Gość Anonymous Opublikowano 3 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 I jeszcze jedno BOA C.P. to jedno wielkie nieporozumienie, ludzie z łapanki którzy totalnie są niedoinformowani, każdy mówi co innego. Zanim uzyskasz to co chcesz wydasz majątek na telefon i stracisz zdrowie. Święta prawda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr. Music Opublikowano 3 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 Ostatnio jak dzwoniłem do BOA w sprawie umowy - czemu tak długo idzie, to oni mówią, że nie mają ludzi do pracy... Myślałem, że padnę, aż telefon z ręki mi wypadł.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klop182 Opublikowano 3 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 A dziś na NAT GEO WILD nie było polskiego lektora tylko angielski. Nie wiem do której to trwało ale do ok 14:00 był tylko angielski. Tak samo jest z TRAVEL tam bardzo często jest angielski lektor zamiast polskiego a i czasami zdarza się i rosyjski. I to jest świat najlepszych telewizji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stan69 Opublikowano 3 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 Ostatnio jak dzwoniłem do BOA w sprawie umowy - czemu tak długo idzie, to oni mówią, że nie mają ludzi do pracy... Myślałem, że padnę, aż telefon z ręki mi wypadł.... Bo to trzeba sztafetę z piechurów,jeden nie da rady. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raffde Opublikowano 4 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2010 Zgadzam się w pełni z Kadetem. Traktują swoich klientów jak jakichś intruzów co nie wiadomo czego chcą, takim postępowaniem odstraszają stałych klientów. Dzisiaj dzwoniłem do bok w sprawie wymiany dekodera, dodam że sprawa uzgodniona była na początku stycznia, ale oczywiście konsultantka nic nie wiedziała, chciała mi wcisnąć inny dekoder. Szczęście,że zapytałem o umowę bo by mi przysłali co innego. Jestem już na granicy rezygnacji z usług cp, nie mam siły już wydzwaniać dzień w dzień i być w tym samym punkcie. Niekompetencja konsultantów jest porażająca. Tylko ciekawe czy gdzie indziej jest inaczej? viewtopic.php?f=6&t=13097&start=15#p323883 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jorgo0001 Opublikowano 4 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2010 Jestem ciekawy Dlaczego zwykły kanał polsat który jest dostępny na antenie siatkowej jest niedostępny na dekoderach cyfrowego polsatu po skończeniu umowy czyli na tzw. kanałach FTA CP?? Jeżeli możecie to odpiszcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek Opublikowano 4 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2010 Przez satelite Polsat dostepny jest tylko w CP,innej mozliwosci odbioru tej stacji przez satelite nie ma. Kanały FTA CP?? Pierwszy raz slysze takie pojecie,pewnie chodzi Ci korzystanie z dekodera CP po zakonczeniu umowy i odbieranie na nim kanałów FTA. Odpowiedz napisałem Ci wyżęj.A ptanie zadałeś nie w tym wątku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raffde Opublikowano 6 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2010 "Polscy operatorzy telewizyjni oraz telekomunikacyjni ponoszą duże szkody z powodu złej obsługi klienta - wynika z badania przeprowadzonego przez Genesys Telecommunications Laboratories. Starty z powodu złej obsługi klienta w Polsce wynoszą 8,8 mld euro rocznie." http://media2.pl/badania/62123-operator ... ienta.html klienci CP nie są wymagającymi klientami ,więc pewnie dlatego mają taka słabą jakość obsługi klienta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ignacy Opublikowano 6 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2010 klienci CP nie są wymagającymi klientami ,więc pewnie dlatego mają taka słabą jakość obsługi klienta Są chyba tak samo wymagający jak inni klienci, ale co z tego, skoro przez buractwo z infolinii ich wymagania trafiają w próżnię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikuu Opublikowano 7 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2010 Dlaczego nikt z CP nie poinformował mnie np. w sms że dla abonentów z zakończoną umową i nie podpisaną dalej umową do rachunku trzeba doliczyć 2 zł?? Płace 2 rachunki naprzód a oni mi przysyłają smsa że jest nieopłacony rachunek i blokują kanały? Jak tak można? Teraz mam iść na pocztę i dopłacić dodatkowo 2 zł żeby odblokowali + oczywiście 2,50 zł opłaty pocztowej!!!!! Co za [beep]e! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bloo411 Opublikowano 7 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2010 @Mikuu, gdybyś opłacał rachunek za CP przez Internet, to nie miałbyś teraz tego problemu :> . Swoją drogą dziwię się, że ludzie wolą płacić prowizję na poczcie zamiast robić przelewy za darmo . No, ale widać mamy chyba za dużo pieniędzy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
caban Opublikowano 7 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2010 Nie każdy ma konto internetowe, a prawdopodobnie większość abonentów cp to ludzi ,,wiekowi'' tj. tradycyjni i robią wszystkie opłaty w okienku. Myślę, że nie ma co się dziwić, nie każdy ,,kuma czaczę'' tak jak my Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andriu Opublikowano 2 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2010 Witam, mam taki problem że na ekranie pojawia mi się komunikat o braku płatności, mimo że wszystkie płatności mam uregulowane i mimo zapewnień konsultantów że komunikaty znikną za 3, 1, 2 godziny (nie rozumiem że konsultant nie może wyłączyć ich "od ręki"?) one cały czas sie pojawiają, sytuacja trwa już kilka dni i bardzo mnie irytuje i szczerze mówiąc nie wiem co w tej sytuacji zrobić, jakie podjąć kroki??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adahu Opublikowano 2 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2010 Podłącze się... Mam ten sam problem, co przedmówca... Te komunikaty są na prawdę wkurzające co 0,5 h wyskakują nie da się w ogóle oglądać czegokolwiek ... Co zrobić w takiej sytuacji??? Czekać czy dalej wydzwaniać do tego BOK? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orion Opublikowano 3 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2010 Czy zapłaciłeś na czas, czy dopiero po pierwszym komunikacie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adahu Opublikowano 3 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2010 Typ na infolinii mi powiedział, że pieniądze za okres rozliczeniowy już są na ich koncie. Wspomniał też, że mają jakieś problemy z rozliczeniami wpłat, bo odeszło sporo abonentów i mają ''lekkie'' zamieszanie z księgowaniem wpłat. Dnia 27.05 zrobiłem przelew, a u nich pieniądze już były na drugi dzień tj. 28.05 - termin płatności Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waldi123 Opublikowano 3 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2010 Stare problemy. Nalapia klientow ile tylko sa w stanie, a infrastruktura techniczna sieci Polsat nie daje rady wszystkich obsluzyc. Ciekawe, czy dozyje chwili kiedy dla tej sieci klient bedzie najwazniejsza czescia ich dzialalnosci gospodarczej. Odnosze wrazenie, ze w Polsacie klient jest potrzebny do placenia. Jego potrzeby nikogo nie interesuja. Liczy sie tylko kasa. Zenada, ale poki sa najtansi na rynku to nic sie nie zmieni. Wiekszosc klientow patrzy przede wszystkim na to ile musi wydac co miesiac na telewizje. Natomiast to, co za to dostaje w zamian schodzi na dalszy plan. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raffde Opublikowano 3 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2010 Zenada, ale poki sa najtansi na rynku to nic sie nie zmieni. Wiekszosc klientow patrzy przede wszystkim na to ile musi wydac co miesiac na telewizje. Natomiast to, co za to dostaje w zamian schodzi na dalszy plan. Najtańsi? Hehe dobre sobie. Przelicz jeszcze raz to Ci wyjdzie kto jest najtańszy. No chyba ,ze piszemy o mini i kanałach dostępnych tak naprawdę z naziemnej anteny siatkowej - to jest sztuka ! brać pieniądze za coś co jest dostępne za free . Bo już pakiet familijny ( polsat nie ma na to promocji ) jest w takiej samej cenie jak komfortowy w cyfrze ( cyfra daje promocje i np ja płacę 50% taniej ). O jakości obsługi i ilości kanałów w tych dwóch pakietach nie wspominam. Aby była jasność mam te dwa pakiety. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ne_ho Opublikowano 3 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2010 A teraz też dostaniesz to 50%? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 3 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2010 @raffde Po pierwsze dlaczego porównujesz pakiet Familijny z Komfortowym+. Odpowiednikiem pakietu Familijnego jest pakiet Podstawowy+, a nie Komfortowy+. Obecnie Familijny kosztuje 37,90 zł, a Podstawowy+ 42,90 zł. I z tego co widzę to na sam pakiet Podstawowy+ nie ma promocji. Dodam tylko, że w Familijnym jest więcej kanałów niż w Podstawowym+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waldi123 Opublikowano 3 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2010 <@raffde napisal: Jak swiadczy moja sygnaturka mowie o Familijnym oraz Realx Mix. Niestety w Cyfrze, zeby miec lepszy sport trzeba zapalacic bez porownania wiecej, to tak na marginesie. Natomiast co do obslugi nie wiem jak jest w Cyfrze, ale w Polsacie - ZENADA. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artur7878 Opublikowano 17 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 1.Wszędzie na kazdej infolini jest żenada!!! Może z małymi wyjatakami. 2.W CYFRZE podwyzszaja abonament sami a potem każą płacić. 3. Już nie długo szykuje nam się ogromna fuzja, będąc przezornym nie powiem kto z kim. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PWojciechowska Opublikowano 5 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 Witam! Dawno już nikt nie zaglądał do tego wątku, więc czas go trochę "odkurzyć". Dziś miałam przykre doświadczenie ze strony Polsatu. Nagrywałam ważny dla mnie program, na stacjonarną nagrywarkę dvd. Niestety nagranie musiałam przerwać i wykasować, ponieważ z regularnością 5 min Polsat przypominał mi o upływającym terminie płatności z 3 dni. Zdenerwowana tą sytuacją, zadzwoniłam na infolinie. Przedstawiłam swój problem, i zapytałam czy jest możliwość zablokowania tych komunikatów. Okazało się, ze niestety nie. Polsat ma prawo emitować te przypomnienia. Podobnie jest z reklamami VOD i 2Tygodnika. Tylko się pytam, czy musi to być tak uciążliwe?! Jestem abonentem od 2007 roku i wcześniej nie było takich utrudnień. Według pracownika infolinii, nawet pisemna reklamacja nic nie pomoże. Dodam, że na swoim koncie posiadam 2 dekodery. Oba są płacone w terminie. Na samsunga hd otrzymuję komunikaty, a na HD5000 - nie. Czy interweniować gdzieś dalej? U innego konsultanta? Nie dosyć, że w tv są ciągłe najazdy z reklamami i zapowiedziami, to i jeszcze to. Co o tym myślicie? Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sasza Opublikowano 5 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 Widocznie tak mają ustawione automatycznie. Ja mam płatność do 26-go, a jeśli nie wpłacę do 20-go, to 21-go każdego miesiąca około godz. 20 mam komunikat z przypomnieniem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PWojciechowska Opublikowano 5 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 Ale to chyba lekka przesada. Termin jest określony, i jeżeli się go nie przekracza, to ok. Płacę przelewem przez bank i wiem na 100%, że tego dnia pieniadze już mają na swoim koncie. To samo w przypadku płatności przez ICOK. Pan z infolinii, mi próbował wmówić, ze przelewy bankowe idą parę dni. Może jeżeli płatność wypada w dzień wolny od pracy - ale to i tak, liczy się dzień nastepny. Tak jest ogólnie przyjęte w prawie. A jak się spóźnię 1 (!) dzień, to taka wielka zbrodnia?! Już ostatnio zrobiłam wojnę, miesiąc temu o zablokowany dostęp w otwartym oknie do Discovery HD i Animal Planet HD. Skończyło się na mojej racji i pełnym pakiecie ze wszystkimi kanałami na cały miesiąc. Nie zależy mi co prawda na tym, aby mieć pełny pakiet, ale chcę udowodnić swoją rację.Spróbuję jutro "trafić" na innego konsultanta. Może będzie "umiał" więcej. Zobaczymy. O skutkach poinformuję. Dobranoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.