pawel1003 Opublikowano 29 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2017 Wiadomo o tym cały czas Szkoda, że nie od konsula na infolinii tylko z jakiś innych kanałów się o tym dowiaduje. Teraz muszę wszystko odkręcać. Już złożyłem reklamację. Jak będą oporni to pozostaje mi Rzecznik Praw Konsumenta. Co za badziew ten dekoder. Zapytałem pani na infolinii czy może jeszcze jakieś inne kwiatki są z tym dekoderem. Może obraz jest czarno biały. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andgoldi Opublikowano 29 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2017 Przecież dają, masz CAMa i masz własny sprzęt i oglądasz. Zapytałem o tego CAM-a w Salonie nc+ w CH Auchan Komorniki k.Poznania gdzie konsultant stwierdził, że nie ma takich zestawów i obecnie tylko z Ultraboxem można mieć dostęp do treści 4K. Może w styczniu takie zestawy będą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 29 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2017 To zmień APS bo widzę, że [beep] wiedzą. CI+ z caymanem jest od dawna a info dla APSów że na nich działa C+NOW 4K też było tylko pewnie nie zorientowani. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikizncplus Opublikowano 29 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2017 Szkoda, że nie od konsula na infolinii tylko z jakiś innych kanałów się o tym dowiaduje. Teraz muszę wszystko odkręcać. Już złożyłem reklamację. Jak będą oporni to pozostaje mi Rzecznik Praw Konsumenta. Co za badziew ten dekoder. Zapytałem pani na infolinii czy może jeszcze jakieś inne kwiatki są z tym dekoderem. Może obraz jest czarno biały. A rzecznik CI odpowie czy odbiór HBO GO masz gwarantowany na dekoderze Ultrabox 4k. Nie masz, więc równie dobrze możesz już do Pana Prezesa pisać. Hbo Go ma być dostępne z kolejną aktualizacją sprzętu która się za jakiś czas pewnie ukaże. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafus Opublikowano 29 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2017 Witam ponownie! Byłem z moim dekoderem w APS i wszystko jest w porządku. Pracownik podpiął mój dekoder do najnowszego modelu Samsunga 4k nawet z moim kablem HDMI Wireworld Chroma 7 i wszystko działało na rozdzielczości 2160p. Stąd wina leży po stronie moje go monitora 4K tylko nie wiem gdzie. Jak to wytłumaczyć że Ariva 4k działa bez zzastrzeżeń na ustawieniu 4k. Nie dzwoniłem jeszcze ponownie do Samsunga by poruszyć ten temat ale jak zadzwonię to pewnie coś napiszę co ustalili serwisanci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 29 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2017 Pisałem już... Ariva pewnie nie potrzebuje HDCP 2.2, a Twój monitor tego nie obsługuje, skoro w Samsungu mówią że obsługuje to niech prześlą kartę techniczną, druga sprawa to soft w monitorze, może jest do aktualizacji i zacznie obsługiwać HDCP 2.2. Oczywiście rozumiem, że sprawdzałes wszystkie porty HDMI jakie masz w monitorze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel1003 Opublikowano 29 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2017 A rzecznik CI odpowie czy odbiór HBO GO masz gwarantowany na dekoderze Ultrabox 4k. Nie masz, więc równie dobrze możesz już do Pana Prezesa pisać. Hbo Go ma być dostępne z kolejną aktualizacją sprzętu która się za jakiś czas pewnie ukaże. Nie takie rzeczy rzecznik załatwia. A tak na marginesie to skąd masz info, że taka aktualizacja ma się pojawić bo ja dzwoniłem na infolinie ze 2 razy na dział techniczny, byłem w APS gdzie przy mnie Pan dzwonił poprzez swoje kanały i wszędzie mówiono, że nie ma i nie mają wiedzy że ma się pojawić. Przed chwilą jeszcze raz dzwoniłem na infolinie i Pan mnie poinformował, że w związku z tym, że nie otrzymałem rzetelnej informacji co do odbioru HBO Go on postara się poszukać rozwiązania problemu poprzez anulowanie dotychczasowej oferty i ma mi coś zaproponować. Czekam więc na telefon. Gdyby miała się pojawić aktualizacja to by mnie o tym oficjalnie poinformowano. Raczej nie będę się opierał na niepotwierdzonych opiniach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guzik123 Opublikowano 29 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2017 Pisałem już... Ariva pewnie nie potrzebuje HDCP 2.2, a Twój monitor tego nie obsługuje, skoro w Samsungu mówią że obsługuje to niech prześlą kartę techniczną, druga sprawa to soft w monitorze, może jest do aktualizacji i zacznie obsługiwać HDCP 2.2. Oczywiście rozumiem, że sprawdzałes wszystkie porty HDMI jakie masz w monitorze. Ja wcześniej już pisałem na tym forum. Mam TV Samsunga - zeszłoroczny model 4K i dwa sprzęty (xbox one s i nvidia shild 2017), które również wymagają HDCP 2.2 i hdmi 2.0a i nie mam z nimi najmniejszych problemów. Mało tego - do Nvidi był dołączony kabel o tym standardzie i co jakiś czas mam komunikaty o błędzie HDCP. W NC+ wiedzą, że maję problem i mimo wszystko problem leży po stronie dekodera. Mam nadzieję, że załatwią to jakąś aktualizacją, ale na razie nic nie słychać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XMAREKK30 Opublikowano 29 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2017 Witam ponownie! Byłem z moim dekoderem w APS i wszystko jest w porządku. Pracownik podpiął mój dekoder do najnowszego modelu Samsunga 4k nawet z moim kablem HDMI Wireworld Chroma 7 i wszystko działało na rozdzielczości 2160p. Stąd wina leży po stronie moje go monitora 4K tylko nie wiem gdzie. Jak to wytłumaczyć że Ariva 4k działa bez zzastrzeżeń na ustawieniu 4k. Nie dzwoniłem jeszcze ponownie do Samsunga by poruszyć ten temat ale jak zadzwonię to pewnie coś napiszę co ustalili serwisanci. Rafus podłącz tv pod net i zobaczy czy da się go z aktualizować jak pisał dziabolek7 a może wróci uśmiech na twarzy Portów to tam za dużo niema są tylko dwa niby jeden do 2.0 drugi do 1.4. Nie wiem ile w tym prawdy ale ktoś pisał na forum dotyczącego tego monitora że on posiada niby dwa port hdmi 1.4 ale jak jest to nie wiem. Najgorszym wypadku póki nie kupisz sobie tv 4k innego będziesz mógł oglądać w 1080p , wiem że to żadne pocieszenie bo nie po to brałeś ten dekoder żeby oglądać w Full HD. Także działaj z tą aktualizacją,bo może jest takowa dla tego modelu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mascott Opublikowano 29 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2017 Witam Od 2 tyg. jestem posiadaczem dekodera 4k i ostatnio wyświetla mi się takie info. Ochrona przed kopiowaniem (HDCP) wystąpił problem HDCP wyłącz dekoder i tv itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waldek1979 Opublikowano 29 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2017 Większości użytkowników wyskakuję taki komunikat. Wygląda że mają uszkodzony soft w deku. Też tak mam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mascott Opublikowano 29 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2017 Trochę lipa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waldek1979 Opublikowano 29 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2017 Doraźnie pomaga przełączenie na tryb 1080p w deku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mascott Opublikowano 29 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2017 Myślałem że to może przewód HDMI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 29 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2017 Ja wcześniej już pisałem na tym forum. Mam TV Samsunga - zeszłoroczny model 4K i dwa sprzęty (xbox one s i nvidia shild 2017), które również wymagają HDCP 2.2 i hdmi 2.0a i nie mam z nimi najmniejszych problemów. Mało tego - do Nvidi był dołączony kabel o tym standardzie i co jakiś czas mam komunikaty o błędzie HDCP. W NC+ wiedzą, że maję problem i mimo wszystko problem leży po stronie dekodera. Mam nadzieję, że załatwią to jakąś aktualizacją, ale na razie nic nie słychać. Tylko, że Ty masz inny problem a @Rafus ma inny. U Niego w ogóle nie ma obrazu a u Ciebie co jakiś czas pojawia się komunikat więc u Ciebie jest pewnie problem z oprogramowaniem tak jak tutaj już pisano wiele razy a u @Rafusa jest problem sprzętowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek1969 Opublikowano 29 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2017 Witam Od 2 tyg. jestem posiadaczem dekodera 4k i ostatnio wyświetla mi się takie info. Ochrona przed kopiowaniem (HDCP) wystąpił problem HDCP wyłącz dekoder i tv itp. U mnie pomaga najpierw włączenie dekodera a po chwili TV , spróbuj może u Ciebie też to zadziała . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mascott Opublikowano 29 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2017 U mnie pomaga najpierw włączenie dekodera a po chwili TV , spróbuj może u Ciebie też to zadziała . Po ponownym wylączeniu i włączeniu pomaga. Dzwoniłem do boku i powiedziano mi zebym wymienil przewod hdmi na min.2.0 a jezeli to nie pomoze to prawdopodobnie to błąd oprogramowania nowego 4k i ciągle pracują nad udoskonaleniem softu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XMAREKK30 Opublikowano 29 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2017 (edytowane) Minimum to znaczy co dla nich 2.0a, 2.0b albo najnowszy 2.1 gdzie przesył danych wzrósł z 18Gbit/s do 42,6 Gbit/s ?? Prawidłowy przesył danych na kablu HDMI 2.0b powinien być 18Gbit/s żeby wszystko było ok ale pewnie mało kto się o to pyta, tylko patrzy jest 4k ok i do koszyka a w domu zdziwienie https://hdtvpolska.com/kabel-hdmi-a-jakosc-obrazu-test-przewodu-fiber-pro-do-ultra-hd-4k/ to tylko przykład co powinien mieć kabel żeby było jak należy i najnowszy HDMI 2.1 Źródło: https://hdtvpolska.com/kabel-hdmi-a-jakosc-obrazu-test-przewodu-fiber-pro-do-ultra-hd-4k/ Edytowane 29 Listopada 2017 przez XMAREKK30 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafus Opublikowano 30 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2017 Witam wszystkich ponownie! Niestety ten nowy mój nabytek czy Kabel HDMI PureLink nawet nie zamruczał. Żadnego obrazu nawet kontrolnego tylko czarny obraz i blokada monitora, Znaczy się ze jest coś na rzeczy z dekoderem może nie jest zepsuty tylko coś jest odnośnie współpracy z niektórymi TV i monitorami nawet tymi które spełniają wymogi. Poczekamy zobaczymy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 30 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2017 O co teraz z tymi kablami zrobisz? Wymień ten dekoder. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafus Opublikowano 30 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2017 Dekoder jest ok bo był sprawdzany w APS. Wydaje się mi że wina leży po stronie softu coś muszą poprawić by mógł poprawnie współpracować z wszystkimi telewiziorami i monitorami 4K. Na razie jest jak jest mam podpiętego Wireworlda i jadę na ustawieniach FHD. Zresztą w APS-ie na najnowszym TV Samsungu z tym kablem dekoder jechał normalnie na ustawieniach 2160p czyli 4K. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Donsego Opublikowano 30 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2017 Jak to jest u Was z komunikatem o błędzie HDCP? Pojawia się na stałe czy znika? Bo u mnie znika po odczekaniu ok. 2 sekund lub przełączeniu kanału. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
śmiechu warte Opublikowano 30 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2017 @Rufus Jeśli już tak szalejesz z tymi kablami, a jednocześnie napaliłeś się na treści wideo 4K na małym monitorku, to spróbowałbym przez DisplayPort, tzn przejściówki, bo dekoder nie ma takiego złącza. Coś w tym stylu: https://www.amazon.com/DisplayPort-HDMI-2-0a-Active-Adapter/dp/B01B6ZOMIS HDMI do deka, Display do monitorka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek1969 Opublikowano 1 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2017 Jak to jest u Was z komunikatem o błędzie HDCP? Pojawia się na stałe czy znika? Bo u mnie znika po odczekaniu ok. 2 sekund lub przełączeniu kanału. U mnie nawet się nie pojawia , najpierw włączam dekoder a potem Tv . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
watorek1 Opublikowano 1 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2017 U mnie również nie pojawia się żaden komunikat, dekoder i TV włączam pilotem od dekodera. Telewizor Samsung 49 KU6670 i dwa stare kable połączone złączką HDMI. Oczywiście rozdzielczość ustawiona na 4K. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.