Skocz do zawartości

Polsat Box - Pre-paid


wojtekk99
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam takie małe info dla prepaidowców, którym na dniach kończy się okres rozliczeniowy. Jeżeli nie opłacicie pakietu/ów na następny miesiąc i dekoder przejdzie w tryb FTA, to na 90% zadzwonią do Was z CP z propozycją wykupienia pakietu Familijny Max HD w promocyjnej cenie 14.90 zł/miesiąc przez okres 3 miesięcy. Po tym okresie dekoder wraca w stan FTA, i wtedy można deklarować nowe pakiety wg aktualnego cennika dla Użytkowników.

Skąd to wiem? Zadzwoniła do mnie konsultantka z ofertą, którą wyżej wymieniłem. Oferta co prawda dotyczyła tylko jednego z dekoderów, które mam w prepaid, ale po krótkiej rozmowie i sugestii z mojej strony, że zależy mi na dwóch dekoderach, Pani z infolinii, po rozmowie z przełożonym włączyła mi tę opcję na drugim dekoderze, który teoretycznie nie był "wskazany" do tej promocji.

Podsumowując, za kwotę 44.70 zł mam opłacony pakiet Familijny Max HD na 3 miesiące /na jeden dekoder . Przy okazji pozdrawiam Panią Agatę, która zaoferowała mi taką opcję i zaakceptowała moje sugestie. Wesołych Świąt Pani życzę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie tak :) Wszystkie oferty matrymonialne kasuje mi zona. Zazdrosna jest :). Pisze o tym, bo trafienie w CP na kompetentnego konsultanta to tak, jak trafić 6 w totka. Nie ma jednak róży bez kolców, bo dzień później zaatakowano mnie sic! o godz. 20.50, z zastrzeżonego numeru z super oferta na na abonament. Mało mnie szlag nie trafił...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam takie małe info dla prepaidowców, którym na dniach kończy się okres rozliczeniowy. Jeżeli nie opłacicie pakietu/ów na następny miesiąc i dekoder przejdzie w tryb FTA, to na 90% zadzwonią do Was z CP z propozycją wykupienia pakietu Familijny Max HD w promocyjnej cenie 14.90 zł/miesiąc przez okres 3 miesięcy. Po tym okresie dekoder wraca w stan FTA, i wtedy można deklarować nowe pakiety wg aktualnego cennika dla Użytkowników.

Skąd to wiem? Zadzwoniła do mnie konsultantka z ofertą, którą wyżej wymieniłem. Oferta co prawda dotyczyła tylko jednego z dekoderów, które mam w prepaid, ale po krótkiej rozmowie i sugestii z mojej strony, że zależy mi na dwóch dekoderach, Pani z infolinii, po rozmowie z przełożonym włączyła mi tę opcję na drugim dekoderze, który teoretycznie nie był "wskazany" do tej promocji.

Podsumowując, za kwotę 44.70 zł mam opłacony pakiet Familijny Max HD na 3 miesiące /na jeden dekoder . Przy okazji pozdrawiam Panią Agatę, która zaoferowała mi taką opcję i zaakceptowała moje sugestie. Wesołych Świąt Pani życzę :)

 

Nie ma takiej oferty. Dzwoniłem. Tylko migracja na umowę lub cennik dla użytkowników.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam, dzisiaj też dostałem tę propozycję przez telefon :brawo: i choć nie mam w zwyczaju nic załatwiać w ten sposób, to zgodziłem się na nią głównie dlatego, że wyczytałem o niej wcześniej tu na forum :) A już miałem pozbywać się modułu, bo ostatnio oglądam tylko pakiet sport w Ipla.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam takie małe info dla prepaidowców, którym na dniach kończy się okres rozliczeniowy. Jeżeli nie opłacicie pakietu/ów na następny miesiąc i dekoder przejdzie w tryb FTA, to na 90% zadzwonią do Was z CP z propozycją wykupienia pakietu Familijny Max HD w promocyjnej cenie 14.90 zł/miesiąc przez okres 3 miesięcy. Po tym okresie dekoder wraca w stan FTA, i wtedy można deklarować nowe pakiety wg aktualnego cennika dla Użytkowników.

Czy ta oferta ma jakiś kod? Łatwiej byłoby wtedy rozmawiać z konsultantami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy wpłacenie zgodnie z cennikiem 44.90 nie powoduje z automatu przejscia na "nowy" pakiet?

Bo właśnie dzowniła do mnie "Babeczka z chrzanowa" że wpłaciła 42,90 i potem jescze dopłaciła 2zł i dalej ma ciemno, choć to juz 2 tygodnie jak dopłaciła te 2 zl.

 

Obowiązkowy jest kontakt z Panią z BOK?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na umowie powinien być jakiś kod. Ktoś jeszcze skorzystał z tej promocji?

Ja "skorzystałem", dzwonie kilka razy, podaje nr sprawy SP/2012/........ i pytam dlaczego już nie działa pakiet familijny max hd skoro wpłata jest zaksięgowana. Po długim czekaniu słyszę

"Z mojej strony to wszystko przełączam pana " i zaczyna się następne sprawdzanie. Po około 15-stu minutach słyszę że dekoder mam na zasadzie deklaracji i ten pakiet kosztuje ponad 60 zł a nie 44,70 zł. Mówię co i jak, ponowie podaje nr sprawy czekam ponad 5 minut i dochodzę do wniosku że rozmawiam z [beep]ami i nie ma sensu wyjaśniać wszystkiego od początku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...