Skocz do zawartości

4K UltraBox+ |G9| (Technicolor USW4001NCP, ITCA)


enski
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Wiadomo o tym cały czas :wink:

Szkoda, że nie od konsula na infolinii tylko z jakiś innych kanałów się o tym dowiaduje. Teraz muszę wszystko odkręcać. Już złożyłem reklamację. Jak będą oporni to pozostaje mi Rzecznik Praw Konsumenta. Co za badziew ten dekoder. Zapytałem pani na infolinii czy może jeszcze jakieś inne kwiatki są z tym dekoderem. Może obraz jest czarno biały.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szkoda, że nie od konsula na infolinii tylko z jakiś innych kanałów się o tym dowiaduje. Teraz muszę wszystko odkręcać. Już złożyłem reklamację. Jak będą oporni to pozostaje mi Rzecznik Praw Konsumenta. Co za badziew ten dekoder. Zapytałem pani na infolinii czy może jeszcze jakieś inne kwiatki są z tym dekoderem. Może obraz jest czarno biały.

 

A rzecznik CI odpowie czy odbiór HBO GO masz gwarantowany na dekoderze Ultrabox 4k. Nie masz, więc równie dobrze możesz już do Pana Prezesa pisać.

Hbo Go ma być dostępne z kolejną aktualizacją sprzętu która się za jakiś czas pewnie ukaże. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie!

Byłem  z moim dekoderem w APS i wszystko jest w porządku. Pracownik podpiął mój dekoder do najnowszego modelu Samsunga 4k nawet z moim kablem HDMI Wireworld Chroma 7 i wszystko działało na rozdzielczości 2160p. Stąd wina leży po stronie moje go monitora 4K tylko nie wiem gdzie. Jak to wytłumaczyć że Ariva 4k działa bez zzastrzeżeń na ustawieniu 4k. Nie dzwoniłem jeszcze ponownie do Samsunga by poruszyć ten temat ale jak zadzwonię to pewnie coś napiszę co ustalili serwisanci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisałem już... Ariva pewnie nie potrzebuje HDCP 2.2, a Twój monitor tego nie obsługuje, skoro w Samsungu mówią że obsługuje to niech prześlą kartę techniczną, druga sprawa to soft w monitorze, może jest do aktualizacji i zacznie obsługiwać HDCP 2.2. Oczywiście rozumiem, że sprawdzałes wszystkie porty HDMI jakie masz w monitorze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A rzecznik CI odpowie czy odbiór HBO GO masz gwarantowany na dekoderze Ultrabox 4k. Nie masz, więc równie dobrze możesz już do Pana Prezesa pisać.

Hbo Go ma być dostępne z kolejną aktualizacją sprzętu która się za jakiś czas pewnie ukaże. 

Nie takie rzeczy rzecznik załatwia. A tak na marginesie to skąd masz info, że taka aktualizacja ma się pojawić bo ja dzwoniłem na infolinie ze 2 razy na dział techniczny, byłem w APS gdzie przy mnie Pan dzwonił poprzez swoje kanały i wszędzie mówiono, że nie ma i nie mają wiedzy że ma się pojawić. Przed chwilą jeszcze raz dzwoniłem na infolinie i Pan mnie poinformował, że w związku z tym, że nie otrzymałem rzetelnej informacji co do odbioru HBO Go on postara się poszukać rozwiązania problemu poprzez anulowanie dotychczasowej oferty i ma mi coś zaproponować. Czekam więc na telefon. Gdyby miała się pojawić aktualizacja to by mnie o tym oficjalnie poinformowano. Raczej nie będę się opierał na niepotwierdzonych opiniach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisałem już... Ariva pewnie nie potrzebuje HDCP 2.2, a Twój monitor tego nie obsługuje, skoro w Samsungu mówią że obsługuje to niech prześlą kartę techniczną, druga sprawa to soft w monitorze, może jest do aktualizacji i zacznie obsługiwać HDCP 2.2. Oczywiście rozumiem, że sprawdzałes wszystkie porty HDMI jakie masz w monitorze.

 

Ja wcześniej już pisałem na tym forum. Mam TV Samsunga - zeszłoroczny model 4K i dwa sprzęty (xbox one s i nvidia shild 2017), które również wymagają HDCP 2.2 i hdmi 2.0a i nie mam z nimi najmniejszych problemów. Mało tego - do Nvidi był dołączony kabel o tym standardzie i co jakiś czas mam komunikaty o błędzie HDCP. W NC+ wiedzą, że maję problem i mimo wszystko problem leży po stronie dekodera. Mam nadzieję, że załatwią to jakąś aktualizacją, ale na razie nic nie słychać. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie!

Byłem  z moim dekoderem w APS i wszystko jest w porządku. Pracownik podpiął mój dekoder do najnowszego modelu Samsunga 4k nawet z moim kablem HDMI Wireworld Chroma 7 i wszystko działało na rozdzielczości 2160p. Stąd wina leży po stronie moje go monitora 4K tylko nie wiem gdzie. Jak to wytłumaczyć że Ariva 4k działa bez zzastrzeżeń na ustawieniu 4k. Nie dzwoniłem jeszcze ponownie do Samsunga by poruszyć ten temat ale jak zadzwonię to pewnie coś napiszę co ustalili serwisanci.

 

Rafus podłącz tv pod net i zobaczy czy da się go z aktualizować jak pisał dziabolek7 a może wróci uśmiech na twarzy :) Portów to tam za dużo  niema są tylko dwa niby jeden do 2.0 drugi do 1.4. Nie wiem ile w tym prawdy ale ktoś pisał na forum dotyczącego tego monitora że on posiada niby dwa port hdmi 1.4 ale jak jest to nie wiem. Najgorszym wypadku póki nie kupisz sobie tv 4k innego będziesz mógł oglądać w 1080p , wiem że to żadne pocieszenie bo nie po to brałeś ten dekoder żeby oglądać w Full HD. Także działaj z tą aktualizacją,bo może jest takowa dla tego modelu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wcześniej już pisałem na tym forum. Mam TV Samsunga - zeszłoroczny model 4K i dwa sprzęty (xbox one s i nvidia shild 2017), które również wymagają HDCP 2.2 i hdmi 2.0a i nie mam z nimi najmniejszych problemów. Mało tego - do Nvidi był dołączony kabel o tym standardzie i co jakiś czas mam komunikaty o błędzie HDCP. W NC+ wiedzą, że maję problem i mimo wszystko problem leży po stronie dekodera. Mam nadzieję, że załatwią to jakąś aktualizacją, ale na razie nic nie słychać. 

 

Tylko, że Ty masz inny problem a @Rafus ma inny. U Niego w ogóle nie ma obrazu a u Ciebie co jakiś czas pojawia się komunikat więc u Ciebie jest pewnie problem z oprogramowaniem tak jak tutaj już pisano wiele razy a u @Rafusa jest problem sprzętowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie pomaga najpierw włączenie dekodera a po chwili TV , spróbuj może u Ciebie też to zadziała .

Po ponownym wylączeniu i włączeniu pomaga. Dzwoniłem do boku i powiedziano mi zebym wymienil przewod hdmi na min.2.0 a jezeli to nie pomoze to prawdopodobnie to błąd oprogramowania nowego 4k i ciągle pracują nad udoskonaleniem softu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Minimum to znaczy co dla nich 2.0a, 2.0b albo najnowszy 2.1 gdzie przesył danych wzrósł z 18Gbit/s do 42,6 Gbit/s ?? Prawidłowy przesył danych na kablu HDMI 2.0b powinien być 18Gbit/s żeby wszystko było ok ale pewnie mało kto się o to pyta, tylko patrzy jest 4k ok i do koszyka a w domu zdziwienie

 

 

 https://hdtvpolska.com/kabel-hdmi-a-jakosc-obrazu-test-przewodu-fiber-pro-do-ultra-hd-4k/ to tylko przykład co powinien mieć kabel żeby było jak należy :)

 

i najnowszy HDMI 2.1

 

Edytowane przez XMAREKK30
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich ponownie!                                                                                                                                                                                                             

Niestety ten nowy mój nabytek czy Kabel HDMI PureLink nawet nie zamruczał. Żadnego obrazu nawet kontrolnego tylko czarny obraz i blokada monitora, Znaczy się ze jest coś na rzeczy z dekoderem może nie jest zepsuty tylko coś jest odnośnie współpracy z niektórymi TV i monitorami nawet tymi które spełniają wymogi. Poczekamy zobaczymy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dekoder jest ok bo był sprawdzany w APS. Wydaje się mi że wina leży po stronie softu coś muszą poprawić by mógł poprawnie współpracować z  wszystkimi telewiziorami i monitorami 4K. Na razie jest jak jest mam podpiętego Wireworlda i jadę na ustawieniach FHD. Zresztą w APS-ie na najnowszym TV Samsungu z tym kablem dekoder jechał normalnie na ustawieniach 2160p czyli 4K.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Rufus

 

Jeśli już tak szalejesz z tymi kablami, a jednocześnie napaliłeś się na treści wideo 4K na małym monitorku, to spróbowałbym przez DisplayPort, tzn przejściówki, bo dekoder nie ma takiego złącza. Coś w tym stylu: https://www.amazon.com/DisplayPort-HDMI-2-0a-Active-Adapter/dp/B01B6ZOMIS

HDMI do deka, Display do monitorka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...