Skocz do zawartości

VIVA Polska


Gość Peter Parker
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

"MIŁOŚĆ NA BOGATO-FINAŁ

ZA 7 DNI". W taki sposób VIVA GER/AT nie informują o końcowych odcinkach programów, tylko poprzez paski obok belek z podpisami, które są wyświetlane tylko przez kilkadziesiąt sekund.

g5nq.png

Czyli wyszli z czymś oryginalnym. :D No i dobrze, każda VIVA czymś się różnić musi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak zmarł nasz papież to Viva wyłączyła nadawanie i kondolencje wyświetliła na ekranie, a przecież była na koncesji niemieckiej. Więc co to za różnica. A poza tym co jest do oglądania na tej Vivie, że komuś przeszkadza jeden dzień żałoby. Trochę empatii i wyrozumiałości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja się zastanawiam, czy oni zamierzają powtarzać te dwa odcinki "Weekendowych historii" do oporu w każde święto wolne od pracy?

 

Tymczasem "nowy" (bo tak naprawdę stary i zakończony) program "Tipsy, lakier i łzy" ma swój polski tytuł i ruszyły jego zapowiedzi. Widownia spada, a oni nie zainwestują ani trochę w ramówkę żeby dać coś bardziej popularnego wśród grupy docelowej, może jakiś serial? Już pal licho tę muzykę bo i tak nie wrócą do formuły kanału muzycznego, ale mogliby chociaż przyłożyć się do swojej rozrywkowej części. Mają też kanał Blink! skierowany dla kobiet, niektóre pozycje z VIVY spokojnie mogłyby tam wylądować, ale Viacom chyba ten kanał też olewa...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Karane może być nieprzestrzeganie żałoby narodowej.

Ale nie ma ostatecznej formułki na temat tego, jak żałoba narodowa ma wyglądać w telewizji. U nas to pojęcie stosuję się już trochę na wyrost, stacje telewizyjne się dostosowują wizualnie, ale merytorycznie już nie bo to się nie opłaca. I choć szanuję wszystkich po równo, załamywanie całej ramówki i ewentualne straty na reklamach nie są tego warte - drugiego Jana Pawła II już nie będziemy mieli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W takim razie ode mnie jeszcze kilka tytułów: Plotkara, 90210, Teoria wielkiego podrywu, Dwóch i pół, Glee, Skins, Pamietniki wampirów. To są tytuły najpopularniejszych pozycji wśród grupy docelowej (oczywiście "Jak poznałem waszą matkę" również). No, ale to trzeba by wydać trochę pieniędzy, a zwróciłoby się i to bardzo, ale ktoś tam jest leniwy i nie zamierza inwestować za bardzo w ramówkę...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj chciałem obejrzeć jakiś horrorek a tu nieustraszeni. Wnioskuje, że to było tylko październikowe kino grozy na vivie. Szkoda bo zacząłem oglądać kanał przez te seanse z horrorami :)

 

PS: doczytałem i teraz tylko w weekendy są horrorki. Lepsze to niż wcale. Ciekawe czy nie skończyły im się filmy. :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...