markar Opublikowano 14 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2019 Ja mam taki moduł CI z uruchomionym pakietem Darmowym HD choć na ICOK nie ma śladu. Gdy nie ma uprawnień to wysyłam uprawnienia z ICOK i po chwili są. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
op95 Opublikowano 14 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2019 O jakie pakiety można poprosić oprócz Darmowy HD ? Familijny ? Są jakieś dodatkowe opcje ?? Kilka stron wcześniej widziałem ,że ktos podawał cennik dodatków ,które oczywiście odpowiednio droższe niż na umowę .Ciekaw jestem tylko czy nie będą mi robić pod górkę z uruchomieniem i przekonywać do umowy. Od strony technicznej chyba nie będzie żadnych problemów , dekoder wzięty w 2011 z tego co pamiętam na święta bożego narodzenia ,ale chyba karta dalej może dekodować ,nie było jakiś wielkich zmian z Nagrą . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
staszek1503 Opublikowano 22 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2020 Czy ktoś się orientuje, czy CP ma zamiar wprowadzić ofertę prepaid z modułami na własność? Bo wiem, że kiedyś była taka oferta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colo73 Opublikowano 23 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2020 (edytowane) Dlaczego w opcji prepaid z modułem nie ma możliwości oglądania Eleven Sport HD, ani Mistrzowskiej Piłki, ani Ekstraklasy na Canal+ Sport 3 i 4? To jakaś dyskryminacja prepaidowych abonentów ze strony Cyfrowego Polsatu? Edytowane 23 Stycznia 2020 przez Barti Przeniesiono post do odpowiedniego wątku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 25 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2020 Cyfrowy Polsat stara się, aby oferta odpowiadała wszystkim Klientom. Dziękuję za Twoją sugestię, przekazałem ją do odpowiedniego działu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally79 Opublikowano 20 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2020 Czy możliwa jest rejestracja modułu CAM, który posiadam w wersji pre-paid, który jest moją własnością (moduł kupiony swego czasu w sklepie Hollex) tak, bym widział go na liście swoich dekoderów po zalogowaniu się w ICOK? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mojwiekszyniztwoj Opublikowano 21 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2020 Mozna prepaid używać na swoim dekoderze sat? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 24 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2020 (edytowane) @mojwiekszyniztwoj Jak masz moduł CI/CI+ Polsatu w ofercie prepaid to dekoder z wejściem na moduł i będzie działać co ma działać. Tylko wtedy masz ograniczenie - oglądasz tylko jeden kanał. Brak możliwości nagrywania innego kanału nawet jak masz dekoder sat z dwoma głowicami. Edytowane 24 Maja 2020 przez tweed77 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalek6000 Opublikowano 9 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2020 Witam wszystkich Czy wasze własnościowe dekodery/ moduły CAM po zakończonej umowie są widoczne w ICOK jako sprzęt "Bez umowy"? Jeśli tak to czy możecie zadeklarować pakiet w opcji prepaid z poziomu ICOK? W moim przypadku po rozwiązaniu niemal 3 lata temu umowy na własnościowym dekoderze HD3000 zdjęli sprzęt z konta ICOK oraz zablokowali możliwość skorzystania z opcji deklaracji pakietu i opłacania go w wybranych okresach rozliczeniowych (próby deklaracji pakietu drogą mailową lub przez infolinię kończy się odmową). Czy ktoś z was miał bądź ma ten sam problem? Zastanawiam się czy zgłosić sprawę do UOKiK czy dać sobie spokój i zdać dekoder do utylizacji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARTIPAPK Opublikowano 9 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2020 1 minutę temu, michalek6000 napisał: Witam wszystkich Czy wasze własnościowe dekodery/ moduły CAM po zakończonej umowie są widoczne w ICOK jako sprzęt "Bez umowy"? Oczywiście, że są widoczne. U mnie widnieją jeszcze dwa stare dekodery SD Echostar 616, oraz Echostar 717 a, pomimo że minęło już z jakieś 8-10 lat . Dekodery dawno poszły na złom,a kłopotać się nie masz czym że dekoder twój jeszcze widnieje w systemie. O ile jeszcze w systemie masz dekoder HD, a realnie także i na stanie u siebie , i jest on nadal sprawny, to tak możesz go doładować w formie pre paydu. Wcześniej tylko musisz zadeklarować jakiś konkretny pakiet na infolinii, a następnie doładować go kwotą pieniężną w przelewie na ich konto. Ps. w systemie u mnie widnieje jeszcze dekoder HD 3000 po umowie z którego korzysta kuzyn i doładowuje go co jakiś czas na pakiet Familijny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
torre24 Opublikowano 9 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2020 (edytowane) Godzinę temu, michalek6000 napisał: Witam wszystkich Czy wasze własnościowe dekodery/ moduły CAM po zakończonej umowie są widoczne w ICOK jako sprzęt "Bez umowy"? Jeśli tak to czy możecie zadeklarować pakiet w opcji prepaid z poziomu ICOK? W moim przypadku po rozwiązaniu niemal 3 lata temu umowy na własnościowym dekoderze HD3000 zdjęli sprzęt z konta ICOK oraz zablokowali możliwość skorzystania z opcji deklaracji pakietu i opłacania go w wybranych okresach rozliczeniowych (próby deklaracji pakietu drogą mailową lub przez infolinię kończy się odmową). Czy ktoś z was miał bądź ma ten sam problem? Zastanawiam się czy zgłosić sprawę do UOKiK czy dać sobie spokój i zdać dekoder do utylizacji? Mój CAM jest niewidoczny w ICOK od lat, a Polsat nie umie sobie z tym poradzić. Edytowane 9 Lipca 2020 przez Barti Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalek6000 Opublikowano 10 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2020 (edytowane) Czy możesz przez infolinię zadeklarować pakiet w prepaid? Bo ja niestety ciągle spotykam się z odmową. Edytowane 10 Lipca 2020 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
torre24 Opublikowano 11 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2020 (edytowane) Ja mam Darmowy HD, nic nie mogę zmienić. Edytowane 11 Lipca 2020 przez Barti Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pilkarz1 Opublikowano 9 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2020 Ciekawe, czy zmienione zostaną pakiety prepaid w Cyfrowym Polsacie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzel Opublikowano 26 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2021 Czy to jest aktualny cennik dla prepaidu ? https://www.cyfrowypolsat.pl/uploaded-files/reg-repo/cennik-dla-uzytkownikow.pdf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 26 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2021 Tak. Wszystkie aktualne cenniki znajdziesz tu: https://www.cyfrowypolsat.pl/do-pobrania/regulaminy-i-cenniki.cp 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tail# Opublikowano 27 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2021 @Specjalista Cyfrowy Polsat dlaczego cennik dla użytkowników nie uwzględnia kanału wPolsce.pl? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł 68 Opublikowano 27 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2021 Widocznie jest to kanał o zerowej wartości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tail# Opublikowano 27 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2021 (edytowane) To jest jakiś podział u tego operatora ze względu na poziom wartości kanałów i od tego zależy czy są uwzględnione w ofercie? Ty tak naprawdę czy żartujesz? Edytowane 27 Stycznia 2021 przez tail# Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł 68 Opublikowano 27 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2021 Oczywiście że żart. Ale Ty chyba też żartowałeś licząc na odpowiedz od Specjalisty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tail# Opublikowano 27 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2021 (edytowane) Nie, dlaczego? kanał jest w ofercie tego operatora i jest dodatkowo płatny więc dlaczego ma nie być uwzględniony? Przy wyborze pakietów na abonament jest uwzględniany i nie jest w najniższym pakiecie. Według mnie pytanie jest zasadne. Edytowane 27 Stycznia 2021 przez tail# Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kapciu75 Opublikowano 10 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2021 (edytowane) Panowie, posiadam obecnie pakiet Darmowy HD z tunerem HD5500s. Czy istnieje możliwość zmiany z pakietu Darmowy HD na ofertę pre-paid? W jakich okolicznościach Polsat dawał możliwość przejścia po umowie na sprzęcie własnościowym na ofertę pre-paid? Rozumiem, że cześć sprzętu pochodziła z oferty pre-paid. A pozostałe tunery jak się stały tym pre-paid'em? Jak poznać kod umowy? Nie widzę tego w ICOK. Edytowane 10 Kwietnia 2021 przez Barti Przeniesiono dyskusję do odpowiedniego wątku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jackpol Opublikowano 10 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2021 Po wypowiedzeniu umowy na Darmowy HD będziesz miał możliwość opcji pre-paid. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kapciu75 Opublikowano 10 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2021 A wypowiedzenie umowy mam zainicjować przez ICOK, czy wysłać do nich papierowe wypowiedzenie? Z góry dziękuję za pomoc. To moje pierwsze kroki z Polsatem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jackpol Opublikowano 10 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2021 Przez infolinię chyba można zgłosić taką chęć i poprosić o aktywowanie prepaid z kolejnym miesiącem rozliczeniowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.