Burito Opublikowano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2013 Też tak miałem ale po 3 telefonie i 3 e-mailu ktoś "zaskoczył" i włączył kanały. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yoopiter Opublikowano 9 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2013 U mnie pomogło ponowienie sygnału w icok i przełączenie na kanał dla abonentów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bradox Opublikowano 10 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2013 Oto odpowiedź z ICOK "Szanowny Panie Uprzejmie informujemy, że opłata za Pakiet Familijny Max HD bez Umowy wynosi 64,90 zł/mies., dlatego też środki w wysokości 45,00 zł nie są wystarczające do uregulowania należności za ww. pakiet. Prosimy o informację w mailu zwrotnym czy uruchomiony ma zostać Pakiet Familijny HD w cenie 44,90 zł/mies." ---------------------------------------------------- Dział Obsługi Klienta, Sekcja Reklamacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 10 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2013 bradox: a co chciałeś za 45 zł Familiny Max HD ? w cenniku przecież stoi Familiny HD 44,90 + Max HD 20 zł = 64,90 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bradox Opublikowano 10 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2013 Tylko że do mnie zadzwonili ze specjalna ofertą, za 44,70 pakiet familijny Max HD na trzy miesiące. Mam zanotowany nr sprawy i zarejestrowaną rozmowę telefoniczną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CPNews Opublikowano 10 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2013 To odpisz do nich i podaj numer sprawy, skoro taką ofertę otrzymałeś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bradox Opublikowano 10 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2013 Już w telefonach podałem nr sprawy i przez icok też. Chyba że masz masz na mysli to by pisać kilka razy dziennie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 10 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2013 Też tak miałem, napisz jeszcze raz, podaj numer sprawy niech włączą. Poprostu nie wszyscy wiedzą o tej promocji.... Jak nie to pisz do Sekcji Reklamacji i jeszcze uda się "wyłapać" miesiąc gratisu.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bradox Opublikowano 10 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2013 Aby im ułatwić "rozwikłanie zagatki" napisałem że SP/2012/12/....... to nie jest nr reklamcji tylko nr sprawy specjalnej promocji którą otrzymałem i podałem tez nazwisko konsultantki z którą rozmawiałem ale to im jak widać nie wystarczy. Może przydał by się młoteczek żeby się troszeczkę popukać po głowie, tylko gumowy aby naskórka nie uszkodzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 10 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2013 Jak napisałem wcześniej mnie się udało za trzecim razem trafić na kogoś kompetentnego.... Tak to mi odpisywali dokładnie to samo co tobie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil.szymczak Opublikowano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2013 Witam, czy jest możliwy zakup dekodera dekodera tylko i wyłącznie HD w systemie prepaid? Na allegro jak się kupuje od kogoś to trzeba robić sesję, niestety nie mogę znaleźć takich aukcji, czy są jakieś sklepy gdzie można kupić? Dziękuję i pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek13 Opublikowano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2013 Nie ma takiej opcji. Do listopada zeszłego roku możliwy był zakup mini HD 2000 w takiej opcji za 299zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil.szymczak Opublikowano 28 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2013 No wiem właśnie, był na stronie CP, żałuję że nie skorzystałem. Jak Państwo myślicie, wyprzedawali zasoby magazynów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin7650 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 Nie, po prostu zlikwidowali ofertę . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucass Opublikowano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 Można kupić dekoder HD za 222 zł. (lub SD za 49zł.) z umową na czas nieokreślony z dowolnym pakietem, który przez 1 miesiąc będzie za darmo. Obowiązuje 3 miesięczny okres wypowiedzenia czyli tak naprawdę umowa minimum 4 miesiące trwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoshy Opublikowano 30 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2013 Witam. Posiadam pre paid -oplacam familijny hd w cenie 42,90. Zostaly mi wyłaczone kanaly VIASAT .Zadzwoniem na infolinie i tam dostalem informacje ze musze zlozyc deklaracje i wplacic 44,90(bodajze) to mi włączą.To jak to jest wlasciwie te kanaly Viasat powinny byc w familiny HD za 42.90 czy nie. Moze ktos potwierdzic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cieloszka68 Opublikowano 1 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2013 Tutaj masz odpowiedź: http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/tele ... ez-umow.cp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qwerty1234 Opublikowano 19 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2013 Witam, Czy mając dane właściciela i będąc w czasie cesji, mogę aktywować pakiet po opłaceniu mając dane właściciela? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 24 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 Mam takie pytanko: Czy w Cyfrowym Polsacie oferta pre-paid dostępna jest również z nowym modułem CI+? Czy tylko z dedykowanym dekoderem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 25 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2013 @Barti: zadzwoń na partyline. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bober1 Opublikowano 25 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2013 Na partyline modułów nie ma. Musi iść do punktu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sonik79 Opublikowano 25 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2013 I tam dopiero się dowie że nie ma ofert prepaid z modułem CI+ Ale najpierw go trochę rozruszacie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kami3n147 Opublikowano 25 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2013 Mam takie pytanko:Czy w Cyfrowym Polsacie oferta pre-paid dostępna jest również z nowym modułem CI+? Czy tylko z dedykowanym dekoderem? http://dvbsklep.pl/pl/p/Cyfrowy-Polsat-HD-Modul-CAM/174 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 25 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2013 Podałeś link do starej oferty pre-paid (już niedostępnej w tym sklepie) na moduł CAM CI, a nie CI+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 25 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2013 No właśnie. A ja chciałbym się dowiedzieć, czy jest możliwość wzięcia oferty pre-paid w CP w opcji z nowym modułem CI+, bez dekodera dedykowanego CP? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.