Skocz do zawartości

TVP VOD


Pihał102
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Czy jeśli mam aktywna strefę abonenta to tvp vod powinno u mnie działać bez reklam ?

 

Właśnie była aktualizacja na Android tv, zalogowałem się ponownie i wszystko co do tej pory sprawdzam leci beż reklam, prapremiery  wcześniej niż w tv czy jakoś tak też działa

Edytowane przez piotrekj66
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, piotrekj66 napisał:

Czy jeśli mam aktywna strefę abonenta to tvp vod powinno u mnie działać bez reklam ?

 

Właśnie była aktualizacja na Android tv, zalogowałem się ponownie i wszystko co do tej pory sprawdzam leci beż reklam, prapremiery  wcześniej niż w tv czy jakoś tak też działa

Też w strefie abo po zalogowaniu nie mam reklam ,może to jakiś błąd ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i sprawdziłem - na Strefie ABO reklam najprawdopodobniej już nie ma. Odpaliłem początek 1. odcinka Rolnik szuka żony oraz jakiegoś już wyemitowanego losowego odcinka Ojca Mateusza i odpalił się od razu bez reklam.

Edytowane przez lukis90el
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprzedają g***o które nie działa i inaczej tego dziadostwa nazwa nie można...

Wylogowuje się sesja dziś już nie co godzinę tylko co chwilę na każdym urządzeniu (niezależnie czy to smart tv czy przeglądarka).

Pojawia się komunikat o zbyt dużej liczbie urządzeń, ale nie mogę usunąć logując się przez przeglądarkę bo pokazuje mi głupotę o zbyt dużej liczbie urządzeń (co jest bzdurą bo logowałem się tylko smart tv i komputer - po prostu nie usuwają się poprzednie sesje). Więc w praktyce mam zablokowane konto. Zapłaciłem za to 45 złotych za rok, korzystać się nie da i nikt nie odpowiada. I takie badziewie jest wypuszczane za publiczne pieniądze.

 

Może mi ktoś poradzić co mam zrobić? Bo chargeback nie wchodzi w rachubę na razie, korzystać nie mogę a nikt nie odpowiada na maile.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja oglądam w nocy i wszystko mi działa. Nie wiem może jest wtedy mniejsze obciążenie sieci? Bo na starym VOD nic nie mogłem oglądać z ''Koła fortuny'' bo cięło a teraz mi wszystko działa płynnie w HD ale oglądam w nocy więc nie wiem czy w dzień też by było tak dobrze.

 

A co do braku reklam w strefie ABO to może to jakaś promocja na początek funkcjonowania nowej wersji?

Edytowane przez Paul234
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak dramatycznej aplikacji nie widziałem nigdy. Ciągłe wylogowywanie, brak możliwości edycji kontynuuj oglądanie, tragiczna nawigacja, itd.....

Napisałem do nich a w odpowiedzi usłyszałem że mam podać szczegóły techniczne i sprawdzić połączenie sieciowe. 

Chyba jedyne wyjście to odstąpić od umowy i niech się bujają z tym dziadostwem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, grreg2084 napisał:

 

Prawdopodobnie w strefie ABO na stałe wyłączono reklamy (z kolei zwykli subskrybenci mają być traktowani inaczej).

 

Na początku przy stronach pakietów VOD+ na samym dole wpisywano brak reklam. Teraz chyba zniknęło, ale nie wiem jak w końcu jest.

 

11 minut temu, nieświadomy napisał:

Tak dramatycznej aplikacji nie widziałem nigdy. Ciągłe wylogowywanie, brak możliwości edycji kontynuuj oglądanie, tragiczna nawigacja, itd.....

Napisałem do nich a w odpowiedzi usłyszałem że mam podać szczegóły techniczne i sprawdzić połączenie sieciowe. 

Chyba jedyne wyjście to odstąpić od umowy i niech się bujają z tym dziadostwem

 

Słabo to wygląda jak na wdrożenie nowego API.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludzie weźcie się ogarnijcie:

Cytat

Jak informuje TVP, właśnie trwają prace serwisowe związane z modernizacją platformy, co może powodować czasowe trudności w funkcjonowaniu serwisu.


Czytaj więcej na: https://satkurier.pl/news/222246/nowa-odslona-tvp-vod-nowe-pakiety.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludzie weźcie się ogarnijcie:
Jak informuje TVP, właśnie trwają prace serwisowe związane z modernizacją platformy, co może powodować czasowe trudności w funkcjonowaniu serwisu.

Czytaj więcej na: https://satkurier.pl/news/222246/nowa-odslona-tvp-vod-nowe-pakiety.html

Jak można sprzedawać coś co do końca nie działa. Spójrz na datę tego artykułu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, nieświadomy napisał:

Tak dramatycznej aplikacji nie widziałem nigdy. Ciągłe wylogowywanie, brak możliwości edycji kontynuuj oglądanie, tragiczna nawigacja, itd.....

Napisałem do nich a w odpowiedzi usłyszałem że mam podać szczegóły techniczne i sprawdzić połączenie sieciowe. 

Chyba jedyne wyjście to odstąpić od umowy i niech się bujają z tym dziadostwem

Widziałem gorszą - Polsat Box Go. Miałem na 30 dni na przełomie sierpnia/września i doświadczyłem:

problemów z odtwarzaniem materiałów na sieci bezprzewodowej (zarówno mobilnej [żeby było dziwniej, sieć była od... Plusa; zasięg LTE i 5G był bardzo dobry, bezproblemowo odtwarzało ze starej wersji TVP VOD czy HBO MAX], jak i domowego WiFi [od Orange]) oraz źle zrobionego pomijania czołówki (żeby było dziwniej, na darmowym Polsat GO pomijanie czołówki jest dobrze wymierzone) - a to miało miejsce rok po starcie serwisu i za 30 PLN (bo nie ma darmowego okresu próbnego).

 

U mnie na problem z zapamiętywaniem danych logowania jeszcze nie odpowiedzieli (poza automatyczną formatką) - możliwe, że dostali dużo podobnych zgłoszeń i nad tym pracują (jednakże nie wiadomo, kiedy będzie to zrobione).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, lukis90el napisał:

U mnie na problem z zapamiętywaniem danych logowania jeszcze nie odpowiedzieli

To nie jest problem tylko problemisko. Pakiet kupiłem 24.10 i od tego czasu każde włączenie aplikacji skutkuje komunikatem o zakończeniu sesji, wylogowaniem i co za tym idzie koniecznością ponownej aktywacji, generowaniem debilnego hasła i wpisywaniem go. Na razie tylko 6 razy w ciągu 3 dni, zobaczymy jak się sytuacja rozwinie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...