escapers Opublikowano 13 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2020 u mnie jeszcze wszystko po staremu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkzk81 Opublikowano 13 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2020 U mnie także ucięty bitrate jak na razie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bushiken Opublikowano 13 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2020 15 minut temu, escapers napisał: u mnie jeszcze wszystko po staremu... 10 minut temu, kkzk81 napisał: U mnie także ucięty bitrate jak na razie. Jak było w artykule na Benchmark Netflix będzie wracał do normalnego Bitrate poszczególnymi regionami/krajami. Nie ma sensu więc sprawdzać i wypisywać przez każdego czy już mu zwiększyli czy nie. Jak zwiększą w Polsce to dla wszystkich 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 13 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2020 Jak nabardziej ma sens, bo farm CDNów jest wiele i każdy będzie miała inny czas kiedy zostanie zaktualizowana, tak samo jak było ze zmniejszeniem bitrate. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bushiken Opublikowano 13 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2020 3 minuty temu, bugmenot napisał: Jak nabardziej ma sens, bo farm CDNów jest wiele i każdy będzie miała inny czas kiedy zostanie zaktualizowana, tak samo jak było ze zmniejszeniem bitrate. W dalszym ciągu to że 1 farmę odblokują i forumowicz X ma podbity bitrate nie daje gwarancji że forumowicz Y który zazwyczaj ma z innego CDN treści też będzie miał podbite. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 13 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2020 No ale to się zdecyduj czy "zwiększą dla wszystkich" czy jednak nie ;). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tyrla Opublikowano 22 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2020 Kilkaset tysięcy osób płaci za Netflixa, choć z niego nie korzysta. https://satkurier.pl/news/192221/kilkaset-tysiecy-osob-placi-za-netflixa-choc-z-niego-nie-korzysta.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 22 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2020 Istotniejsze z tego newsa jest to: Netflix chce wyjść naprzeciw oczekiwaniom tych osób, które niekoniecznie zdają sobie sprawę, że płacą za usługę, z której od dawna już nie korzystają. Jak wiadomo, po podpięciu do konta karty płatniczej subskrypcja odnawia się automatycznie. Netflix deklaruje, że poprosi wszystkich nowych użytkowników, którzy nie oglądali żadnych treści w serwisie Netflix od przynajmniej roku od momentu rejestracji, aby potwierdzili, czy chcą kontynuować subskrypcję. O to samo poproszeni zostaną subskrybenci, którzy nie korzystali z serwisu przez co najmniej dwa lata. Netflix ma zacząć wysyłać e-maile i powiadomienia w aplikacji jeszcze w tym tygodniu. PRowo wygląda to bardzo fajnie na tle innych "krwiożerczych" korporacji ;). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość umek Opublikowano 22 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2020 Jak widać bogatych nie brakuje:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 22 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2020 Albo gap. Niestety też kiedyś zapomniałem anulować pakiet HBO w Ipli i zauważyłem po 3 miesiącach że nadal schodzi z karty ;). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość umek Opublikowano 22 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2020 To dopiero strata pieniędzy:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bushiken Opublikowano 22 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2020 2 godziny temu, bugmenot napisał: Albo gap. Niestety też kiedyś zapomniałem anulować pakiet HBO w Ipli i zauważyłem po 3 miesiącach że nadal schodzi z karty ;). Rozumiem, że HBO w Ipli ma lepszy bitrate niż czyste HBO GO?? Jak porównujesz bitrate i jakość HBO w Ipli vs Canal+ TPI?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 22 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2020 Obecnie nie porównuje bo na HBO od pół roku nie było dla mnie nic do oglądania A w Ipli jest po prostu 5 zł taniej niż bezpośrednio na HBO GO, jakość jest badziewna wszędzie ;). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cinemaniac4K Opublikowano 25 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2020 Czy u Was też w serialu ROJST na 1 i 2 odcinku... macie 0,4 Mb/s bitrate przy 4K?? Trzeci odcinek już jest ok... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
all999 Opublikowano 25 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2020 Czy u Was też w serialu ROJST na 1 i 2 odcinku... macie 0,4 Mb/s bitrate przy 4K?? Trzeci odcinek już jest ok...Showmax puszczał to chyba w FHD, trzeba będzie jeszcze raz obejrzeć na Netflixie.Nie podam Ci bitrate, ale wygląda to na standardowe 4K od Netflix. Jest dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingofsouth Opublikowano 25 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2020 28 minut temu, herman78 napisał: Czy u Was też w serialu ROJST na 1 i 2 odcinku... macie 0,4 Mb/s bitrate przy 4K?? Trzeci odcinek już jest ok... 6 minut temu, all999 napisał: .....wygląda to na standardowe 4K od Netflix. Jest dobrze. Nie jest dobrze. Jest coś skopane. Dokładnie jest 0,4 Mb/s przy rozdzielczości 2160p... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
all999 Opublikowano 25 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2020 Nie jest dobrze. Jest coś skopane. Dokładnie jest 0,4 Mb/s przy rozdzielczości 2160p...Może zmienili kodek na jakiś bardziej wydajny Ale poważnie, piszę co widzę, na oko wygląda to bardzo dobrze, standard Netfixowy sprzed pandemii. Może ciągniemy z różnych serwerów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingofsouth Opublikowano 25 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2020 2 minuty temu, all999 napisał: Ale poważnie, piszę co widzę, na oko wygląda to bardzo dobrze, standard Netfixowy Wygląda to jak kupa a nie jakość. To też poważnie, ale z mojej strony. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
all999 Opublikowano 25 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2020 Wygląda to jak kupa a nie jakość. To też poważnie, ale z mojej strony.Nie wątpię, że u Was wygląda to jak kupa. Było pytanie, odpowiadam. U mnie jest wszystko ok i nie ma różnicy pomiędzy odcinkami 1,2, a 3, czy 4. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość umek Opublikowano 25 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2020 w UK nawet do 4K nie chce dobić...2560 na 1440 to max jaki mam od dwóch dni także chyba na lato pożgnam Netflixa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingofsouth Opublikowano 25 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2020 Ja się nie pożegnam , ale koniec pandemi jest bliski a Netflix coś się ociąga z poprawą jakości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość umek Opublikowano 25 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2020 Jest 4K ale niestety z tak małym bitrate wygląda to obleśnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 25 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2020 U mnie pierwszy odc. Rojsta 7.62 Mbps/2160p. W 1080p 5.5 Mbps i ogólnie jak komuś zależy na szczegółowości obrazu to lepiej tak byłoby ogladać ;). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cinemaniac4K Opublikowano 25 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2020 Dzięki... jutro do nich zadzwonię. Kiedyś już dzwoniłem i poprawiali od ręki. U mnie to występuje na SmartTV. Koledzy mają rację... na statycznym obrazie przy już obniżonym bitrate nie widać ale jak już jest przybliżenie i jakiś gradient to wyskakują kwadraty wielkości paznokcia. Patrzyłem właśnie na CHROME... tam 720p też leci 0,46 Mb/s. Mają jakieś problemy... Przy okazji zapytam o poprawę jakości... bo ja nic nie oglądam. Dobrze że mam współdzielone konto bo już bym zrezygnował... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 27 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2020 (edytowane) Ja pitole, w jakim kraju my żyjemy Raport o Netflixie Edytowane 27 Maja 2020 przez Pawop 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.