telefonicznym, który nadaje się do problemów typu zapomniałem hasła.

Tak jak napisałem w poście ja miałem na myśli bok na który dzwoni się bezpośrednio z apki przy pomocy internetu. Był też zwykły numer do wyboru. Jednakże na pewno byłaby to ta sama infolinia.
Nie każdy BOK jest tak mało kompetentny. Ten Netflixowy jest obeznany technicznie, w końcu i klienci dzwoniący mają lepsze rozeznanie niż Ci Orange czy CP.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 31.05.2020 o 16:50, bugmenot napisał:

Nie kuriozum tylko życie. Do np. CP też oczywiście możesz zadzwonić na BOK z jakimś poważniejszym problemem technicznym to Ci każą zrobić ustawienia fabryczne bo to jest ich odpowiedź na wszystko... ;)


To jak Netflix... wszystko wina twojego internetu. Przecież są testy w TV jakie masz łącze w danej chwili i oni to widzą. W przeglądarce masz stronę od Netflix'a www.fast.com ale nie... prościej wQrwić człowieka i zgonić na internet.
 

7 godzin temu, Bushiken napisał:

(...)Ten Netflixowy jest obeznany technicznie, w końcu i klienci dzwoniący mają lepsze rozeznanie niż Ci Orange czy CP.

 
Hahahaahahah.... lepszej bzdury nie czytałem. Pani z Netflix nawet nie wiedziała co to są CDN a tym samym bitrate. Jej określenie to prędkość internetu. A mało tego jeśli ktoś pisze powyżej że nadal jesteśmy na liście "okrojeńców" jakości to jakim cudem ta Pani obeznana techniczne chciała mi wysłać link do "artykułu..." :lol2: Ale aby nikogo nie bronić... wszystkie BOKi takie są. A co do "ustawień" fabrycznych to działało w odróżnieniu że nadal 2 odcinki ROJST są nadawane w kaszanie i nie ma jak tego "donieść" :/ 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Peaky Blinders..u mnie 1.14 Mbps...wersja Minecraft.

Miało być 30 dni jest dwa miesiące i końca nie widać...i wcale się nie zdziwię jak tak zostanie..najlepsze że Apple po kastracji ma więcej niż Netflix przed...

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...