Skocz do zawartości

Dekoder EVOBOX PVR - dyskusja ogólna


Misiek.
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...
W dniu 5.03.2024 o 21:53, czytnik napisał(a):

U mnie tylko brak kanału Polsat Sport Extra z pozycji 118 wyświetla brak sygnału, pozycja 12  nadaje normalnie.

Logo w epg mam na wszystkich pozycjach .

@czytnik Czy nadal sytuacja ma miejsce? Jeżeli tak, to proszę o sprawdzenie siły i jakości sygnału. Weryfikacja parametrów poziomu sygnału dla DANEGO KANAŁU odbywa się poprzez naciśnięcie i przytrzymanie na pilocie od dekodera przycisku „i” przez około 5 sekund:. Rekomendowane procentowe wskazanie powinno zawierać stale minimum 65%. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, czytnik napisał(a):

@Specjalista Polsat Box  Tak sytuacja jest bez zmian .

Siła sygnału 95% , jakość sygnału 92% .

Wczoraj pojawił się obraz "na chwilę" ale brak było głosu .

Dziś brak obrazu i głosu.

@czytnik Próbowałeś przywrócić ustawienia fabryczne dekodera? Sprawdzałeś na tym konkretnym kanale moc i jakość sygnału?

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, czytnik napisał(a):

Tak ! Tak !

Moc i Jakość mam podobną na wszystkich kanałach.

W tej chwili obraz jest , ale brak głosu .

Jeżeli po przywróceniu ustawień domyślnych sprzętu, kanał nadal nie odbiera prawidłowo na 118, a na 12 tak, w punkcie można wykonać bezpłatną diagnostykę dekodera i ewentualnie wymienić również za darmo. 

Edytowane przez Kiler
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

7 lat użytkowania i coś się posypało. Po włączeniu dekodera na wyświetlaczu pojawiają się kody Dl, Łun2, Dnl3, Ef54, Ef51, Dnl7, Dnl1, trwa to ponad 2min. i restart i tak w kółko. Na TV jest wyświetlany pasek postępu 0%. Parę miesięcy temu miałem taki przypadek i pomogło odłączenie przewodu antenowego, teraz nic nie pomaga.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
W dniu 7.03.2024 o 12:31, czytnik napisał(a):

@Specjalista Polsat Box  Tak sytuacja jest bez zmian .

Siła sygnału 95% , jakość sygnału 92% .

Wczoraj pojawił się obraz "na chwilę" ale brak było głosu .

Dziś brak obrazu i głosu.

To jest na dekoderze Evobox , a dlaczego na dekoderze HD5000 działa normalnie?

Udało Ci się rozwiązać problem braku dźwięku na PSE pozycja 118?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, Cienki Bolek napisał(a):

Wina leży po stronie PB. Na 12 jest obraz i głos, na 118 nie ma głosu a czasami po przełączeniu pojawia się info, że format wideo nieobsługiwany.

Dzisiaj dostałem nowy soft 4.2.5 i zobaczymy co jeszcze popsuli.

Jakieś zmiany z nowym softem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...