Myślę, że wyjaśnisz też mnie kiedyś wykiwali ale po reklamacji przyznali błąd konsultanta...
Ostatnio mam sytuację kończy mi się pakiet viaplay 39.99 na 12 miesięcy po tym okresie cena wzrasta do 55zl..z upc przychodzi email z informacją o końcu zobowiązania no to mówię zadzwonię czy mają coś w promocji. Otóż jakie było moje zdziwienie jak babka na infolini mówi nie musi nic pan robić cena pozostaje bez zmian i teoretycznie mógłbym to tak zostawić. I później reklamować bo na papierze mam jak byk 15 zł więcej... Widać już po tym że w tym play mało kto wie o co chodzi i trzeba na wszystko uważać.... Tymczasem przełączyli mnie do DUK a tam facet czaruje, że mi połączy z hbo z Polsatem premium ja stanowczo mówię sam Viaplay to on nic nie mam dla Pana 55 zł. Ja mówię za 44 to sobie na rok kupię bezpośrednio od viaplay to zaczął gadać głupoty, że to nie będzie pakiet Total całkowicie się załamałem... Bez wypowiedzenia się nie obejdzie...