piotrekj66 Opublikowano 25 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2022 (edytowane) Czy jeśli mam aktywna strefę abonenta to tvp vod powinno u mnie działać bez reklam ? Właśnie była aktualizacja na Android tv, zalogowałem się ponownie i wszystko co do tej pory sprawdzam leci beż reklam, prapremiery wcześniej niż w tv czy jakoś tak też działa Edytowane 25 Października 2022 przez piotrekj66 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kocik89 Opublikowano 25 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2022 W abo reklamy były są i będą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornerek Opublikowano 26 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2022 9 godzin temu, piotrekj66 napisał: Czy jeśli mam aktywna strefę abonenta to tvp vod powinno u mnie działać bez reklam ? Właśnie była aktualizacja na Android tv, zalogowałem się ponownie i wszystko co do tej pory sprawdzam leci beż reklam, prapremiery wcześniej niż w tv czy jakoś tak też działa Też w strefie abo po zalogowaniu nie mam reklam ,może to jakiś błąd ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukis90el Opublikowano 26 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2022 @kornerek - zaryzykowałbym twierdzenie, że to nowa funkcjonalność Strefy ABO, jednakże będę musiał to w najbliższym czasie sprawdzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawelgor Opublikowano 26 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2022 10 godzin temu, kocik89 napisał: W abo reklamy były są i będą. Ktoś to może potwierdzić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonk1974 Opublikowano 26 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2022 Czy już ktoś wykupił VOD+? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukis90el Opublikowano 26 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2022 (edytowane) No i sprawdziłem - na Strefie ABO reklam najprawdopodobniej już nie ma. Odpaliłem początek 1. odcinka Rolnik szuka żony oraz jakiegoś już wyemitowanego losowego odcinka Ojca Mateusza i odpalił się od razu bez reklam. Edytowane 26 Października 2022 przez lukis90el Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonk1974 Opublikowano 26 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2022 U was tez na Android TV co godzinę wyskakuje komunikat Twoja sesja wygasła i musicie logować się na nowo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukis90el Opublikowano 26 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2022 (edytowane) Niestety, nadal tak jest. Zresztą zgłosiłem problem przez formularz kontaktowy. Edytowane 26 Października 2022 przez lukis90el Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonk1974 Opublikowano 26 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2022 Ja też zgłaszałem i nawet żadnej odpowiedzi nie dostałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukis90el Opublikowano 26 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2022 To pozostaje wtedy czekać. I przy okazji zachęcam też innych użytkowników z tym problemem, by zgłaszali ten problem do TVP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek1991 Opublikowano 26 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2022 Sprzedają g***o które nie działa i inaczej tego dziadostwa nazwa nie można... Wylogowuje się sesja dziś już nie co godzinę tylko co chwilę na każdym urządzeniu (niezależnie czy to smart tv czy przeglądarka). Pojawia się komunikat o zbyt dużej liczbie urządzeń, ale nie mogę usunąć logując się przez przeglądarkę bo pokazuje mi głupotę o zbyt dużej liczbie urządzeń (co jest bzdurą bo logowałem się tylko smart tv i komputer - po prostu nie usuwają się poprzednie sesje). Więc w praktyce mam zablokowane konto. Zapłaciłem za to 45 złotych za rok, korzystać się nie da i nikt nie odpowiada. I takie badziewie jest wypuszczane za publiczne pieniądze. Może mi ktoś poradzić co mam zrobić? Bo chargeback nie wchodzi w rachubę na razie, korzystać nie mogę a nikt nie odpowiada na maile. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paul234 Opublikowano 26 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2022 (edytowane) Ja oglądam w nocy i wszystko mi działa. Nie wiem może jest wtedy mniejsze obciążenie sieci? Bo na starym VOD nic nie mogłem oglądać z ''Koła fortuny'' bo cięło a teraz mi wszystko działa płynnie w HD ale oglądam w nocy więc nie wiem czy w dzień też by było tak dobrze. A co do braku reklam w strefie ABO to może to jakaś promocja na początek funkcjonowania nowej wersji? Edytowane 26 Października 2022 przez Paul234 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grreg2084 Opublikowano 27 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2022 7 godzin temu, Paul234 napisał: A co do braku reklam w strefie ABO to może to jakaś promocja na początek funkcjonowania nowej wersji? Prawdopodobnie w strefie ABO na stałe wyłączono reklamy (z kolei zwykli subskrybenci mają być traktowani inaczej). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonk1974 Opublikowano 27 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2022 Na chwile obecną nie warto wykupować VOD+ bo ta aplikacja na Android TVto jakiś żart. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nieświadomy Opublikowano 27 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2022 Tak dramatycznej aplikacji nie widziałem nigdy. Ciągłe wylogowywanie, brak możliwości edycji kontynuuj oglądanie, tragiczna nawigacja, itd..... Napisałem do nich a w odpowiedzi usłyszałem że mam podać szczegóły techniczne i sprawdzić połączenie sieciowe. Chyba jedyne wyjście to odstąpić od umowy i niech się bujają z tym dziadostwem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michael112 Opublikowano 27 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2022 4 godziny temu, grreg2084 napisał: Prawdopodobnie w strefie ABO na stałe wyłączono reklamy (z kolei zwykli subskrybenci mają być traktowani inaczej). Na początku przy stronach pakietów VOD+ na samym dole wpisywano brak reklam. Teraz chyba zniknęło, ale nie wiem jak w końcu jest. 11 minut temu, nieświadomy napisał: Tak dramatycznej aplikacji nie widziałem nigdy. Ciągłe wylogowywanie, brak możliwości edycji kontynuuj oglądanie, tragiczna nawigacja, itd..... Napisałem do nich a w odpowiedzi usłyszałem że mam podać szczegóły techniczne i sprawdzić połączenie sieciowe. Chyba jedyne wyjście to odstąpić od umowy i niech się bujają z tym dziadostwem Słabo to wygląda jak na wdrożenie nowego API. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DanielK Opublikowano 27 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2022 Ludzie weźcie się ogarnijcie: Cytat Jak informuje TVP, właśnie trwają prace serwisowe związane z modernizacją platformy, co może powodować czasowe trudności w funkcjonowaniu serwisu. Czytaj więcej na: https://satkurier.pl/news/222246/nowa-odslona-tvp-vod-nowe-pakiety.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michael112 Opublikowano 27 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2022 Niby tak, ale to już tydzień. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonk1974 Opublikowano 27 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2022 Ludzie weźcie się ogarnijcie: Jak informuje TVP, właśnie trwają prace serwisowe związane z modernizacją platformy, co może powodować czasowe trudności w funkcjonowaniu serwisu. Czytaj więcej na: https://satkurier.pl/news/222246/nowa-odslona-tvp-vod-nowe-pakiety.htmlJak można sprzedawać coś co do końca nie działa. Spójrz na datę tego artykułu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukis90el Opublikowano 27 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2022 Godzinę temu, nieświadomy napisał: Tak dramatycznej aplikacji nie widziałem nigdy. Ciągłe wylogowywanie, brak możliwości edycji kontynuuj oglądanie, tragiczna nawigacja, itd..... Napisałem do nich a w odpowiedzi usłyszałem że mam podać szczegóły techniczne i sprawdzić połączenie sieciowe. Chyba jedyne wyjście to odstąpić od umowy i niech się bujają z tym dziadostwem Widziałem gorszą - Polsat Box Go. Miałem na 30 dni na przełomie sierpnia/września i doświadczyłem: problemów z odtwarzaniem materiałów na sieci bezprzewodowej (zarówno mobilnej [żeby było dziwniej, sieć była od... Plusa; zasięg LTE i 5G był bardzo dobry, bezproblemowo odtwarzało ze starej wersji TVP VOD czy HBO MAX], jak i domowego WiFi [od Orange]) oraz źle zrobionego pomijania czołówki (żeby było dziwniej, na darmowym Polsat GO pomijanie czołówki jest dobrze wymierzone) - a to miało miejsce rok po starcie serwisu i za 30 PLN (bo nie ma darmowego okresu próbnego). U mnie na problem z zapamiętywaniem danych logowania jeszcze nie odpowiedzieli (poza automatyczną formatką) - możliwe, że dostali dużo podobnych zgłoszeń i nad tym pracują (jednakże nie wiadomo, kiedy będzie to zrobione). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hgf22593 Opublikowano 27 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2022 Myślicie, że podłączając swą kartę płatniczą do subskrypcji TVP VOD, mogą sprawdzić w moim mieszkaniu czy płacę za abonament? W końcu przy dopłatach do dekoderów były tego typu sytuacje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukis90el Opublikowano 27 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2022 Mało prawdopodobne (aczkolwiek nie do końca wykluczone), dla płacących abonament RTV jest Strefa ABO. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ipo Opublikowano 27 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2022 Z TVP Go nie miałem żadnych problemów, chciałem sobie coś odpalić z ciekawości na telewizorze i jak nigdy nie miałem żadnych problemów z aplikacjami to tu materiały odtwarzają się bez dźwięku. Miał ktoś taki problem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nieświadomy Opublikowano 27 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2022 8 godzin temu, lukis90el napisał: U mnie na problem z zapamiętywaniem danych logowania jeszcze nie odpowiedzieli To nie jest problem tylko problemisko. Pakiet kupiłem 24.10 i od tego czasu każde włączenie aplikacji skutkuje komunikatem o zakończeniu sesji, wylogowaniem i co za tym idzie koniecznością ponownej aktywacji, generowaniem debilnego hasła i wpisywaniem go. Na razie tylko 6 razy w ciągu 3 dni, zobaczymy jak się sytuacja rozwinie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.