Skocz do zawartości

Narzekamy na Polsat Box


J.S
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous
I jeszcze jedno BOA C.P. to jedno wielkie nieporozumienie, ludzie z łapanki którzy totalnie są niedoinformowani, każdy mówi co innego. Zanim uzyskasz to co chcesz wydasz majątek na telefon i stracisz zdrowie.

Święta prawda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A dziś na NAT GEO WILD nie było polskiego lektora tylko angielski. Nie wiem do której to trwało ale do ok 14:00 był tylko angielski. Tak samo jest z TRAVEL tam bardzo często jest angielski lektor zamiast polskiego a i czasami zdarza się i rosyjski. I to jest świat najlepszych telewizji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się w pełni z Kadetem. Traktują swoich klientów jak jakichś intruzów co nie wiadomo czego chcą, takim postępowaniem odstraszają stałych klientów. Dzisiaj dzwoniłem do bok w sprawie wymiany dekodera, dodam że sprawa uzgodniona była na początku stycznia, ale oczywiście konsultantka nic nie wiedziała, chciała mi wcisnąć inny dekoder. Szczęście,że zapytałem o umowę bo by mi przysłali co innego. Jestem już na granicy rezygnacji z usług cp, nie mam siły już wydzwaniać dzień w dzień i być w tym samym punkcie. Niekompetencja konsultantów jest porażająca. Tylko ciekawe czy gdzie indziej jest inaczej?

 

viewtopic.php?f=6&t=13097&start=15#p323883

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przez satelite Polsat dostepny jest tylko w CP,innej mozliwosci odbioru tej stacji przez satelite nie ma. Kanały FTA CP?? Pierwszy raz slysze takie pojecie,pewnie chodzi Ci korzystanie z dekodera CP po zakonczeniu umowy i odbieranie na nim kanałów FTA. Odpowiedz napisałem Ci wyżęj.A ptanie zadałeś nie w tym wątku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Polscy operatorzy telewizyjni oraz telekomunikacyjni ponoszą duże szkody z powodu złej obsługi klienta - wynika z badania przeprowadzonego przez Genesys Telecommunications Laboratories. Starty z powodu złej obsługi klienta w Polsce wynoszą 8,8 mld euro rocznie."

http://media2.pl/badania/62123-operator ... ienta.html

 

klienci CP nie są wymagającymi klientami ,więc pewnie dlatego mają taka słabą jakość obsługi klienta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego nikt z CP nie poinformował mnie np. w sms że dla abonentów z zakończoną umową i nie podpisaną dalej umową do rachunku trzeba doliczyć 2 zł?? Płace 2 rachunki naprzód a oni mi przysyłają smsa że jest nieopłacony rachunek i blokują kanały? Jak tak można? Teraz mam iść na pocztę i dopłacić dodatkowo 2 zł żeby odblokowali + oczywiście 2,50 zł opłaty pocztowej!!!!! Co za [beep]e!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam, mam taki problem że na ekranie pojawia mi się komunikat o braku płatności, mimo że wszystkie płatności mam uregulowane i mimo zapewnień konsultantów że komunikaty znikną za 3, 1, 2 godziny (nie rozumiem że konsultant nie może wyłączyć ich "od ręki"?) one cały czas sie pojawiają, sytuacja trwa już kilka dni i bardzo mnie irytuje i szczerze mówiąc nie wiem co w tej sytuacji zrobić, jakie podjąć kroki???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłącze się... Mam ten sam problem, co przedmówca... Te komunikaty są na prawdę wkurzające :evil::evil: co 0,5 h wyskakują :crazy: nie da się w ogóle oglądać czegokolwiek :/ ... Co zrobić w takiej sytuacji??? Czekać czy dalej wydzwaniać do tego :censored: BOK?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Typ na infolinii mi powiedział, że pieniądze za okres rozliczeniowy już są na ich koncie. Wspomniał też, że mają jakieś problemy z rozliczeniami wpłat, bo odeszło sporo abonentów i mają ''lekkie'' :x:/:evil: zamieszanie z księgowaniem wpłat. Dnia 27.05 zrobiłem przelew, a u nich pieniądze już były na drugi dzień tj. 28.05 - termin płatności :|

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stare problemy. Nalapia klientow ile tylko sa w stanie, a infrastruktura techniczna sieci Polsat nie daje rady wszystkich obsluzyc. Ciekawe, czy dozyje chwili kiedy dla tej sieci klient bedzie najwazniejsza czescia ich dzialalnosci gospodarczej. Odnosze wrazenie, ze w Polsacie klient jest potrzebny do placenia. Jego potrzeby nikogo nie interesuja. Liczy sie tylko kasa. Zenada, ale poki sa najtansi na rynku to nic sie nie zmieni. Wiekszosc klientow patrzy przede wszystkim na to ile musi wydac co miesiac na telewizje. Natomiast to, co za to dostaje w zamian schodzi na dalszy plan.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zenada, ale poki sa najtansi na rynku to nic sie nie zmieni. Wiekszosc klientow patrzy przede wszystkim na to ile musi wydac co miesiac na telewizje. Natomiast to, co za to dostaje w zamian schodzi na dalszy plan.

Najtańsi? Hehe dobre sobie. Przelicz jeszcze raz to Ci wyjdzie kto jest najtańszy. No chyba ,ze piszemy o mini i kanałach dostępnych tak naprawdę z naziemnej anteny siatkowej - to jest sztuka ! brać pieniądze za coś co jest dostępne za free . Bo już pakiet familijny ( polsat nie ma na to promocji ) jest w takiej samej cenie jak komfortowy w cyfrze ( cyfra daje promocje i np ja płacę 50% taniej ). O jakości obsługi i ilości kanałów w tych dwóch pakietach nie wspominam.

Aby była jasność mam te dwa pakiety.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

@raffde

Po pierwsze dlaczego porównujesz pakiet Familijny z Komfortowym+. Odpowiednikiem pakietu Familijnego jest pakiet Podstawowy+, a nie Komfortowy+.

Obecnie Familijny kosztuje 37,90 zł, a Podstawowy+ 42,90 zł. I z tego co widzę to na sam pakiet Podstawowy+ nie ma promocji. Dodam tylko, że w Familijnym jest więcej kanałów niż w Podstawowym+.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...
  • 2 miesiące temu...

Witam! Dawno już nikt nie zaglądał do tego wątku, więc czas go trochę "odkurzyć". Dziś miałam przykre doświadczenie ze strony Polsatu. Nagrywałam ważny dla mnie program, na stacjonarną nagrywarkę dvd. Niestety nagranie musiałam przerwać i wykasować, ponieważ z regularnością 5 min Polsat przypominał mi o upływającym terminie płatności z 3 dni. Zdenerwowana tą sytuacją, zadzwoniłam na infolinie. Przedstawiłam swój problem, i zapytałam czy jest możliwość zablokowania tych komunikatów. Okazało się, ze niestety nie. Polsat ma prawo emitować te przypomnienia. Podobnie jest z reklamami VOD i 2Tygodnika. Tylko się pytam, czy musi to być tak uciążliwe?! Jestem abonentem od 2007 roku i wcześniej nie było takich utrudnień. Według pracownika infolinii, nawet pisemna reklamacja nic nie pomoże. Dodam, że na swoim koncie posiadam 2 dekodery. Oba są płacone w terminie. Na samsunga hd otrzymuję komunikaty, a na HD5000 - nie. Czy interweniować gdzieś dalej? U innego konsultanta? Nie dosyć, że w tv są ciągłe najazdy z reklamami i zapowiedziami, to i jeszcze to. Co o tym myślicie? Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale to chyba lekka przesada. Termin jest określony, i jeżeli się go nie przekracza, to ok. Płacę przelewem przez bank i wiem na 100%, że tego dnia pieniadze już mają na swoim koncie. To samo w przypadku płatności przez ICOK. Pan z infolinii, mi próbował wmówić, ze przelewy bankowe idą parę dni. Może jeżeli płatność wypada w dzień wolny od pracy - ale to i tak, liczy się dzień nastepny. Tak jest ogólnie przyjęte w prawie. A jak się spóźnię 1 (!) dzień, to taka wielka zbrodnia?! Już ostatnio zrobiłam wojnę, miesiąc temu o zablokowany dostęp w otwartym oknie do Discovery HD i Animal Planet HD. Skończyło się na mojej racji i pełnym pakiecie ze wszystkimi kanałami na cały miesiąc. Nie zależy mi co prawda na tym, aby mieć pełny pakiet, ale chcę udowodnić swoją rację.Spróbuję jutro "trafić" na innego konsultanta. Może będzie "umiał" więcej. Zobaczymy. O skutkach poinformuję. Dobranoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...