Jump to content
Emil.1603

4K UltraBox+ (Technicolor USW4001NCP)

Recommended Posts

23 godziny temu, connor07 napisał:

Musisz pytać w punkcie czy mają na stanie i wtedy przedłużasz, u konsultanta tego nie załatwisz.

To trochę lipa bo np. jutro będę dzwonił po punktach i np. znajdę go w którymś ale nie wiadomo kiedy zadzwonią z DUK a w punkcie to raczej nie będą go trzymali dla mnie w nieskończoność. Podobnie gdy najpierw poczekam na kontakt z DUK. Konsultantowi mam wtedy powiedzieć "poczekaj tylko znajdę punkt w którym mają Technicolora...". Chyba że można jeszcze inaczej... Konsultant wysyła info o wymianie dekodera ogólnie do wszystkich autoryzowanych punktów w mojej okolicy i gdy znajdę sprzęt to udaje się do takiego punktu. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedną z zasad przy przedłużaniu umowy jest nie kontaktowanie się samemu z DUK bo wtedy przestawia się siebie jako osobę której jednak zależy na dalszej umowie a wypowiedzenie jest tylko jako straszak aby wyrwać coś dobrego. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nieprawda. Wielokrotnie sam dzwoniąc otrzymywałem dobre oferty.Zarówno w PC+,ostatnio w Multimediach czy CP.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja rowniez zawsze do nich dzwonie i zawsze od wielu wielu lat otrzymuje dobre oferty.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Potwierdzam słowa kolegów. Od jakiegoś czasu, ani staż, ani to kto do kogo zadzwoni nie ma żadnego znaczenia. Liczy się to, na jakiego konsultanta trafimy po drugiej stronie słuchawki.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy przy wyborze dekodera bez dysku 1 TB jest możliwość podłączenia mniejszego dysku i nagrywania na nim (nie tylko time-shift)?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak, minimum 500 gb i podłączenie go przez esata. 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam, nietypowy problem telewizor TCL 55p605 i Ultrabox 4K po ostatniej aktualizacji z grudnia nie mam możliwości zmiany wyświetlanej rozdzielczości - tylko 1080i - wcześniej było 2160p , 1080p itd. Trochę szukałem potem odpuściłem, ale znowu "drażni". Triki z pilota nie działają, kable nie zmieniane. Wcześniej miałem obraz 2160p na Canal +4K teraz nie. Jakieś sugestie, wymiana? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Ale ta aktualizacja dotyczy dekodera czy telewizora? Jeżeli telewizora to nie wiem czy da się z tym coś zrobić, tylko trzeba czekać na kolejną aktualizację, być może poprawią to co zepsuli. A tak nawiasem mówiąc telewizory TCL to nie jakaś wysoka pólka więc wszystkiego się można spodziewać. Ja na przykład jestem wierny Samsungowi i odpukać nie mam takich problemów. 

Edited by Rafus

Share this post


Link to post
Share on other sites

TCL to jest taka sama półka jak Samsung ;).

Też miałem kiedyś taki problem tylko z Xboxem One, na jednym HDMI nagle zaczął działać w 640x480 i nic wyżej. Zmiana portu pomogła. Takie problemy najcześciej są związane z HDCP/EDID. Jeśli zmiana portu HDMI nie pomoże to do czasu ew. aktualizacji zostaje urządzonko typu:https://c4i.com.pl/produkt/konwertery-formatow/edid-hdcp-manager/lan-0321/

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy odczuje różnice w szybkości przełączania kanałów po ewentualnej zmianie na unicable?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie wiem jak to jest w przypadku dwukablowego legacy. Ja odczulem znaczna roznice przy 8 kanalowym Opticum Unicable

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ja mam pojedyncze konwertery na Hot Birda i Astrę i nie narzekam na przełączanie kanałów.  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja przesiadłem się z konwertera twin na unicable. Różnica przy przełączaniu dla mnie niezauważalna.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ktoś sprawdzał przy jakich parametrach jakości ten dekoder jest w stanie wyświetlić płynny obraz? 40% 30% a może 20?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zasłoń częściowo konwerter i sprawdź. Turbo box potrafił i przy 0% jakości wyświetlać obraz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mam 92 na 51 na c+4K dlatego pytam ale jak była burza to widziałem że na 30% jeszcze daje radę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam opłaca sie wymienić przy przedłużaniu umowy WiFi Premiumbox na 4K UltraBox+ mam taką propozycje bez dopłat, czy jest duża różnica co do jakości obrazu i funkcji jesli chodzi o telwizory 4K to nie mam?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli bez opłat to nad czym się zastanawiać ?Dekoder nowszy,szybszy,większy dysk. Różnic w obrazie raczej nie zauważysz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A jak sprawuje się multinagrywanie? Jestem ciekaw jak działa ta funkcja, czy dobrze czy może są problemy.

Share this post


Link to post
Share on other sites
23 minuty temu, Ozzy666 napisał:

A jak sprawuje się multinagrywanie? Jestem ciekaw jak działa ta funkcja, czy dobrze czy może są problemy.

wszystko działa super 

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

witam

mam pytanie odnośnie tych dekoderów 4 K

- czy mają wbudowane dyski czy tylko jako dysk zewnętrzny / takie info z ich strony/

- czy posiadają wi-fi

 

pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...